GMV racire, R 21 2.0/2.2 i, model cu 2 GMV in fata
![]() ![]() ![]() |
GMV racire, R 21 2.0/2.2 i, model cu 2 GMV in fata
Marty |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
|
||
--------------------
Gillette
De unica folosinta
- B 999 NAM
2011 Mindru absolvent de grup scolar.
|
|||
b06fcn |
![]()
Post
#2
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.902 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
cam greu sa gasesti asa ceva...eu am la fel si unul face nitel zgomot...100 de euro nu e mult in contextul in care unul nou costa 800 RON la elit...
Plus ca degeaba dai drumul la caldura in masina, la R 21 nu rezolvi nimic cu asta, nu scade temperatura motorului, circuitul fiind permanent, temperatura fiind reglata de voleti... |
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
Marty |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
S-avem pardon! daca dai drumu' la caldura si in acelasi timp dai drumul si la ventilatorul aerotermei, obtii inca un GMV! Incearca si vei fi uimit de rezultate!
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
- B 999 NAM
2011 Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#4
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.902 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Eu am aer conditionat pe a mea si nu merge, oricat as da pe cald si ventilator, nu scade temperatura...si eu faceam asa cand nu stiam de faza cu voletii si nu se intampla nimic...asta ar insemna ca iarna sa scada temperatura in loc sa ai cald in masina...in principiu poate functiona, dar cu efecte prea slabe...
|
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Este posibil. Iarna la -15- -25 de grade la matiz daca porneam incalzirea la maxim si apoi stateam cu motorul la relanti vedeam cum scade temperatura motorului. Bine, vorbesc de o masina cu nici 3 litri de antigel in circuit, dar facea suficient de cald inauntru.
Sigur nu merg reparate ventilatoarele alea? Gen schimbat carbuni, bobinaj, etc? This post has been edited by Laurentziu83: 9 Aug 2006, 20:23 |
--------------------
.
.
.
|
|
Marty |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Daca-i cardesc doua trei cozi de surubelnita, porneste si merge vreo saptamina, cu mult zgomot si multi paraziti pe circuitul electric, da' merge. Ambele au capatat joc longitudinal in ax, cred ca s-a dus vreo bucsa, nu e vorba de carbuni sau bobinaj. Ala care se blocheaza are joc mai mare, celalalt (inca functional) are joc mai mic.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
- B 999 NAM
2011 Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#7
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.902 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Incearca sa vezi la ce turatie merg si daca iei de Solenza diesel daca ii poti pune ventilatoarele tale. Ca ventilatoarele stiu ca se pot scoate de pe ax.
|
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
Marty |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
1. Nu mai scoti elicea de pe axul motorului nici cu militia calare! E totul oxidat acolo si poti sa-i dai ciocane pina crapa praporele-n tine, aia nu mai iese!
2. Mi s-a recomandat sa-ncerc cu electroventilatoare de Nova, eu am zis ca sa pun de SuperNova sau Solenza, poate or fi de Valeo. Il am p-ala bulit in portbagaj, trebuie s-ajung pe la un magazin de dacii, sa fac comparatia. |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
- B 999 NAM
2011 Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#9
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.902 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Vezi de Solenza Diesel, ca am vaga impresie ca sunt mai puternice. Vezi sensul de miscare al paletelor, sa fie la fel...Ce e mai nasol e ca va trebui sa modifici si sistemul de prindere ca nu cred ca intra in locasul de origine. Tine-ma si pe mine la curent ca s-ar putea sa ma pasca si pe mine o chestie din asta...am unul care urla mai tare...
|
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Stiam ca motoarele diesel se incalzesc mai greu => nu au nevoie de racire la fel de mult ca benzinarele.
|
--------------------
.
.
.
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#11
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.902 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Dar se si racesc mai greu, din cauza blocului de fonta...urca mai greu in temperatura, dar ajung la temperaturi mai ridicate...
|
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
Marty |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
GMV Nova - 80 RON
GMV SLZ (fara A/C) - 550 RON Ala de Nova are diametrul elicei mai mic decit ce-mi trebuie mie si butucul elicei e mai mare, de unde rezulta un flux de aer nesatisfacator. Ala de SLZ are diametrul elicei mai mare, alt pas al palelor, butucul mai mare. Pretul e prohibitiv! |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
- B 999 NAM
2011 Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
crisTurbo |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 14 August 06 ![]() |
Mie mi s-a spart unul dintre magneti la ventilator si chiar mi s-a desprins de pe margine ...
ce am facut.. am loat alt motoras . l-am bagat si gata ... diferenta .. unu motor are culoare alb altul negru si la viteza .. ala nou care l-am gasit exact de aceeasi marime este putin mai incet ... se gasesc o gramada de motorase asemanatoare ... |
--------------------
reno
21 turbo
- tl-33-ntc
88,williams
|
|
Marty |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Poate-mi spui si mie cum ai reusit sa scoti elicea, ca eu m-am chinuit de mi-a venit boala pe mine si tot n-am reusit.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
- B 999 NAM
2011 Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
catran |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 8 August 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Marty @ 9 Aug 2006, 08:59) S-avem pardon! daca dai drumu' la caldura si in acelasi timp dai drumul si la ventilatorul aerotermei, obtii inca un GMV! Incearca si vei fi uimit de rezultate! total eronat 1721 benzina in trafic se incinge motorul pentru ca nu am grila in fata( am o tabla) dau drumu la tot ce inseamna robinete de caldura ,aeroterma ,si mai deschid si capota "nici un rezultat" pana nu ma pun in miscare sa traga aer pe sub spoiler nu se raceste |
--------------------
renault
21 ts
1986 renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008 |
|
catran |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 8 August 05 From: Bucuresti ![]() |
si inca ceva
fluxul de aer este obturat de placuta cu numarul de inmatriculare vezi placute inmatriculare frantuzesti placuta romanesca vine pana la jumatatea "gurii" de absorbtie a aerului in timpul mersului imagineaza-ti o dacie ce merge cu ccarton in fata radiatorului pe timp de vara |
--------------------
renault
21 ts
1986 renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008 |
|
Marty |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Uita-te la poza asta si spune-mi, te rog, daca vezi vreo diferenta intre partea frontala a masinii mele si cea a masinii tale.
In plus de asta, matale ai radiator mic, eu am ditamai porcu' pe care intra 2 gmv-uri MAI MARI decit al tau. La mine, gmv-urile IMPING aer (sunt puse in fata radiatorului, cu spatele catre pozitia de mers), la tine e pus sa TRAGA aer ( e pus intre radiator si motor, da' stii asta deja). In alta ordine de idei, cu aceeasi placuta de inmatriculare am circulat si anii trecuti si nu se incingea nimic, dar mergeau GMV-urile. L.E.: Daca nu-ti convine masca de fata, de ce nu-ti cumperi o masca cu grila de Ph1 ? This post has been edited by Marty: 11 Sep 2006, 09:32 |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
- B 999 NAM
2011 Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
catran |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 8 August 05 From: Bucuresti ![]() |
a mea este ph1
grilele sunt total diferite poti spune ca la mine capota se uneste cu bara si coboara pana sub numar(dintr-o bucata) abia sub numar are ceva loc sa trage aer in ceea ce priveste acele electroventilatoare cred ca nu ventilatorul in sine este buba si numai motorasul electric se poate inlocui cu un altul care sa functioneze la aceeasi tensiune si turatie ca cel defect iti poate povesti mai multe un electrician sau un pasionat de electronica pe mine ma depaseste si ca o paranteza anul trecut nu am avut asa mari probleme in august ca anul acesta(cu racirea)...de, uzura poate Attached thumbnail(s) Picture_022w.jpg ( Size: 281.98k ) Number of downloads: 287 |
--------------------
renault
21 ts
1986 renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008 |
|
b06fcn |
![]()
Post
#19
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.902 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Crsiti, marty zice de grila ph 1 ca la a mea, vezi in poza din avatar...ca in functie de modele si piete de desfacere, grila aia era deschisa sau inchisa...
|
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
catran |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 8 August 05 From: Bucuresti ![]() |
stiu si eu si tu ca ambele sunt ph1 ,si a mea si a ta,problema era ca nu intelegeam de care ph1 era vorba
off topic....ai un privat de la mine,pls answer |
--------------------
renault
21 ts
1986 renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 12:19 |