Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme A/C, nu raceste

alin2245
post 6 Jul 2006, 17:38
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 27 December 05
From: Petroșani




Am si eu o problema cu A/C.
Are freon, cupleaza compresoru, dar nu da aer rece cum trebuie sau deloc uneori chiar daca o tin turata pe la 3000 sau mai mult.
Ajutati-ma va rog ca pe caldurile astea ......
Va multumesc!
Daca credeti ca trebuie mutat topicu` sau sters va rog sa o faceti si imi cer scuze este primul meu topic.
Mentionez ca am scos si filtru de polen.


This post has been edited by alin2245: 6 Jul 2006, 20:06


--------------------
renault megane 1 2001. Bicorp
Mnegane 1 Bicorp, Pivilege, 1.6 16V 110CP,albastru, 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan20
post 7 Jul 2006, 06:54
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 1 August 04
From: Iasi




De unde stii ca are freon? Ai fost in service ?


--------------------
Honda Accord ES - IS 01 DOR 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin2245
post 7 Jul 2006, 08:24
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 27 December 05
From: Petroșani




da, am fost la service si pe deasupra nu de mult am incarcat instalatia cu freon.
imi cer scuze ca nu am dat mai multe informatii.
multumesc!


--------------------
renault megane 1 2001. Bicorp
Mnegane 1 Bicorp, Pivilege, 1.6 16V 110CP,albastru, 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dcsiki
post 8 Jul 2006, 08:47
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 15 February 05
From: Brasov




De unde stii ca nu scapa pe undeva?Se poate face o verificare , se foloseste un colorant care se pune in freon ..... la serviciu mai avem un ford focus care pierdea freonul pe la simeringul de la o teava de otel era in garantie si i-au umplut de 2 ori instalatia si abia apoi au pus colorant.

Poate compresorul cupleaza dar nu inseamna ca sicircula freonul.

Nu conteaza turatia motoului prea mult trebuie sa bage rece imediat si functie de turatia ventilatorului depinde debitul.

Este climatronic sau AC manual ?
Daca este climatronic atunci ar trebui sa verifice poate comanda compresorul dar cred ca mai are si vreo electrovalva ......

Atentie !!!!
daca vrei sa functioneze AC-ul foloseste macar cateva minute pe luna indiferent de vremea de afara , la serviciu aveam 2 megane 1 break si pe unul nu au folosit AC deloc peste iarna si in primavara nu mai racea cum trebuie si dupa ce i-au facut umplerea si au fost mai atenti cu treaba asta ; l-am folosit inca 2 ani si nu au mai fost probleme pana ne-au schimbat masina .

This post has been edited by dcsiki: 8 Jul 2006, 08:57


--------------------
VW Bora 2002 Break
older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin2245
post 8 Jul 2006, 13:30
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 27 December 05
From: Petroșani




da am colorant in instalatie si au facut si o verificare inainte de a-mi umple instalatia. A stat vidata aproape o ora si nu scapa deloc. de folosit am folosit A/c destul de des. Imi cer scuze ca nu am precizat ca este manual nu climatronic. cred ca am sa comand in ultima instanta toate garniturile alea sau ce or fi.
Cineva mi-a spus ca ar putea fi infundata instalatia. Se poate asa ceva? Si cum asputea desfunda-o?
Multumesc pentru raspunsuri.
Precizez ca se aude un suierat cand cuplez A/C.
Un suierat la gurile de ventilatie din masina.


--------------------
renault megane 1 2001. Bicorp
Mnegane 1 Bicorp, Pivilege, 1.6 16V 110CP,albastru, 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 8 Jul 2006, 23:11
Post #6


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Cureaua de accesorii este intinsa bine?
Ventilatorul de la radiator porneste cand dai drumul la AC?
Clapeta de reglaj aer rece/cald functioneaza cum trebuie?
Compresorul lucreaza in parametrii?
S-a facut verificarea presiunii din instalatie?
Senzorul de presiune a fost verificat?

Alte cauze posibile: decalibrarea supapei de expansiune, infundarea buteliei de deshidratare, defectarea sondei de la evaporator (daca exista)


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin2245
post 8 Jul 2006, 23:41
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 27 December 05
From: Petroșani




Nu am verificat cureaua de accesorii, da ventilatorul porneste cand dau drumul la A/C, cat despre clapata am vazut ca nu sunt probleme cu ea. Celelalte raman de verificat.
Multumesc mult.
Cum pot desfunda butelia de deshidratare?
MUltumesc inca o data.


--------------------
renault megane 1 2001. Bicorp
Mnegane 1 Bicorp, Pivilege, 1.6 16V 110CP,albastru, 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RamsesII
post 9 Jul 2006, 10:16
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 213
Joined: 23 September 05




Exact acelasi lucru patesc si eu. Am fost acum 2 saptamani in service si mi-au spus ca a pierdut freon. Au completat, au verificat sa nu existe pierderi si timp de o saptamana a fost OK. Dupa aia nu am mai folosit AC datorita faptului ca vremea se racise. Alaltaieri am dat iar drumul si baga aer fierbinte. O sa ma duc maine sau poimaine si te anunt ce au gasit.


--------------------
Renault Megane / Skoda Octavia II
Estate 1.5 Dci 80CP / 1.9 TDI 105 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin2245
post 9 Jul 2006, 15:07
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 27 December 05
From: Petroșani




Si la mine dupa ce am umplut instalatia cu freon a fost super
ok, dupa un timp nu a mai racit. Nu stiu ce sa mai fac.
Multumesc!


--------------------
renault megane 1 2001. Bicorp
Mnegane 1 Bicorp, Pivilege, 1.6 16V 110CP,albastru, 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RamsesII
post 17 Jul 2006, 13:30
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 213
Joined: 23 September 05




Tocmai m-am intors din service, abia dupa ce au dat jos masca fata si s-au uitat vreo jumatate de ora la ea, au gasit fisura. Din pacate nu au furtunul respectiv pe stoc asa ca probabil o sa mai nadusesc vreo 2 saptamani smile.gif Oricum, bine ca au gasit cauza...


--------------------
Renault Megane / Skoda Octavia II
Estate 1.5 Dci 80CP / 1.9 TDI 105 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zoot
post 18 Jul 2006, 20:20
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 24 June 04
From: Cluj




Eu dau pe 15 grade la maxim si mor de cald pe zile toride, daca deschid capota este gheata pe conducta dintre vaporizator si habitaclu, atat pe iesirea din vaporizator cat si pe intrarea in habitaclu, stie careva de ce nu raceste ?


--------------------
Renault Megane II - SJ-82-ZOT 2003 hatch 1.9 dci
Renault Megane 2 HATCH 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razu
post 19 Jul 2006, 10:24
Post #12


Eu scriu doar cand beau bere


Group: Members
Posts: 209
Joined: 15 March 06
From: Bucuresti




E ceva ce blocheaza accesul freonului spre schimbatorul de caldura din habitaclu, mergi la un service (dupa buget) eventual renault pentru diagnostic!


--------------------
Renault Megane - DB 05 LSJ 2004 hatch
Hatch 1.6/16v /gri boreal/clima/greieri/iulie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lex Luthor
post 19 Jul 2006, 12:04
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.112
Joined: 25 April 05




Si eu am aceeasi problema. Vezi topicul:

http://www.reno.ro/index.php?showtopic=497...ndpost&p=627169


--------------------
---- ---- ----
---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vivdenly
post 30 Aug 2006, 07:26
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 19 July 06




Salut,
Impartasesc si experienta mea pt a va face mai usoara vizita la service.
In timp ce ma intorceam de la munte la Buc, cu clima pe AUTO, undeva pe 14 august, a trecut de la incalzire (la munte erau 14 grade) pe racire (clima era setata la 22 si afara se facusera 30 grade). Surpriza: nu racea! Cand am ajuns la Buc, am ridicat capota si am vazut pe furtunul care duce de la radiatorul din fata la compresor urme de ulei la capete (la ambele capete!!), acolo unde este sertizat de o bucata de metal care se insurubeaza in compresor respectiv radiator. Erau vizibile urme de ulei si pe scut, privind din interior. Programare service SERUS - peste o saptamana, dupa o ora de asteptare peste ora programata, mecanicul caruia ii spusesem ce am vazut spune:" aaaa, e clar, e din lotul ala" - care lot? - "e un lot de masini fabricat la sfarsitul lui 2005 care au furtunul asta defect din fabrica - nu e sertizat cum trebuie si pierde freon; mare noroc ati avut ca la alte masini a explodat la propriu - nu a curs, si sa vezi sperietura pe sofer si freon bleasca pe motor, capota etc".
Comandat furtun - "va sunam noi peste 2-3 zile" - am sunat peste o saptamana ca ei nu s-au sinchisit - "da avem piesa" - cand vin - "daca vreti cu programare peste o saptamana, daca nu veniti pe aici si asteptati vreo 2-3 ore si il inlocuim" - mers a 2-a zi dupa telefon si dupa exact 2 ore juma a intrat masina in service si in juma de ora a fost inlocuit.
Dupa cele citite pe forum i-am rugat sa verifice daca radiatorul are vreun por, au o lampa (cred ca UV) cu care se vede freonul prin locurile pe unde curge - nu curge dar totusi mi-au dat revenire dupa 48 de ore ca sa se mai uite cu lampa aia inca o data daca nu pierd freon.

Concluzie:
Daca aveti masini fabricate sf 2005 uitati-va pe la furtunul ala sa nu aveti surprize - bum sub capota in mers cred ca e ca dreaq.
Cei de la SERUS au lampa UV de verificat - nu se pierde timp pentru a gasi eventualul por in radiator sau in alta parte.

Salutari.


--------------------
Renault Megane II Bicorp - B47YTP 2005 Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uncle
post 30 Aug 2006, 08:11
Post #15


pole after pole


Group: Members
Posts: 528
Joined: 19 July 05
From: Bucuresti




@vivdenly

sfarsitul lui 2005 adica la ce luni anume te referi? asta daca ai vreo idee smile.gif ...

nu de altceva dar si a mea e din 2005 si plec in grecia intr-o saptamana dry.gif


--------------------
renault megane 1.4 16v / yamaha szr 660 >>> 2005 / 1998
2.1 hatch, Influence > 26.600km la revizia de 30k pe data de 03.01.2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vivdenly
post 31 Aug 2006, 09:13
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 19 July 06




A mea e luata in decembrie, dar "change oil soon" a aparut acum 1 luna => masina a fost fabricata in octombrie. Cred ca e vorba de masinile fabricate in ultimile 6 luni ale lui 2005. Dupa aia a aparut MII.2.


--------------------
Renault Megane II Bicorp - B47YTP 2005 Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 05:27
Dacia