Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Motorul revine greu la relanti

silvers
post 5 Nov 2012, 04:42
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 14 September 07
From: Timisoara




Va salut ! Am o problema cu motorasul meu . Este un E7F 750 din 1995 , pe un Clio 1 , injectie monopunct Bosch. De citeva luni, indiferent de temperatura motorului, in momentul cind calc ambreiajul si scot din viteza, turatia motorului ramine citeva secunde in zona 1500 de turatii, dupa care scade lent pina la 750-800 de ture. Mentionez ca acest lucru se intimpla in cazul in care masina este in mers(rotile se invirt ) Daca turez motorul pe loc acest lucru nu se mai intimpla. In plus la relanti , turatia oscileaza cu motorul cald intre 750 si 800 de ture. Are cineva idee ce ar putea fi?. am schimbat injectia, motor comanda relanti, sonda de temperatura apa pt ECU , pompa de benzina , filtru aer si benzina si supapa pt rcuperare vapori benzina din canistra de carbon.


--------------------
R11 TXE 1985 CLIO 1 1995 LAGUNA 2 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 5 Nov 2012, 10:34
Post #2


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




trage aer fals , corpul clapeta curatat (sau motorasul pas cu pas)


QUOTE
motor comanda relanti
huh?

This post has been edited by UXE: 5 Nov 2012, 10:36


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 5 Nov 2012, 11:42
Post #3


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




pentru faza cu revenitul greu al turatiei la normal cand calci ambreiajul, eu as suspecta un contact la pedala de ambreiaj ... am patit asa ceva si asta a fost, insa ambreiajul meu e hidraulic si nu stiu exact cum e la tine (presupun ca e cablu) si daca exista vreun contact care sa faca calculatorul masinii sa inteleaga ca ai calcat ambreiajul etc.


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silvers
post 8 Nov 2012, 22:36
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 14 September 07
From: Timisoara




motor pas cu pas da , asta trebuia sa fie. Am sa iau admisia la purecat.

8 Nov 2012, 22:41:
QUOTE(crisolro @ 5 Nov 2012, 11:42)
pentru faza cu revenitul greu al turatiei la normal cand calci ambreiajul, eu as suspecta un contact la pedala de ambreiaj ... am patit asa ceva si asta a fost, insa ambreiajul meu e hidraulic si nu stiu exact cum e la tine (presupun ca e cablu) si daca exista vreun contact care sa faca calculatorul masinii sa inteleaga ca ai calcat ambreiajul etc.
*


este ambreiaj mecanic. Singgurul senzor care-i spune calculatorului ca masina se afla in miscare este unul montat pe cablul de kilometraj....

This post has been edited by silvers: 8 Nov 2012, 22:41


--------------------
R11 TXE 1985 CLIO 1 1995 LAGUNA 2 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
etapiterie
post 9 Nov 2012, 20:23
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 9 November 12




salute sunt nou pe aici si nu stiu unde anume sa poastez.am un reno laguna 2 si vreau sa ii pun gaz ce ma sfatuiti sau daca este cineva care a pus sa imi zica si mie


--------------------
reno clio 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silvers
post 16 Nov 2012, 00:31
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 14 September 07
From: Timisoara




Am verificat toate furtunele, si am schimbat garnitura de la galeria de admisie, motorul ramine insensibil la toate amabilitatile mele ! Nu stiu ce sa-i mai fac. Cred ca intr-un fel sau altul problema se datoreaza unei informatii eronate care determina ECU sa comande motorasul pas cu pas ,care deschide clapeta ,dar nu am idee de unde ar proveni aceasta informatie eronata. Nu am verificat senzorul de turatie de pe volanta si senzorul de detonatii. Credeti ca ar avea vreo legatura?


--------------------
R11 TXE 1985 CLIO 1 1995 LAGUNA 2 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silvers
post 19 Nov 2012, 04:00
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 14 September 07
From: Timisoara




Azi am deconectat sonda lambda si nu s-a intimplat nimic cu turatia motorului . E in regula? Stie cineva care ar fi simtomele unei sonde defecte?


--------------------
R11 TXE 1985 CLIO 1 1995 LAGUNA 2 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alamicx
post 3 Dec 2012, 12:51
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 4 September 12




cum spunea colegul, aer fals si clapeta acceleratie nu inchide bine


--------------------
ford focus 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silvers
post 4 Dec 2012, 03:18
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 14 September 07
From: Timisoara




Multumesc de raspuns alamicx, am inlocuit toata injectia cu una de pe un clio identic, pe care functiona bine si se manifesta la fel,iar de aer fals am verificat ... poate mi-a scapat ceva? stii vreun pnct slab in care ar trebui sa insist? Turatia marita e provocata de motorasul ps cu pas care in momentul in care clapeta ajunge la pozitia de relanti primeste un impuls de la calculator sa o duca in 2000 de ture dupa care scade . Nedumerirea mea este faptul ca nu stiu cine sau ce determina calculatorul sa comande actionarea motorasului pas cu pas.


--------------------
R11 TXE 1985 CLIO 1 1995 LAGUNA 2 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silvers
post 7 Dec 2012, 02:25
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 14 September 07
From: Timisoara




Am facut un video cu raspunsul motorului la accelerare, poate isi da cineva cu parerea... nu mai stiu ce sa-i mai fac...

Attached File(s)
Attached File  CLIO_1.AVI ( 9.46mb ) Number of downloads: 364


--------------------
R11 TXE 1985 CLIO 1 1995 LAGUNA 2 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crystyan87
post 26 Jan 2013, 23:57
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 20 April 10




Salut am si eu aceasi problema ca tine la un clio din 1992 motor de 1.2 injectie monopunct,la pornire se accelereaza la 1500 si sta asa vreo 10 min apoi coboara la 850 apoi urca la 1000 oscileaza,spune-mi si mie ce sa-i fac


--------------------
renault clio 1992
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
QQQ
post 24 Mar 2013, 17:34
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 24 March 13




Si al meu face la fel. Cum a-ti rezolvat problema?


--------------------
Clio I Clio I 1992 - 888
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
orbyt78
post 12 May 2013, 21:03
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 26 August 12




1. trage aer fals
2. clapeta de admisie aer
3. debitmetrul de aer.
Toate problemele se afla in acelasi loc.

Prima: corpul care contine clapeta si toate celelate, la mine era prins doar intr-un surub, cu toate ca este prevazut si cu gaura petru al doilea. Rezolvarea o intuiti, eu folosid in plus si o bucat de tabla ce vine pe buza corpului + o saiba grover.

A doua, clapeta de aer care este legata direct la pedala de acceleratie, sau in fuctie de model, electronica cu actuator comandat, are in peretii corpului niste semeringuri acoperiti cu un fel de teflon, cred, de culoare portocalie, care se macinase si agata axul clapetei. Nu mai permitea rotirea lina, fluenta. De scos clapeta, si curatata aceea "garnitura", se aplica niste vasilina siliconica. Atentie suruburile care tin clapeta sunt nituite. Se pot scoate doar gaurite cu bormasina. Suna complicat dar nu este deloc, iar burghiul folosit sa fie putin mai mic ca diametrul surubului. Recomandare, la remontare folositi niste suruburi mai lungi in care sa incapa 2 piulite si neaparat puneti niste vopsea pe piulite, sa nu le cautati prin motor icon_mrgreen.gif

A treia : debitmetrul de aer se scoate prin desurubarea celor doua suruburi, si se curata. Am folosit spray de contacte, in ideea ca se evapora repede.

Succes pentru cine vrea sa faca smile.gif


--------------------
renault symbol 2007
Better late on earth, than fast under !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1om
post 15 May 2013, 21:15
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 15 May 13




si la mine facea la fel ,adica in mers scoasa din viteza statea la 1200-1300 ture . am rezolvat prin schimbarea ecu . am testat la ceva timp cu cel vechi si facea la fel .
acum a revenit problema pt ca am fost nevoit sa pun ECU cel vechi pt ca pe cel nou am provocat un scurtcircuit incercand sa-i anulez imobilizatorul.
asa se intampla cand te mananca in dos wacko.gif


--------------------
renault clio 1996 - dj10jpe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
QQQ
post 1 Jun 2013, 17:35
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 24 March 13




Eu am rezolvat problema din senzorul care este antrenat de tija clapetei de acceleratie. Am desfacut cele 4 suruburi, am curatat cu grija traseele (similare cu cele de potentiometru- practic aia si este, rezistenta variabila), am curatat si contactele de pe tija clapetei de acceleratie, le-am rearcuit. Si acum merge bine.


--------------------
Clio I Clio I 1992 - 888
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th June 2025 - 03:34
Dacia