Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

pozitia RENAULT pe piata, sa vedem realitatea

cristirenault
post 4 Sep 2006, 09:47
Post #1


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 321
Joined: 22 July 06
From: pingo-pongo




Am vazut in ultima vreme aparatori ferventi ai acestei marci , sunt si eu posesor de Renault si as vrea sa vedem daca Renault mai este ceea ce a fost la capitolul vanzari.
TOPUL MARCILOR pe luna iunie:
1.Dacia 10.083 unitati; -2,9% fata de luna precedenta
2.Daewoo 2.003 +30
3.RENAULT 1.792 -10,2
4.SKODA 1.764 -1,2
5.VW 1.398 +0.5
6.Ford 882 +27,1
......................
13. SEAT 305 -5.3
15.Nissan 207 +21.5
......................
17.AUDI 172 -15,3

Am insistat pe Renault si VAG pentru ca astia sunt competitorii in Europa si Romania , atentie topul vanzarilor de mai sus este doar pentru Romania so se refera la luna iunie.
Topicul nu se vrea sa fie un versus pe probleme tehnice dar daca cineva vrea sa faca o referire la absolut orice este liber sa o faca.
Este interesant de vazut cat de mica este diferenta dintre Renault si Skoda , (28).


--------------------
Renault Megane Coupe - RO 007 EUM 1998 2.0 16v
sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Turkish
post 4 Sep 2006, 10:29
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 11 November 05




Scaderea Reno este mare si relevanta. Estimarea mea insa este ca isi vor reveni prin modele cum este noul clio.



--------------------
Honda Accord 2.4, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristirenault
post 4 Sep 2006, 10:38
Post #3


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 321
Joined: 22 July 06
From: pingo-pongo




Am alte tabele cu vanzari pe modele dar nu le-am pus si pe alea ca se faceau valuri si era deranj prea mare dupa aia smile.gif , oricum modelele turcesti trag Renault in sus la vanzari si acum noul Clio care trebuie sa recunoastem ca este etalonul la clasa lui , sa vedem ce va zice si noul Peugeot 207. Oricum cea mai mare scadere este la Megane 2 volume sau bicorp cum ii zic cei de la Renault si presimt ca si Simbolul se va duce urat in jos.


--------------------
Renault Megane Coupe - RO 007 EUM 1998 2.0 16v
sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 4 Sep 2006, 11:25
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Renault va trebui sa umble puternic la oferte si extinderi de garantie ca sa se mentina anul asta in top. Skoda se vinde super, mai ales datorita ofertei foarte bune cu Octavia Tour. La fel VW vinde in draci Polo Happy (si sa nu uitam Passat, care se vinde super in Ro).

Bine, acuma in luna Mai situatia a fost cam alta, dar in Iunie intr-adevar au cazut iar vanzarile.

Poate va insemna asta ceva pentru Renault si vor incepe sa trateze si ei piata din Ro mai cu atentie... Motoare mai noi la Clio 3 (1.5 de 105CP), Megane 2 (2.0dci de 150CP), Laguna 2 (2.0dci de 150 si 176CP, 2.0T de 205CP). Si la fel, poate se mai trezesc cu serviciile post vanzare, care sunt intr-adevar marea problema a Renault in Romania....


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flotl
post 4 Sep 2006, 11:36
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 525
Joined: 1 December 04
From: Tulcea




Are cineva actiuni la Renault ?
Nu vad rostul ridicarii acestei probleme privind scaderea vanzarilor. Nu cred ca este cazul sa ne punem problema intrarii in faliment.
Mi-ar fi placut sa am bani de un AUDI care are -15,3 la iunie. Aici este chiar scadere mare ca procent.


--------------------
Megane Sedan 1.5 dci 100 CP 2004 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JADRRO
post 4 Sep 2006, 12:18
Post #6


Membru " moderat "


Group: Members
Posts: 311
Joined: 31 August 05
From: Bucuresti




Din anumite puncte de vedere consider chiar pozitiva aceasta scadere, in sensul ca, vor acorda reduceri mai mari (poate), pentru a-si spori vanzarile.
Ca simplu proprietar de RENAULT , nu cred ca ma incalzea cu ceva ca RENAULT era primul pe piata auto-straine, ba chiar serviceurile devin aglomerate din cauza asta...

This post has been edited by JADRRO: 4 Sep 2006, 12:20


--------------------
Renault Laguna 3 2.0 dCi 150 CP,2008,xenon,trapa,cabasse,handsfree
Nissan Pathfinder XE,2,5 dCi,174 CP,2007,Silver Lightning
Powered by RENAULT , driven by passion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin
post 4 Sep 2006, 12:32
Post #7


pilot de renault


Group: Members
Posts: 883
Joined: 15 November 04
From: Lebbeke,Belgia




Deci in iunie s-au vandut in Ro doar 172 Audi????Intr-o tara asa mare????


--------------------
MEGANE 2 1,9dCi --ESTATE --octombrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristirenault
post 4 Sep 2006, 13:37
Post #8


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 321
Joined: 22 July 06
From: pingo-pongo




@flo8200

Daca scaderea Audi de 15,3% ti se pare mare atunci ce sa mai zicem de ce de 48 % a lui Megane:)
Nu e vorba de actiuni la Renault , vorbim si noi ca oamenii si imi pare rau ca unii au impresia ca suntem ingrijorati de scaderea Renault, dimpotriva wink.gif au zis si altii de ce e bine sa existe si scaderi , doar noi cumparatorii si posesorii de Renault avem de castigat.
Ideea topicului e ca unii membri renoforum tot imi baga faza ca Renault e cal mai tare ca are si cele mai mari vanzari , eu am vrut doar sa spun ca lucrurile nu stau chiar asa si ziceam de mai mult timp in urma ca vanzarile vor scadea si la fel , atunci masinile Renault vanzandu-se foarte bine unii ( stiu ei care) au zis ca visez si ii aburesc cu povesti de adormit copii ( sper ca ei nu au adormit ) smile.gif


--------------------
Renault Megane Coupe - RO 007 EUM 1998 2.0 16v
sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 4 Sep 2006, 13:51
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




Vanzarile renault au scazut si or sa scada pana la aparitia de noi modele. Chestia asta am auzit-o la un post tv spusa chiar de seful renault in ro. (a spus-o frumos printr-o fraza "pomii nu cresc pana la cer" smile.gif ...frumos spus ). Asa ca si sefii renault sunt constienti de treba asta.

Exista concurenta, exista modele noi de la concurenta precum si o anumita erodare a imaginii marcii datorata volumului mare de vanzari si a popularitatii extrem de mari a marcii in ro. Chestia cu erodarea am vazut-o si la skoda sau W...eu am vazut clienti nemultumiti mai ales din cauza preturilor uriase din servisurile W.

Asa ca vanzarile renault acum sunt in scadere, la anu sau peste 2 ani cand vor lansa motorizari noi si masini noi or sa urce iarsi.

Ce ma bucura este cresterea calitatii noilor masini renault. Am vazut zilele astea symbolul (faza 4) si fata de ce am condus eu se vede un slat calitativ chiar si cu ochiul liber. Acelasi salt l-am vazut si la megane 2.2 sau clio 3.


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 4 Sep 2006, 14:00
Post #10


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




Daca tot suntem in Septembrie, hai macar sa vorbim de datele din Iulie: www.apia.ro/date/2006-07-Analize.pdf , in timp ce le asteptam pe alea pe august.

Megane a crescut mult fata de iunie (48%), Clio si mai mult (bazat mult pe vanzarile Clio SYmbol, nu pe Clio III). S_au vandut 225 Clio III, 14 Clio Campus si 1664 Symbol.

In total Renault a scazut cu 5% fata de 2005, in conditiile in care VW si Skoda au crescut cu 35-40%.

Cred ca abia acum putem vorbi de vanzari, caci in iunie multi au asteptat sezonul "Rabla", care la multi dealeri a adus si reduceri insemnate. In august vanzarile o sa scada enorm, revenind in forta in septembrie.

This post has been edited by AlexC: 4 Sep 2006, 14:43


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 4 Sep 2006, 14:39
Post #11


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(cristirenault @ 4 Sep 2006, 10:47)
Am vazut in  ultima vreme aparatori ferventi ai acestei marci , sunt si eu posesor de Renault si as vrea sa vedem daca Renault mai este ceea ce a fost la capitolul vanzari.
    TOPUL  MARCILOR pe luna iunie:
1.Dacia        10.083 unitati; -2,9% fata de luna precedenta
2.Daewoo      2.003            +30
3.RENAULT    1.792            -10,2
4.SKODA      1.764            -1,2
*



Poti sa-mi spui de unde ai luat acest top.....


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 4 Sep 2006, 14:45
Post #12


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




Cifrele sunt in raportul APIA pe iunie, dar procentele nu se regasesc.


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 4 Sep 2006, 15:07
Post #13


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(cristirenault @ 4 Sep 2006, 12:47)
atentie topul vanzarilor de mai sus este doar pentru Romania so se refera la luna iunie.
   

Ce relevanta are afisarea unui top pe o singura luna fara a-l putea compara cu 2-3 luni din urma si cu alte perioade din alti ani? Mai ales ca un asemenea clasament poate fi extrem de susceptibil la promotii de sezon...
Mai tin minte cum si la Logan s-au inregistrat la un moment dat scaderi ale vanzarilor de peste 50% si evident ca unii ca domul cristi imediat au avut inima crecuta in piept anuntand cu surle si trambite esecul Loganului facut de Reno... radmasa.gif . Clasamentul de fapt era handicapat insa de intrarea fabricii in perioada de vacanta, asadar fara nici o relevanta.

Oricum, astept de la cristi sa vina cu o stire in care un om intr-un Renault a murit intr-un accident (deci alea 5 stele sunt degeaba), cu o alta in care Renault pierde si in f1, eventual una cu niste rechemari in service, poate si cu un mic incendiu....poate poate o sa reuseasca sa ne convinga ca totusi chiar am tras teapa vietii....Il intelegem, romanul e critic din fire si de obicei trebuie sa moara capra vecinului.

Pentru cei care nu stiu, numarul de masini vandute nu este automat un indice perfect al sanatatii producatorului. Cristi, daca vroiai totusi sa ne demonstrezi ca Renault este in declin, veneai cu rezultatele financiare, care este adevarat, sunt mai slabe si tocmai de aceea Ghosn a venit la conducere. Am incredere in omul acesta dupa ce a revitalizat Nissan si acum e dorit chiar si de gigantul GM. Asa ca, cine vrea sa rada de Renault sa o mai faca acum. In viitor nu prea va mai avea ocazia. cool.gif

This post has been edited by ssilviu: 4 Sep 2006, 15:12


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Turkish
post 5 Sep 2006, 09:30
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 11 November 05




silviu
hai zii sincer. tu lucrezi la reno la marketing nu? smile.gif
tu il acuzi m ai mult sau mai putin voalat pe cristi ca nu-sh ce are cu reno si ca de fiecare data enuntza idei urate despre romb.

pai tu esti la polul celalalt. tot timpul ai explicatiui si argumente despre cat de fain e reno.

de unde stau eu ambele pozitii sunt la fel de valide si ok. Nu cred ca e cazu sa te apuci sa arunci cu degetul la modul asta.

E de discutat despre cat de convingatoare vor fi viitoarele modele reno. Eu unul sunt sceptic. mai ales la romani care suporta cu greu dezamagirile - ma refer aici bineinteles numai la cei dezamagiti...


--------------------
Honda Accord 2.4, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 5 Sep 2006, 09:36
Post #15


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Nu crezi ca sunt destui si din cei care nu au avut probleme...cel putin nimic major..si care sunt multumiti de romb... printre aia ma numar si eu ...sunt la al 4 romb si cu nici unul nici o problema decat chestii de consumabile sau nimicuri care s-au reparat usor...si care sunt inevitabile pe drumurile noastre... atunci nu este normal sa ti se para ca sunt masini bune???? cand am prieteni cu masini cu "pretentii" si care au avut destule chestii cu ele....oricum eu am mai spus-o toate marcile au probleme...

Toate chestia este....de care parte esti... multumit sau nemultumit...

This post has been edited by cj98czh: 5 Sep 2006, 09:54


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Turkish
post 5 Sep 2006, 10:11
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 11 November 05




pai asta ziceam si eu. ambele pozitii sunt valide.


--------------------
Honda Accord 2.4, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 5 Sep 2006, 13:10
Post #17


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(Turkish @ 5 Sep 2006, 12:30)
pai tu esti la polul celalalt. tot timpul ai explicatiui si argumente despre cat de fain e reno.

Nu cred ca am declarat ca reno e supermasina (eu am multe de reprosat masinii mele). Poate ai ramas tu cu impresia asta. Eu nu fac decat sa corectez ineptiile pe care le mai citesc pe aici pe forum...

This post has been edited by ssilviu: 5 Sep 2006, 13:11


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Turkish
post 5 Sep 2006, 13:43
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 11 November 05




nu sunt ineptii
sunt opiniile unor oameni care nu necesita "corectie"
exagerezi usor cu tonul didactic

indicele vanzarilor este un indicator pt trei lucruri: strategii de marketing locale corecte, nivelul de importanta acordata de catre un prod pietei din RO si perceptiile utilizatorilor.

cat despre supermasina, tu nu declari asta ci doar gasesti frecvent explicatii care apara marca. nu am timp acum sa dau quote-uri din nshpe topicuri ca sa dau exemple.


--------------------
Honda Accord 2.4, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristirenault
post 5 Sep 2006, 19:36
Post #19


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 321
Joined: 22 July 06
From: pingo-pongo




Oameni buni topul e luat dintr-o sursa credibila , cat de credibila poate fi orice sursa serioasa din Romania, am specificat ca se refera la luna iunie , nu am zis ca asa vor fi vanzarile Renault de acum incolo pentru ca nu sunt Nostradamus dar am prevazut acum cateva luni ca Renault va avea o scadere importanta la capitolul vanzari , membrii cei mai intelepti au ajuns la concluzia ca este bine ca Renault Romania sa-si mai ia cate o palma de la cumparatori , mai ales pentru ca merita foarte mult, numai noi posesorii de Renault avem de castigat din toata treaba asta , nu stiu ce e asa greu de inteles , unii zic ca nu au avut deloc defectiuni la masina si de aceea marca asta este extraordinara , e ok si eu am un Megane Coupe care mi se pare extraordinar si nu am avut defectiuni insa trebuie sa vad ca am prieteni , colegi care au o gramada de probleme majore cu masina si din pacate service-ul merge prost si nu partea de reprezentanta din orasul respectiv ci partea ce-i revine Reno Ro , eu am stat de exemplu pentru un brat fata de Master o luna jumatate ca nu gaseau codul , atentie bratul exista fizic in magazie , ei stiau asta dar nu gaseau codul si asa o masina de transport persoane care era in garantie si nu se putea face revizia la ea pentru ca avea acele defectiuni majore a circulat cu persoane o luna jumatate , nu puteam sa o trag pur si simplu pe dreapta pentru ca aveam niste contracte de onorat si nu te joci cu asta , cand i-am amenintat ca ii dau in judecata a venit piesa a doua zi... asta ca sa fiu scurt asa ca iar fac galagie "prietenii" mei ca scriu povesti , ce sa-i fac daca ei nu au probleme cu Reno si eu am... radmasa.gif


--------------------
Renault Megane Coupe - RO 007 EUM 1998 2.0 16v
sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 5 Sep 2006, 19:59
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




Pozitia Renault e simplu de definit @cristirenault, au prins practic o nisa de cumparatori carora le ofera la preturi sub concurenta niste produse care logic ofera o calitate sub cea a concuretei. Am eu o vaga banuiala ca de fapt discounturile pe care le ofera ei luna de luna nu sunt decat o gaselnita ca sa atraga si de fapt pretul facut din aceste 2 componente adica cel mare si cel rezultat in urma discountului nu e decat unul singur.


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LemonDemon
post 5 Sep 2006, 20:37
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 21 February 06




Chiar nu conteaza in ziua de azi asa de mult marca si asta se vede in orice domeniu comerical! S-au dus zilele in care marci consacrate erau si lideri de tehnologie.Din pacate pentru noi europenii , centrul modial de productie si tehnologia a facut pasi mari pe cateva fusuri orare si a ajuns tocmai in Asia.Tot ceea ce este electronic acuma este made in Koreea , iar marcile lor auto sunt din ce in ce mai prezente si pe batranul continent.Acuma informatia si tehnologia este atat de mult la indemana incat , orice producator de masini , chiar si indepedent este capabil sa produca masini din clasa Premium.La cati specialisti exista in toata lumea , in toate domeniile , se poate face , de exemplu un Logan Cabrio burdusit cu toate tehnologiile de ultima ora care sa coste 90.000 eur.Dar problema este de ce? De ce sa facem masini prohibitice?
Acuma se bate moneda pe modele economice si ieftine! Deja piata este saturata de modele de lux , practic de la 20.000 eur in sus am o infinitate de modele de cumparat.
Problema este insa cu segmentul low-buget.Aici e calul de bataie ! Renault a presimtit aceasta piata si a avut enorm de castigat.Au scos modele care raport calitate/pret aproape ca nu au concurenta! Doar trebuie sa ma gandesc la futuristul Clio 3 , la practicul Megane 2 si bine inteles la confortabilul Laguna2.Toate aceste masini contin tehnologii care pana acuma erau accesibile numai la clasa premium , si asta le preturi de pana in 17.000 eur.
Normal ca s-au prin si altii si a inceput revolutia : VAG a cumparat Skoda si au avut un succes rasunator, Renault a continuat productia lor si a mai cumparat si Dacia, Daewoo a fost cumparat de Chevrolet si astfel si GM a intrat pe low-buget.
Ceea ce anticipez eu acuma ca va urma , este o batalie in siguranta si tehnologie.
Primul grup care va reusii sa integreze tehnologiile actuale din toate domeniile la preturi accesibile va castiga piata pe urmatorii 10 ani.Aici ma refer la lucruri de genul motoare hibride ,sau chiar alternative , internet de mare viteza , suport multimedia extins , modularizarea masinilor.
Sa vedem cine ne face sa atingem viitorul cu podul palmei pe un simbol deja modial , Covrigul biggrin.gif


--------------------
None None N/A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristirenault
post 5 Sep 2006, 20:50
Post #22


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 321
Joined: 22 July 06
From: pingo-pongo




LemonDemon , ai dreptate partial , insa noile tehnologii costa si nu se adreseaza low budget, Renault s-a orientat bine asa cum spuneai si tu insa deocamdata tot pistonul ramane de baza , tehnologii sunt foarte multe inca din anii 70 insa nu s-au dezvoltat , doar in Japonia cei de la Mazda au avut curaj sa scoata motoare rotative sau cu hidrogen in serie , la japi exista deasemenea si foarte multe modele hibride, MAI + electric, sa nu-i uitam pe cei de la Honda cu ale lor pistoane ovale la care au renuntat cu timpul si tot asa... tehnologii sunt multe dar inca nu are nimeni curajul sa le adopte din vari motive.
Zic eu ca ceea ce spui tu se va aplica in practica in momentul in care resursele planetei se vor diminua vizibil.
Daca am face un exercitiu de imaginatie si am considera ca nu mai exista nici o diferentiere ca taxe la masinile europene si celelalte din Korea , Japan , chiar si U.S.A. sau Mexic , oare cum ar arata piata europeana si asa sufocata de multitudinea de modele proprii.


--------------------
Renault Megane Coupe - RO 007 EUM 1998 2.0 16v
sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LemonDemon
post 5 Sep 2006, 20:57
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 21 February 06




Schimbarile de care vorbesc nu se vor implementa mai devreme de 10 ani . Motare hibride exista deja pe Lexus si sunt fiabile.Tehnologia de tipul LCD , senzori de temperatura , presiune si umidiate sunt la preturi accesibile , insa industria auto nu este tocmai receptiva la nou.Eu lucrez in IT si Electronica si pot sa iti zic ca tehnologia multimedia este foarte accesibila insa nu imi dau seama de ce nu este implementata.
Costul implementarii unui LCD de dimensiuni mici in bordul unui Logan de exemplu nu ar influenta costul final cu mai mult de 100 eur.


--------------------
None None N/A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 5 Sep 2006, 21:00
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(cristirenault @ 5 Sep 2006, 21:50)
Daca am face un exercitiu de imaginatie si am considera ca nu mai exista nici o diferentiere ca taxe la masinile europene si celelalte din Korea , Japan , chiar si U.S.A. sau Mexic , oare cum ar arata piata europeana si asa sufocata de multitudinea de modele proprii.
*


Asta ar fi "the worst scenario" Cristi, si nu prea cred ca ar fi realizabil, dar cum s-a petrecut si in State, e posibil si de fapt au si inceput, sa vina si sa fabrice masinile in Europa, ma refer in genaral la japs.


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 5 Sep 2006, 21:21
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




Eu cred ca filozofati prea tare legat de pozitia renult pe piata...

Care piata?..piata din romania? =0 pt renault ca si pt o gramada de alte marci.

Hai sa ne gnadim cum se comporta o masina in ro. si cum se comporta ceeasi masina in Belgia spre ex. (unde renault are o imagine f buna).

Noi inca mai avem probleme cu gropile, tonele de praf..chestii e genul...stiu ca este greu de acceptat ca traim inca in lumea a 3-a dar asta este.

Pana una alta primim ce meritam...monitorizati din partea UE de parca am fi un parc de maimutoi etc.



--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristirenault
post 5 Sep 2006, 22:31
Post #26


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 321
Joined: 22 July 06
From: pingo-pongo




@ncristi sunt de acord cu tine dar ce sa-i facem traim in Ro si analizam si noi ce putem , cum suntem o tara de 2 lei vorba ta este firesc ca si volumul de vanzari auto sa fie de 2 lei si serviciile deasemenea. Insa daca ne uitam cate BMW &Co vezi pe strada in vest ( cu exceptia Germaniei unde chiar sunt multe) si cate sunt la noi ce zici ? suntem o piata demna de luat in seama sau nu?... mai nou BMW vrea sa fabrice in est ceea ce nu-i neaparat un lucru rau , subansamble deja se fabrica de multi ani si asta este exceptional , sa auzi ca Audi sau BMW are instalatie electrica ( amortizoare , ornamente s.a.m.d.) facuta la Timisoara , Sibiu, Codlea Brasov sau Pitesti zic eu ca e important, e mai bine ca se face la noi si nu la unguri , bulgari sau alti vecini de-ai nostri estici, eu zic sa nu fim asa de radicali cum zici tu si sa ne gandim un pic si la viitor , sa ne consolam cu faptul ca suntem cei mai "mici" nu cred ca e o solutie , sunt sigur ca esti de acord cu mine si nu numai tu, ci toti cei care spera ceva bun in viitor ( in afara de solutia cu emigrarea smile.gif ).
@LemonDemon ai perfecta dreptate , cu 100 de euro s-ar monta un display mutifunctional care sa inglobeze tot instrumentarul de bord de la orice masina , este clar ca e mult mai scump sa fabrici acele ceasuri electronico-electro-mecanice cum ar fi vitezometrul , turometrul , nivelul de benzina si ceasul de temperatura ( de altfel la Renault sunt multe modele care au uleiul , temperatura si benzina "digitale") insa exista niste inertii in industria auto care si eu ca si tine nu am sa le inteleg niciodata. Insa cu siguranta modelele ieftine ale viitorului asa vor fi cu un display care va ingloba toate aceste functii ( Renault Twingo de ex.)


--------------------
Renault Megane Coupe - RO 007 EUM 1998 2.0 16v
sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 6 Sep 2006, 07:00
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




Aseara eram f nervos pt ca am luat iarasi un canal al apei nova in ploiesti. Drumurile din acest oras sunt JALNICE.
...si dupa patania asta citem explicatii de ce curg amortizoarele asa repede la reno.

PS
Bineinteles si de aceasta datale urez "numai de bine" nenorocitilor care se ocupa de drumuri.

Astazi o sa pierd iarasi cateva ore pe la service sa vad daca totul ste in regula.


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Turkish
post 6 Sep 2006, 17:40
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 11 November 05




Cristi, pai suntem un parc de maimutoi.

Io pe Oradea Arad era sa mor de nervi pt ca am trecut cu 120 printr-un sant complet nesemnalizat. Pa durere. PAduden.PAJanta.Pacauciuc Pirelli de 200 eur bucata.


Dupa o luna jumate era la fel. Fix la fel.

Asa ca acum am pe fata cauciucuri de maimutoi NONAME la 1,5 mil bucata...

smile.gif


--------------------
Honda Accord 2.4, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristirenault
post 6 Sep 2006, 22:26
Post #29


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 321
Joined: 22 July 06
From: pingo-pongo




Ce sa zic , suntem in primul rand foarte off-topic dar nu e problema smile.gif , in legatura cu drumurile , imi pare rau pentru ce ai patit si tu si ncristi , asta e tzara in care traim , sa fi vazut voi ce exista pe timpul lu' Ceausescu , pai astea sunt cai galactice fata de ce era atunci , sa nu sariti pe mine ca fac referire la timpurile alea , e clar ca nu trebuia sa fie nici atunci nici acum asa de varza starea drumurilor , am mers si eu cel putin cateva zeci de mii de km pe "afara" si am vazut ce inseamna drumuri si sosele... din pacate la noi... vorba voastra , amortizoare scurse , roti facut praf , CASCO de 2 lei ...


--------------------
Renault Megane Coupe - RO 007 EUM 1998 2.0 16v
sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 02:29
Dacia