Nissan Primera 2006, impresii
![]() ![]() ![]() |
Nissan Primera 2006, impresii
PSC |
![]() ![]()
Post
#61
|
||
![]() O cafea cu lapte (cafe latte) e bună oricând Group: Members Posts: 56 Joined: 12 November 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Nissan
Primera
2006 Visia
|
|||
makkinen |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 15 July 07 ![]() |
Primera e super faina, pacat de serviciile proaste ale service-ului din Iasi, am avut experiente neplacute cu ei, insa din fericire mai e si un service la Bucuresti.
|
--------------------
Renault
Megane II.1 Bicorp 1.6 16V
2005
- IS-76-BSD Mitsubishi Colt CZ3 1.3 SAM 95 HP
|
|
Apple |
![]()
Post
#63
|
![]() O sageata neagra Group: Members Posts: 95 Joined: 22 October 07 From: Bucuresti ![]() |
tocmai mi-a crapat plasticul de la geam electric sofer... de la frig...
Imi trebuie doar cablurile metalice, rola pe care se strang acestea, plasticele care culiseaza si sustin geamul ridicandu-l sus jos. La nissan mi se spune ca doar plasticele culisante sunt separat, rola si sufee vin cu macaraua electrica (motoras) si costa tot ansamblul 14 milioane... cred ca ma apuc si caut sarma aia impletita si le schimb eu si gata... |
--------------------
Mitsubishi
Lancer 2008
Instyle
- XXX culoare BlackMica, 143 CP, 1.8 M/T
|
|
PSC |
![]() ![]()
Post
#64
|
![]() O cafea cu lapte (cafe latte) e bună oricând Group: Members Posts: 56 Joined: 12 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Apple @ 1 Dec 2007, 12:57) tocmai mi-a crapat plasticul de la geam electric sofer... de la frig... Imi trebuie doar cablurile metalice, rola pe care se strang acestea, plasticele care culiseaza si sustin geamul ridicandu-l sus jos. La nissan mi se spune ca doar plasticele culisante sunt separat, rola si sufee vin cu macaraua electrica (motoras) si costa tot ansamblul 14 milioane... cred ca ma apuc si caut sarma aia impletita si le schimb eu si gata... Cum s-a manifestat defectul asta? N-a mai mers geamul? Si ce putem face ca sa nu se intample? Ori a fost vorba de vreun defect de material si n-ai ce-i face, mergem la noroc? |
--------------------
Nissan
Primera
2006 Visia
|
|
Apple |
![]()
Post
#65
|
![]() O sageata neagra Group: Members Posts: 95 Joined: 22 October 07 From: Bucuresti ![]() |
nu e de noroc, se intampla in timp. Ingheata de la frig si plesneste. N-a facut nici o problema pana la momentul respectiv... Nu am obiceiul sa deschid geamul dimineata cand e totul inghetat ci mult dupa, cand s-a incalzit tot.
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer 2008
Instyle
- XXX culoare BlackMica, 143 CP, 1.8 M/T
|
|
PSC |
![]() ![]()
Post
#66
|
![]() O cafea cu lapte (cafe latte) e bună oricând Group: Members Posts: 56 Joined: 12 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Apple @ 3 Dec 2007, 16:30) nu e de noroc, se intampla in timp. Ingheata de la frig si plesneste. N-a facut nici o problema pana la momentul respectiv... Nu am obiceiul sa deschid geamul dimineata cand e totul inghetat ci mult dupa, cand s-a incalzit tot. Oricum, ceva suspect tot este. De ce s-a intamplat tocmai acolo? De ce nu si la alt geam? Eu raman la ipoteza viciului de material, probabil plasticul ala o fi avut vreo fisura inca de la nou, iar din cauza frigului s-a marit si a plesnit. Habar n-am cum arata mecanismul care actioneaza geamul, nu stiu unde e plasticul ala, dar sper sa nu mi se intample si mie. De regula, pe frigul asta nu deschid geamul decat daca parchez cu spatele intr-un loc dificil, dar asta se intampla dupa ce masina s-a incalzit. |
--------------------
Nissan
Primera
2006 Visia
|
|
Apple |
![]()
Post
#67
|
![]() O sageata neagra Group: Members Posts: 95 Joined: 22 October 07 From: Bucuresti ![]() |
nush ce s-a intamplat dar oricum nu e in garantie, iar la Badsi am fost azi si aia zic ca vine tot ansamblul, nu vine nici plastic nimic separat. ceea ce e naspa. la badsi e 10 mil cu tot cu tva tot ansamblul. oribil.
am sunat la singurul anunt de pe net cu dezmembrari de primera si cerea 200 de euro pe tot ansamblul... cam tot pe acolo. nu a vrut sa vanda separat doar plasticele ce vroiam eu.... astept acu sa vad daca codurile care sunt pe plastice si care coduri nu apar in programul de piese de la nissan exista pe la alte masini, ca nu cred ca un plastic de asta se face doar ptr o masina. poate la acele alte masini se vinde separat. mi se pare stupid sa schimb tot de 200 de euro ptr un plastic care nu face mai mult de 200 de mii lei vechi. e o tampenie. e singura masina la care vad asa ceva. nici la vw, audi, bmw, nicaieri nu exista sa schimbi tot ansamblul doar ptr o prostie de plastic. vin piesele separate. PS: ciudat e ca am sunat si la sima bayer in focsani si mi-au spus ca acele plastice ar veni separat si restul ansamblului vine impreuna. la tot restul ansamblului ei aveau pret de 14 milioane... e o diferenta cam mare.... totusi. Uite pentru faze de astea as vrea sa ne adunam dreacului sa ne unim fortele cumva, pentru ca daca suntem mai multi si presam cu unitatea grupului sunt sigur ca si dealerii si reprezentantele de nissan ne vor trata altfel. pana acum n-am avut probleme cu badsi. am luat de la ei una alta, dar la faza asta au cam intrecut masura. este inadmisibil ca sef de service sa spui ca se schimba cu totul.... deci am scos schema de pe nissan fast cd (programul de piese de la nissan) unde apar mai multe coduri. si acolo codurile alea aratau clar ca sunt 2 piese diferite, insa nu-ti puteai da seama ce inseamna fiecare piesa. seful de service a zis ca e tot ansamblul impreuna de comandat, nu sunt piese separate. sa nu injuri in momentul ala? sunt sigur ca voi cauta ceva dar pana la urma comand de afara daca e doar plasticele alea. si mi-l fac singur. mi se mai zicea la fel ca trebuie reprogramare ptr ca sa mearga inchiderea si de pe noua cheie si se face doar cu testerul si soft special si mi-am facut singur sa mearga fara nici un fel de tester. se pare ca orice reprezentanta e la fel in romania. e draguta la inceput apoi devine brusc reprezentanta atotstiutoare si invincibila. imi pare rau ca totusi erau oameni pe acolo care erau ok si cu care ma intelegeam bine. insa unii strica tot locul. PS: sa mai zic ca totusi mi s-au parut mai profesionisti cei din service de la focsani? am intrat azi in service in badsi si-am vazut niste chestii de mi-a stat inima. daca eram eu proprietarul masinilor alea si vedeam... ii luam la bataie pe mecanici. This post has been edited by Apple: 4 Dec 2007, 16:11 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer 2008
Instyle
- XXX culoare BlackMica, 143 CP, 1.8 M/T
|
|
PSC |
![]() ![]()
Post
#68
|
![]() O cafea cu lapte (cafe latte) e bună oricând Group: Members Posts: 56 Joined: 12 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Apple @ 4 Dec 2007, 16:09) PS: sa mai zic ca totusi mi s-au parut mai profesionisti cei din service de la focsani? am intrat azi in service in badsi si-am vazut niste chestii de mi-a stat inima. daca eram eu proprietarul masinilor alea si vedeam... ii luam la bataie pe mecanici. Ce-ai vazut? Nu de alta, dar in aprilie ma paste prima revizie, cea de un an (fiindca nu cred c-o sa acumulez 15.000 km pana atunci). Referitor la plastice: daca stiai codul de pe CD, de ce nu le-ai spus tu codul, sa vada ca nu esti chiar pe dinafara? Apoi tineai mortis ca tu vrei numai reperul cu codul repectiv si nu altul. Iar daca nu, sa-ti justifice de ce, din moment ce in catalog asa se vinde. N-au voie sa faca abateri de la catalog. Daca fac, OPC e urmatoarea statie. Acum, inca o chestie importanta: masina ta e-n garantie la ei? Fiindca ce-am aberat eu mai sus se aplica la garantie. Daca nu e-n garantie, atunci trebuie sa joci cum canta ei, daca nu te poti descurca singur. |
--------------------
Nissan
Primera
2006 Visia
|
|
XDS |
![]()
Post
#69
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 5 January 08 ![]() |
Salut ! Sint nou pe forum dar posesor de Primera 1.6L de 2 ani. Cand am ales masina am fost convins de raportul dotari/pret excelent, interiorul ozn-isitic si folclorul gen "Nissan -o masina foarte fiabila". Inainte de a cumpara aceasta masina stiam ca in principiu nu sint probleme majore (doar ceva greierasi). Din pacate la nici un an si eu am avut aceleasi probleme pe care le are cam orice propietar: geamul/macarau din stinga fata (a cazut pur si simplu in portiera)si "airbag-ul" se aprindea din cauza unui senzor aflat sub scaunul soferului. Am acceptat, sa astept o luna sa vina macaraua ptr geam(sistemul complet) si eroarea cu airbag-ul ptr. ca nu am fost "singur"
![]() |
--------------------
Nissan
Primera
2006 1.6L
|
|
Apple |
![]()
Post
#70
|
![]() O sageata neagra Group: Members Posts: 95 Joined: 22 October 07 From: Bucuresti ![]() |
problema cu cutia de viteze este absolut normala daca nu te obisnuiesti cu ambreiajul. Pe cateva forumuri de Nissan de afara, am descoperit oameni care au crapat cutiile de viteze si asta datorita faptului ca nu apasau ambreiajul pana la capat. e un pic incomoda pedala e adevarat, dar trebuie sa te obisnuiesti. Mie mi se parea ca agata insa la o apasare mai atenta mi-am dat seama ca e o problema de pedala, trebuie apasata pana la fund.
in vacanta asta mi-am dat seama ca este o masina al naibii de rezistenta. In motorul de 2000 intra 4L de ulei... Joja este tip lamela si e foarte ciudata... nu poti sa-ti dai seama unde e nivelul de ulei. Pana la urma mi-am dat seama care-i treaba, ramane o picatura sus de tot si zici ca e acolo nivelul, insa trebuie sa fie o pelicula destul de groasa pe joja ptr a determina nivelul de ulei. Ceea ce a insemnat sa completez 2,5 litri de ulei... Asta am facut-o automat ptr ca-mi clipocea becul rosu, ca si cum n-as avea presiune la ulei. E adevarat ca de cand am luat masina, acum vreo 10-11 000 km, n-am schimbat uleiul, si-am mai mers si foarte sportiv, mi se pare absolut normal consumul. Dupa toate astea, am descoperit ca neamtul schimbase uleiul, dar nu si filtrul. Halal... (el oricum vindea masina, deci nu-l interesa, plus ca era singura revizie de pe lista nefacuta la reprezentanta) Asa ca am pus ulei, imediat dupa vacanta am schimbat si filtrul si uleiul iar, ca sa dorm linistit. In rest nici o problema, indiferent de vreme. macaraua aia inca mai astept... sa vina vara sa vedem... raman un pic stupefiat insa la alta problema... se pare ca filtrul de combustibil nu e schimbabil, sau nu exista un filtru... o fi vreun filtru mai bengos, metalic sau ceva. Pe nici un catalog de piese nu exista fuel filter... stie cineva mai multe? Cat despre badsi, toata stima si respectul... insa doar ptr anumite echipe. Depinde pe mana cui nimeresti, mai sunt si uscaturi pe acolo... ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer 2008
Instyle
- XXX culoare BlackMica, 143 CP, 1.8 M/T
|
|
PSC |
![]()
Post
#71
|
![]() O cafea cu lapte (cafe latte) e bună oricând Group: Members Posts: 56 Joined: 12 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Pedala de ambreiaj nu mi se pare deloc incomoda. Intr-adevar, Primera pe care am condus-o la test drive avea pedala de frana mult mai sensibila, iar cea de ambreiaj greu de apasat. Ma temeam ca, daca si la masina mea va fi asa, atunci imi va lua ceva timp sa ma acomodez. Din fericire, m-am acomodat a doua zi. Insa treapta de mers inapoi face figuri cateodata: fie trebuie sa turez putin de tot motorul ca sa cupleze, fie trebuie sa deplasez masina 1 mm inainte (si chiar si atunci caraie putin). Problema cred ca este a cutiei de viteze. Din ce citeam pe forumurile despre Almera, problemele erau si mai mari pe linia asta.
|
--------------------
Nissan
Primera
2006 Visia
|
|
Apple |
![]()
Post
#72
|
![]() O sageata neagra Group: Members Posts: 95 Joined: 22 October 07 From: Bucuresti ![]() |
tu ai cutie 5+1. intr-adevar s-au auzit probleme despre cutie...insa depinde de folosire... insa la marsarier ai si inel de cuplare? trebuie sa tragi de el in sus cand cuplezi marsarierul. ceea ce spui tu suna ca si cum n-ai trage inelul ala in sus... e similar cu opel-ul parca si cu daewoo...
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer 2008
Instyle
- XXX culoare BlackMica, 143 CP, 1.8 M/T
|
|
PSC |
![]()
Post
#73
|
![]() O cafea cu lapte (cafe latte) e bună oricând Group: Members Posts: 56 Joined: 12 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Apple @ 25 Mar 2008, 08:30) tu ai cutie 5+1. intr-adevar s-au auzit probleme despre cutie...insa depinde de folosire... insa la marsarier ai si inel de cuplare? trebuie sa tragi de el in sus cand cuplezi marsarierul. ceea ce spui tu suna ca si cum n-ai trage inelul ala in sus... e similar cu opel-ul parca si cu daewoo... Nu, n-am inel de cuplare. Schimbătorul de viteze trebuie dus la maxim spre dreapta și apoi deplasat spre înapoi, fără să trag și să împing nimic.La primele 3 drumuri făcute, adesea confundam treapta 3 cu treapta 5 (sau invers), obișnuit fiind de la Dacia pe care am condus-o (nu a fost a mea) să balansez schimbătorul. După aceea, n-au mai fost probleme. Pe un alt forum citeam că cineva se plângea tot de treapta 3, cum că intră greu. Eu n-am avut probleme din astea. Nu pot să spun că mă incomodează atât de mult problema cu mersul înapoi, nu merg tot timpul cu spatele, însă problema există și părerea mea este că datează din faza de proiectare. În comparațiile făcute între Primera și alte mașini, mulți menționează etajarea neadecvată a treptelor cutiei de viteză. Eu sunt mulțumit de mașină, alta n-am mai condus, așa că nu știu care ar fi problema. Am observat, însă, că problemele cu mersul înapoi, ca și cele cu frânarea, au apărut toate în sezonul rece. Eu merg numai în weekenduri cu mașina, foarte rar când o mișc în timpul săptămânii, din cauza traficului infernal din București (duminică am făcut 45 minute din Colentina în Militari), dar nu cred că cei 5.500 km rulați până acum să fie cauza apariției acestor probleme (mă refer la faptul că sunt prea puțini și peste o lună urmează revizia). This post has been edited by PSC: 25 Mar 2008, 10:26 |
--------------------
Nissan
Primera
2006 Visia
|
|
hellcat |
![]()
Post
#74
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Faptul ca intra greu in marsarier nu inseamna ca ai o problema la cutia de viteze.
Sa stii ca se pot face reglaje la timonerie si sa fii suprins de rezolvarea problemei. Sau uzura unei piese din acest angrenaj sa creeze problemele. N-ar strica o verificare. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
PSC |
![]() ![]()
Post
#75
|
![]() O cafea cu lapte (cafe latte) e bună oricând Group: Members Posts: 56 Joined: 12 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(hellcat @ 25 Mar 2008, 10:16) Uzură după numai 5.500 km? Atunci, la 15.000 km, să mă aștept să cadă de tot? |
--------------------
Nissan
Primera
2006 Visia
|
|
PSC |
![]()
Post
#76
|
![]() O cafea cu lapte (cafe latte) e bună oricând Group: Members Posts: 56 Joined: 12 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Până la urmă, am înțeles că Primera nu are sincron la treapta de mers înapoi. Cam ciudat, dar așa mi s-a spus la service. Ieri am făcut câteva manevre înainte-înapoi scurte și repezi (potrivire în parcare) și n-a mai cârâit cutia. La revizie au verificat-o, n-au constatat nimic dereglat.
|
--------------------
Nissan
Primera
2006 Visia
|
|
gedan |
![]()
Post
#77
|
Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 7 July 08 From: Dr. Taberei ![]() |
!!! nici o masina nu are sincron pe mers inapoi!!!
totusi impartirea cutiei in 6 trepte este de kko, mesteci in ea ca la mamaliga. |
--------------------
renault
twingo
1996
|
|
PSC |
![]() ![]()
Post
#78
|
![]() O cafea cu lapte (cafe latte) e bună oricând Group: Members Posts: 56 Joined: 12 November 07 From: Bucuresti ![]() |
La mine este în 5 trepte cutia, nu amesteci ca în mămăligă, ci ca în ceai. Dar m-am obișnuit.
Să vedem dacă se va materializa zvonul cu noua Primera ce va apărea în 2009, cel târziu 2010. M-ar interesa un buy back. |
--------------------
Nissan
Primera
2006 Visia
|
|
gedan |
![]()
Post
#79
|
Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 7 July 08 From: Dr. Taberei ![]() |
chestia cu buy back in romania e cea mai mare teapa . iti evalueaza masina cu 2-3 mii sub pretul pietii, sunt patit.
orienteaza-te pe o japoneza adevarata, nu versiuni europene |
--------------------
renault
twingo
1996
|
|
alexcuprimera |
![]()
Post
#80
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 25 March 09 From: Piatra Neamt ![]() |
Sal. Vreau sa va povestesc si eu cate ceva despre primera P12 (in nici un caz Ph2).
In primul rand, motorul 1.6 ( QG16DE) are 109,1 cp, si cuplu 144Nm/4000 rpm (nu 160), nu cred ca la motorul respectiv sau la celelalte motoare se poate "opta" pt. pachet Drumuri grele(eu la echiparea Acenta am vrut in plus cruise control, dar fiind pe nivele de echipare, nu s-a putut). Si inca o chestie: ecranul TFT are diagonala 5,9 inch. Chiar ai dat 22000 euro pe versiunea cu motor 1,6, sau nu am inteles eu bine?( 1,6 acenta = 16665 euro) in regim de Taxi, are un consum de cca 10l/100km in oras. Pana la 110 000km fara probleme. Aici bucsa caseta directie stanga si sonda lambda. |
--------------------
Renault
Megane
2006 Privilege 1.5dCi 101cp
- NT81MOK NT81DAR Viteza nu ucide,...impactul...da[COLOR=red][FONT=Arial]
|
|
Adi1971 |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 2 March 09 ![]() |
Salut domnilor.
Am si eu un Nissan Primera, model 2003, benzinar si pot sa va spun ca am avut si eu probleme la 2 luni de cand l-am achizitionat (masina este SH). Prima data a cazut rulmentul de la butucul dreapta spate pe care l-am cumparat cu 1050 lei(uff ce scump) deoarece nu poti sa gasesti numai rulmentul(tii) apoi a cazut CUTIA de viteze (au mama) pe care am luat-o de la dezmembrari cu 500 euro si am montat totul cu un prieten in fata blocului(am scutit multi, multi bani). Acum am probleme cu bucsele de la ambele brate inferioare si nu pot sa iau numai bucsele ci bratele cu totul(pret brat original-1150 lei, pret producator cca 400 lei) Stau si ma intreb chiar toate piesele sunt comercializate la pachet si nu pe componente? Hai ca v-am plictisit destul, asa ca va las. Pa. P.S. Am schimbat tipul de benzina cu care alimentam deobicei si mi-a scazut consumul de la 13-14% la 10,5-11% - urban. Alimentam cu benzina Petrom 95 si acum cu Petrom 99+ . |
--------------------
Nissan
Primera
2003 - Visia
- IL-12-ABC
|
|
Adi1971 |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 2 March 09 ![]() |
Salut! Am reusit sa-mi fac chei tip briceag pentru nissan-ul meu. Am avut probleme cu gasirea lamelor care sa se potriveasca pentru contact dar iata ca astazi am reusit sa le termin.
Am luat cip-ul din vechea cheie si acum am cheie briceag. Attached thumbnail(s) 14_07_09_2334.jpg ( Size: 56.5k ) Number of downloads: 1934 14_07_09_2335.jpg ( Size: 61.17k ) Number of downloads: 1935 14_07_09_2336.jpg ( Size: 62.62k ) Number of downloads: 1929 |
--------------------
Nissan
Primera
2003 - Visia
- IL-12-ABC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 08:47 |