alimentare r19 16v Phase 1
![]() ![]() ![]() |
alimentare r19 16v Phase 1
mbugsy |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 2 September 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
19
1991 1.8 16v
|
|||
R19/16v |
![]()
Post
#2
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
ori sonda de temp (dar mai putin probabil)
ori ceva tubulatura de la senzorul de depresiune din galeria de admisie, ori chiar senzorul. din fericire problema ta eu n-am intalnit-o :whew: (esti convins de existenta celui de-al 5lea injector? acesta a aparut doar pe masinile vandute in tari cu temperatura medie mai joasa decat Fr (parca)) cea mai simpla treaba pe care o poti face e sa scori bateria si s-o lasi peste noapte asa. de unde esti? daca esti de pe langa ploiesti te duc la un mecanic cu soft de diagnozare. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
mbugsy |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 2 September 05 ![]() |
sunt din Timisoara
cu tubulatura este posibil pentru ca am uitat odata sa conectez un tub de la galeria da admisie si imi statea cam turata (pe la 1800-2000 rpm)- am sa o verific de ce ar trebuis sa o las peste noapte cu bateria deconectata? (am sa incerc dar la ce sa ma astept sa se intample) - al 5-lea injector l-am gasit in cartea de la Haynes si cred ca e si in masina (adica el este dar nu stiu daca e functional) Stii cumva la ce foloseste senzorul (cred ca e de temperatura) de sub clapeta de acceleratie --nu stiu unde este conectat (la ecu nu cred ca ajunge) - si nici in manualul hynes nu apare (senzorul pentru temperatura aerului este in celalalt capat al camerei de admisie si e conectat la ecu) |
--------------------
Renault
19
1991 1.8 16v
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#4
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Ti-am sugerat sa lasi bateria deconectata peste noapte pentru a se reseta ECUul.
Al 5lea injector functioneaza doar in anumite conditii, in principiu nu ar trebui sa mearga tot timpul (eu nu il am si porneste fara pb iarna, si am un amic cu o masina identica, iar el are injectorul si nu se vede nicio diferenta. L-am testat p-al lui, da un puf de benzina cand pornesti motorul. Atat.) Senzorul despre care vorbesti tu nu e senzor, e un incalzitor. Si ala meerge tot in anumite conditii. Daca te descurci cu un multimetru (voltmetru & ohmmetru) iti pot da niste valori pe care sa le masori la intrarea in calculator sa vezi daca te incadrezi in valorile producatorului. L.E. cu privire la incalzitorul ala: "if the airs to cold then fuel falls out of suspension and puddles. detremental to economy, emmisions and power" ![]() ![]() This post has been edited by R19/16v: 2 Oct 2006, 12:01 |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
R19/16v |
![]()
Post
#5
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
am o problema ciudata la masina
-daca masina este in miscre relantiul se stabilizeaza la 1500 rot/min -daca masina este oprita relantiul coboara incet catre 950rot/min ce implica la tine o masina in miscare? in viteza? scoasa? cu vreo pedala apsata? si apropo, ti se intampla asta dupa ce o "chinui" putin? daca da, "asa face toate" ![]() ![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
mbugsy |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 2 September 05 ![]() |
daca o scot din viteza la 40 km/h si o las sa mearga pana se opreste (fara nici o pedala apasata) imi sta turata al 1500 pana ajunge la vreu 2-3 km/h dupa care revine la 950 rpm. Faza e ca am scchimbat pompa de bezina recent si dupa asta a inceput problema.
si de chinuit nu prea o mai chinui ca sunt la a treia pompa de benzina si nu mai am chef sa o schimb si pe asta rezistenta de la incalzitor e de 14 ohmi si scade daca o incalzesc "cu bricheta" am mai intrebat pe foruml de la www.retro-renault.com si au spus ca e normal ca rotatia sa fie mai mare cand masina e in miscare. Faza e ca inainte sa schimb pompa nu mergea in felul asta. La tine tot asa se intampla? Ti-as fi foarte recunoscator pentru valorile de la intrerea in calculatorul masinii. In seara asta am sa deconectez bateria si am sa iti spun maine daca tot asa imi face. |
--------------------
Renault
19
1991 1.8 16v
|
|
Marty |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
La Solenza, in manualul de utilizare, scria ca e normal ca ralenty-ul sa fie mai ridicat daca masina este in miscare, pentru ca trebuie sa asigure mai multe chestii si sa nu moara motoru'. Intradevar, scoteai din viteza si lasai masina sa ruleze liber pina la semafor., ralenty-ul statea undeva pe la 1200 rpm. Cum se oprea, cum scadea ralenty-ul la 850.
Acelasi compoortament l-am opbservat si la R21, ralenty-ul raminind tot pe undeva pe la 1000-1100 rpm, nicidecum la 1500. |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
- B 999 NAM
2011 Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#8
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
![]() Ma rog...la mine nu se intampla asa, la R19le de 1.4e pe care l-am avut inaintea astuia, tot nu se intampla... Ai calculator de bord?! Daca nu ai, si esti scos din viteza, ECUu' nu stie cand te misti si cand nu. Apropo de incalzitor, tot amicii de pe retro-reno spun ca supravietuiesti si fara el la fel de bine, asa ca nu iti face probleme pentru el. Fa urmatorul experiment (pe care eu l-as face): Dai jos plasticul de sub coloana de directie, sta in vreo 3 suruburi (2 la colturile dinspre volan, si unul sub parghia de reglaj a inaltimii volanului) dupa care se trage inspre volan. Undeva in stanga vei vedea cablul de kilometraj. Pe el se poate sa gasesti o mufa cu 3 pini. Desfa-o!. Fa o proba de drum, vezi daca se mai intampla. Cauta-ma in seara asta sa iti dau listele cu valori, in speranta ca le mai am ![]() O seara buna! P.S. Ce zici tu, Marty, e credibil. O variatie de cateva sute de ture nu-i nemaivazuta, dar pana la 1500+ e deja foarte mult. Pompa de benzina e identica cu ce a fost pe masina? (Cum ai reusit sa strici atatea?) Masoara si tu presiunea pe care o face. Se poate sa sufere regulatorul de presiune, desi in acest caz, nu ar trebui sa varieze in functie de viteza. This post has been edited by R19/16v: 2 Oct 2006, 18:36 |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
mbugsy |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 2 September 05 ![]() |
nu am calculator de bord
dar viteza este necesara si la abs si poate o primeste de acolo si mie mi se pare ca turatie e cam mare (cateodata depaseste 1500) - inainte statea la 950 tot timpul daca o turez in gol si iau brusc de pe acceleratie (in mers) deja de la 2000 incearca sa se stabilizeze cobarand incet catre 1500 inainte oricat ii dadeam revenea la 950 imediat ce dadeam drumul la acceleratie am sa incerc in seara asta sa vad cum merge cu mufa deconectata (daca nu am calculator de bord am sa gasesc mufa?) -prima pompa era stricata de cand am cumparat masina , apoi am cumparat una noua care m-a tinut 6 luni; acuma am luat una second hand care vad ca merge bine dar parca nu ma lasa inima sa o mi-o schimb si pe asta (pompele sunt de renault 19- nu cred ca de modelul 16v) am lasat bateria deconectata peste noapte dar a ramas acelasi comportament ![]() |
--------------------
Renault
19
1991 1.8 16v
|
|
Marty |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE inainte oricat ii dadeam revenea la 950 imediat ce dadeam drumul la acceleratie Motorasul de ralenty. |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
- B 999 NAM
2011 Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
mbugsy |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 2 September 05 ![]() |
care e ala?
|
--------------------
Renault
19
1991 1.8 16v
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#12
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
atata timp cat pompa de benzina nu e submersibila, e valabila orice pompa care are presiunea de lucru ~3bari, presiunea max 5bari si debit 2l/min.
din cunostintele mele absul nu comunica viteza ECMului. motorasul ala pas cu pas de care zice marty il gasesti urmand traseul fluxului de aer, dinspre filtru spre galerie, primul furtun subtirel care se ramfica din cel gros duce la un cilindru de vreo 10cm inaltime pe care scrie bosch si are o mufa cu 3 pini in cap. Da'l jos, fa'i baie in benzina si wd40 pana se face interiorul lucios ![]() totodata, eu n-am nici abs si nici comp de bord, si totusi am mufa pe cablu. P.S. fa si tu un topic la masina mea si da'te mare! ![]() This post has been edited by R19/16v: 3 Oct 2006, 12:35 |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
mbugsy |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 2 September 05 ![]() |
pompa mea e submersibila
cea care am dat-o jos de pe masina scotea un maxim de 1.6 bari (nici nu curgea deloc benzina pe retur asa mi-am data seama ca s-a stricat) asta care o am acuma depaseste 3 bari - in manual parca scrie ca trebuie sa curga pe retur o jumatate de litru in 30 secunde (sau un minut -nu mai retin exact) stiu despre care motor e vorba - am sa incerc sa il curat stiti pe unde as putea sa gasesc conducta de aer care conecteaza filtrul de aer cu admisie - de nou e un pic cam scump |
--------------------
Renault
19
1991 1.8 16v
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#14
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
da, pompa aia era intr'adevar terminata....nu uruia rau de tot?
stii pret pt furtunul ala de nou? (de curiozitate) doar la SH poti gasi, cu putin noroc, furtun d-ala... da' ce are al tau? |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
R19/16v |
![]()
Post
#15
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
am vazut ti-a raspuns Chris si ti-a zis ca e normal. Mama masii...eu am un 16v si am un amic cu un alt 16v si niciunuia dintre noi nu se intampla ce spui tu....
Ma rog...nu il contrazic pe Chris da' nici de acord nu sunt ![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
mbugsy |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 2 September 05 ![]() |
prima care am schimbat-o huruia rau dar a doua care am dat-o jos (si facea numai 1.6 bari) nu facea zgomot de loc furtunul parca e peste 3 milioane (cred ca vine cu tot cu cutia filtrului) a meu e crapat rau si trege aer fals asta vara mi s-a spart conducta de apa de la radiator(un furtun deztul de incalcit) si am fost sa imi iau alta dar m-am razgandit cand am vazut pretul (480RON) asa ca mi-am reparat-o pe a mea aseara am scos conectorul de sub volan si viteza sta acuma la 1100 rpm in acceasi situatie care am scris-o la inceput (am incercat de vreo 3 ori ca sa fiu sigur) oricum de pe la 2000 rpm tot revine greu asa ca am sa incerc sa curat si motorasul de relanti imi poti spune si mie ce am deconectat acolo de sub volan ? |
--------------------
Renault
19
1991 1.8 16v
|
|
Marty |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Am avut la R25 aceeasi problema. Cablu cu mufa, mufa in cablajul masinii dar computer de bord...pauza. Mufa respectiva vine de la cititorul magnetic de pe cablu si furnizeaza informatiile necesare computerului de bord. Daca deconectez mufa la a mea, imi mai afiseaza doar cantitatea de benzina din rezervor si temperatura exterioara. Nu mai afiseaza zilierul, consumul instantaneu, consumul mediu, estimarea kilometrilor pina cind va fi cazul sa realimentez.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
- B 999 NAM
2011 Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
mbugsy |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 2 September 05 ![]() |
A mea nu are computer de bord dar probabil ca detecteaza viteza masinii si atunci poate e o comportare normala sa imi mearga motorul la 1500 rpm
- daca detecteaza ca masina merge atunci atunci el o tine mai turata (totusi foarte ciudat sa o tina asa de sus) oricum am sa incerc sa curat si motorasul de relanti Regulatorul de presiune la R19 16v e de 3 bari sau de 2.7? la a mea e de 3 dar in cartea de la Hynes scrie ca ar trebui sa fie de 2.7 ei spun ca numai la motorul de 1.7 (parca f3n) ar trebui sa fie de 3bari (am sa ma uit mai axact cand ajung acasa) |
--------------------
Renault
19
1991 1.8 16v
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#19
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
ti-am zis mai sus:
QUOTE e valabila orice pompa care are presiunea de lucru ~3bari, presiunea max 5bari si debit 2l/min. Cartea mea zice: Bosch 0580 464 027 Tensiune: 12V Presiune de alimentare: 3 bari Debit: 130l/h. Regulatorul de presiune: -la presiune atmosferica (adica furtunelul ala subtire scos din regulator) 3.0 +/- 0.2 -la o depresiune de 0.5 bari (pp ca reprezinta ~900rpm - cu furtunasul pus) 2.5 +/- 0.2 Fara nici un fel de rautate, tu ai masina de 16 ani care mai e si serie relativ limitata si iti faci vise ca poti cumpara ceva de la reno? ![]() ia zi-mi, flanshele de la amortizoarele din fata ce-ti fac? ![]() Nu te panica pentru ca intotdeauna se gaseste o solutie mult mai ieftina decat cea oferita de reno. Pentru a inlocui furtunul ala, care nu vine cu cutia (cel putin asa zice dialogys) te duci la unu' care face balustrade de inox si il pui sa iti faca un traseu asemnator si tot iesi sub 3 mil. Ai deconectat senzorul de viteza. This post has been edited by R19/16v: 4 Oct 2006, 19:54 |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Marty |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
mbugsy, mie mi se stricase cablul de kilometraj la R25 si l-am schimbat cu unul fara cititor. Masina a functionat la fel ca inainte.
Am o intrebare: motorul asta al vostru e longitudinal sau transversal ? |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
- B 999 NAM
2011 Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#21
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
transversal pestisorule
![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Marty |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Pestisor, ha ?
![]() |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
- B 999 NAM
2011 Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#23
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
glumeam nene, nu te supara
![]() ![]() ![]() ![]() (chiar imi cer scuze daca ai luat-o personal, nu asta a fost intentia) |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Marty |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Chill! Just kiddin'.
![]() ![]() |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
- B 999 NAM
2011 Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#25
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Marty |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Intrebam de motor pentru ca am sperat ca se potriveste cablul de kilometraj cu al meu. Eram dispus sa ofer un cablu nou (fara cititor) pe ala cu cititor. Nu prea gasesc la dezmembrari, iar daca gasesc... ori e prea scump (2.5 mil.), ori e prea stricat (carcasa sparta, cititor zdrobit, etc.). La reno costa vreo 200 de euro.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
- B 999 NAM
2011 Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
mbugsy |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 2 September 05 ![]() |
cred ca am sa las si eu deconectat cititorul sa vad daca consuma la fel
acuma de cand am problema asta consuma in jur de 13.5l la 100km (in oras) la mine in carte nu spune decat ca presiunea e de 2.5 +/- 0.2 dar nu spune nimic daca la presiunea atmosferica sau altceva In ce carte ai gasit chestiile astea? This post has been edited by mbugsy: 5 Oct 2006, 14:21 |
--------------------
Renault
19
1991 1.8 16v
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#28
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Haynes, dupa parerea mea si a celor de pe retro-reno, e cam subtirel...
Eu folosesc Revue tehnique. Nici asta nu e pe cat de completa mi-as dori eu, dar asta e ce am gasit de cumparat cand am avut nevoie. Regulatorul tau de presiune "reguleaza" presiunea vacuumatic. Fa o poza motorului tau, pentru ca exista 2 feluri de regulator, si iti zic ce sa scoti si ce sa masori. Si eu tot ~2.7 bari am, masurat azi. Scot furtunelul de depresiune si se duce la 3 bari. A mea merge bine ![]() Conform dialogys, cablul pt 19 cu mufa face 111.91 euri, iar fara e 44.06 euri. DIn partea mea sa ii ia naiba pe toti cu preturile lor ca si al meu e mustatit... @Marty cablul, indiferent de tip, e R19-only... This post has been edited by R19/16v: 5 Oct 2006, 15:05 |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
mbugsy |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 2 September 05 ![]() |
Care ar fi cea mai copmpleta carte?(daca mai sunt si altele)
Nu vrei ca sa mai reduci din cheltuielile de achizitionare a cartii? (incalcand drepturile de autor si trimitand o copie si la Timisoara) ![]() Nu am folosit sau vazut pana acuma dialogys - e nevoie de conexiune la internet pentru a accesa bazele de date ale diferitilor producatori sau are baze de date locale? Daca NU... (nu am inca internet acasa) poate ne intelegem si la CD-uri 10x |
--------------------
Renault
19
1991 1.8 16v
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#30
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
n-are treaba cu netu dialogysul, ti-l pot da.
in schimb cartea e rupta ca naiba si nu prea am curaj sa o xeroxez, dar daca ai nevoie de ceva, intreaba si te ajut cu placere. Pentru XM, am carte de la L'expert automobile, care este MUUULLTT mai completa. cartea mea pt 19: http://www.etai.fr/go_to.asp?go_m=pas&go_s=3 This post has been edited by R19/16v: 5 Oct 2006, 20:27 |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th August 2025 - 21:25 |