Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

BVA4 sau BVM6, Automata in 4 sau manuala in 6?

Ce ati alege pentru un 2.2l/160 CP ?
 
BVA 4 (Automata - 4 trepte)? [ 4 ] ** [21.05%]
BVM 6 (Manuala - 6 trepte) ? [ 15 ] ** [78.95%]
Total Votes: 19
Guests cannot vote 
Madriann
post 6 Sep 2006, 07:30
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 967
Joined: 1 April 06
From: Tunisia




Nu am condus pana acum cu CVA, dar din cele citite, se pare ca merita smile.gif.
La drum lung insa, in special la depasiri, nu m-as increde totusi in CVA. Sunt foarte curios, si ii rog pe cei ce au condus asa ceva, sa-mi dea cateva detalii privind modul secvential: cum se comporta masina, cat de repede schimba treptele, pana la ce valori au turat motorul, etc.
Din pacate, pentru motorul specificat, nu sunt decat aceste doua optiuni. Mi se pare totusi putine trepte pentru 2.2 litri. Ma gandesc si la consum, si la demaraj, si la...fiabilitate wink.gif
Intr-o saptamana trebuie sa aleg, so....hurry-up! blush.gif



--------------------
Renault Megane RT 1,6e 8v 1996
Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 6 Sep 2006, 10:08
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




S-a mai discutat despre automate. Bagă un search.
Automata face depășiri la fel de rapide ca o manuală, iar patru trepte nu sînt deloc puține dacă sînt bine etajate și dacă programarea cutiei este bine făcută. Balena din semnătura mea este automată în patru trepte și dă clasă la multe manuale cu șase trepte (bine, e adevărat că și Cossworth-ul de 210 cai are rolul lui... biggrin.gif).


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Madriann
post 6 Sep 2006, 11:36
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 967
Joined: 1 April 06
From: Tunisia




De vreo doua ore caut, dar nu gasesc ce ma intereseaza (parte din thread-uri nu mai exista sad.gif ).
Ma interesa in special urmatorul aspect: la viteze mai mari, pot sa comut pe manual si sa turez motorul intr-o treapta peste 4000-5000 rpm, dupa care sa schimb viteza?

Mi se parea putin 4 trepte la 2.2, dar daca tu ai 4 la 2.9, ce sa mai zic? Pana la ce viteza mergi in tr. a II-a, a III-a? Poti sa reglezi turatia la care sa schimbe treapta?
Multumesc smile.gif


--------------------
Renault Megane RT 1,6e 8v 1996
Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cliuta
post 6 Sep 2006, 14:03
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 3 January 06




nu setezi turatia la care sa schimbe, e dupa cum apesi.
apesi brusc merge sus in turatie, o mangai, merge moale si schimba jos.

This post has been edited by cliuta: 6 Sep 2006, 14:03


--------------------
clio bicorp 2005 BVA
Mazda 3 GT black mica
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 6 Sep 2006, 15:51
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Singurul reglaj pe care îl am este că pot să comut între "normal" și "sport", iar pe sport schimbă ceva mai sus decît pe normal. Nu știu însă dacă și la Renault există modul sport; bănuiala mea este că nu. Oricum nu contează, pentru că nu simt niciodată nevoia să trec pe sport.
Nu pot să-i spun direct că vreau să schimbe la turația X, dar în funcție de cum apăs pe pedală ea schimbă mai sus sau mai jos. M-am obișnuit cu ea și știu s-o controlez numai din accelerație. Practic, schimbă exact cum vreau eu. smile.gif

A mea nu are comandă secvențială. E un pic mai ciudată. În afară de modul complet automat în patru trepte, mai am un mod automat în trei (practic nu mai trece într-a patra), un mod în care merge exclusiv într-a doua și unul exclusiv într-a-ntîia. Deci pot să comut între treapta I, treapta a II-a, modul auto cu trei și modul auto cu patru.
La secvențiale e mai simplu.

Dar eu personal nu o scot din auto cu patru decît extrem de rar, și anume cînd am nevoie de frînă de motor la coborîrea pe serpentine. Atît.

În depășiri n-ai nevoie s-o treci pe manual. Calci gazul la fund și ea schimbă instantaneu cu două trepte în jos și țîșnește de zici c-a mîncat jar. smile.gif

Uite și aici:
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=46143
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=40003


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 10 Sep 2006, 09:06
Post #6


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




QUOTE(Madriann @ 6 Sep 2006, 07:30)
La drum lung insa, in special la depasiri, nu m-as increde totusi in CVA. Sunt foarte curios, si ii rog pe cei ce au condus asa ceva, sa-mi dea cateva detalii privind modul secvential: cum se comporta masina, cat de repede schimba treptele, pana la ce valori au turat motorul, etc.
*


Am condus eu un BMW seria 5, mnotor 3L diesel cu cutie automata. Am ajuns numai pina la 240 km/h pe ceas (nu am coborit sub 190). Cutia aia automata e ceva de vis. Inainte a condus si proprietarul ei. El a depasit 260 km/h pe bord (260 km/h e viteza maxima de pe bord). La viteza aia turatia era sub 4,000. Imi pare rau ca am pierdut momentul sa fac o poza (eram pe autostrada in Germania)

Relativ la turatii, depinde cum te infigi in ea. La BMW daca te infigi sportiv, schimba cam la aproape 4,000. Daca o conduci normal, schimba cam la 2,500. In regim normal de condus nu depaseste 3,500 rotatii.

Urmatoarea mea masina va avea cutie automata.


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristirenault
post 10 Sep 2006, 10:13
Post #7


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 321
Joined: 22 July 06
From: pingo-pongo




Deci e o diferenta mare intre cutia asta automata cu 4 trepte si manuala cu 6 , daca ar fi fost ceva de genul DSG ( 6 trepte) de la VAG as fi spus fara ezitare automata , Renault urla sus si tare ca are cutie adaptiva , ma refer la automata , sa vedeti DSG si apoi discutam , cutiile Steptronic de la BMW de asemenea sunt reusite dar totusi sunt niste cutii automate clasice ( cu dezavantajele lor) insa nu se poate spune acelasi lucru si despre SMG de la BMW care sunt de vis.
Sfatul meu este sa iei manuala cu 6 trepte fara nici o ezitare. Sau sa-ti iei BMW sau VAG laugh.gif


--------------------
Renault Megane Coupe - RO 007 EUM 1998 2.0 16v
sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristirenault
post 10 Sep 2006, 21:16
Post #8


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 321
Joined: 22 July 06
From: pingo-pongo




http://www.youtube.com/watch?v=gmMNRQ1GJ3o
Ca sa va lamuriti , e comparatie Golf MAN cu GOLF DSG si o comparatie Megane vs GOLF DSG. la un moment dat se spune despre DSG ca va fi "benchmark"...


--------------------
Renault Megane Coupe - RO 007 EUM 1998 2.0 16v
sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claus
post 11 Sep 2006, 03:54
Post #9


private spice


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




excelenta jucarie dsgu' asta .. mi-as lua din toata inima ... wub.gif


--------------------
renault megane II 2003 confort dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dobro_c
post 11 Sep 2006, 06:20
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 14 August 06
From: Baia Mare




am votat manuala 6 trepte pt ca pur si simplu cutia automata este de tot rahatu... are un lag super mare. chiar ma gandesc ca dupa ce dai comanda de schimbare, cutia sta sa se gandeasca ce e de fapt, si intr-un final realizeaza ca e cutie de viteza si schimba biggrin.gif



--------------------
Renault Megane 2005 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Madriann
post 11 Sep 2006, 08:24
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 967
Joined: 1 April 06
From: Tunisia




Daca la 407 era disponibila BVA6, nu mai faceam nici un poll wink.gif o bifam si gata.
Din pacate, pentru inca aprox. 1700Euro in plus, nu ofera decat BVA4.
Va multumesc pentru voturi, m-ati convins (alaturi de colegii de pe forumul Pug) ca BVM6 e mai potrivita pentru 2.2l/160cp.


--------------------
Renault Megane RT 1,6e 8v 1996
Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 05:29
Dacia