Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

despre noul megane 1.6, cum se misca in trafic?

valeriu22
post 19 Aug 2006, 01:37
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 19 August 06




Sal....De curand am o noua masina...tot din familia Renault...un megane sedan luxe privilege 1.6 110 cp.. e de-ala cu facelift....ma rog...problema e ca desi la inceput am fost entuziasmat ca masina va face fata cu succes traficului si ca la 110 cai ar trebui sa zboare...se pare ca e fff lenesa. Pana acum am avut un megane classic 1.9 DTI 100 cp. mi-e greu sa cred totusi ca motorina e mai sportiva decat benzina....stiu cum e cu cuplul...si cu turatiile...si diferentele de motoare, si mai stiu si ca am abia 2000 km cu ea, dar mi se pare inadmisibil sa accelerez la 4000 ture in tr.a 2-a si sa plece destul de greu comparativ cu multe alte modele. alt exemplu: ieri urcam un deal nu ff abrupt cu 50km/h intr-a 3-a ..si abia reusea sa accelereze cu pedala la fund. aveti probleme cu 1.6? v-i se par sportive? ar trebui sa ma duc la un service sau asa sunt ele concepute? am impresia ca la dieselul vechi aveam o sportivitate mult crescuta fata de asta noua. si totusi in datele tehnice de la 0-100km/h - 11.1 sec fata de dieselu vechi ...12.3......voi ce ziceti?


--------------------
Renault Megane 2.2 Sedan 1.6 luxe privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 19 Aug 2006, 02:09
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Pai eu zic sa te mai documentezi despre masina pe care ai spart o caruta de bani si sa o conduci asa cum trebuie daca vrei sa-ti ofere viteza.

In primul rand un deal, chiar daca nu este abrupt, nu se urca intr-a 3-a la 50km/h decat daca vrei sa o faci lin si lejer. Daca vroiai mai repede, trebuia sa bagi a 2-a. VVT-ul este un motor de turatie.

In al doilea rand, cuplu maxim il obtii pe la 4300rpm si masina trage cel mai bine undeva la 5000rpm. Mai mult de atat...deja inseamna ca te dai cu cineva. smile.gif

Motorul de 1.6 16v are un cuplu mult mai mic decat un dti de 100cp. Adauga asta la faptul ca MII a pierdut aproape 0.3 sec trecand la noile norme de poluare si ai cateva motive bune pt ingrijorare.

Tureaza-l. 4000rpm e o nimica toata. E ca si cum eu i-as da Loganului meu (care are cuplu max la 3000rpm) 2500 si m-as plange ca nu trage asa ca la carte. Pai normal ca nu trage ca la carte. Teoria ca teorie, dar practica ne omoara. Masina trage cel mai bine undeva intre plaja de cuplu max si putere maxima. Tine-o pe la 5000rpm si va fi mai mult decat suficient incat sa zburde.


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atoma
post 19 Aug 2006, 10:23
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 232
Joined: 3 May 05
From: constanta




sal...vezi sa nu ai o problema... 1,6 chiar este un motor care se infige bine ...mai este pe forum o problema la un 1,6 nou care nu accelera...sa nu ai aceeasi problema.


--------------------
Seat Ibiza 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 19 Aug 2006, 10:27
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




asa e, vvt-ul trebuie turat ca lumea daca vrei performante, si probabil vei avea si un consum de consum tongue.gif . Daca e sa compari timpii scosi pt 0-100km/h aici conteaza doar puterea, masa masinii si aerodinamica. Dar la deal si la accelerari la turatii moderate dieselul are un avantaj clar.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 19 Aug 2006, 13:11
Post #5


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Trebuia sa faci un test-drive inainte de a-ti cumpara masina daca performanta e un lucru important pentru tine.

Acum daca tu ai probleme cu masina sau nu, asta e altceva, dar oricum iti dau un sfat prietenesc, cand iti cumperi o masina, fa si tu un studiu de caz si un test-drive inainte de a da un pumn de bani pe ea, ca apoi daca esti nemultumit nu prea mai ai ce face.


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
V A L I
post 19 Aug 2006, 14:28
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 20 September 05
From: BV




Incearca un 0-100 km/h pe un drum drept. Plecare turata din 3500 rpm. Daca obtii mult mai mult de 12sec eu zic ca e o problema.


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006 / 1.5 dci / 65 cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Meghitzanul
post 19 Aug 2006, 22:05
Post #7


***** 4 ISOFIX


Group: Members
Posts: 1.619
Joined: 10 January 05
From: Bucuresti




treapta a 2-a e cea mai tare in depasiri pe serpentine de alea nashpa
eu o folosesc f des in astfel de conditii si iti zic eu ca rupe asfaltul chiar si cu masina incarcata full
incearca si vei vedea dar sa te duci cu ea in cca 5000 rpm sau chiar si mai sus, dar asta dupa ce termini rodajul
normal ca in tr a 3-a la 50 km/h nu poti face asa ceva


--------------------
VW Passat Variant 2.0TDI 170cp DSG 2008
Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004
Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 19 Aug 2006, 22:11
Post #8


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




@valeriu22:

S-o stapanesti sanatos, fara evenimente nasoale!
1. Legat de postarea pe forum: foloseste butonul Addreply pr viitor, vei evita sa iti faci quoting la propriile mesaje wink.gif
2. Ai trecut de la un diesel de 100cp la o benzina de 115cp. E foarte probabil ca, avand un diesel de 100 de caluti, sa te fi obisnuit de multa vreme sa conduci in cuplu. Motorul pe benzina trebuie turat, totusi. Ma rog, nu e neaparat obligatoriu sa schimbi la 5000 de ture, dar e bine sa te gandesti ca masina pleaca bine de la 3200-3500. A urca o panta (ce inclinatie, btw?) cu 50km/h intr-a treia o faci cu diesel usor. O faci si cu benzina, dar daca vrei acceleratie in scurt trebuie sa scazi in treapta inferioara, asa-i cel pe benzina, are cuplu mic. La diesel cu turbina bagi piciorul si se rezolva, la benzina aspirat nu.
Eu cred ca, dupa ce te vei obisnui cu masina, vei scapa de impresia ca motorul pe benzina de 1.6 "nu trage". Trage foarte bine, e foarte sportiv, nu te lasa chiar deloc la nevoie, crede-ma, dar trebuie condus mai turat, nu in cuplu.
(Apropo, nu-mi spune ca o conduci subturat biggrin.gif)
3. Cum a spus si alexava, la test-drive nu te-a deranjat ca nu "trage" ca diesel-ul tau precedent?

Bafta,
Adi


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sylvester
post 19 Aug 2006, 22:52
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 562
Joined: 12 December 04
From: Bucuresti




stiu ca s-a mai discutat problema asta...dar chiar vreau sa va intreb. Chiar nu dauneaza motorului turatiile astea mari?? pe mine ma doare sufletul cand o aud cum face la >3500 blush.gif


--------------------
Renault Megane II.1 2004 sedan
Renault Megane 3, Noir Nacre, Sport Edition 1,5 dci 110CP
Ex.Renault Megane Sedan,Pack autentique, Blanc Glacier, 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valeriu22
post 19 Aug 2006, 23:21
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 19 August 06




si pe mine ma doare sylvester....s-o aud cum urla....dar vb aia...de-aia s-a pus turometru si de-aia i masina...si de-aia i motor....ma rog...si de-aia i a mea:((....in fine...si inca o problema am ....am auzit candva demult pe la dacie ca masina trebuie invatata in rodaj sa fie sprintena....altfel e lenesa....chiar asa e si la modelele moderne?adica daca eu n-o turez mai mult de 3000 o sa am o masina lenesa?...explicati-mi va rog cum e cu celebra "invatare" a masinii....ca sincer sunt derutat..


--------------------
Renault Megane 2.2 Sedan 1.6 luxe privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 19 Aug 2006, 23:27
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Exact asa este. Nu la toate motoarele moderne, ci doar la VVT-uri, care sunt bineinteles, foarte moderne si ele. Daca vrei sa nu fie lenesa, ii dai peste 4000rpm. Simplu.



--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccristian
post 20 Aug 2006, 00:05
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 204
Joined: 29 July 04
From: Bucuresti




De ce ai trecut de la diesel la benzina?


--------------------
VW Passat - 2005 2010, 2.0 TDI 140CP
Ex: Kangoo 2005 dci65/ Megane Sedan 1.5 dCi/ 60 kw CPriv, 2005/ Berlina 1.4L 1998/ Berlina 1.3L 1984 / Seat Leon 2002 1.9TDI 110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valeriu22
post 20 Aug 2006, 02:03
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 19 August 06




am vrut sportivitate mai mare...si credeam ca dieselu e mai lenes...cel putin asa circula un mit printre prietenii mei. am vrut sa fie si mai silentioasa, iar cei 3000 E au avut un rol destul de convingator in alegerea mea.. e drept ca am castigat sportivitate in tr.I fata de dieselu vechi si la fel de drept e ca e mult mai silentioasa. Insa am pierdut multe...consumul e apreciabil mai mare, cu vreo 5 l la 100km urban, fiabilitatea redusa, cuplul mic, si scuze, dar prefer un diesel care si intr-a 5-a te lipeste de bancheta fata de benzina....app....inca o chestie...dieselul e mult mai ingaduitoare la functiile de manevrare...ma refer la ambreiaj care e fff sensibil la benzina fata de diesel, la pornire oprire motor, la trepidatii, ....la plecari din panta...e mult mai controlabil un diesel.....sper sa pot sa apreciez si benzina in curand...ca de...n-am ce face acum. am benzina:P


--------------------
Renault Megane 2.2 Sedan 1.6 luxe privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 20 Aug 2006, 07:52
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




@valeriu22
Trebuie sa-ti acorzi ceva timp, si tie si masinii, sa va invatati unul cu celalalt. Masina este foarte buna, motorul de 1,6 este unul din cele mai reusite din clasa sa si vei avea destula sportivitate. Nu uita insa ca aceasta sportivitate vine si ea cu un pret pe care va trebui sa-l platesti.
Nu am spus sa astepti 10000km; incercam sa-ti sugerez ca, pe masura ce-ti imbogatesti experienta la volanul ei si masina se rodeaza, vei privi altfel lucrurile.


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Meghitzanul
post 20 Aug 2006, 10:13
Post #15


***** 4 ISOFIX


Group: Members
Posts: 1.619
Joined: 10 January 05
From: Bucuresti




am ajuns deja din cate vad la vechile discutii benzina versus diesel
e f clar d-lor.....vrei sportivitate iti iei benzina
vrei sa lenevesti la volan si sa conduci comod iti iei diesel

eu nu inteleg cum adica va doare sufletul sa ii dati peste 3500 rpm?
daca nu folosesti astfel de turatii la benzinar, atunci esti utilizatorul perfect de motor diesel
voi nu ajungeti niciodata cu benzina la viteze de 160-170 km/h macar? pai acolo sunt turatii relativ mari

cu a mea am mers in turatii atunci cand am avut nevoie si masina nu e lenesa deloc iar pe de alta parte nici nu ma doare sufletul atunci cand ajung cu ea la 210km/h sau 6200rpm
cei 115cp nu ii vei simti decat acolo (la 6000rot) si credeti-ma ca chiar se simt

sau voi vreti sa tineti masinile 300-400kkm si sa imbatraniti alaturi de ele???!!! biggrin.gif

This post has been edited by Meghitzanul: 20 Aug 2006, 10:17


--------------------
VW Passat Variant 2.0TDI 170cp DSG 2008
Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004
Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccezar2004
post 20 Aug 2006, 10:20
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.723
Joined: 26 February 05
From: .sk




true!

pana la urma care e regimul normal de functionare a unui motor pe benzina dpdv al turatiei?.... si vorbesc de viteze pana in 120-140km/h

sunt de acord ca atunci cand o turezi obtii ce ai nevoie.... dar asta nu inseamna (sper!) ca daca merg la un regim constant nu neaprat turat dauneaza motorului.....


--------------------
Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valeriu22
post 20 Aug 2006, 23:40
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 19 August 06




mai am o intrebare va rog pentru cei cu megane 2.2 ...e doar o iluzie sau se lasa mai bine megane 2.1?.. nush...cand ma uit la a mea mi se pare totusi ca au inaltat-o prea tare...deja e limuzina sau jeep?...meganu 2.1 mi se pare mai joasa si mai agila pe strada...si se lasa mai bine si la drum, cred ca e mai stabila si in curbe....voi ce credeti?


--------------------
Renault Megane 2.2 Sedan 1.6 luxe privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 20 Aug 2006, 23:43
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




Nu-i nicio iluzie. In asta consta pachetul de drumri grele: garda la sol inaltata + scuturi metalice. E normal sa fie mai "cocotata".


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active - VS15CMA 2013 / 2.0 CDTI / 165CP
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valeriu22
post 20 Aug 2006, 23:45
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 19 August 06




pai si tu cum vezi asta fata de megane 2.1? asta vreau sa stiu...e influentata stabilitatea masinii? sau altele? mi se pare o tampenie ce au facut ei....dar ma rog...ca doar nu mergi la tzara cu meganu


--------------------
Renault Megane 2.2 Sedan 1.6 luxe privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RamsesII
post 20 Aug 2006, 23:46
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 213
Joined: 23 September 05




Ca posesor de 2.1, pot sa-ti spun ca uneori as vrea ca a mea sa fie mai inalta, pentru a nu mai fi atat de stresat pe drumuri accidentate (off-road, frate smile.gif ). Nu ma pot pronunta insa asupra stabilitatii versiunii 2.2. La acest capitol, a mea primeste nota 10+ (manca-o-ar tata de testoasa)


--------------------
Renault Megane / Skoda Octavia II
Estate 1.5 Dci 80CP / 1.9 TDI 105 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 20 Aug 2006, 23:50
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




Daca nu te dai prin curbe ca si cum ai fi "micul Schumacher" (vorba grecului), n-o sa ai probleme. Mie-mi place cum se lipeste de drum wub.gif


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active - VS15CMA 2013 / 2.0 CDTI / 165CP
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valeriu22
post 21 Aug 2006, 00:07
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 19 August 06




asa....si mai am o intrebare pliz....ce puteti sa imi spuneti despre amortizoare?...cand trec peste orice fel de groapa sau denivelare, se aude un fasait pneumatic in puntea spate / amortizoare spate....se aude uneori si in fata insa in spate e mult mai pronuntat...nu e zgomot sec, metalic, cum am mai auzit, ci pur pneumatic....nu prea am intalnit masini care sa scoata zgomotul asta....si voiam sa va intreb daca la fel se aude si la voi...sau in special la cei cu megane 2.2 sedan ...si daca ii gasiti vreo explicatie.


--------------------
Renault Megane 2.2 Sedan 1.6 luxe privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccristian
post 21 Aug 2006, 00:16
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 204
Joined: 29 July 04
From: Bucuresti




"Pufaitul" e normal, la orice masina se intampla.

In legatura cu gradatiile kilometrajului pana la 250 cred ca RS ar avea nevoie chiar de mai mult, are totusi 225 CP.

This post has been edited by ccristian: 21 Aug 2006, 00:17


--------------------
VW Passat - 2005 2010, 2.0 TDI 140CP
Ex: Kangoo 2005 dci65/ Megane Sedan 1.5 dCi/ 60 kw CPriv, 2005/ Berlina 1.4L 1998/ Berlina 1.3L 1984 / Seat Leon 2002 1.9TDI 110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 22 Aug 2006, 20:40
Post #24


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




smile.gif Man, bucura-te de condus, nu o mai asculta. Zgomotul asta se aude numai cu geamul deschis, asa-i? Eu am facut deja intr-o luna vreo 2200 de km pe drumuri groaznice( Ploiesti - Targoviste - Gaesti, Orsova - Herculane) si evident ca mi-au aparut si niste greierasi. Dar nu ma dereanjeaza inca, mai multi greierasi imi fac sticlele si obiectele aruncate prin usi. Ce ma derenjeaza insa, este proasta insonorizare. Masina nu este pe cat de silentioasa as fi vrut, am mers de exemplu cu o Kia Rio noua care se tine mai bine si la capitolul greierasi cat si liniste interioara.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BigEdy
post 23 Aug 2006, 09:06
Post #25


Biggest Private Spice Member


Group: Members
Posts: 327
Joined: 3 August 06
From: Ploiesti




Asa zic si eu sa te bucuri de ea ca probleme apar si la alte masini mai scumpe.Am un prieten cu Mazda 6 care are 2 greierasi sau ce alte insecte exista la japonezi smile.gif asa ca renault-ul meu la care a inceput sa scartaie cotiera dupa o saptamana e mic copil.
E de inteles ca toata lumea,inclusiv eu,doreste o masina perfecta da asta nu se poate.
In rest nu am avut probleme si am mers cu ea pe drumuri care nu sunt facute pentru masini(desi astia le spun drumuri intrajudetene).
Eu zic sa le stapanim sanatosi si fara incidente serioase!


--------------------
Renault Megane 2006 II.2
Confort Expression 1.6 16V 110 CP Noir Nacré Clima+MP3
PDA Mio P550m+MioMap v3.3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 24 Aug 2006, 17:00
Post #26


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Domnilor (si doamnelor),

Acest topic se numeste : "despre noul megane 1.6, cum se misca in trafic?".

Va rog sa NU MAI DIVAGATI DE LA SUBIECT.

Despre viteze maxime s-a discutat, despre intrarea AUX s-a discutat, cam despre tot ce se discuta in acest topic s-a mai discutat. Revin deci cu rugamintea de a va abtine de a mai devia de la topic (adica: CUM SE MISCA IN TRAFIC ... ATAT !)

Va multumesc !


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 28 Aug 2006, 22:35
Post #27


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Din generozitate, le-am oferit lui ccezar2004 si ssilviu cate un warn pentru OFF-TOPIC alaturi de stergerea a 11 mesaje.


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 29 Aug 2006, 10:58
Post #28


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




La cat de scurte si zgomotoase sunt treptele 4 si 5, o treapta a 6-a mai lunga pentru rulat pe autostrada ar fi foarte buna si cred ca ar scadea si consumul


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Turkish
post 29 Aug 2006, 11:21
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 11 November 05




Valeriu,

Din cate stiu eu masina nu are rodaj dar e recomandabil sa nu treci de 3500 rpm pana treci cu ea de 7-8 mii. Parca scrie si in cartea tehnica ceva de genu asta. DEci pe moment nu ai cum profita de motor. Da-i timp insa motorului sa "se aseze". O sa vezi ca dupa 10k se comporta altfel si dupa 40k mai are un moment de asezare. Io am acum 60 si iti spunc ca nu am avut nici macar un singur moment in care sa nu obtin de voiam de la masina. Dar de regula schimb la 4500. Eu sunt benzinar de felul meu si imi place cum urla motorul la 5000 rotatii. De asemenea imi place la nebunie plaja oferita de motorul pe benzina. Acum juma de an ma grabeam catre Cluj, eram singur in masina si dupa BV am dat in ea ca la vadu surpat smile.gif. Pe Bogata am trecut lejereanu de TDIuri mai mult sau mai putin rosii. Masina e stabila si motorul e brici dar trebuie sa-l tii sus in ture.

Legat de framantarile oamenilor ca ar pati ceva motorul daca e turat spre 5000 nu are nici pe naiba. Singurul dezavantaj e consumul.


--------------------
Honda Accord 2.4, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 00:25
Dacia