Ajutoooor! Injectie R25GTX - J7T, Testare Renault 25
![]() ![]() ![]() |
Ajutoooor! Injectie R25GTX - J7T, Testare Renault 25
R20 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() R20 (prima mea masina) Group: Members Posts: 256 Joined: 22 September 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
R25GTX/R25 Baccara
1985/1990
Masini din vremea cand firma Renault se respecta.
|
|||
cj98czh |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.396 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Poate ar ajuta daca ai spune exact cu ce problema te confrunti.....
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
R25_GTS |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 4 June 06 ![]() |
Salut
Spune mai exact ce problema ai si poate te putem ajuta. Iti spun ca nu poate fi chiar asa grava problema precum pare. Ori si-a bagat mana fostul proprietar si a stricat ceva ori are un defect minor. R25 nu e o masina care se strica usor. Primele modele au avut probleme pe partea de instalatie electrica, adica contacte imperfecte si de acolo rezulta tot felul de anomalii, dar nu e nimic dezastros. Cu putina gandire si ceva documentatie se rezolva. Cu piese te pot ajuta multi membri, asa ca nu dispera. |
--------------------
Old
Romb
Fan
|
|
R20 |
![]()
Post
#4
|
![]() R20 (prima mea masina) Group: Members Posts: 256 Joined: 22 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Salut! si va multumesc pentru raspunsuri.
Aveti dreptate, datele oferite sunt foarte vagi. Am vrut sa postez toata tarasenia dar cred ca am dat-o ca P.M. unui forumist. Inca mai invat cum/cu ce se mananca forumurile. Deci: Masina este un J7T din 1985( adicatelea… am evoluat, ca 20-ul, pe care-l am din ’91, este din ’84). D.p.d.v. al R.A.R.-ului si al politiei arata bine. D.p.m.d.v. arata ca o amanta neiubita, dar care a fost uzitata cu minimul cheltuielilor necesare intretinerii. N-am ce s-ai reprosez proprietarului(un om cumsecade), deoarece stiu ce implica o astfel de… metresa. Pretul a fost cel correct, adica cel pe care l-am estimat eu. S-a cerut 1400 iar eu am apreciat-o ca fiind de 900E. Atat am dat pe ea, si-i multumesc d-lui Dinu pentru intelegere. Masina pare revopsita si are cateva imperfectiuni in linia caroseriei. Contra-aripa din dreapta are cordon de rugina la imbinari si usa soferului arata exact cum ma asteptam. (vezi, in curand, poze) Ceea ce m-a surprins, pentru o masina din ’85, este ca restul usilor arata ca noi(la tabla). (vezi, in curand, poze) Masina fiind statuta si neintretinuta a capatat multiple dizgratiozitati: - Tapiteria, cu exceptia scaunului din dreapta-sofer, este intacta dar extrem de murdara. Scaunul cu pricina are o mica gaura. Presupun c-a fost provocata de o tigare. (vezi, in curand, poze) - Vaselina ancrasata din mecanica clantelor impiedica inchiderea centralizata sa functioneze corespunzator, iar usa din dreapta soferului refuza sa ramana inchisa. - Bordul este napadit de mucegai iar blocul ceasurilor necesita RK. Momentan merge corect doar turometrul si martorii pt. semanalizatoare si frana de mana, +… mosul care vorbeste-n franceza. - Cotiera centrala are tapiteria dezlipita iar cele laterale au balamalele clapelor rupte. (vezi, in curand, poze) - Centurile de siguranta nu mai revin si sunt murdare. - Un miros pestilential in interior. - Exteriorul extrem de murdar. A necesitat doua spalari(asa se procedeaza in sect.3, vrei lucru de calitate – platesti dublu). - Parbriz ciobit si lipit. - Stergatoare care mai mult zgarie. - Condens pe interior, ceea ce demonstreaza ca masina nu este etansa. N-am reusit sa-mi dau seama pe unde se infiltreaza apa. Chederele sunt acceptabile, asa ca ramane sa ma uit la carosarea inferioara din habitaclului si la etansarea parbrizului care are o mica pata alba in dreptul soferului. - Cureaua trapezoidala este slaba si coscorovita. Primele doua minute are un chitait infernal. - Cutia este zgomotoasa. Poate fi din cauza lipsei uleiului, a reglarii incorecte a timoneriei de cutie( a fost schimbat ambreiajul) sau a uzurii. Ramane de studiat. - Un suport-tampon de motor rupt. - Un support de cutie rupt, caz in care, trebuiesc schimbati ambii. - Tubulatura admisie gaz explodata(pricinuita de un rateu). Lipita(carpita) cu silicon de inalta temperatura. Pana acum am constatat doar aceste minore... inconveniente. Sunt in sesiunea anului de licenta si n-am prea avut timp s-o bibilesc. Promit sa revin cu noutatile constatate. Puncte forte: - Istalatie GPL omologata si trecuta in cartea masini. - Radio CD 4x40W cu difuzoare Sony Xplode XS-GT6935A. - Alarma “Black Widow Security” cu ambele telecomenzi, manual si factura. - Motor impecabil (din cate cunosc eu). - Articulatii bunicele si amortizoare bune. Acestea fiind spuse, dati-mi voie sa revin la subiect. Asa cum v-am mai informat, motorul imi pare perfect. Teava de esapament plange doar apa iar gazele esapate au mirosul trandafirilor. Epuratorul capacului chiulasei emana o adiere insesizabila de abur, si doar la pornire. Problema consta in consum si injectie . In varianta “pe gaz” consuma intre 17-19, si are un ralanti de 1500 ture, dar merge perfect. Are “vana” care sa-ti induca acea stare de beatitudine si suprematie. Injectia merge doar “la rece”. Pleaca la un ralanti de 1300 ture si timp de 5 minute nu-ti permite sa atingi acceleratia pentru ca “moare”. Intre 6 -9 minute poti s-o turezi si sa deplasezi masina pacalind-o din ambreiaji, dupa care moare si nici macar nu mai poti s-o pornesti. In acesta faza am verificat aprinderea(scanteia, care era vartoasa) si injectoarele(am scos rampa si le-am lasat sa sufle-n voie). Toate erau OK. Avand in vedere ca (inca) nu ma pricep la injectii si toate sondele aferente acestora, am considerat ca este mai intelept sa apelez la un service specializat(cu specialisti). Dupa cum v-am mai spus, service-urile Renault s-au dovedit a fi o turma de OI profitoare, formata din “specialisti” ai Daciilor – resapati cu emblema acestei firme(Renault). Cel mai mult m-au SCARBIT cei de Mach1, deoarece acestia au in dotare un XR25(testerul proiectat special pentru Reanault 25/all models), pe care l-am vazut personal. Va rog sa ma credeti! Mi-au spus ca nu ma pot ajuta deoarece n-au programul(!?) pentru modelul meu(R25). Puteti sa va imaginati ca o astfel de firma, care pretinde ca este – si care este acreditata(!!!) - cu girul Renault, poate debita o astfel de enormitate: “ Nu avem program pt. masina dv.” Nu program le trebuie… ci educatie corporatista si BUN SIMT! Am scris la Renault Romania si m-am plans. Le-am cerut sa ma indrume la un service care sa-mi poata rezolva problema. Credeti c-am primit vre-un raspuns?... NU! Pentru R20-ul meu(caseta de directie), am scris(plic timbrat si toate cele) la Renault (Franta) in 1993. Credeti c-am primit vre-un raspuns?... NU! In ciuda faptului ca aceasta firma a facut masini exceptionale, respectul acordat clientilor sai lasa de dorit, cel putin in afara Frantei. Ma uit cu jind cum francezii isi pot achizitiona piese de origine la preturi sub nivelul celor de Logan. Oare putem compara D.Lagan-ul cu R.25-ul? Gata! M-am ambalat si-mi vine sa scuip pe sigla care m-a facut fericit. Iubindu-mi masinile, nu pot sa le condamn pentru jigodismul si interesul vanzatorilor. Oricum, acesti marketingisti ai prezentului n-au habar despre ce vorbesc si nici de masina la care fac referire. Megan-istii zilelor noastre… isi vor aduce aminte de vorbele mele. |
--------------------
R25GTX/R25 Baccara
1985/1990
Masini din vremea cand firma Renault se respecta.
|
|
R20 |
![]()
Post
#5
|
![]() R20 (prima mea masina) Group: Members Posts: 256 Joined: 22 September 06 From: Bucuresti ![]() |
E GROASA fratilor,
Tocmai am fost sunat de o voce foarte calda si placuta de la Renault Romania - Relatii Clienti. Domnita a fost foarte amabila si am simtit in vocea ei un sentiment de empatie care m-a surprins. Mi-a comunicat ca s-au interesat si nu au gasit un service care sa ma poata ajuta. Au primit acelasi raspuns ca si mine: Nu exista testere pentru R25 si piesele sunt foarte scumpe deoarece trebuiesc procurate prin comanda speciala. Asta e! O sa trebuiasca sa devin specialist in R25. Pacat ca XR25-ul de pe E-Bay a fost vandut. Acum ma gandesc ca merita cei 400E, mai ales ca era complet accesorizat si avea toata documentatia. De! mintea romanului... cea de la urma. Mai oameni buni, ajutati-ma s-o scot la capat - c-am intrat in ceata. ![]() |
--------------------
R25GTX/R25 Baccara
1985/1990
Masini din vremea cand firma Renault se respecta.
|
|
R25_GTS |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 4 June 06 ![]() |
Salut
E groasa si nu e. S-o luam cu inceputul. Tabla daca n-o lovesti o sa ramana asa multi ani de acum incolo. E zincata plus alte tratamente chimice care o fac extrem de rezistenta. Daca nu-l lovesti un R25 nu rugineste. Contraaripa dreapta asa se taie la toate modelele mai vechi, e un defect de fabricatie. Se rezolva cu putina sudura. Atentie ca dupa orice interventie la tablarie sa cureti foarte bine locul si sa-i aplici un strat de grund zincat. Eu folosesc de la Liqui Moly grund cu zinc 99%. La partea de tapiterie singura varianta e sa scoti totul din masina si sa le speli in casa.E posibil sa fi fost spart radiatorul de caldura si sa fi curs antigel sub mocheta, in izolatia fonica de pe podea, care se usuca extrem de greu. De acolo si mirosul. Fetele de usi se curata foarte bine daca le speli cu dusul, se fac ca si noi. Cotierele rupte din balamale is iar o problema cunoscuta. Rar gasesti un model 1 care sa nu le aiba rupte. Inchiderea de le usa se lubrefiaza si curata cu spray WD40, care face minuni. Sa nu le pui vaselina ca intra praf si se face un namol care le blocheaza. Cand dai fetele de usa jos sa incerci cu WD40 si sa le misti manual, tragand de tija care vine la ele de la inchiderea centralizata. Ai grija cand desfaci fetele sa nu le rupi, exista o scula speciala cu care se desfac, o sa-ti dau un link de unde s-o cumperi in Bucuresti. Vezi ca aparatorile de apa de sub fete au pe ele un mastic flexibil. Sa AI GRIJA sa nu-l atingi de haine sau de tapiserie ca nu-l mai dai jos. E o chestie groaznic de adeziva. Bordul se da jos foarte usor si poti sa-l speli cu dusul. Cu ceasurile te pot ajuta,am unul de GTX pe care nu-l folosesc. De obicei se oxideaza conexiunile prin spatele lui. Sa cumperi un spray contact si se rezolva. Parbrizul se gaseste la orice centru care se ocupa cu asa ceva. N-ar trebui sa fie cu tot cu montat mai mult de 400 RON. O pereche de lamele pt. stergatoare BOSCH sau Valeo costa aprox. 50 RON. O curea de alternator costa 17 RON si o schimbi in 20 minute maxim. Un ulei bun pentru cutie o sa rezolve zgomotul. Tampoane de motor se gasesc, iti dau codul. Le face firma germana FEBI. Is cam scumpe, aprox 120 - 130 RON. La second ar trebui sa gasesti, la fel si cu suportul de cutie. Daca vrei sa-l iei nou gasesti doar la Renault. |
--------------------
Old
Romb
Fan
|
|
R25_GTS |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 4 June 06 ![]() |
Acum la partea cu injectia. E posibil sa ai defecta sonda de temperatura a apei care-i furnizeaza informatii calculatorului. Si cand motorul e rece sa-i bage destula benzina, dar cand se incalzeste sa nu simta temperatura ca sa-i reduca din benzina. Motorul fiind cald si amestecul bogat se ineaca si se opreste. Poate sa fie si sonda lambda defecta si sa nu stie cat de bogat sau sarac sa fie amestecul. Ar trebui sa le decuplezi pe rand sa vezi daca e vro diferenta in comportament. Dobitocii de la Renault care-i gasesti pe la noi habar n-au cu ce se mananca masina asta. Nu e vorba ca n-au program. Se leaga la calculatoru masinii si apar niste coduri de eroare. Acele coduri le verifici intr-un tabel din manualul de service pentru R25. E posibil sa nu aiba tabelul cu erori si explicatii, fiind un model vechi. Sa vad daca-l gasesc la baietii din Franta. Nu are rost sa mai mergi cu alte probleme pe la service-uri Renault. I-au angajat pe toti dobitocii care reparau Dacile vechi cu ciocanu prin spatele blocurilor. Cred ca e o problema generala la toate marcile, nu numai la Renault, lipsa de personal calificat. Vocea Clientului e o abureala cu niste gagici puse acolo ca sa nu sune telefoanele in gol. In Franta piesele originale is relativ ieftine, dar in comparatie cu cele din Romania, de la dealeri, care nu-s altceva decat niste bisnitari ordinari, is mult mai ieftine. Am cumparat de nevoie un set de sigurante pentru bieleta anti-ruliu de la bara stabilizatoare cu 500 000 de la un prieten care are magazin in Timisoara, ca la restu era 800 000 ("Ca-s originale"). Cand am avut ocazia le-am cumparat din Franta, tot "originale" cu 100 000 setul. Asa ca nu mai zic nimic fata de pretul pieselor mai scumpe. Incep sa me enervez cand imi aduc aminte si de alte preturi. Cel mai bine fiind din Bucuresti te poti intalni cu baietii de pe forum din oras, care sa-ti inspecteze putin motorul si sa faca comparatie cu ale lor. Ai manualul de service? Ce documentatie ai?
|
--------------------
Old
Romb
Fan
|
|
R25_GTS |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 4 June 06 ![]() |
Scula pt. desfacut fata de usa:
Pagina firmei Pagina firmei Scula pt panou Costa vro 13 RON, de la firma Draper, cod 19193 176, ai adresa lor pe pagina de contact. Suport de motor: Suporti motor R25 |
--------------------
Old
Romb
Fan
|
|
R20 |
![]()
Post
#9
|
![]() R20 (prima mea masina) Group: Members Posts: 256 Joined: 22 September 06 From: Bucuresti ![]() |
@R25_GTS
Va rog sa-mi lasati un scurt ragaz pentru a-mi reveni din soc. Cu stima, T. Mihai (R20) |
--------------------
R25GTX/R25 Baccara
1985/1990
Masini din vremea cand firma Renault se respecta.
|
|
R25_GTS |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 4 June 06 ![]() |
Salut
Uite aici un fisier trimis de R19/16v, poate te ajuta, daca sti ceva electronica. Attached File(s) ![]() |
--------------------
Old
Romb
Fan
|
|
R20 |
![]()
Post
#11
|
![]() R20 (prima mea masina) Group: Members Posts: 256 Joined: 22 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Stimabile domn R25_GTS,
Regret ca nu va cunosc personal. Sunteti un Om dintre putinii Oameni. Nu vreau sa va perii dar m-ati impresionat. Va multumesc pentru raspunsuri si va doresc tot ceea ce-mi doresc si mie. Ca si dvs. doresc ca de aceste informatii sa beneficieze toti detinatorii unui Reanault. Chiar daca sunt mai temperamental in cele scrise, va rog(ii rog pe toti forumisti) sa ma credeti ca-mi doresc ca toti posesorii de autoturisme, indiferent de marca sau model, sa se bucure de masinile lor. Lasand sentimentalismele de’o parte, vreau sa va spun ca apreciez si prefer mesajele care sunt formulate pe intelesul tuturor. Nu toata lumea stie mecanica si pot exista aspecte care, chiar daca unora le par banalitati, pentru multi constituie adevarate enigme. In plus exista sansa ca cel care posteaza sa parasaseasca forumul si viitorul cititor sa nu mai aive cui sa ceara lamuririle suplimentare. Eu unul nu sunt atehnic. Detin un R20 (TS-ul din 1984) din 1991 si pot afirma, fara lipsa de modestie, ca cunosc aceasta masina la nivel de saiba. Toate interventiile mecanice au fost facute sub atenta mea supraveghere sau de catre mine. Fiind bun prieten cu un fost patron de service am avut ocazia sa invat multe din tainele masinilor si dedesubturile acestei afaceri, cat si mentalitatea/matrapazlacurile mecanicilor angajati. Pe vremuri am fost un electronist respectat si apreciat pentru calitatea/profesionalismul lucrarilor, bagandu-mi nasul si-n ceva E.C.U. Fata de majoritatea electricienilor auto, eu am sesizat si am avut curajul sa-mi declar limitele. Indiferent de munca depusa(cautarea si studiul schemelor, cautarea si procurarea echipamentelor necesare testelor, verificarile de riguare, etc.), daca nu am avut certitudinea unei reusite nu m-am bagat si nici nu mi-am taxat clientii cu aburelile caracteristice domeniului. Deci, sa revenim la subiectul topicului. In privinta injectiilor sunt novice. Sondele de temperatura pot sa le verific dar pe cea lambda si cele barometrice habar nu am cum as putea s-o fac. Problema care ma framanta este cum testez si reglez injectia fara tester. Chiar daca descopar sondele defecte si le inlocuiesc nu stiu cum o s-o reglez. Din cate am citit despre injectiile asistate, exista si posibilitatea reprogramarii microcontrollerului astfel incat sa gestioneze sitemul cu parametrii oferiti de sondele decalibrate. Documentatie am si deja este si-n sectiunea manuale. Are si codurile erorilor, dar pentru XR25. Testerele de la Autodata au nevoie de un soft-ulet care sa interpreteze datele in functie de marca si model. CD-ul distribuit in pachetul de baza, pe care-l au majoritatea service-urilor din Romania, nu mai contine modelul 25. Am inteles ca este compatibil cu un model nou din gama Renault dar nu stiu care, iar astia din service au o lehamite-n ei de parca ar fi platiti sa alunge clientii. De multe ori m-am intrebat daca s-or fi schimbat banii si eu n-am aflat, ca pe ai mei nu vrea niciun service. Raman cu speranta c-o sa gasesc un pasionat care sa aive acces la un tester si impreuna sa ne agitam putin neuronii. Ati pomenit de niste ceasuri de GTX, spuneti-mi cum sa facem deoarece sunt interesat. Inca o data va multumesc pentru ajutor. |
--------------------
R25GTX/R25 Baccara
1985/1990
Masini din vremea cand firma Renault se respecta.
|
|
boomer |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 6 March 06 ![]() |
Buna seara!
I-mi cer scuze ca ma bag in discutie ( ![]() Dati-mi voie sa ma prezint: ma numesc Ionut si de vre-o 9-10 ani visez la un 25. Din varii motive, prin 2004 am reusit sa ma pricopsesc cu un 19 GTS din 90 si am ramas la modelul asta (poate cand 25-ul va ajunge la anii lui Ford T o sa-mi iau si eu unul). De vre-o saptamana mi-am adus din Germania, pentru recarosare tot un 19 din 95 SUPERB (i-l puteti vedea in sectiunea Renault19 a forumului). Singura problema pe care pare sa o aiva este cutia automata care este cam varza. Avand in vedere ca vreau sa am o masina "boboc" m-am gandit ca n-ar fi rau sa-i fac niste teste. Si iata cum am ajuns eu aici: XR25. Tin sa va spun ca am petrecut saptamani intregi "navigand pe internet" in cautarea unei solutii alternative la XR25. Asta se petrecea cu ceva ani in urma iar de cand mi-am luat "bijuteria" problema a revenit si nu mai am liniste. Ca sa nu mai lungesc vorba, avem alternativa la XR25 (ceva in genul "homemade") sau ramanem in continuare la mana servisarilor de doi lei (vechi)? Stima, Ionut P.S. Si eu sunt electronist de meserie si ma cam mananca mana sa lipesc niste piese. |
--------------------
renault
19
1990 GTS
|
|
R25_GTS |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 4 June 06 ![]() |
Salut
Imi pare rau ca nu ai reusit sa iei un 25, daca se voteaza noua taxa atunci o sa fie mai bine. Cutia se poate repara, cauta la sectiunea Safrane, ca-s date 2 firme care se ocupa numai cu asa ceva ( reparatii CVA). In legatura cu XR25. Cred ca sansele is de 1% sa gasesti in RO asa ceva, care sa si mearga. Nu poti sa-i legi nimic "homemade". Daca masina merge bine, motorul merge rotund, trage bine .....las-o in pace. Iti recomand sa n-o duci in service decat daca e o urgenta majora si atunci sa stai langa ea, sa-i urmaresti. S-o folosesti sanatos. |
--------------------
Old
Romb
Fan
|
|
horriblex |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 17 October 07 ![]() |
R20 daca vrei te pot ajuta cu piesa vrei!am un R25 Gtx din 88 phase II!eu am facut recarosare si am multe piese de schimb!daca vrei ceva iti dau cu placere!
|
--------------------
Renault
25
1991 TXE
|
|
R20 |
![]()
Post
#15
|
![]() R20 (prima mea masina) Group: Members Posts: 256 Joined: 22 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Salutare-salutare,
@Ionut. Multumim pentru vorbele frumoase. Daca esti electronist si te mananca, pot sa-ti ofer oportunitatea de a te scarpina cu o interfata pentru diagnoza. Am o schema simpla care ne-ar putea scoate din belele. @horriblex Multumesc pentru oferta, am trimis un PM si sper sa ne auzim. R25_GTX are dreptate: "Daca masina merge bine, motorul merge rotund, trage bine .....las-o in pace". Pentru napastuitii ECU-urilor exista o speranta homemade. Problema este ca nu vreau ca schema si softul sa ajunga pe mana afaceristilor(profitorilor). Din aceasta cauza, eu m-am gandit la urmatoarea varianta: 1. Pun schema la dispozitia tuturor doritorilor. 2. Cei care obtin/realizeaza montajul, dupa ce acesta va fi testat pe un R25, vor putea intra in posesia softului doar daca isi prezinta datele de contact si isi iau angajamentul ca nu vor solicita foloase(materiale sau banesti) pentru diagnosticarea autoturimelor membrilor acestui forum. 3. Pt. cine se va dovedi ca nu va respecta punctul doi, va trebui sa obtinem acordul adminilor pentru urmatoarele masuri punitive: - stergerea tuturor postarilor care apartin sau fac referire la persoanele respective. - crearea unui main-topic in care sa fie atrasa atentia asupra neseriozitatii respectivilor. - excluderea din randul membrilor acestui forum. Astept parerile dv. Cu stima, R20 <span class='edit'>25 Feb 2008, 20:54:</span> P.S. (am postat anadopa) Dupa cum stiti, presiunea in rampa este una din conditiile esentiale pentru o buna functionare a injectiei. O serie intreaga de factori perturbatori pot duce la situatia stresanta de a vizita service-ul, nestiind ce are "batranica" de nu mai vrea sa porneasca sau se-neaca la fiecare stop. Mizeria din rezervor, obosita pompa, filtrul saturat, decalibrarea regulatorului de presiune sau chiar o banala piatra (sarita in conductele de alimentare), va pot scoate peri albi si banii din buzunar. Atunci cand injectia ne face probleme, primul lucru care trebuie verificat este presiunea din rampa. O astfel de operatie presupune deplasarea la service sau obtinerea trusei, cat si timp, bani si nervi irositi(de multe ori inutil, caci presiunea poate fi O.K. si defectul sa se afle in alta parte). Pentru evitarea unor astfel de situatii si pentru a avea certitudinea ca nu aveti probleme cu presiunea, cea mai eficienta solutie este montarea unui regulator prevazut cu manometru. O varianta mai simpla ar fi doar manometrul, depinde de buget si ambitii. ![]() Eu mi-am propus sa-mi instalez un regulator cu reglaj manual si manometru. Ideal ar fi sa gasesc un manometru cu traductor, astfel incat afisajul sa fie digital si disponibil la bord. Nu stiu cum citeste presiunea ceasul de turbo, poate merge vr'o inventie p'acolo, ca blocul de ceasuri pt. turbo se gaseste mai usor. Care aveti idee? Numai de bine! This post has been edited by R20: 25 Feb 2008, 20:00 |
--------------------
R25GTX/R25 Baccara
1985/1990
Masini din vremea cand firma Renault se respecta.
|
|
R20 |
![]()
Post
#16
|
![]() R20 (prima mea masina) Group: Members Posts: 256 Joined: 22 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Schema interfata diagnoza ECU.
Attached thumbnail(s) schema.JPG ( Size: 72.66k ) Number of downloads: 235 |
--------------------
R25GTX/R25 Baccara
1985/1990
Masini din vremea cand firma Renault se respecta.
|
|
johnny.m |
![]()
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 3 February 08 ![]() |
am injectie de la un motor de r25, cu tot de motor j7t, tampoane de motor si cutie si altele.
|
--------------------
renault 25 tx
renault 25 tx
1990, 2,2i
|
|
wolf_ciprian |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 19 April 08 ![]() |
BAIETI CARE MA AJUTA SI PE MINE TOCMAI MI-AM LUAT UN RENAULT 25 DIN 91 SUPER BOMBA CU MOTOR DE 2L DAR AM O PROBLEMA CUZINETI RONTAIE PANA SE INCALZESTE MOTORUL SI CAND O SCOT PE LIBER MI SE OPRESTE MOTORUL CAND NU MAI RONTAIE CUZINETI NU MI SE MAI OPRESTE AVETI IDEIE DE LA CE ESTE
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
b568
- PH-84-WAY
Laguna 16.16v
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th August 2025 - 23:28 |