Motorizari De MII, Ce v-a determinat sa alegeti ... ?
![]() ![]() ![]() |
Motorizari De MII, Ce v-a determinat sa alegeti ... ?
grizzly |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 25 July 05 ![]() |
|
||
-------------------- MII Estate 1.9 dCi Confort Privilege - dintre toate optiunile NU am pus jante 17" si senzori presiune in roti
Renault Mascott 3.0 dCi 115 CP, Double Cab, Bena 4.5mx2.2mx2.3m (inaltime) ... omologat la 3500 kg -> categ B :) |
|||
rkillera |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 7 August 05 ![]() |
Eu am ales 1.6 16v pentru putere ok, pret ok, consum acceptabil
|
--------------------
Renault
Megane II
2005 Estate Confort Expression 1.6 + clima, 08.2005
|
|
sorin |
![]()
Post
#3
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
1,9 dCi pentru silentiozitate si rezerva de putere in toate vitezele,foarte comfortabil la condus.Am avut si 1,5 dCi dar parca i se taia respiratia la 140 km/h.
________________ FUEGO TURBO |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
richie |
![]()
Post
#4
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
1.9dCI (si daca mi-as fi hotarit pe Megane, tot pe ala l-as fi luat)
Comod de condus, performante "sanatoase", economic -dar nu neaparat un criteriu pentru mine- , si mai ales cuplu...... |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
Solon |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Silentiozitate.Trage bine rau,apesi pedala si se duce.Consumul nu prea ma intereseaza ca daca am nevoie de masina tot o folosesc.Dupa parerea mea e cel mai misto motor din segmentul 1.6.
A, sa nu uit! Nu suport dizalul.In afara de zgomotul turbinei care e bestial,nimic. |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
nacht |
![]()
Post
#6
|
![]() F U H R E R Group: Members Posts: 350 Joined: 27 April 05 ![]() |
1.6 16V - puternic, silentios, consum excelent, economic ca intretinere, iar dpdv al fiabilitatii are un istoric mai lung decat orice dCi
|
--------------------
Honda
Accord 2.0L 155CP, SSE,
2008 - a swing to perfection
|
|
florindu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru' doar, dar vechi! Group: Members Posts: 354 Joined: 28 May 02 From: ...acu' Timisoara ![]() |
1,5dCi/80cp - economic, cuplu numai bun pentru a fi condusa de nevasta-mea, silentios,
confortabil la drum lung (numai daca nu te mananca talpa pentru viteze prea mari, nepotrivite pentru majoritatea drumurilor din RO). |
--------------------
Renault MeganeII
1,5dCi/80CP
-
2005 Doamna: vezi mai sus
Domnul: Audi A4, 1,6, 2004 Juniorul: Nintendo Wii Nu stii, te'nvatam. Nu poti, te'ajutam. Nu vrei, te'obligam! V.I.Lenin |
|
caktuss |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.433 Joined: 7 May 05 From: Iasi ![]() |
1,6 16v, ca n-am avut bani de 2.0
![]() oricum imi place la nebunie cum merje... ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan II
- numar cu gaura
1.6 16v 05-2005 m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006) 33 600 km (26/09/2007) 45 000 km (o3/01/2009) 50 000 km (03/06/2009) |
|
atoma |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 3 May 05 From: constanta ![]() |
1.6 16v ...consider ca pt drumurile noastre este perfect... consum... viteza...fiabilitate...
|
--------------------
Seat
Ibiza
2006
|
|
morph |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 17 May 04 From: Bucuresti ![]() |
1,5dCi. Consum excelent, mai silentios ca la concurenta, nu exista vibratii in masina.
Cand am luat megane-ul, varianta de 100cp nu era disponibila. |
-------------------- fost posesor de Megane II Hatch 1.5dCi 80cp
A-klasse 1.5 CVT 2006 VW Polo Happy 1,2 HTP 2006 |
|
r&d |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 2 June 04 ![]() |
Mai lung cu .... 1 an si 4 luni. K4M a fost montat pentru prima data pe Laguna 1 phase 2 pe la mijlocul lui 1998 (06.1998).
1.9dCi a fost montat prima data tot pe Laguna 1 phase 2 in a 10.1999. Oricum, 1.6 16V mai are inca viata in fata si o sa fie imbunatatit, 1.9dCi o sa fie inlocuit treptat de 2.0 dCi. Este drept ca potentialele probleme la dCi ar fi mult mai costisitor de rezolvat fata de 1.6 16V. Si aici ma refer la unele piese foarte scumpe, dar care nu ar avea voie sa te lase macar pana in 250k km (injectoare, pompa de inalta presiune, turbosuflanta) adica drobul de sare care sta sa cada... In schimb dCi-ul are si el avantajele lui, deloc de neglijat. La lansarea lui in 1999, zgomotul masurat in habitaclu la 5000rpm unde este taiat injectia era putin mai mic decat la 1.6 16V la aceiasi turatie... deci numai zgomotos nu se poate numi. Oricum, motoare reusite ambele... |
--------------------
Volvo
S40
2.0T4 200cp 2001 Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
|
|
sorin |
![]()
Post
#12
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
Nu e chiar asa de simplu,nici nu poti sa compari pentru ca inainte de dCi s-a numit dTi si inainte de asta s-a numit 1,9 d si echipeaza Reno de multi ani,la benzine ce sa faca?Sa schimbe numele din benzinara in benzinoasa?1,6 e 1,6 nu?Si daca ambele motoare inca coexista inseamna ca amandoua sunt fiabile si se vand.Si 1,9 nu va disparea,va ramane alaturi de 2,0dCi din motive fiscale in unele tari la inscrierea masinii in circulatie pentru un 2,0 platesti dublu decat la 1,9 si la 3-400 de euro te uiti,nu?
________________ FUEGO TURBO This post has been edited by cmandrei: 14 Mar 2006, 10:28 |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
cornel_t |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Probabil s-a referit la faptul ca e mai ieftin de reparat 1,6 decat un 1,9.
|
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
padre |
![]()
Post
#14
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
1.5 dCi 80 Cp
Consum mic, suficient de nervos pentru Bucuresti si DN1, desi la viteze mari nu este campion si nici la liniute nu cred ii este locul. Silentios, suieratul turbinei este frumos si nu pot decat sa sper la 1.9 dCi sau 2.2 i-CTDi (Honda Accord). A, si pretul, desigur. Daca aveam bani imi luam un Subaru Impreza WRX STi sau un M3 sau un Aston Martin DB9... la naiba, iar m-am uitat la Top Gear si am inceput sa visez cu ochii deschisi. ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
sorin |
![]()
Post
#15
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
Asta e posibil,nu ma pricep la preturi de reparatii
________________ FUEGO TURBO |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
cornel_t |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(padre @ Aug 22 2005, 05:00 PM) Subaru Impreza WRX STi sau un M3 sau un Aston Martin DB9... la naiba, iar m-am uitat la Top Gear si am inceput sa visez cu ochii deschisi. ![]() ![]() ![]() Alea-s pt premiantzi ![]() ![]() |
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
padre |
![]()
Post
#17
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Da, dar daca nu am visa am ramane mereu la standuri, adio cursa spre idealuri... Poate peste 10-15 de ani sa-mi permit si un asemenea vis. Macar sa nu fie mai tarziu, ca atunci... degeaba se mai realizeaza.
Oricum 1.5 dCi 80 CP este masina cea mai potrivita pentru mine in acest moment, asa ca uneori traiesc un "visuletz" real. ![]() |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
grizzly |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 25 July 05 ![]() |
Pana acum 1 an nici nu vroiam sa aud de diesel, dar cand nevasta a primit un megane break (ala vechiu) diesel de la serviciu (cred ca era unul de 100 CP) a trebuit sa il conduc si eu de vreo cateva ori si mi-a placut foarte mult cum mergea si mai ales cuplul imens fata de un motor pe benzina. A... uitasem sa va spun ca nici macar de Renault nu vroiam sa aud. Urmatoarea ei masina a fost o Fabia break SDI de 65 sau 75 CP si pe care am injurat-o de mama focului vre-o saptamana ca nu se ridica la standardul Megane-ului, dar care pana la urma s-a dovedit o masina foarte buna cu un motor foarte bun si cu un consum infim (4,5-5% mixt).
In prezent sunt "indragostit" de cuplul si torsul motoarelor diesel, mai ales de senzatia care ti-o dau la plecarea linistita de pe loc (nu in tromba). In total mi-a luat cam 2 luni sa fac tranzitia de la benzina la diesel lucru pe care nu l-as fi crezut daca mi l-ar fi spus cineva, iar in ziua de azi nici nu as vrea sa aud de motor pe benzina. Unde mai pui si consumul ... Cand am fost sa dau comanda de masina prima data am spus 1.5 80 CP dupa care m-am gandit ca nu mi-ar strica 100 iar cand am ajuns la scris efectiv comanda nu m-am putut abtine si mi-a scapat pe gura 1.9 ![]() Cam asta a fost povestea mea, referitor la achizitionarea masinii ... |
-------------------- MII Estate 1.9 dCi Confort Privilege - dintre toate optiunile NU am pus jante 17" si senzori presiune in roti
Renault Mascott 3.0 dCi 115 CP, Double Cab, Bena 4.5mx2.2mx2.3m (inaltime) ... omologat la 3500 kg -> categ B :) |
|
vladus |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 22 September 04 From: Bucuresti ![]() |
am ales 1.6 16v pentru putere si pret, as fi ales 2.0 dar nu aveam bani
![]() |
--------------------
Renault
Megane2
2004 Dinamique Renault Megane 2 Dinamique, negru, + clima + esp + Philips Blue Vision + in curand bord albastru
|
|
ncristi |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
1.6 16v pt raportul calitate/consum/pret.
Motorul este super oricum ![]() |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
sorin |
![]()
Post
#21
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
@grizzly
Multi sunt asa dar putini au posibilitati sa descopere asta,considera-te un norocos. ________________ FUEGO TURBO This post has been edited by cmandrei: 14 Mar 2006, 10:29 |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
rombu |
![]()
Post
#22
|
![]() FOR SALE Group: Members Posts: 586 Joined: 20 August 04 From: Bucuresti ![]() |
1.6 16v ca nu imi plac diesel-urile, ca nu aveam bani de 2.0 16v (sii mi-era frica de consum)
dupa parerea mea consumul e mult prea mare pt un 1.6! ma uitam azi la top gear si era vorba de nush c ferrari cu 540 cp care consuma 12 ! si intre 10 de megan si 12 parca nu e mare diferenta! de tras trage ok, da cand trage vez si acu de benzina cum se misca in timp real!! |
--------------------
Renault
Megane 2
2004 Confort Dynamique Megane II BICORP 1.6 16V Confort Dinamique
Gris Hologramme- 2004 Bucuresti |
|
grizzly |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 25 July 05 ![]() |
Graficul de la sus incepe sa se maturizeze......
|
-------------------- MII Estate 1.9 dCi Confort Privilege - dintre toate optiunile NU am pus jante 17" si senzori presiune in roti
Renault Mascott 3.0 dCi 115 CP, Double Cab, Bena 4.5mx2.2mx2.3m (inaltime) ... omologat la 3500 kg -> categ B :) |
|
MrMishu |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 11 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Am les 1.5 dci 80cp pt ca de 1.9 (asta era ce vroiam de fapt) nu au fost bani iar 1.5 dci 100cp era cu 1000 eur mai mult si nu mi s-a parut o afacere prea buna sa dau 1000 eur pe 20cp. De ce diesel pt ca am avut benzine si m-am c-am saturat sa bag 1 mil lei pe saptamana in rezervor.
|
--------------------
Skoda
Octavia II
2006 Editon 100 2.0TDI 140CP SIMPLY CLEVER
|
|
r&d |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 2 June 04 ![]() |
QUOTE(sorin @ Aug 22 2005, 05:27 PM) Nu e chiar asa de simplu,nici nu poti sa compari pentru ca inainte de dCi s-a numit dTi si inainte de asta s-a numit 1,9 d si echipeaza Reno de multi ani,la benzine ce sa faca?Sa schimbe numele din benzinara in benzinoasa?1,6 e 1,6 nu?Si daca ambele motoare inca coexista inseamna ca amandoua sunt fiabile si se vand.Si 1,9 nu va disparea,va ramane alaturi de 2,0dCi din motive fiscale in unele tari la inscrierea masinii in circulatie pentru un 2,0 platesti dublu decat la 1,9 si la 3-400 de euro te uiti,nu? ________________ FUEGO TURBO Ok, dar atunci si 1.6 16V(K4M) a evoluat din 1.6e (K7M), asta care e acuma pe Logan. Daca o sa ai curiozitatea o sa vezi ca acesta este stramosul lui K4M (acelasi alezaj-cursa, tot motor K etc.). Diferente exista la nivelul chiulasei care este acuma cu 16V, mai nou a primit si defazor pe admisie. 1.9dCi (F9Q) a evoluat din vechiul F8Q (dieselul aspirat cu injectie indirecta care mai era pe Kangoo si pe Dacia Solenza). De la acesta mosteneste datele fundamentale (acelasi alezaj/cursa si tot motor de tip F, difera doar tipul de alimentare(injectie directa, CR)). Ambii parinti ii gasim pe la inceputul anilor 90... asa ca si daca coboram in istorie tot nu ne putem bate in piept cu "fiabilitatea demonstrata de-a lungul timpului." 1.9dCi va fi inlocuit treptat de 2.0 dCi, asta e clar. O sa mai existe cativa ani buni dar nu o sa mai fie dezvoltat la fel ca si inainte, locul lui in plaja de puteri de pana la 150cp fiind luat de 1.5dCi. Si nu este abandonat pentru ca este un motor slab, doar ca cilindreea de referinta la diesel dupa 2003 s-a schimbat la 2 litri de la 1.9 cat era in anii '90. 1.6 16V va fi dezvoltat in continuare pentru ca un 1.6 trebuie sa existe in oferta, si deja au o baza de pornire foarte buna in K4M. Poate o sa avem si varianta turbo in curand, defazor si pe evacuare etc... La injectie directa nu prea cred ca o sa treaca dupa nefericitul 2.0 IDE. Oricum, cei de la Renault stau foarte bine la motorizarile oferite, si in afara de 2.0IDE care a fost un experiment orice motor a fost OK. Mai ales 1.6 16Vsi 1.9dCi, cele mai vandute motoare in clasa medie si compacta. 1.5dCi o sa aiba varf de vanzari cand o sa fie montat si pe Laguna intr-o treapta de putere ~120cp. Si atunci acopera de la supermini pana la clasa medie. Alegi motorul pe care ti-l permiti la achizitie si apoi si la intretinere... |
--------------------
Volvo
S40
2.0T4 200cp 2001 Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
|
|
nacht |
![]()
Post
#26
|
![]() F U H R E R Group: Members Posts: 350 Joined: 27 April 05 ![]() |
@sorin
Nu am spus ca 1.6 16V este mai fiabil decat 1.9 dCi sau orice alt motor diesel. Am spus ca in general motorul pe benzina are o istorie ceva mai lunga pe piata fata de dCi. Cred ca e o mare diferenta. Tu ce zici?! In plus, personal, nu prea ma omor dupa dieseluri fie ca le spune dCi, TDi, HDi sau CDi. In afara de cuplul remarcabil la turatii joase si consum scazut (la unele) in rest nimic. Bineinteles ca se pot aduce argumente pro si contra oricarui tip de motor, dar pana la urma conteaza doar ce vrea fiecare. Inteleg ca esti unul dintre fanii acestui tip de motor si respect asta, nu am nimic cu nimeni, fiecare face ce vrea cu banii lui. Eu am avut ocazia sa aleg si sa pot face comparatii. Am condus si 1.9 dCi si 1.5 dCi si 1.6 16V. 1.9 dCi trage bine si consumul este rezonabil pentru un diesel dar costurile de intretinere si achizitie sunt exagerate as spune, ca sa nu mai vorbim de faptul ca oricat de bine ar trage si cat de putin ar consuma, tot cu tractorul esti - pe mine ma deranjeaza asta. 1.5 dCi are un singur atu pt mine - consumul mic - in rest e puturos si mai e si scump la intretinere si achizitie In consecinta alegerea optima pt mine 1.6 16V - consum rezonabil (mai ales daca nu faci raliu prin oras), costuri de intretinere si achizitie rezonabile (oricum mult mai mici decat la orice diesel), trage excelent la peste 3500 rot/min, la ralanti trebuie sa fi foarte atent ca sa auzi cum toarce motorul si nici nu tremura sau vibreaza nimik in interiorul mashinii. In rest....multa bafta! This post has been edited by cmandrei: 14 Mar 2006, 10:30 |
--------------------
Honda
Accord 2.0L 155CP, SSE,
2008 - a swing to perfection
|
|
reno-toto |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 22 December 04 ![]() |
Salutare si bine v-am regasit.
Se pare ca sunt pe moment singurul cu 1,5dCI 100 CP. Cel putin asa zice poll-ul. Ii astept si pe ceilalti cu acelasi motor sa ridice procentul. De ce l-am ales? Am avut si am in continuare si benzina, imi place f mult cum merge motorul de 1,6 si era o varianta. Cand am luat insa masina mi-am dorit una cu consum mic pentru ca merg mult cu ea, de regula am o medie de 30000 pe an. Asa ca bugetul ma ducea catre 1,5 dCI de 80cp. Cum insa a mai aparut si oferta Renault cu reducerea de 1000 EUR am decis sa aleg un consum chiar un pic mai mic (cel putin pe fisa tehnica) si un plus considerabil de putere si cuplu. As fi ales 1,9 dCI dar nu mai erau bani. Daca imi pare rau de alegere sincer deloc. Desi daca decizia era numai a mea as fi luat in aprox aceeasi bani 2,0 16V de pe Megane sau Clio Sport. Chiar si asa insa sunt super multumit, iar la capitolul confort e peste benzina. Iar zgomotul la viteze mai mari, de la 120 in sus, e mult mai mic decat la benzina. |
-------------------- Ravasit de stima si buimac de respect.
megane 2 sedan, 1,5 dCI 100 CP, privilege, negru. |
|
richie |
![]()
Post
#28
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
O rugaminte (nu de alta...dar vad ca deja incepe.....)
Nu transformati SI acest topic intr-un benzina vs diesel..... Ideea topicului era de a-si expune fiecare STRICT motivul pentru care si-a luat motorul pe care si l-a luat. Nu sa combateti motivele oamenilor..... Fiecare si l-a ales dupa criterii financiare/economice/pura placere... Eu de exemplu fac parte din ultima categorie......nu mi-am pus problema costurilor, pentru ca, deocamdata nu am motiv...... Salve |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
luxcor |
![]()
Post
#29
|
![]() Acaru' Păuna Group: Members Posts: 272 Joined: 18 February 03 From: Bucuresti - Dorobantzi ![]() |
Intrebare ???
Deoarece in pool nu exista optiunea 1,4 16V 98 CP (banuiesc ca este inclusa in altele) mai intreb o data - Chiar nu si-a luat nimeni un Megane cu aceasta motorizare ??? Intreb deoarece eu sunt gata ... gata sa imi iau un Megane Sedane Influence 1.4 16V 98 CP la 12.500 EUR (eu personal consider suficienti cei aproape 100 CP ptr. drumurile noastre actuale ca sa nu mai zic ca fac 80 % din km in Buc.) Cu multumiri ... |
--------------------
Hyundai TUCSON
2,7 V6 AT 190 CP
- B 07 LUS
GLS 4WD Premium - 2007 Batrân, bolnav și cu nervii la pamant ... ultimii 20 trecura mai repede ca primii 20 ... ardeti cât puteți ...
Ex: 1300, 1310, Supernova, Solentza |
|
raducu68 |
![]()
Post
#30
|
Membru Demisionat Group: Banned Posts: 645 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
A omis grizzly motorizarea asta. Exista membri cu MII 1.4 (vezi http://www.reno.ro/index.php?showtopic=41475. Voteaza la "alt motor".
|
--------------------
Renault
Megane 2 Sedan
2005 Privilege
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 22:31 |