Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

GMV racire, R 21 2.0/2.2 i, model cu 2 GMV in fata

Marty
post 8 Aug 2006, 15:31
Post #1


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Caut subj. cu disperare. Unul dintre electroventilatoare s-a dus definitiv si celalalt merge prost. Am schimbat pe cel defect cu unul cu alta forma de elice si nu face fata. Momentan e ok, dar daca da iar caldura, trebuie sa dau drumu' la caldura ca sa rezolv problema racirii. sad.gif
Ziceti-mi si mie DACA STITI ceva de vreo adaptare de la Solenza sau SuperNova. Sau de unde dracu' gasesc 2 ventilatoare d-alea la un pret decent, nu dau 100 de euro pe doua vechituri.


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 8 Aug 2006, 19:01
Post #2


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.902
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




cam greu sa gasesti asa ceva...eu am la fel si unul face nitel zgomot...100 de euro nu e mult in contextul in care unul nou costa 800 RON la elit...
Plus ca degeaba dai drumul la caldura in masina, la R 21 nu rezolvi nimic cu asta, nu scade temperatura motorului, circuitul fiind permanent, temperatura fiind reglata de voleti...


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 9 Aug 2006, 07:59
Post #3


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




S-avem pardon! daca dai drumu' la caldura si in acelasi timp dai drumul si la ventilatorul aerotermei, obtii inca un GMV! Incearca si vei fi uimit de rezultate!


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 9 Aug 2006, 08:26
Post #4


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.902
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Eu am aer conditionat pe a mea si nu merge, oricat as da pe cald si ventilator, nu scade temperatura...si eu faceam asa cand nu stiam de faza cu voletii si nu se intampla nimic...asta ar insemna ca iarna sa scada temperatura in loc sa ai cald in masina...in principiu poate functiona, dar cu efecte prea slabe...


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 9 Aug 2006, 20:22
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Este posibil. Iarna la -15- -25 de grade la matiz daca porneam incalzirea la maxim si apoi stateam cu motorul la relanti vedeam cum scade temperatura motorului. Bine, vorbesc de o masina cu nici 3 litri de antigel in circuit, dar facea suficient de cald inauntru.

Sigur nu merg reparate ventilatoarele alea? Gen schimbat carbuni, bobinaj, etc?

This post has been edited by Laurentziu83: 9 Aug 2006, 20:23


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 10 Aug 2006, 07:49
Post #6


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Daca-i cardesc doua trei cozi de surubelnita, porneste si merge vreo saptamina, cu mult zgomot si multi paraziti pe circuitul electric, da' merge. Ambele au capatat joc longitudinal in ax, cred ca s-a dus vreo bucsa, nu e vorba de carbuni sau bobinaj. Ala care se blocheaza are joc mai mare, celalalt (inca functional) are joc mai mic.


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 10 Aug 2006, 10:46
Post #7


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.902
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Incearca sa vezi la ce turatie merg si daca iei de Solenza diesel daca ii poti pune ventilatoarele tale. Ca ventilatoarele stiu ca se pot scoate de pe ax.


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 10 Aug 2006, 13:10
Post #8


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




1. Nu mai scoti elicea de pe axul motorului nici cu militia calare! E totul oxidat acolo si poti sa-i dai ciocane pina crapa praporele-n tine, aia nu mai iese!
2. Mi s-a recomandat sa-ncerc cu electroventilatoare de Nova, eu am zis ca sa pun de SuperNova sau Solenza, poate or fi de Valeo. Il am p-ala bulit in portbagaj, trebuie s-ajung pe la un magazin de dacii, sa fac comparatia.


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 10 Aug 2006, 13:25
Post #9


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.902
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Vezi de Solenza Diesel, ca am vaga impresie ca sunt mai puternice. Vezi sensul de miscare al paletelor, sa fie la fel...Ce e mai nasol e ca va trebui sa modifici si sistemul de prindere ca nu cred ca intra in locasul de origine. Tine-ma si pe mine la curent ca s-ar putea sa ma pasca si pe mine o chestie din asta...am unul care urla mai tare...


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 10 Aug 2006, 15:29
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Stiam ca motoarele diesel se incalzesc mai greu => nu au nevoie de racire la fel de mult ca benzinarele.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 10 Aug 2006, 19:32
Post #11


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.902
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Dar se si racesc mai greu, din cauza blocului de fonta...urca mai greu in temperatura, dar ajung la temperaturi mai ridicate...


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 11 Aug 2006, 07:29
Post #12


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




GMV Nova - 80 RON
GMV SLZ (fara A/C) - 550 RON

Ala de Nova are diametrul elicei mai mic decit ce-mi trebuie mie si butucul elicei e mai mare, de unde rezulta un flux de aer nesatisfacator.
Ala de SLZ are diametrul elicei mai mare, alt pas al palelor, butucul mai mare. Pretul e prohibitiv!


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisTurbo
post 7 Sep 2006, 19:41
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 14 August 06




Mie mi s-a spart unul dintre magneti la ventilator si chiar mi s-a desprins de pe margine ...
ce am facut.. am loat alt motoras . l-am bagat si gata ...
diferenta ..
unu motor are culoare alb altul negru si la viteza .. ala nou care l-am gasit exact de aceeasi marime este putin mai incet ...
se gasesc o gramada de motorase asemanatoare ...


--------------------
reno 21 turbo - tl-33-ntc 88,williams
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 8 Sep 2006, 08:47
Post #14


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Poate-mi spui si mie cum ai reusit sa scoti elicea, ca eu m-am chinuit de mi-a venit boala pe mine si tot n-am reusit.


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catran
post 8 Sep 2006, 21:06
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 8 August 05
From: Bucuresti




QUOTE(Marty @ 9 Aug 2006, 08:59)
S-avem pardon! daca dai drumu' la caldura si in acelasi timp dai drumul si la ventilatorul aerotermei, obtii inca un GMV! Incearca si vei fi uimit de rezultate!
*



total eronat
1721 benzina in trafic se incinge motorul pentru ca nu am grila in fata( am o tabla)
dau drumu la tot ce inseamna robinete de caldura ,aeroterma ,si mai deschid si capota "nici un rezultat"
pana nu ma pun in miscare sa traga aer pe sub spoiler nu se raceste


--------------------
renault 21 ts 1986
renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catran
post 8 Sep 2006, 21:10
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 8 August 05
From: Bucuresti




si inca ceva
fluxul de aer este obturat de placuta cu numarul de inmatriculare
vezi placute inmatriculare frantuzesti
placuta romanesca vine pana la jumatatea "gurii" de absorbtie a aerului in timpul mersului
imagineaza-ti o dacie ce merge cu ccarton in fata radiatorului pe timp de vara


--------------------
renault 21 ts 1986
renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 10 Sep 2006, 23:43
Post #17


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Uita-te la poza asta si spune-mi, te rog, daca vezi vreo diferenta intre partea frontala a masinii mele si cea a masinii tale.
In plus de asta, matale ai radiator mic, eu am ditamai porcu' pe care intra 2 gmv-uri MAI MARI decit al tau. La mine, gmv-urile IMPING aer (sunt puse in fata radiatorului, cu spatele catre pozitia de mers), la tine e pus sa TRAGA aer ( e pus intre radiator si motor, da' stii asta deja).
In alta ordine de idei, cu aceeasi placuta de inmatriculare am circulat si anii trecuti si nu se incingea nimic, dar mergeau GMV-urile.
L.E.: Daca nu-ti convine masca de fata, de ce nu-ti cumperi o masca cu grila de Ph1 ?

This post has been edited by Marty: 11 Sep 2006, 09:32


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catran
post 12 Sep 2006, 23:32
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 8 August 05
From: Bucuresti




a mea este ph1
grilele sunt total diferite
poti spune ca la mine capota se uneste cu bara si coboara pana sub numar(dintr-o bucata)
abia sub numar are ceva loc sa trage aer
in ceea ce priveste acele electroventilatoare cred ca nu ventilatorul in sine este buba si numai motorasul electric
se poate inlocui cu un altul care sa functioneze la aceeasi tensiune si turatie ca cel defect
iti poate povesti mai multe un electrician sau un pasionat de electronica
pe mine ma depaseste
si ca o paranteza anul trecut nu am avut asa mari probleme in august ca anul acesta(cu racirea)...de, uzura poate

Attached thumbnail(s)
Picture_022w.jpg ( Size: 281.98k ) Number of downloads: 287


--------------------
renault 21 ts 1986
renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 13 Sep 2006, 09:08
Post #19


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.902
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Crsiti, marty zice de grila ph 1 ca la a mea, vezi in poza din avatar...ca in functie de modele si piete de desfacere, grila aia era deschisa sau inchisa...


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catran
post 13 Sep 2006, 22:30
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 8 August 05
From: Bucuresti




stiu si eu si tu ca ambele sunt ph1 ,si a mea si a ta,problema era ca nu intelegeam de care ph1 era vorba
off topic....ai un privat de la mine,pls answer


--------------------
renault 21 ts 1986
renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 12:19
Dacia