Problema renault clio 1.5 dci, Problema renault clio 1.5 dci pornire la rece
![]() ![]() ![]() |
Problema renault clio 1.5 dci, Problema renault clio 1.5 dci pornire la rece
ATRIFA81 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 10 December 07 ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT CLIO II
1.5 DCI
2001
|
|||
alexxutzu |
![]()
Post
#2
|
![]() Member of Renault Forum Group: Members Posts: 567 Joined: 3 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Din cate stiu eu acela e semnul de la bujiile incandescente.El trebuie lasat la contact pana se stinge si dupa aceia se poate porni motorul.Daca citesti prin carte mi se pare ca si acolo zice ca este de la bujii.Problema nu stiu cum se poate rezolva.Cel mai bine du-te in service autorizat.Cred ca trebuie schimbate si resetat computerul de bord, cred ca functioneaza si de la bornele de la baterie, din cate stiu sa nu mai fie vorba de un senzor barometric uzat cica.(asa e la opel) Imi place bordul tau
![]() This post has been edited by alexxutzu: 8 Feb 2008, 11:49 |
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip
Dec. 2007 *Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
|
|
ATRIFA81 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 10 December 07 ![]() |
Ala nu e bordul meu
![]() ![]() |
--------------------
RENAULT CLIO II
1.5 DCI
2001
|
|
alexxutzu |
![]()
Post
#4
|
![]() Member of Renault Forum Group: Members Posts: 567 Joined: 3 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Atunci tot marfa e
![]() |
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip
Dec. 2007 *Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
|
|
zax |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
poate n-ar fi rau sa dai mai multe detalii. Se aprinde si ramane asa, se aprinde si se stinge imediat, se aprinde singur sau impreuna cu alt martor, cat de des se intampla asta, cand se intampla (motor cald, rece)... si pana mai primesti alte raspunsuri poti sa citesti si aici poate afli ceva sau mai poti incerca sa cauti si alte topicuri cu functia search.
@ alexxutzu: n-am inteles prea bine, daca nu-mi porneste masina trebuie sa resetez computerul de bord?! |
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
alexxutzu |
![]()
Post
#6
|
![]() Member of Renault Forum Group: Members Posts: 567 Joined: 3 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Era vb de becul de la bujiile incandescente.Faza cu pornitul era cu schimbatul bujiilor in cazul lui.Iar cu Master Reset-ul era pt acel beculet.Acum alta posibilitate s-ar putea sa fie pe partea electrica din ce am auzit.I-am zis ca cel mai bine e sa se duca la service.
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip
Dec. 2007 *Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
|
|
ATRIFA81 |
![]() ![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 10 December 07 ![]() |
@zax
Se aprinde si ramane asa pana nu duc masina la tester si il stinge din laptop.Doua trei zile merge masina ok apoi iar se aprinde becul si aceleasi probleme. |
--------------------
RENAULT CLIO II
1.5 DCI
2001
|
|
verde |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
In poze ai schema si componentele.Cred ca tot releul ala din cutia de comanda e de vina.Incearca un schimb de proba in service de pe o alta masina care e in lucrari si apoi poti cumpara releul.Insa la fel de bine poate fi altceva venit dinspre calculatorul de injectie(mult mai putin probabil) sau vesnicele contacte electrice imperfecte de masa sau alimentare.Cand ajungi la o rezolvare spune-ne si noua ca e f. interesant.In schema 680/681/682/683 =bujii incandescente simai apar120=calculator injectie si 777=sigurante forta in compartimentul motor.
schemele sunt din manualul de clio gasit aici:http://www.reno.ro/Manual-de-utilizare-Clio-t43085.html , la postul nr.10 ''hellcat "-multumim conasule This post has been edited by verde: 8 Feb 2008, 17:33 Attached thumbnail(s) schema_bujii.JPG ( Size: 46.75k ) Number of downloads: 1957 cutie_comanda.JPG ( Size: 136.46k ) Number of downloads: 1783 bujii.JPG ( Size: 204.35k ) Number of downloads: 1793 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
SerbanS |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 449 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
hmmm din cate stiu eu martorul acela se aprinde in momentul cand ai apa in motorina.
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dci 80 cp Dynamique + clima
2006 A studia și a nu gândi este o risipă. A gândi și a nu studia este periculos.
|
|
bonk |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 9 June 06 ![]() |
martorul acela arata si functionarea injectie ....
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane 1 /1.4 16v
1999
- GJ-05-...
|
|
verde |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Fost la masina si pozat cartea ca ceva nu suna afi in regula.Da cartea zice def.electronic sau apa in motorina plus preincalzire.Sa fie oare electronica? Daca era apa cred ca facea urat motorul ca inteleg ca a mers destul cu el asa.
Attached thumbnail(s) manual.JPG ( Size: 936.08k ) Number of downloads: 1706 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
rados |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 14 November 07 ![]() |
ATRIFA81 ai problema deloc de invidiat,de obicei cand se aprinde acel martor pe mine incepe sa ma ia cu friguri
![]() 1.bujiile incadescente functineaza (le poti verifica cu o sarma cu un capat pe plusul bateriei si cu celalalt capat pe bujie-daca da scanteie e buna)am vazut ca ai scris ca sunt noi dar mai verifica-le totusi odata caci daca ai un releeu ars s-ar putea sa ti le friga ff repede 2.verifica prezenta apei in filtrul de motorina(mai ales daca aprinderea martorului respectiv este insotita si de o acuta scdere de forta a motorului)-desurubeaza busonul de golire al filtrului si colecteaza un paharel de 100 ml (de unica folosinta) lasa sa decanteze si apoi observa ce e pe fundul acestuia.. 3.incearca sa scoti releele ce comanda bujiile incandescente si curata-le cu un spray antioxidant -chiar daca piciorusele releelor ti se par curate ,aplica un strat abundent de spray lasal sa actioneze 2-3 minute si apoi introdu-le inapoi in soclul lor. 4.verifica EGR,scoate-l curata-l fff bine si apoi monteaza-l la loc...mare grija la demontare..sa nu faci vreo boacana ,daca nu-l poti scoate nu insista du-te mai bine la un service(era interesant sa ne spui si cati km are masina ...) Daca dupa toate aceste operatiuni nu ai rezolvat problema sa sti ca devine grava situatia ![]() |
--------------------
renault
clio
2002,1.5 dci
- PH -- DOK
|
|
bonk |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 9 June 06 ![]() |
rados ... u ai rezolvat ??
|
--------------------
Renault
Megane 1 /1.4 16v
1999
- GJ-05-...
|
|
rados |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 14 November 07 ![]() |
partial...am dat pe relee cu spray antioxidant ,o saptamana nu mi-a mai facut ,dar azi mi-a facut iar asa... nu stiu ce sa mai zic cred ca am nevoie totusi de relee noi ca sa ma conving...
|
--------------------
renault
clio
2002,1.5 dci
- PH -- DOK
|
|
verde |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Piciorusele releelor sunt doar partea vizibila a aisbergului.Ramane in ecuatie si soclul releului .Acolo sunt niste lamele care ar trebui sa fie elastice.!?!?.Contactele din interior se pot perla (se ard datorita arcului electric format la deschiderea lor) si nu vei sti niciodata.Apa si vaporii de antigel , ulei sau motorina de la diverse scurgeri accidentale pe motor sau furtune e moartea conectorilor care nu sunt deloc putini si nicidecum protejati. Personal stiu un Mondeo care a schimbat 3 proprietari in 2 ani pentru un bec care se incapatineaza sa ramana aprins si nimeni nu stie de ce.Electronica ne da forta, demaraj, consum mic si bataie de cap.
|
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
74mik |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 7 October 07 ![]() |
Am avut si eu o astfel de pb (la o alta masina diesel) si la service mi s-a spus ca am avut apa in motorina. Am folosit aditiv si am scapat de pb.Mentionez ca era vorba de alta masina.
Cred ca ideal ar fi sa golesti rezervor (posibil apa +motorina) |
--------------------
renault
clio
2003/bicorp
- B-74-MIK
|
|
ATRIFA81 |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 10 December 07 ![]() |
@rados
Multumesc pentru solutii.O sa le incerc pe toate pe rand sa depistez odata problema.Cel mai probabil cred ca e vreun releu.Din pacate dupa ce am venit de la mare, la Service mi-a schimbat un releu care zicea ca e oxidat.Acuma nu mai stiu daca era nou cum zicea tipul sau era folosit.Era la ciubuc ![]() P.S:are 130.000 km. |
--------------------
RENAULT CLIO II
1.5 DCI
2001
|
|
verde |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Daca gasesti apa in filtru de motorina cred ca trebue inspectat si rezervorul (in ideea ca de la mara pana acuma trebuia sa-i treaca). Problema apare doar cand esti cu motorina catre minim? In cazul asta e posibil sa fie ceva apa adunata in rezervor.De regula iarna motorina e aditivata si mai scapi de apa din rezervor.Oricum daca scoti motorina din filtru las-o un timp sa se decanteze ptr ca imediat nu poti sesiza daca are apa.
|
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
ATRIFA81 |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 10 December 07 ![]() |
Nu cred sa fie apa in rezervor.De cand am problema asta am facut cel putin 5-6 plinuri de motorina.la un rezervor am adaugat si aditiv ptr curatat injectoare,si tot degeaba.90 % ca e releul acela.Sau poate sa fie doua.O sa incerc toate variantele.
|
--------------------
RENAULT CLIO II
1.5 DCI
2001
|
|
raphaelo50 |
![]()
Post
#20
|
![]() Electronist Group: Members Posts: 19 Joined: 29 December 07 ![]() |
Asa am patiti si eu iti spun ce sa faci ca sa tai pisica in doua ca sa zic asa
![]() Motorul sa fie dinainte incalzit timp de un sfert de ora. Lasi motorul sa mearga 2 minute in recipientele de pe retur nu trebuie sa fie mai mult de 15 ml motorina , daca ai mai mult trebuie schimbate injectorul sau injectoarele dupa caz. In cazul meu la doua injectoare am avut la unul 150 ml si la celalalt 200 ml.Nu stiam ce sa mai fac.Nici nu vroiam sa ma gandesc la injectoare. Succes , sa ne spui ce ai facut ! ![]() |
--------------------
Renault
Kangoo 1.5 dCi
2002 KC/KC07 Renault Kangoo 1.5 dCi / 65 CP / Full Options
|
|
rados |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 14 November 07 ![]() |
ATRFIA81 vezi ca numai unul din relee comanda bujiile incandescente,si anume cel al carui cod inscris pe el se termina in cifrele ......484,celalalt releu comanda aerul conditionat,nu cred ca e cazul sa-l schimbi si pe acela,nu stiu daca cele doua relee sunt echivalente caci atunci le-ai pute schimba intre ele ca sa vezi daca mai persista problema(eu ma mai documentez ,nu am inca curajul sa le schimba intre ele pana nu-mi confirma un electrician din reteaua renault)dar daca zici ca martorul respectiv ramane aprins si dupa ce ai pornit motorul sa sti ca nu e de la releull bujiilor(acela are rol numai la pornire-cand pui contactul)-nu prea inteleg ce zici cand spui ca face ca un tractor dupa ce proneste detaliaza te rog...poate totusi ai apa in filtru
![]() |
--------------------
renault
clio
2002,1.5 dci
- PH -- DOK
|
|
ATRIFA81 |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 10 December 07 ![]() |
Dupa ce acel martor se aprinde motorul face fff urat.Deci nu mai merge silentios ci se aude un zgomot ca si atunci cand daciile merg in trei sau doua pistoane.Dupa ce stinge acel martor din tester masina merge iar silentios.Si am mai observat o chestie.Cand am acest defect cu martorul parca butoanele de la aerul conditionat nu mai raspund (cele din imagine care sunt B si E).Adica AC (B)si cel pentru aer interior sau exterior E.
@raphaelo50 Faza e ca injectoarele le-am curat.le-am dat jos si erau cu cox.Dar problema tot nu a disparut. ![]() Attached File(s) |
--------------------
RENAULT CLIO II
1.5 DCI
2001
|
|
Abu |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
Nici eu nu cred sa fie de la injectoare tinand cont ca dupa resetare merge frumos (deci defectul nu se mai manifesta o perioada).
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
ATRIFA81 |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 10 December 07 ![]() |
mda.daca as-i avea problema cu injectorul ar face tot timpul asa
|
--------------------
RENAULT CLIO II
1.5 DCI
2001
|
|
rados |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 14 November 07 ![]() |
pai atunci poate e releul de la aerul conditionat...verifica-l...
|
--------------------
renault
clio
2002,1.5 dci
- PH -- DOK
|
|
raphaelo50 |
![]()
Post
#26
|
![]() Electronist Group: Members Posts: 19 Joined: 29 December 07 ![]() |
@ATRIFA81 : Nu te intreb de ce nu ai facut testul pe care l-am explicat mai sus.Am vazut ca problema asta o ai de mult timp cred ca nu ai tinut cont si de alte sfaturi.Ce ti-am spus eu sa faci nu e inventia mea asa am citit si eu ca se face si daca nu te pricepi mergi la un mecanic.Eu am fost de 5-6 ori sa-mi stearga erorile pana cand mi-am facut rost de un program (DDT2000) +cablu aferent sa-mi sterg singur erorile care erau mai multe in cazul unui injector sau doua cazute.Dar tot mai edificator s-a dovedit a fi testul cu injectoarele de care ti-am explicat.In legatura cu faptul ca ai desfacut injectoarele si ai vazut ca sunt cum sunt... nu stiu cat de edificator este. Ramane la alegerea ta sa faci ce vrei......
![]() |
--------------------
Renault
Kangoo 1.5 dCi
2002 KC/KC07 Renault Kangoo 1.5 dCi / 65 CP / Full Options
|
|
ATRIFA81 |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 10 December 07 ![]() |
masina momentan e la tinichigiu.Am avut un mini accident daca pot sa zic asa.
![]() ![]() |
--------------------
RENAULT CLIO II
1.5 DCI
2001
|
|
ATRIFA81 |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 10 December 07 ![]() |
Salutare tuturor.Imi pare rau ca nu am mai scris pe forum in ultimul timp dar am fost ocupat.Nici acuma nu am rezolvat problema.Am rezolvat-o partial.Adica am fost la un electrician care a verificat incepand de la contact spre electromotor.Problema care este.Nu da curent la electromotor.A depistat baiatul unde e problema.De le o mufa nu duce curent la alta mufa care duce la electromotor.Acuma aici ne-am blocat.Problema e ca mufa 1 pleaca undeva in calculator si iese alte fire spre mufa 2.Noi efectiv am fentat caslculatorulEl zicea ca poate sa fie un senzor de pornire.Acuma porneste dar martorul tot nu se stinge si porneste un pic mai greu dar porneste.Ce poate sa fie?Ajutati-ma va rog.Pe multi iam auzit discutand de senzorul de turatie.Oare sa fie acela si unde il gasesc pe motor sa-l curat.Mersi
This post has been edited by ATRIFA81: 28 Jul 2010, 10:34 |
--------------------
RENAULT CLIO II
1.5 DCI
2001
|
|
cip31 |
![]()
Post
#29
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
In sarcina, motorul cum se comporta? Trage? Scoate fum? Este zgomotos? Prezinta te rog simptomele cat mai complet posibil. Ce martori are aprinsi, cand se aprind? Cat mai detaliat te rog.
|
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
ady24 |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
QUOTE(ATRIFA81 @ 28 Jul 2010, 10:33) Salutare tuturor.Imi pare rau ca nu am mai scris pe forum in ultimul timp dar am fost ocupat.Nici acuma nu am rezolvat problema.Am rezolvat-o partial.Adica am fost la un electrician care a verificat incepand de la contact spre electromotor.Problema care este.Nu da curent la electromotor.A depistat baiatul unde e problema.De le o mufa nu duce curent la alta mufa care duce la electromotor.Acuma aici ne-am blocat.Problema e ca mufa 1 pleaca undeva in calculator si iese alte fire spre mufa 2.Noi efectiv am fentat caslculatorulEl zicea ca poate sa fie un senzor de pornire.Acuma porneste dar martorul tot nu se stinge si porneste un pic mai greu dar porneste.Ce poate sa fie?Ajutati-ma va rog.Pe multi iam auzit discutand de senzorul de turatie.Oare sa fie acela si unde il gasesc pe motor sa-l curat.Mersi Nu se stinge becul de la bujii pentru ca : poate sa fie una sau mai multe bujii arse, un injector nu functioneaza in parametrii, sau vre'un contact imperfect pe undeva. Eu tind sa cred ca este vorba de un injector car nu merge corect, pentru ca deja observ ca iti da semne de pornire mai groaie. In timp o sa observi ca iti porneste din ce in ce mai greu. Ti'as recomanda o diagnoza pentru a vedea cauza exacta. This post has been edited by ady24: 28 Jul 2010, 12:47 |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 22:36 |