BVA4 sau BVM6, Automata in 4 sau manuala in 6?
![]() ![]() ![]() |
BVA4 sau BVM6, Automata in 4 sau manuala in 6?
Madriann |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|||
VladSoare |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
S-a mai discutat despre automate. Bagă un search.
Automata face depășiri la fel de rapide ca o manuală, iar patru trepte nu sînt deloc puține dacă sînt bine etajate și dacă programarea cutiei este bine făcută. Balena din semnătura mea este automată în patru trepte și dă clasă la multe manuale cu șase trepte (bine, e adevărat că și Cossworth-ul de 210 cai are rolul lui... ![]() |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
Madriann |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
De vreo doua ore caut, dar nu gasesc ce ma intereseaza (parte din thread-uri nu mai exista
![]() Ma interesa in special urmatorul aspect: la viteze mai mari, pot sa comut pe manual si sa turez motorul intr-o treapta peste 4000-5000 rpm, dupa care sa schimb viteza? Mi se parea putin 4 trepte la 2.2, dar daca tu ai 4 la 2.9, ce sa mai zic? Pana la ce viteza mergi in tr. a II-a, a III-a? Poti sa reglezi turatia la care sa schimbe treapta? Multumesc ![]() |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
cliuta |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 3 January 06 ![]() |
nu setezi turatia la care sa schimbe, e dupa cum apesi.
apesi brusc merge sus in turatie, o mangai, merge moale si schimba jos. This post has been edited by cliuta: 6 Sep 2006, 14:03 |
--------------------
clio
bicorp
2005 BVA Mazda 3 GT black mica
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Singurul reglaj pe care îl am este că pot să comut între "normal" și "sport", iar pe sport schimbă ceva mai sus decît pe normal. Nu știu însă dacă și la Renault există modul sport; bănuiala mea este că nu. Oricum nu contează, pentru că nu simt niciodată nevoia să trec pe sport.
Nu pot să-i spun direct că vreau să schimbe la turația X, dar în funcție de cum apăs pe pedală ea schimbă mai sus sau mai jos. M-am obișnuit cu ea și știu s-o controlez numai din accelerație. Practic, schimbă exact cum vreau eu. ![]() A mea nu are comandă secvențială. E un pic mai ciudată. În afară de modul complet automat în patru trepte, mai am un mod automat în trei (practic nu mai trece într-a patra), un mod în care merge exclusiv într-a doua și unul exclusiv într-a-ntîia. Deci pot să comut între treapta I, treapta a II-a, modul auto cu trei și modul auto cu patru. La secvențiale e mai simplu. Dar eu personal nu o scot din auto cu patru decît extrem de rar, și anume cînd am nevoie de frînă de motor la coborîrea pe serpentine. Atît. În depășiri n-ai nevoie s-o treci pe manual. Calci gazul la fund și ea schimbă instantaneu cu două trepte în jos și țîșnește de zici c-a mîncat jar. ![]() Uite și aici: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=46143 http://www.reno.ro/index.php?showtopic=40003 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#6
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE(Madriann @ 6 Sep 2006, 07:30) La drum lung insa, in special la depasiri, nu m-as increde totusi in CVA. Sunt foarte curios, si ii rog pe cei ce au condus asa ceva, sa-mi dea cateva detalii privind modul secvential: cum se comporta masina, cat de repede schimba treptele, pana la ce valori au turat motorul, etc. Am condus eu un BMW seria 5, mnotor 3L diesel cu cutie automata. Am ajuns numai pina la 240 km/h pe ceas (nu am coborit sub 190). Cutia aia automata e ceva de vis. Inainte a condus si proprietarul ei. El a depasit 260 km/h pe bord (260 km/h e viteza maxima de pe bord). La viteza aia turatia era sub 4,000. Imi pare rau ca am pierdut momentul sa fac o poza (eram pe autostrada in Germania) Relativ la turatii, depinde cum te infigi in ea. La BMW daca te infigi sportiv, schimba cam la aproape 4,000. Daca o conduci normal, schimba cam la 2,500. In regim normal de condus nu depaseste 3,500 rotatii. Urmatoarea mea masina va avea cutie automata. |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
cristirenault |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 321 Joined: 22 July 06 From: pingo-pongo ![]() |
Deci e o diferenta mare intre cutia asta automata cu 4 trepte si manuala cu 6 , daca ar fi fost ceva de genul DSG ( 6 trepte) de la VAG as fi spus fara ezitare automata , Renault urla sus si tare ca are cutie adaptiva , ma refer la automata , sa vedeti DSG si apoi discutam , cutiile Steptronic de la BMW de asemenea sunt reusite dar totusi sunt niste cutii automate clasice ( cu dezavantajele lor) insa nu se poate spune acelasi lucru si despre SMG de la BMW care sunt de vis.
Sfatul meu este sa iei manuala cu 6 trepte fara nici o ezitare. Sau sa-ti iei BMW sau VAG ![]() |
--------------------
Renault Megane
Coupe
- RO 007 EUM
1998 2.0 16v sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
|
|
cristirenault |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 321 Joined: 22 July 06 From: pingo-pongo ![]() |
http://www.youtube.com/watch?v=gmMNRQ1GJ3o
Ca sa va lamuriti , e comparatie Golf MAN cu GOLF DSG si o comparatie Megane vs GOLF DSG. la un moment dat se spune despre DSG ca va fi "benchmark"... |
--------------------
Renault Megane
Coupe
- RO 007 EUM
1998 2.0 16v sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
|
|
claus |
![]()
Post
#9
|
![]() private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
excelenta jucarie dsgu' asta .. mi-as lua din toata inima ...
![]() |
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|
dobro_c |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 14 August 06 From: Baia Mare ![]() |
am votat manuala 6 trepte pt ca pur si simplu cutia automata este de tot rahatu... are un lag super mare. chiar ma gandesc ca dupa ce dai comanda de schimbare, cutia sta sa se gandeasca ce e de fapt, si intr-un final realizeaza ca e cutie de viteza si schimba
![]() |
--------------------
Renault
Megane
2005 1.6
|
|
Madriann |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
Daca la 407 era disponibila BVA6, nu mai faceam nici un poll
![]() Din pacate, pentru inca aprox. 1700Euro in plus, nu ofera decat BVA4. Va multumesc pentru voturi, m-ati convins (alaturi de colegii de pe forumul Pug) ca BVM6 e mai potrivita pentru 2.2l/160cp. |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 05:29 |