Motorul revine greu la relanti
![]() ![]() ![]() |
Motorul revine greu la relanti
silvers |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 14 September 07 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
R11 TXE 1985
CLIO 1 1995
LAGUNA 2 2005
|
|||
UXE |
![]()
Post
#2
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
trage aer fals , corpul clapeta curatat (sau motorasul pas cu pas)
QUOTE motor comanda relanti huh?This post has been edited by UXE: 5 Nov 2012, 10:36 |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
crisolro |
![]()
Post
#3
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
pentru faza cu revenitul greu al turatiei la normal cand calci ambreiajul, eu as suspecta un contact la pedala de ambreiaj ... am patit asa ceva si asta a fost, insa ambreiajul meu e hidraulic si nu stiu exact cum e la tine (presupun ca e cablu) si daca exista vreun contact care sa faca calculatorul masinii sa inteleaga ca ai calcat ambreiajul etc.
|
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
silvers |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 14 September 07 From: Timisoara ![]() |
motor pas cu pas da , asta trebuia sa fie. Am sa iau admisia la purecat.
8 Nov 2012, 22:41: QUOTE(crisolro @ 5 Nov 2012, 11:42) pentru faza cu revenitul greu al turatiei la normal cand calci ambreiajul, eu as suspecta un contact la pedala de ambreiaj ... am patit asa ceva si asta a fost, insa ambreiajul meu e hidraulic si nu stiu exact cum e la tine (presupun ca e cablu) si daca exista vreun contact care sa faca calculatorul masinii sa inteleaga ca ai calcat ambreiajul etc. este ambreiaj mecanic. Singgurul senzor care-i spune calculatorului ca masina se afla in miscare este unul montat pe cablul de kilometraj.... This post has been edited by silvers: 8 Nov 2012, 22:41 |
--------------------
R11 TXE 1985
CLIO 1 1995
LAGUNA 2 2005
|
|
etapiterie |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 9 November 12 ![]() |
salute sunt nou pe aici si nu stiu unde anume sa poastez.am un reno laguna 2 si vreau sa ii pun gaz ce ma sfatuiti sau daca este cineva care a pus sa imi zica si mie
|
--------------------
reno
clio
2007
|
|
silvers |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 14 September 07 From: Timisoara ![]() |
Am verificat toate furtunele, si am schimbat garnitura de la galeria de admisie, motorul ramine insensibil la toate amabilitatile mele ! Nu stiu ce sa-i mai fac. Cred ca intr-un fel sau altul problema se datoreaza unei informatii eronate care determina ECU sa comande motorasul pas cu pas ,care deschide clapeta ,dar nu am idee de unde ar proveni aceasta informatie eronata. Nu am verificat senzorul de turatie de pe volanta si senzorul de detonatii. Credeti ca ar avea vreo legatura?
|
--------------------
R11 TXE 1985
CLIO 1 1995
LAGUNA 2 2005
|
|
silvers |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 14 September 07 From: Timisoara ![]() |
Azi am deconectat sonda lambda si nu s-a intimplat nimic cu turatia motorului . E in regula? Stie cineva care ar fi simtomele unei sonde defecte?
|
--------------------
R11 TXE 1985
CLIO 1 1995
LAGUNA 2 2005
|
|
alamicx |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 4 September 12 ![]() |
cum spunea colegul, aer fals si clapeta acceleratie nu inchide bine
|
--------------------
ford
focus
2000
|
|
silvers |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 14 September 07 From: Timisoara ![]() |
Multumesc de raspuns alamicx, am inlocuit toata injectia cu una de pe un clio identic, pe care functiona bine si se manifesta la fel,iar de aer fals am verificat ... poate mi-a scapat ceva? stii vreun pnct slab in care ar trebui sa insist? Turatia marita e provocata de motorasul ps cu pas care in momentul in care clapeta ajunge la pozitia de relanti primeste un impuls de la calculator sa o duca in 2000 de ture dupa care scade . Nedumerirea mea este faptul ca nu stiu cine sau ce determina calculatorul sa comande actionarea motorasului pas cu pas.
|
--------------------
R11 TXE 1985
CLIO 1 1995
LAGUNA 2 2005
|
|
silvers |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 14 September 07 From: Timisoara ![]() |
Am facut un video cu raspunsul motorului la accelerare, poate isi da cineva cu parerea... nu mai stiu ce sa-i mai fac...
Attached File(s) ![]() |
--------------------
R11 TXE 1985
CLIO 1 1995
LAGUNA 2 2005
|
|
crystyan87 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 20 April 10 ![]() |
Salut am si eu aceasi problema ca tine la un clio din 1992 motor de 1.2 injectie monopunct,la pornire se accelereaza la 1500 si sta asa vreo 10 min apoi coboara la 850 apoi urca la 1000 oscileaza,spune-mi si mie ce sa-i fac
|
--------------------
renault
clio
1992
|
|
QQQ |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 24 March 13 ![]() |
Si al meu face la fel. Cum a-ti rezolvat problema?
|
--------------------
Clio I
Clio I
1992
- 888
|
|
orbyt78 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 26 August 12 ![]() |
1. trage aer fals
2. clapeta de admisie aer 3. debitmetrul de aer. Toate problemele se afla in acelasi loc. Prima: corpul care contine clapeta si toate celelate, la mine era prins doar intr-un surub, cu toate ca este prevazut si cu gaura petru al doilea. Rezolvarea o intuiti, eu folosid in plus si o bucat de tabla ce vine pe buza corpului + o saiba grover. A doua, clapeta de aer care este legata direct la pedala de acceleratie, sau in fuctie de model, electronica cu actuator comandat, are in peretii corpului niste semeringuri acoperiti cu un fel de teflon, cred, de culoare portocalie, care se macinase si agata axul clapetei. Nu mai permitea rotirea lina, fluenta. De scos clapeta, si curatata aceea "garnitura", se aplica niste vasilina siliconica. Atentie suruburile care tin clapeta sunt nituite. Se pot scoate doar gaurite cu bormasina. Suna complicat dar nu este deloc, iar burghiul folosit sa fie putin mai mic ca diametrul surubului. Recomandare, la remontare folositi niste suruburi mai lungi in care sa incapa 2 piulite si neaparat puneti niste vopsea pe piulite, sa nu le cautati prin motor ![]() A treia : debitmetrul de aer se scoate prin desurubarea celor doua suruburi, si se curata. Am folosit spray de contacte, in ideea ca se evapora repede. Succes pentru cine vrea sa faca ![]() |
--------------------
renault
symbol
2007 Better late on earth, than fast under !
|
|
1om |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 15 May 13 ![]() |
si la mine facea la fel ,adica in mers scoasa din viteza statea la 1200-1300 ture . am rezolvat prin schimbarea ecu . am testat la ceva timp cu cel vechi si facea la fel .
acum a revenit problema pt ca am fost nevoit sa pun ECU cel vechi pt ca pe cel nou am provocat un scurtcircuit incercand sa-i anulez imobilizatorul. asa se intampla cand te mananca in dos ![]() |
--------------------
renault
clio
1996
- dj10jpe
|
|
QQQ |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 24 March 13 ![]() |
Eu am rezolvat problema din senzorul care este antrenat de tija clapetei de acceleratie. Am desfacut cele 4 suruburi, am curatat cu grija traseele (similare cu cele de potentiometru- practic aia si este, rezistenta variabila), am curatat si contactele de pe tija clapetei de acceleratie, le-am rearcuit. Si acum merge bine.
|
--------------------
Clio I
Clio I
1992
- 888
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th June 2025 - 03:34 |