Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Incalzire excesiva renault 21, probleme tehnice

crisTurbo
post 25 Aug 2006, 18:12
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 14 August 06




Salut...Am si eu o problema cu masina si m-am gandit ca ma puteti ajuta ...
A un renault 21 turbo 2 litri injectie... si mi se incalzeste motorul excesiv , asta insemnand ca se acumuleaza apa in borcanul de expansiune si se face presiune riscand astfel sa se sparga .... iese toata apa si nu m-asi mira sa se caleze motorul...
chestia se intampla daca merg putin mai turat cu masina ...
STie careva , care e problema ...??


--------------------
reno 21 turbo - tl-33-ntc 88,williams
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Toader
post 25 Aug 2006, 19:21
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 8 April 06
From: Piatra Neamt




verifica in felul urmator:Miine dimineata cind pornesti masina(in cazul acesta motorul fiind rece)vezi daca iti bolboroseste apa in borcan.daca da atunci schimba garnitura de chiulasa.daca nu atunci ai probleme fie cu termostatul care este blocat pe inchis,fie cu ventilatorul care nu porneste.


--------------------
Renault 25 GTX 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisTurbo
post 27 Aug 2006, 12:48
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 14 August 06




Pai.Stiu si eu chestia cu garnitura de chiuloasa si am pus alta noua recent,si am scos si termostatul care mergea bine ca sa vad daca nu cumva nu ajunge apa calda la el....
si bulbuci scotea inainte acum nu mai scoate .....
ventilatoarele merg si nu red ca asta ar fi problema chiar daca nu ar merge
smile.gif
?????
ce poate fi ??

This post has been edited by crisTurbo: 27 Aug 2006, 12:49


--------------------
reno 21 turbo - tl-33-ntc 88,williams
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 27 Aug 2006, 14:39
Post #4


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Termostatul l-ai testat? Ca vad ca spui doar ca ai verificat daca vine apa calda la el.
Ce garnitura de chiulasa ai pus? Uita de Ajusa, Elring si alte d-astea! Victor Reinz is the brand! wink.gif Cind am cumparat motorul, pe ala de l-am luat mi-au pus o Ajusa. Sa-ti mai spun ca rasufla ca dracu'? NU ieseau bulbuci da' umfla furtunele la mare stil!
Ar mai fi o posibilitate, care, sincer, sper sa nu fie cazul la tine! Mai poate fi chiulasa fisurata. sad.gif
Oricum, in primul rind, incearca sa mergi fara termostat, vezi daca mai face!


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisTurbo
post 28 Aug 2006, 08:52
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 14 August 06




Salut ... cand am schimbat grnitura nu era fisurat ,,, si termostataul a fost testat .. am pus apa la fiert cu un termomentru dinala industrial si la 80 de grade s-a deschis mergea perfect dar l-am scos ca cine stie .. ma gandesc sa nu se fi ars din nou garnitura ..... dar sunt curios bulbuci nu prea scoate ....chestia e ca atunci cand se incalzerste apa ... face aburi .... deci presiune si poate de la asta ,,, dar apa se incalzeste oricum ce pot sa ii fac .... cred ca mai desfac o da motorul ...
DEci ???


--------------------
reno 21 turbo - tl-33-ntc 88,williams
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
etm
post 28 Aug 2006, 16:24
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 26 August 05




Salut!

verifica si furtunele; e posibil ca unul din ele sa fie infundat. atat timp cat ai schimbat garnitura de chiuloasa si ai testat termostatul si e ok, singura posibilitate e sa ai un furtun infundat iar apa (lichidul de racire) sa nu-si faca intreg circuitul.

Bafta!


--------------------
Renault Megane Bicorp - B-XX-ERV 2006, 1.5dCi 80 CP, PA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisTurbo
post 28 Aug 2006, 17:05
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 14 August 06




Sntt curios cu ce??? dar o sa verific ......chestia ca lichidul de racire vine in butoias da nu prea vrea sa plece smile.gif


--------------------
reno 21 turbo - tl-33-ntc 88,williams
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Toader
post 28 Aug 2006, 18:53
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 8 April 06
From: Piatra Neamt




vezi daca,dupa ce pornesti motorul se incalzeste si circuitul de incalzire din interior,daca nu inseamna ca nu s-a facut aerisirea cum trebuie si are dop de aer.rezolva problema si s-ar putea sa mearga.


--------------------
Renault 25 GTX 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisTurbo
post 1 Sep 2006, 19:20
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 14 August 06




BUna chestie ... sa sti ca am sa verific , desi cred ca de cate ori am umblat s-a facut un dop de aer dar nu stiu in ce mod poate afecta asta ...
o sa bag furtunu in ea si dupa aia lichid de racire ...


--------------------
reno 21 turbo - tl-33-ntc 88,williams
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Toader
post 2 Sep 2006, 19:45
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 8 April 06
From: Piatra Neamt




pai pe acolo este circuitul primar al lichidului de racire.daca este dop de aer pompa de apa nu poate circula apa din chiuloasa prin radiatorul de caldura si inapoi in blocul motor la partea inferioara.in felul acesta termostatul este incalzit progresiv pina ce se deschide.daca nu se face acest circuit apa se incalzeste foarte repede pina la punctul de fierbere si este aruncata afara.


--------------------
Renault 25 GTX 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisTurbo
post 2 Sep 2006, 21:44
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 14 August 06




Ai omis o chestie ... la mine am scos valva aceea cu termostata, din cate stiu e alta nu cred ca este ...
deci???


--------------------
reno 21 turbo - tl-33-ntc 88,williams
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 4 Sep 2006, 08:47
Post #12


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




NU, alta nu este!
Spune-mi, te rog, ce marca este garnitura de chiulasa ?


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dantee
post 4 Sep 2006, 14:01
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 7 December 05




Scoate de tot termostatul pt ca acolo e buba, si eu am avut aceeasi chestie am pus termostat nou si tot imi fierbea apa si inebunisem nu stiam ce sa ii mai fac pina cind mi-a venit geniala idee sa scot termostatul si Bingo nu a mai fiert. Concluzia e ca degeaba verifici tu temostatul ca el tot poate fi defect eu am verificat 2 buc termostat si deschideau amindoua ( in ibricul cu apa deschideau ) dar cind le puneam la lucru nu mai deeschideau deloc. Am rewnuntat la ele si am pus unul de la batrinica DACIE de ala rominesc cae deschide la 86 sai 87 de grade si de atunci nu mai am probleme ( pe la l-am pus pe furtunul gros care iese din chiulasa si duce la radiator si l-am prins cu un colier.)


--------------------
Renault Megane III - B21HIM 2010 / Sport Tourer / Privilege
Megane III Sport Tourer Privilege 1.5dci 105cp 2010
MeganeII Privilege 1.6 16v 2005
Clio Symbol Fidji 1.5dci 85cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Toader
post 8 Sep 2006, 11:50
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 8 April 06
From: Piatra Neamt




un motor,indiferent de tip(diesel sau benzina)ca sa functioneze la parametrii proiectati,trebuie sa aiba termostat in circuit ca sa ajunga rapid la temperatura optima de functionare.in felul acesta scade consumul de combustibil decit daca ar merge mai mult timp rece si creste si fiabilitatea.procedeaza in felul urmator:cu-n termostat nou in circuit,(cu motorul rece bineinteles)pornesti motorul si urmaresti sa se incalzeasca furtunele,tur si retur,care merg la incalzitorul din masina.daca se incalzesc ambele inseamna ca treaba este OK.daca nu,desfa furtunul de la chiuloasa(cu motorul oprit)astupi teava de la chiuloasa,ca sa nu curga apa si astepti sa iasa apa pe furtunul care vine de la radiatorul de caldura.cind apare apa pe furtun ,montezi inapoi furtunul la chiuloasa si pornesti motorul(in felul acesta ai o aerisire perfecta a sistemului).astepti sa se deschida termostatul si sa se inferbinte radiatorul maresi furtunul de retur.daca s-a inferbintat radiatorul mare sinu ti-a aruncatapa afara inseamna ca totul este OK si garnitura de chiuloasa este buna .daca arunca apa scchimba garnitura.daca totul este bine si nu a aruncat apa afara urmareste indicatorul de temperatura sa nu depaseasca valoarea critica daca se apropie de valoarea critica si nu a pornit ventilatorul verifica termocupla de pe radiator scotind cele 2 fire de pe termocupla si unindu-le ar trebui sa porneasca ventilatorul.daca porneste,temocupla este defecta.inlocuieste-o.daca nu porneste inseamna ca ventilatorul fie este defect,fie nu se alimeneaza.SUCCES.

Scuzati lungimea textului.


--------------------
Renault 25 GTX 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisTurbo
post 10 Sep 2006, 09:58
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 14 August 06




Multumesc pentru informatii sunt de ajutor, dar la mine pornesc ventilatoarele ... cred ca aveam aer in instlatie (am bagata furtunul in instalatie cu apa de la robinet)ca dupa ce am reumplut instalatia(binenteles cu lichid de racire) nu imi mai face probleme si am mers deja vreo 200 de km de atunci si am bagata si termostatul deja ... apa se incalzeste dar nu imi face ca inainte sa nu o mai pot controla dupa 10 km de mers in oras de imi exploda butoiasul si furtunele ...
si mai ales iarasi pot atinge viteze mai mari .. inainte la 150 trebuia sa ma dau urgent jos din masina ...smile.gif
bafta


--------------------
reno 21 turbo - tl-33-ntc 88,williams
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 12:20
Dacia