Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema onorare garantie, fata de cine e obligatia contractuala?

einstein1984
post 21 Jan 2008, 20:38
Post #1


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




In august 2006 am cumparat un hard disk de la un cunoscut magazin online de la noi. Avea 3 ani garantie, si in decembrie 2007 a incetat sa mai booteze sub windows. L-am dus la service pe 4 ianuarie 2008, unde mi s-a completat o fisa de service si mi s-a spus ca in 10 zile lucratoare se va solutiona problema.
Pe 7 ma suna sa-mi spuna ca hardul are sectoare bad si va fi trimis la importator. Pana vinerea asta, cand se faceau 10 zile lucratoare nu am mai auzit nimic. Azi ii sun, si ma anunta candid ca hardul va fi inlocuit dar nu se stie cand, caci importatorul nu-l are pe stoc (e un 160 GB pe IDE, inca se vinde cu succes). Observ insa ca reselerul de unde l-am cumparat eu il are in stoc (sau asa afiseaza pe site).
Normal mi se parea ca ei sa-mi inlocuiasca hardul, si mai apoi sa-si refaca stocul din exemplarul primit de la importator. Certificatul meu de garantie fiind semnat de ei, nu de importator, nu vad de ce trebuie sa-l astept pe acesta, mai ales peste cele 10 zile lucratoare mentionate in contract. Cum lucrez si eu in domeniul acordarilor de garantii, si lucram exact in aceasta maniera, ma cam mira practica retailerului.
Nu sunt toba in materie de lege, dar daca cineva stie daca aceasta practica e corecta sau nu, as aprecia un sfat. Vad ca ANPC primesc si reclamatii online, si tare ma cam maninca mana.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotty
post 21 Jan 2008, 20:56
Post #2


fagocer™ haituit


Group: Members
Posts: 4.627
Joined: 20 August 07
From: oriunde vreti voi....




pai si ce mai stai?macar ei te pot ajuta si cu o informatie oficiala....


--------------------
Private Spice Member
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RADU__
post 21 Jan 2008, 22:08
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.255
Joined: 18 October 07
From: Brasov




problema identica acum un an cu un HD Am primit in cele din urma unul nou. Replica a fost ca a trebuit sa astept constatarea de la fabrica (?????) sa vada daca nu este un defect provocat. Sau mai bine zis sa se convinga ca este un defect survenit "natural"
Altfel trebuia sa platesc inca un HD si sa primesc banii inapoi cand se finaliza problema. Neavand nici o garantie ca problema se va finaliza altfel, am preferat sa astept cam 3 sapt.


--------------------
Renault Megane IV Sedan TCE140 2022 - BV 22 ROC
tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 22 Jan 2008, 09:20
Post #4


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Ma tem ca asta ma asteapta pe mine, au constatat ca trebuie inlocuit, insa importatorul nu are piesa in stoc. Eu nu am relatie contractuala cu importatorul, ci cu reselerul.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 22 Jan 2008, 11:40
Post #5


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 21 Jan 2008, 20:38)
Cum lucrez si eu in domeniul acordarilor de garantii, si lucram exact in aceasta maniera, ma cam mira practica retailerului.
*
radmasa.gif radmasa.gif - Asta e pentru cunoscatori: Si zici asa, acolo la voi, la garantii, lucrati in exact aceeasi maniera radmasa.gif radmasa.gif . Da, ai dreptate, in aceeasi maniera...

Legat de problema: ai noroc ca e din 2006, ca intra sub incidenta lui 394/1995 care prevedea expres acest termen. Daca era din 2007 intra sub incidenta 449/2003 care prevede "termen rezonabil, stabilit intre vanzator si cumparator"

Si legat de garantie, tie ti-o asigura cel prezent pe certificatul de garantie. Daca el este importatorul, te adresezi direct importatorului, daca el e vanzatorul, te adresezi vanzatorului. Nu ai treaba cu lantul ce se afla in spatele celui care asigura garantia.

Eu zic sa-i ameninti cu ANPC-ul ...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 22 Jan 2008, 11:44
Post #6


-


Group: Members
Posts: 22.544
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(klaus @ 22 Jan 2008, 11:40)
Asta e pentru cunoscatori
La modul ca a fost tratat ultimul eveniment, numai pe drumul cel bun nu este ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 22 Jan 2008, 13:19
Post #7


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




klaus, pe unde lucrez eu se acorda garantia la reseler care mai apoi recupereaza banii de la producator. E drept, e vorba de alt tip de produse, insa principiul ramane. Nu ti-ar place sa duci masina la service si sa o iei cand o sa primeasca ei piesa de la fabrica, nu? Oricum, multumesc de informatie
Am terminat de scanat documentele in cauza, am expediat la o reclamatie online la ANPC. Si dupa ce voi primi un numar de inregistrare, le trimit si tovarisolr de la mazinul IT o copie.
Ca peste tot in Romania, dupa ce ti-au luat banii la cumparare, ramai si fluieri in lungul drumului la serviciile aftersale.

This post has been edited by einstein1984: 22 Jan 2008, 13:46


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 22 Jan 2008, 14:57
Post #8


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




e posibil sa fie gresita abordarea.... raspunsul de ANPC va fi "ati luat legatura cu vanzatorul?... a refuzat inlocuirea/repararea?... nu, a zis ca il inlocuieste, dar tergiverseaza... cum dovediti ca a zis ca-l inlocuieste si nu e inca in cercetari pentru a vedea cauza sau in reparatii?... v-a dat ceva in scris?"... eu cred ca trebuia sa-i pui sa-ti dea ceva in scris, din care sa rezulte ca au decis inlocuirea dar ca refuza sa ti-l dea din stocul lor... apoi la ANPC reclamai ca desi au decis inlocuirea si au pe stoc, nu ti-l dau...


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 22 Jan 2008, 15:16
Post #9


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Mda, totul s-a rezumat la conversatii telefonice. Ar cam trebui sa le dau si un mail (desi anterirorul a fost ignorat complet) sa-i intreb daca refuza sa mi-l dea din stocul lor.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danezu
post 24 Jan 2008, 16:17
Post #10


un fost proprietar de megan.....


Group: Members
Posts: 914
Joined: 3 January 06
From: Bucuresti




Cand lucram eu in IT,la vanzari, rezolvam in felul urmator: daca produsul era importat direct se schimba la noi in service in maxim 10 zile,daca era din alte parti se schimba acolo si dura ceva mai mult,dar oricum in maxim 30 zile se rezolva problema.
Asta este riscul cand cumperi de pe net sau supermarket....
In cazul in care cel care ofera garantia(service) nu rezolva problema,te poti duce peste cel care ti la vandut sa-ti returneze banii sau sa schimbe produsul.

Bafta!


--------------------
Saab 9-3 2.2 TiD Vector
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Berila
post 25 Jan 2008, 12:26
Post #11


vesnic incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 23 July 07
From: Praga - CZ




In primul rand verifica obligatiile ce si le asuma vanzatorul referitor la garantia oferita, de regula se afla pe spatele facturii produsului. Exista un termen maxim de retinere a produsului in "garantie", la sfarsitul acestei perioade, daca problema nu a fost remediata, se va inlocui cu un produs similar sau superior (dpdv al caracteristicilor). Verificati conditiile de garantie. Multa bafta!


--------------------
Renault Clio 3 Exception 1.6 16v - B-64-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 25 Jan 2008, 17:29
Post #12


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Am verificat, sunt 10 zile lucratoare, care au trecut!


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 25 Jan 2008, 19:33
Post #13


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.061
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




Am o experienta destul de consistenta in acest domeniu si anume garantie IT, pentru ca o vreme destul de lunga am fost pasionat IT si luam f. des componente, vindeam etc si mai tot timpul se stricau ele.

Ei bine in situatia ta e clara rea credinta vanzatorului. Repede ameninta-i cu ANPC pentru ca sunt nesimtiti. In 10 zile trebuia sa te rezolve intr-o forma sau alta.

De exemplu am avut destule HDD in garantie la Ultra Pro si dupa 4-5 zile ma sunau sa-mi zica ca e stricat bla bla, dar ca nu au in stoc. Mai astept 2-3 zile, mergeam la ei si daca nu aveau luam altceva cu pretul HDD-ului actualizat sau cum era in oferta lui.

De obicei optam pt un upgrade. Daca hdd-ul era de 160 mai dadeam x lei si luam unul de 200.

Si se stie ca Ultra Pro sunt varza la garantie & so.

Daca zici ca lucrezi in domeniul garantiilor ar trebui sa stii cum sa pui problema astfel incat sa se rezolve repede.

@RADU____ tare aia sa vada daca n-au fost bad-uri provocate de tine. Cum anume se intampla asta? Daca un HDD nu are defecte fizice exterioare NU AU CE SA COMENTEZE, nu are sigiliile rupte. Este foarte clar aici.


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 25 Jan 2008, 21:46
Post #14


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Mda, la mailuri vad ca nu raspund, au mai trecut 5 zile lucratoare, marti ma duc in vizita la ei.
Oricum, de acum sa va feriti de www.emag.ro !

This post has been edited by einstein1984: 26 Jan 2008, 12:46


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 26 Jan 2008, 17:34
Post #15


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.061
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 25 Jan 2008, 21:46)
  Oricum, de acum sa va feriti de www.emag.ro !
*



Preturile "record" de la emag sunt asa "record" pentru ca service-ul este la pamant. De obicei in costul unui produs (sunt sigur ca stii, dar zic asa poate e cineva interesat) sunt incluse toate aceste facilitati : service civilizat, personal amabil....

E decizia ta cum alegi.

In orice caz pentru cei care vor sunt destule topicuri pe forumul Computer Games despre activitate celor de la service-ul emag. happy.gif


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 30 Jan 2008, 19:38
Post #16


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Am fost azi la ei. Ii arat tipei citatul din certificatul de garantie: Sesizarile se vor rezeolva in 10 zile lucratoare. Ea NUUUU, in 10 zile va dam noi diagnosticul, avem pana la 10% din perioada de garantie ca sa va retrnam produsul (daca sta 10% din 1095 de zile la ei le dau foc la magazin, in lege asta e termenul prevazut pentru despagubire). Vad ca fac pe prostii, insa s-a inregistrat o reclamatie la ANPC cu numarul nr. 343/ON/30.01.08 .
Tare sunt curios cum se termina, oricum maine iau salariul si-mi iau un hard pe SATA.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 13 Feb 2008, 08:49
Post #17


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Pana in ziua de azi nu m-au contactat sa vin sa ridic hardul.... Sa mai trimit un mail la ANPC sa vad ce mai fac si ei.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spyball74
post 15 Feb 2008, 21:07
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 24 February 05




Nu te astepta sa te contacteze ei.
Oricum in max 10 zile se putea rezolva problema ta. Acum depinde de importatorul lor si de relatia lor contractuala. In general se schimba cu unul nou sau aceeasi gama de produs (asta chiar si intre retailer si importator), dar pretule afisate de ei ....... se pare ca exista ceva probleme ........ poate si pe canalul de distributie .
Oricum tu esti cel care trebuie sa-i stresezi. Ca sa poti dovedi timpul de raspuns le ceri o adresa datata privind rezolvarea problemei si cu procesul verbal de predare in garantie (datat), certificatul de garantie cu cele 10 zile de remediere, apoi reclamatia.


--------------------
Renault Scenic 1.5 DCI 85CP 2007 Dynamique
Renault 25 V6 Turbo 205CP - 1990
Skoda Fabia Combi 1,4 TDI - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 21 Feb 2008, 19:37
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




am avut coleg de munca care si-a luat m.. ie la greu cu un laptop si dupa ce a fost trimis pe garantie si inapoiat ca facut dar prezenta acelasi defect si retrimis spre solutionare la e-mag s-a ajuns la ceva de genul "consideram ca laptopul functioneaza in parametri .. adik se aprinde smile.gif) .. dumneavoastra va hotarati cand ii simtiti lipsa si il vreti inapoi". Deci de toata jena.. tot de la e-mag


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 3 Mar 2008, 19:20
Post #20


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Pe 12 februarie mi-au facut stornare de factura.... Si nu m-au sunat. Azi am sunat si am fost sa iau banii. E drept era, exact valoarea de pe factura de cumparare, nu vreo depreciere sau uzura.
Mai bine de o luna de la depunerea hardului pana la solutionare. E o realizare!


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mauru007
post 18 Mar 2008, 09:20
Post #21


sir


Group: Members
Posts: 437
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti




QUOTE(Executron @ 25 Jan 2008, 19:33)
Si se stie ca Ultra Pro sunt varza la garantie & so.
*



Nu sunt varza la garantii.Au cel mai tare departament de RMA. Aveau contracte cu toti furnizorii de componente si ce se strica nu isi bateau capul sa repare, le trimiteau inapoi la furnizor si primeau produse noi. De aceea puteai sa primesti alt produs similar din stoc eventual upgrade. Problema lor era ca toate componentele lor erau de duzina (cele mai ieftine loturi gasite pe extern, de obicei cele refuzate de altii pentru ca prezentau o rata mare de defecte). Cumparau multe lucruri efectiv la kg. Dupa care era loterie. Eu am schimbat efectiv fiecare componenta de pe computer cel putin o data pina am nimerit ceva ca lumea.
Hard, procesor, memorii (am schimbat 10),placa de baza (3), sursa (3), dvdrw (2) etc.
Si asa e si la altii.
Intr-o zi dintr-o luna de iarna se trimiteau in medie 8 tiruri (20t) de marfa catre magazine. La un asa volum de vanzari cum sa faca fata un departament service de 20 de persoane din care maxim 5 erau artisti la reparat (fiecare pe anumite componete).


--------------------
Ford Focus 2002/Ghia - vl
Ford Focus Sedan 1.6 I 101 CP / Ford Fiesta 2009 1.4 diesel
Bucuresti/Salajan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ANTIdacie
post 18 Mar 2008, 09:29
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 13 December 05




Dar asta nu e nimic in comparatie ce am patit eu cu cei de la emag sapt trecuta!Am achizitionat mai multe componente de la ei in luna nov printre care si un hdd segate care de la inceput caraia si facea figuri!I-am contactat telefonic si cei de la service mi-au spus ca daca hdd functioneaza ei nu au ce sa ii faca!Acum dupa aprx 5 luni hdd a cedat definitiv!Pur si simplu s-a orpit in timp ce era intr-un joc, am dat un restart dar nu a mai pornit, in schimb a inceput sa se simta miros de piesa incinsa!Am scos hdd pt ca nu mi-l mai recunostea si am plecat cu el la garantie!Acolo cea de la receptie a inceput sa analizeze hdd si a vazut pe un chip ca era o urma de arsura!M-am uitat si eu si asa era!A inceput sa imi spuna ca e din cauza mea si ca ei nu inlocuiesc piesele cu urme de arsuri pt ca acestea se datoreaza instalatiei electrice, ceea ce in cazul meu este imposibil!I-am spus ca eu ii las hdd aici si ca ar fi bine sa ii faca ceva deoarece eu am cumparat un hdd care avea garantie 5 ani nu 5 luni!Este si acum la ei dar totusi dupa o zi m-au sunat sa imi spuna ca l-au trimis intr-un service sa vada care a fost prb dar sa nu ma astept ca se poate intampla ceva!Sper ca servicele sa nu fie dulapul lor si sa astept doar sa treaca timpul!
Voi ce ma sfatuiti sa fac in caz ca nu vor sa mi-l schimbe?


--------------------
Harb de dacie 1310 - DMITHEONE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 18 Mar 2008, 10:06
Post #23


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Dupa cum poti vedea, in primul rand vei avea de asteptat. In al doilea rand, in service la ei e o foaie cu un numar de telefon de la ANPC Bucuresti, ti-as sugera sa-l folosesti dupa 2 saptamani.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ANTIdacie
post 20 Mar 2008, 12:38
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 13 December 05




am sunat azi dupa o saptamana si mi-au spus ca hdd este trimis la un service autorizat si ca in momentul cand o sa aibe un raspuns ma vor contacta!


--------------------
Harb de dacie 1310 - DMITHEONE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 20 Mar 2008, 15:03
Post #25


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Sa te contacteze nu e o problema, ca mie mi-au zis in 3 zile ca are baduri si va fi schimbat.Problema era ca nu avea importatorul in stoc (era IDE).


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 21 Mar 2008, 11:31
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Daca voi va plangeti, sa va spun eu patanie: acum 3 ani, mi-am luat componentele din care mi-am facut PC-ul de acasa, printre care placa de baza de la Best. Dupa 2 ani mi-a crapat placa de baza (Gigabyte 915G DUO, 3 ani garantie), intre timp, Best si-au desfiintat service-ul si ma trimit la o firma specializata, nu mai stiu cum se numeste, undeva prin Bucurestii Noi, care asigura service-ul pentru mai toti marii comercianti in domeniu din Bucuresti si imprejurimi (de ex. Metro Ploiesti), asta ca sa va faceti idee ce era acolo. Las placa la astia, imi spun ca in maxim 10 zile ma cheama,…trece timpul, “momentan nu avem pe stoc”… dupa 5 saptamani, telefoane si amenintarea cu OPC-ul, ma cheama sa o ridic. Nu am putut sa ma duc personal si trimit un coleg care vine cu o placa veche, alt model si cu ceva condensatori umflati pe ea, doar in folia antistatica (eu le-o lasasem in ambalajul original, cum scria in contract)… dupa o luna crapa si asta, trimit colegul si vine cu alta, tot sh si alt model, care nu a functionat nici-o secunda…ma duc cu ea inapoi, cer banii,… nu ca daca se strica si a treia…, ma cheama dupa o saptamana, imi arata la fel, o placa sh alt model, o refuz, cer una noua si identica sau cu aceleasi caracteristici cum zice legea,…” nu ca legea zice ca daca produsul nu poate fi reparat se inlocuieste, nu specifica cu unul NOU, nici nu avem de unde nou, ca nu se mai fabrica si daca se strica si asta va dam banii inapoi”… in fine,.. “va sunam cand avem la fel cu a dv.”. Pana la urma, mi-au dat una identica cu a mea, dar tot sh. si deocamdata merge bine, dar pentru ca are alti 3 ani garantie, sper sa crape pana la urma , in termenul asta.
Bine inteles ca m-am uitat in legea cu pricina si intradevar, unde zicea ca produsul trebuie inlocuit, nu specifica cuvantul NOU, deci fiecare interpreteaza cum vrea, poate ne spune cineva care e in domeniu cum sta treaba si cum putem evita asa ceva. Si eu lucrez in domeniul acordarii garantiilor, dar daca produsul nu poate fi reparat, sau s-a stricat de trei ori, nici nu m-am gandit sa-l inlocuiesc cu unul vechi si daca nu mai exista, ca nu se mai fabrica, i se returneaza omului banii inapoi, sau, daca vrea, primeste unul similar, dar nou.
Iar cu sesizarea on-line la ANPC, am facut si eu una cu alta ocazie, am primit reply-ul (probabil automat): “Sesizarea dv. a fost inregistrata cu nr… bla, bla, bla” si nimic altceva nu s-a intamplat.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 21 Mar 2008, 12:59
Post #27


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




La sesizarea ANPC si la mine e la fel.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 2 Apr 2008, 18:17
Post #28


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




Cine ma ajuta cu un raspuns?

Am facut o comanda online si de la Fan Courier nu l-am mai preluat.

Ce mi se poate imputa?

Presupun ca judecata si alte alea e aproape imposibil, dar psp ca imi pot cere sa achit cheltuielile de expediere si retur, nu?

Cum sta treaba?

Multumesc. Daca vrea cineva sa ma ajute cu mai multe sfaturi putem vb si pe privat.

EDIT: daca le dau mail si le zic asa:

Conform Termenilor si Conditiilor companiei dvs. si a legislatiei in vigoare privind Dreptul de renunțare, doresc sa va aduc la cunostinta ca nu mai doresc finalizarea comenzii cu numarul *****, efectuata in data de *****-2008 (produs *******), si va rog sa anulati factura emisa si sa procedati la returul produsul in depozitul Dvs.



In eventualitatea cazului in care compania Dvs. considera ca trebuie sa suport cheltuielile de expediere, va rog sa imi comunicati in scris.


Va multumesc si imi cer scuze pentru eventualele incurcaturi.



Stefan ******



Precizez ca le-am furnizat CNP-ul si nr+seria C.I. ptr intocmirea facturii.

Valoarea taxelor de expediere la finalizarea comenzii mi s-a comunicat a fi de 20 de ron smile.gif

Multam

This post has been edited by StefanT: 2 Apr 2008, 18:20


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 2 Apr 2008, 19:39
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Ai semnat vre-un contract ca sa ai vre-o obligatie?


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 2 Apr 2008, 19:42
Post #30


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




http://www.legi-internet.ro/index.php?id=59

smile.gif Merci de interes.


3 Apr 2008, 11:51:
Alte pareri? unsure.gif

This post has been edited by StefanT: 3 Apr 2008, 09:51


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 19:34
Dacia