probleme A/C, nu raceste
![]() ![]() ![]() |
probleme A/C, nu raceste
alin2245 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 27 December 05 From: Petroșani ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane 1
2001. Bicorp Mnegane 1 Bicorp, Pivilege, 1.6 16V 110CP,albastru, 2001
|
|||
bogdan20 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 1 August 04 From: Iasi ![]() |
De unde stii ca are freon? Ai fost in service ?
|
--------------------
Honda Accord
ES
- IS 01 DOR
2007
|
|
alin2245 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 27 December 05 From: Petroșani ![]() |
da, am fost la service si pe deasupra nu de mult am incarcat instalatia cu freon.
imi cer scuze ca nu am dat mai multe informatii. multumesc! |
--------------------
renault
megane 1
2001. Bicorp Mnegane 1 Bicorp, Pivilege, 1.6 16V 110CP,albastru, 2001
|
|
dcsiki |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 15 February 05 From: Brasov ![]() |
De unde stii ca nu scapa pe undeva?Se poate face o verificare , se foloseste un colorant care se pune in freon ..... la serviciu mai avem un ford focus care pierdea freonul pe la simeringul de la o teava de otel era in garantie si i-au umplut de 2 ori instalatia si abia apoi au pus colorant.
Poate compresorul cupleaza dar nu inseamna ca sicircula freonul. Nu conteaza turatia motoului prea mult trebuie sa bage rece imediat si functie de turatia ventilatorului depinde debitul. Este climatronic sau AC manual ? Daca este climatronic atunci ar trebui sa verifice poate comanda compresorul dar cred ca mai are si vreo electrovalva ...... Atentie !!!! daca vrei sa functioneze AC-ul foloseste macar cateva minute pe luna indiferent de vremea de afara , la serviciu aveam 2 megane 1 break si pe unul nu au folosit AC deloc peste iarna si in primavara nu mai racea cum trebuie si dupa ce i-au facut umplerea si au fost mai atenti cu treaba asta ; l-am folosit inca 2 ani si nu au mai fost probleme pana ne-au schimbat masina . This post has been edited by dcsiki: 8 Jul 2006, 08:57 |
--------------------
VW
Bora
2002 Break older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci |
|
alin2245 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 27 December 05 From: Petroșani ![]() |
da am colorant in instalatie si au facut si o verificare inainte de a-mi umple instalatia. A stat vidata aproape o ora si nu scapa deloc. de folosit am folosit A/c destul de des. Imi cer scuze ca nu am precizat ca este manual nu climatronic. cred ca am sa comand in ultima instanta toate garniturile alea sau ce or fi.
Cineva mi-a spus ca ar putea fi infundata instalatia. Se poate asa ceva? Si cum asputea desfunda-o? Multumesc pentru raspunsuri. Precizez ca se aude un suierat cand cuplez A/C. Un suierat la gurile de ventilatie din masina. |
--------------------
renault
megane 1
2001. Bicorp Mnegane 1 Bicorp, Pivilege, 1.6 16V 110CP,albastru, 2001
|
|
klaus |
![]()
Post
#6
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Cureaua de accesorii este intinsa bine?
Ventilatorul de la radiator porneste cand dai drumul la AC? Clapeta de reglaj aer rece/cald functioneaza cum trebuie? Compresorul lucreaza in parametrii? S-a facut verificarea presiunii din instalatie? Senzorul de presiune a fost verificat? Alte cauze posibile: decalibrarea supapei de expansiune, infundarea buteliei de deshidratare, defectarea sondei de la evaporator (daca exista) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
alin2245 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 27 December 05 From: Petroșani ![]() |
Nu am verificat cureaua de accesorii, da ventilatorul porneste cand dau drumul la A/C, cat despre clapata am vazut ca nu sunt probleme cu ea. Celelalte raman de verificat.
Multumesc mult. Cum pot desfunda butelia de deshidratare? MUltumesc inca o data. |
--------------------
renault
megane 1
2001. Bicorp Mnegane 1 Bicorp, Pivilege, 1.6 16V 110CP,albastru, 2001
|
|
RamsesII |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 23 September 05 ![]() |
Exact acelasi lucru patesc si eu. Am fost acum 2 saptamani in service si mi-au spus ca a pierdut freon. Au completat, au verificat sa nu existe pierderi si timp de o saptamana a fost OK. Dupa aia nu am mai folosit AC datorita faptului ca vremea se racise. Alaltaieri am dat iar drumul si baga aer fierbinte. O sa ma duc maine sau poimaine si te anunt ce au gasit.
|
--------------------
Renault Megane
/ Skoda
Octavia II Estate 1.5 Dci 80CP / 1.9 TDI 105 CP
|
|
alin2245 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 27 December 05 From: Petroșani ![]() |
Si la mine dupa ce am umplut instalatia cu freon a fost super
ok, dupa un timp nu a mai racit. Nu stiu ce sa mai fac. Multumesc! |
--------------------
renault
megane 1
2001. Bicorp Mnegane 1 Bicorp, Pivilege, 1.6 16V 110CP,albastru, 2001
|
|
RamsesII |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 23 September 05 ![]() |
Tocmai m-am intors din service, abia dupa ce au dat jos masca fata si s-au uitat vreo jumatate de ora la ea, au gasit fisura. Din pacate nu au furtunul respectiv pe stoc asa ca probabil o sa mai nadusesc vreo 2 saptamani
![]() |
--------------------
Renault Megane
/ Skoda
Octavia II Estate 1.5 Dci 80CP / 1.9 TDI 105 CP
|
|
Zoot |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 24 June 04 From: Cluj ![]() |
Eu dau pe 15 grade la maxim si mor de cald pe zile toride, daca deschid capota este gheata pe conducta dintre vaporizator si habitaclu, atat pe iesirea din vaporizator cat si pe intrarea in habitaclu, stie careva de ce nu raceste ?
|
--------------------
Renault
Megane II
- SJ-82-ZOT
2003 hatch 1.9 dci Renault Megane 2 HATCH 1.9 dci
|
|
razu |
![]()
Post
#12
|
![]() Eu scriu doar cand beau bere Group: Members Posts: 209 Joined: 15 March 06 From: Bucuresti ![]() |
E ceva ce blocheaza accesul freonului spre schimbatorul de caldura din habitaclu, mergi la un service (dupa buget) eventual renault pentru diagnostic!
|
--------------------
Renault
Megane
- DB 05 LSJ
2004 hatch Hatch 1.6/16v /gri boreal/clima/greieri/iulie 2004
|
|
Lex Luthor |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.112 Joined: 25 April 05 ![]() |
Si eu am aceeasi problema. Vezi topicul:
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=497...ndpost&p=627169 |
--------------------
----
----
---- ---
|
|
vivdenly |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 19 July 06 ![]() |
Salut,
Impartasesc si experienta mea pt a va face mai usoara vizita la service. In timp ce ma intorceam de la munte la Buc, cu clima pe AUTO, undeva pe 14 august, a trecut de la incalzire (la munte erau 14 grade) pe racire (clima era setata la 22 si afara se facusera 30 grade). Surpriza: nu racea! Cand am ajuns la Buc, am ridicat capota si am vazut pe furtunul care duce de la radiatorul din fata la compresor urme de ulei la capete (la ambele capete!!), acolo unde este sertizat de o bucata de metal care se insurubeaza in compresor respectiv radiator. Erau vizibile urme de ulei si pe scut, privind din interior. Programare service SERUS - peste o saptamana, dupa o ora de asteptare peste ora programata, mecanicul caruia ii spusesem ce am vazut spune:" aaaa, e clar, e din lotul ala" - care lot? - "e un lot de masini fabricat la sfarsitul lui 2005 care au furtunul asta defect din fabrica - nu e sertizat cum trebuie si pierde freon; mare noroc ati avut ca la alte masini a explodat la propriu - nu a curs, si sa vezi sperietura pe sofer si freon bleasca pe motor, capota etc". Comandat furtun - "va sunam noi peste 2-3 zile" - am sunat peste o saptamana ca ei nu s-au sinchisit - "da avem piesa" - cand vin - "daca vreti cu programare peste o saptamana, daca nu veniti pe aici si asteptati vreo 2-3 ore si il inlocuim" - mers a 2-a zi dupa telefon si dupa exact 2 ore juma a intrat masina in service si in juma de ora a fost inlocuit. Dupa cele citite pe forum i-am rugat sa verifice daca radiatorul are vreun por, au o lampa (cred ca UV) cu care se vede freonul prin locurile pe unde curge - nu curge dar totusi mi-au dat revenire dupa 48 de ore ca sa se mai uite cu lampa aia inca o data daca nu pierd freon. Concluzie: Daca aveti masini fabricate sf 2005 uitati-va pe la furtunul ala sa nu aveti surprize - bum sub capota in mers cred ca e ca dreaq. Cei de la SERUS au lampa UV de verificat - nu se pierde timp pentru a gasi eventualul por in radiator sau in alta parte. Salutari. |
--------------------
Renault
Megane II Bicorp
- B47YTP
2005 Dynamique
|
|
uncle |
![]()
Post
#15
|
![]() pole after pole Group: Members Posts: 528 Joined: 19 July 05 From: Bucuresti ![]() |
@vivdenly
sfarsitul lui 2005 adica la ce luni anume te referi? asta daca ai vreo idee ![]() nu de altceva dar si a mea e din 2005 si plec in grecia intr-o saptamana ![]() |
--------------------
renault
megane 1.4 16v / yamaha szr 660
>>> 2005 / 1998 2.1 hatch, Influence > 26.600km la revizia de 30k pe data de 03.01.2007
|
|
vivdenly |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 19 July 06 ![]() |
A mea e luata in decembrie, dar "change oil soon" a aparut acum 1 luna => masina a fost fabricata in octombrie. Cred ca e vorba de masinile fabricate in ultimile 6 luni ale lui 2005. Dupa aia a aparut MII.2.
|
--------------------
Renault
Megane II Bicorp
- B47YTP
2005 Dynamique
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 05:27 |