Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme de pornire 1.5dCI, Se scurge motorina de pe conducte....

florin_vl
post 28 Aug 2006, 14:36
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 25 June 06
From: Rm. Valcea




Salutare am un Clio dCi si de vreo 2 sapt. am numai probleme!, asta dupa ce am schimbat kitul de distributie+ accesorii care m-a costat 8mil, si ulei +filtru de motorina+aer+ ulei inca 4!!! excl.gif

Cum isi manifesta problemele:
1. atunci cand accelerez mai brus si ma duc la turatii de peste 3200-3500 se aprind becurile de la preincalzire +stop si parca apa sau ulei(dar masina merge normal se duce nu da semne ca are ceva)
2 dupa ce am obs. ca porneste mai greu m-am uitat la motor si am vazut ca se avea aer(amorsam pompa da tot trebuia sa dau vreo 2-3 chei)

Dupa cele constatate m-am dus la repr. renault din oras sa vad care e treaba! si am stat cu masina in service de la ora 10 la 17.30 ca sa ajung in acelasi stadiu.
masina a fost pusa pe tester si dupa ce s-au mai uitat la ea s-a ajuns la concluzia ca este un repartior de motorina de la pompa de injectie(sau cam asa ceva)... bun... au curatat baietii repartitorul ala l-au pus si masina mea nu a mai pornit deloc...
Din acest moment se uitau si nu stiau ce are....atunci nu mai tragea aer...am reusit intr-un final sa luam de la alta pompa tot capacul din spate si l-am pus la a mea(am insistat sa desfaca pompa mea sa vad daca produce span si erat totul in regula), moment in care masina mea a pornit cu greu dar a pornit!!! cica si injectoarele erau afectate... au aruncat vina pe motorina, motorina care am luat-o de la OMV.
Am ajuns acasa si masina parea sa mearga,...asta doar pana dimineata cand problema s-a reluat.
baietii mi-au recomandat sa schimb injectoarele si asta e motivul pt. care va scriu, eu le schimb pana la urma fac un efort dar cu aerul ala cum ramane poate sa fie de la filtrul ala care l-am schimbat, poate nu e bun?
masina are 62000km si am mai avut prob si cu span... sleep.gif da am rezolvat-o!!
acum numai am timp sa scriu dar o sa revin curand...
Poate ma puteti ajuta cu ceva sfaturi....Multumesc!

This post has been edited by florin_vl: 28 Aug 2006, 14:38


--------------------
Renault Megane 2.2 1,5dci, 85 CP 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 28 Aug 2006, 14:54
Post #2


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




intr-adevar naspa probleme tale... toate filtrele sunt schimbate si verificate?


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
st0rm3ru
post 28 Aug 2006, 15:31
Post #3


god of the hell fire


Group: Members
Posts: 175
Joined: 14 December 05
From: Bucharest, .ro




du-te peste aia care ti-au schimbat distributia, etc... trebuie sa-ti fi dat garantie la lucrare!


--------------------
Renault Clio Symbol - Expression 2002 1.4 8v
Trance eXcess! :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin_vl
post 28 Aug 2006, 17:59
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 25 June 06
From: Rm. Valcea




QUOTE(semit @ 28 Aug 2006, 15:54)
intr-adevar naspa probleme tale... toate filtrele sunt schimbate si verificate?
*


Da filtrele sunt schimbate da verificate... de cine? iar distributia am schimbat-o in acelasi service renault!


--------------------
Renault Megane 2.2 1,5dci, 85 CP 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cucumber
post 30 Aug 2006, 09:17
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 2 May 06




problema este din injectoare sigur.am patit si eu acelasi lucru daca vrei sa vezi sigur care este scoate pe rand cate un furtun de la returul injectoarelor si care scuipa motorina mai tare ala este (ai un injector blocat sau semiblocat ori mai multe!!).si apropo daca ai nevoie de injectoare la preturi romanesti suna 0723983222 razvan


--------------------
clio 1.5dci simbol 2003 expresion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 30 Aug 2006, 10:26
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




QUOTE(cucumber @ 30 Aug 2006, 10:17)
problema este din injectoare sigur.am patit si eu acelasi lucru daca vrei sa vezi sigur care este scoate pe rand cate un furtun de la returul injectoarelor si care scuipa motorina mai tare ala este (ai un injector blocat sau semiblocat ori mai multe!!).si apropo daca ai nevoie de injectoare la preturi romanesti suna 0723983222 razvan
*




Adica cam cat, de romanesti sunt?


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raszvan
post 30 Aug 2006, 12:52
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 2 September 05




Tare dubios!
Tu ai stat laga ei cand ti-au facut revizia?


--------------------
ex clio symbol 1.5 dci 2005
megan dci, 2003.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin_vl
post 31 Aug 2006, 17:38
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 25 June 06
From: Rm. Valcea




Langa ei nu am astat pt. ca politica reno e sa stai in sala de asteptare.

Are dreptate "cucumber" am schimbat azi injectorul care scotea cea mai multa motorina pe retur si deja porneste mult mai usor, astept pana maine dimineata sa vad cum o sa porneasca si o sa va anunt! merci mult "cucumber"! parte cea proasta e ca trei injectore scot cam multa motorina pe retur.... mad.gif au fost masurate cu un dipozitiv special gradat.


--------------------
Renault Megane 2.2 1,5dci, 85 CP 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin_vl
post 1 Sep 2006, 12:32
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 25 June 06
From: Rm. Valcea




Se pare ca e de la injectoare pt ca a pornit fara probleme!!!


--------------------
Renault Megane 2.2 1,5dci, 85 CP 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rty745
post 1 Sep 2006, 14:07
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 31 December 04




mare minune daca nu ti-au schimbat "baietii" injectoarele la revizie....e mai mult decat suspect faptul ca a inceput sa faca asa dupa ce ai schimbat distributia.


--------------------
laguna 2.0 dci privilege 2008

ex. symbol 1.5 dci 80&65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 1 Sep 2006, 14:11
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




La revizie si la orice operatiune in service trebuie stat langa masina, dupa parerea mea. Eu nu as alege un service in care nu ma lasa sa stau langa masina. Atata timp cat doar privesc ce se petrece si nu ii incurc pe mecanici, n-ar trebui sa se opuna.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raszvan
post 2 Sep 2006, 22:07
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 2 September 05




Sunt de acceasi parere, cred ca ti-au schimbat injectoarele. Daca iti pica unul mai intelegeam, dar nu toate.
Avand in vedere ca injectoarele sunt f. scumpe si inca mai exista victime ale lotului cu pilitura, cred ca sunt o sursa buna de spagi pt. mecanici.
Eu am fost martor cand tipul de la receptie si un mecanic au trecut in deviz un set de bujii de la o solenza care se afla la o revizie de 60.000. Mecanicul a intrebat care coleg se ocupa de masina aia si daca poate sa-l ajute cu un set de bujii. Normal ca s-a rezolvat, tipul cu solentza are bani. Asta nu-i buba mare, dar daca se poate cu bujiile de ce nu ar merge si cu injectoare... Sunt greu de schimbat?
Despre politica reno, cu statul in sala de asteptare nu sunt de acord nici eu, atata timp cat nu-mi pot garanta ca nu s-a "completat" nimic de pe masina. Ca semnez de primirea masinii in stare de functionare asta nu ma incanta, atata timp cat ea poate functiona cateva mii de km cu turbina sau planetare reconditionate.

Si ma mai oftica un lucru...cand cumperi masina sunt gata sa-ti ofere si pe mama lor pt. comisioane. De ce nu te suna si dupa 2 ani sa te intrebe cum s-a comportat masina, daca ti s-a luat vopseaua de la gainat, daca zdrangane geamul sau daca mai ai bani de concediu dupa ce faci revizia.

This post has been edited by raszvan: 2 Sep 2006, 22:59


--------------------
ex clio symbol 1.5 dci 2005
megan dci, 2003.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cucumber
post 5 Sep 2006, 12:26
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 2 May 06




[quote=ionutmar,30 Aug 2006, 10:26]
Adica cam cat, de romanesti sunt?
*

[/quo injectoarele sunt la 5 milioane bucata.si apropo am mai spus asta cind cade unu treb schimbate toate altfel o sa aveti mumai probleme asa se intimpla la astea cu rampa comuna


--------------------
clio 1.5dci simbol 2003 expresion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chrome
post 5 Sep 2006, 13:34
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 24 October 05




Sunt si eu mai catolic decat papa si intreb, de ce trebuie schimbate toate? Ma gandesc ca daca e un gunoi intre pompa-rampa-conducte injectoare nu dispare odata cu inlocuirea unui injector. In plus odata infundat un injector nu mai are cum sa elibereze murdaria inapoi in rampa (datorita presiunii). Asa ca de ce? unsure.gif


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 2005
Ford Focus 1.6 tdci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 21:48
Dacia