despre noul megane 1.6, cum se misca in trafic?
![]() ![]() ![]() |
despre noul megane 1.6, cum se misca in trafic?
valeriu22 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 19 August 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2.2 Sedan 1.6
luxe privilege
|
|||
AND |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai eu zic sa te mai documentezi despre masina pe care ai spart o caruta de bani si sa o conduci asa cum trebuie daca vrei sa-ti ofere viteza.
In primul rand un deal, chiar daca nu este abrupt, nu se urca intr-a 3-a la 50km/h decat daca vrei sa o faci lin si lejer. Daca vroiai mai repede, trebuia sa bagi a 2-a. VVT-ul este un motor de turatie. In al doilea rand, cuplu maxim il obtii pe la 4300rpm si masina trage cel mai bine undeva la 5000rpm. Mai mult de atat...deja inseamna ca te dai cu cineva. ![]() Motorul de 1.6 16v are un cuplu mult mai mic decat un dti de 100cp. Adauga asta la faptul ca MII a pierdut aproape 0.3 sec trecand la noile norme de poluare si ai cateva motive bune pt ingrijorare. Tureaza-l. 4000rpm e o nimica toata. E ca si cum eu i-as da Loganului meu (care are cuplu max la 3000rpm) 2500 si m-as plange ca nu trage asa ca la carte. Pai normal ca nu trage ca la carte. Teoria ca teorie, dar practica ne omoara. Masina trage cel mai bine undeva intre plaja de cuplu max si putere maxima. Tine-o pe la 5000rpm si va fi mai mult decat suficient incat sa zburde. |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
atoma |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 3 May 05 From: constanta ![]() |
sal...vezi sa nu ai o problema... 1,6 chiar este un motor care se infige bine ...mai este pe forum o problema la un 1,6 nou care nu accelera...sa nu ai aceeasi problema.
|
--------------------
Seat
Ibiza
2006
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
asa e, vvt-ul trebuie turat ca lumea daca vrei performante, si probabil vei avea si un consum de consum
![]() |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
A l e x |
![]()
Post
#5
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Trebuia sa faci un test-drive inainte de a-ti cumpara masina daca performanta e un lucru important pentru tine.
Acum daca tu ai probleme cu masina sau nu, asta e altceva, dar oricum iti dau un sfat prietenesc, cand iti cumperi o masina, fa si tu un studiu de caz si un test-drive inainte de a da un pumn de bani pe ea, ca apoi daca esti nemultumit nu prea mai ai ce face. |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
V A L I |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 20 September 05 From: BV ![]() |
Incearca un 0-100 km/h pe un drum drept. Plecare turata din 3500 rpm. Daca obtii mult mai mult de 12sec eu zic ca e o problema.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji
2006 / 1.5 dci / 65 cai
|
|
Meghitzanul |
![]()
Post
#7
|
![]() ***** 4 ISOFIX Group: Members Posts: 1.619 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
treapta a 2-a e cea mai tare in depasiri pe serpentine de alea nashpa
eu o folosesc f des in astfel de conditii si iti zic eu ca rupe asfaltul chiar si cu masina incarcata full incearca si vei vedea dar sa te duci cu ea in cca 5000 rpm sau chiar si mai sus, dar asta dupa ce termini rodajul normal ca in tr a 3-a la 50 km/h nu poti face asa ceva |
--------------------
VW Passat Variant
2.0TDI 170cp
DSG 2008 Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004 Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000 |
|
adip |
![]()
Post
#8
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
@valeriu22:
S-o stapanesti sanatos, fara evenimente nasoale! 1. Legat de postarea pe forum: foloseste butonul Addreply pr viitor, vei evita sa iti faci quoting la propriile mesaje ![]() 2. Ai trecut de la un diesel de 100cp la o benzina de 115cp. E foarte probabil ca, avand un diesel de 100 de caluti, sa te fi obisnuit de multa vreme sa conduci in cuplu. Motorul pe benzina trebuie turat, totusi. Ma rog, nu e neaparat obligatoriu sa schimbi la 5000 de ture, dar e bine sa te gandesti ca masina pleaca bine de la 3200-3500. A urca o panta (ce inclinatie, btw?) cu 50km/h intr-a treia o faci cu diesel usor. O faci si cu benzina, dar daca vrei acceleratie in scurt trebuie sa scazi in treapta inferioara, asa-i cel pe benzina, are cuplu mic. La diesel cu turbina bagi piciorul si se rezolva, la benzina aspirat nu. Eu cred ca, dupa ce te vei obisnui cu masina, vei scapa de impresia ca motorul pe benzina de 1.6 "nu trage". Trage foarte bine, e foarte sportiv, nu te lasa chiar deloc la nevoie, crede-ma, dar trebuie condus mai turat, nu in cuplu. (Apropo, nu-mi spune ca o conduci subturat ![]() 3. Cum a spus si alexava, la test-drive nu te-a deranjat ca nu "trage" ca diesel-ul tau precedent? Bafta, Adi |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
sylvester |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 562 Joined: 12 December 04 From: Bucuresti ![]() |
stiu ca s-a mai discutat problema asta...dar chiar vreau sa va intreb. Chiar nu dauneaza motorului turatiile astea mari?? pe mine ma doare sufletul cand o aud cum face la >3500
![]() |
--------------------
Renault
Megane II.1
2004 sedan Renault Megane 3, Noir Nacre, Sport Edition 1,5 dci 110CP
Ex.Renault Megane Sedan,Pack autentique, Blanc Glacier, 2004 |
|
valeriu22 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 19 August 06 ![]() |
si pe mine ma doare sylvester....s-o aud cum urla....dar vb aia...de-aia s-a pus turometru si de-aia i masina...si de-aia i motor....ma rog...si de-aia i a mea:((....in fine...si inca o problema am ....am auzit candva demult pe la dacie ca masina trebuie invatata in rodaj sa fie sprintena....altfel e lenesa....chiar asa e si la modelele moderne?adica daca eu n-o turez mai mult de 3000 o sa am o masina lenesa?...explicati-mi va rog cum e cu celebra "invatare" a masinii....ca sincer sunt derutat..
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 Sedan 1.6
luxe privilege
|
|
AND |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Exact asa este. Nu la toate motoarele moderne, ci doar la VVT-uri, care sunt bineinteles, foarte moderne si ele. Daca vrei sa nu fie lenesa, ii dai peste 4000rpm. Simplu.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
ccristian |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 29 July 04 From: Bucuresti ![]() |
De ce ai trecut de la diesel la benzina?
|
--------------------
VW
Passat
- 2005
2010, 2.0 TDI 140CP Ex: Kangoo 2005 dci65/ Megane Sedan 1.5 dCi/ 60 kw CPriv, 2005/ Berlina 1.4L 1998/ Berlina 1.3L 1984 / Seat Leon 2002 1.9TDI 110CP
|
|
valeriu22 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 19 August 06 ![]() |
am vrut sportivitate mai mare...si credeam ca dieselu e mai lenes...cel putin asa circula un mit printre prietenii mei. am vrut sa fie si mai silentioasa, iar cei 3000 E au avut un rol destul de convingator in alegerea mea.. e drept ca am castigat sportivitate in tr.I fata de dieselu vechi si la fel de drept e ca e mult mai silentioasa. Insa am pierdut multe...consumul e apreciabil mai mare, cu vreo 5 l la 100km urban, fiabilitatea redusa, cuplul mic, si scuze, dar prefer un diesel care si intr-a 5-a te lipeste de bancheta fata de benzina....app....inca o chestie...dieselul e mult mai ingaduitoare la functiile de manevrare...ma refer la ambreiaj care e fff sensibil la benzina fata de diesel, la pornire oprire motor, la trepidatii, ....la plecari din panta...e mult mai controlabil un diesel.....sper sa pot sa apreciez si benzina in curand...ca de...n-am ce face acum. am benzina:P
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 Sedan 1.6
luxe privilege
|
|
dili |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
@valeriu22
Trebuie sa-ti acorzi ceva timp, si tie si masinii, sa va invatati unul cu celalalt. Masina este foarte buna, motorul de 1,6 este unul din cele mai reusite din clasa sa si vei avea destula sportivitate. Nu uita insa ca aceasta sportivitate vine si ea cu un pret pe care va trebui sa-l platesti. Nu am spus sa astepti 10000km; incercam sa-ti sugerez ca, pe masura ce-ti imbogatesti experienta la volanul ei si masina se rodeaza, vei privi altfel lucrurile. |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
Meghitzanul |
![]()
Post
#15
|
![]() ***** 4 ISOFIX Group: Members Posts: 1.619 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
am ajuns deja din cate vad la vechile discutii benzina versus diesel
e f clar d-lor.....vrei sportivitate iti iei benzina vrei sa lenevesti la volan si sa conduci comod iti iei diesel eu nu inteleg cum adica va doare sufletul sa ii dati peste 3500 rpm? daca nu folosesti astfel de turatii la benzinar, atunci esti utilizatorul perfect de motor diesel voi nu ajungeti niciodata cu benzina la viteze de 160-170 km/h macar? pai acolo sunt turatii relativ mari cu a mea am mers in turatii atunci cand am avut nevoie si masina nu e lenesa deloc iar pe de alta parte nici nu ma doare sufletul atunci cand ajung cu ea la 210km/h sau 6200rpm cei 115cp nu ii vei simti decat acolo (la 6000rot) si credeti-ma ca chiar se simt sau voi vreti sa tineti masinile 300-400kkm si sa imbatraniti alaturi de ele???!!! ![]() This post has been edited by Meghitzanul: 20 Aug 2006, 10:17 |
--------------------
VW Passat Variant
2.0TDI 170cp
DSG 2008 Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004 Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000 |
|
ccezar2004 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.723 Joined: 26 February 05 From: .sk ![]() |
true!
pana la urma care e regimul normal de functionare a unui motor pe benzina dpdv al turatiei?.... si vorbesc de viteze pana in 120-140km/h sunt de acord ca atunci cand o turezi obtii ce ai nevoie.... dar asta nu inseamna (sper!) ca daca merg la un regim constant nu neaprat turat dauneaza motorului..... |
-------------------- Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
|
|
valeriu22 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 19 August 06 ![]() |
mai am o intrebare va rog pentru cei cu megane 2.2 ...e doar o iluzie sau se lasa mai bine megane 2.1?.. nush...cand ma uit la a mea mi se pare totusi ca au inaltat-o prea tare...deja e limuzina sau jeep?...meganu 2.1 mi se pare mai joasa si mai agila pe strada...si se lasa mai bine si la drum, cred ca e mai stabila si in curbe....voi ce credeti?
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 Sedan 1.6
luxe privilege
|
|
Manuel |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Nu-i nicio iluzie. In asta consta pachetul de drumri grele: garda la sol inaltata + scuturi metalice. E normal sa fie mai "cocotata".
|
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
- VS15CMA
2013 / 2.0 CDTI / 165CP "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
valeriu22 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 19 August 06 ![]() |
pai si tu cum vezi asta fata de megane 2.1? asta vreau sa stiu...e influentata stabilitatea masinii? sau altele? mi se pare o tampenie ce au facut ei....dar ma rog...ca doar nu mergi la tzara cu meganu
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 Sedan 1.6
luxe privilege
|
|
RamsesII |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 23 September 05 ![]() |
Ca posesor de 2.1, pot sa-ti spun ca uneori as vrea ca a mea sa fie mai inalta, pentru a nu mai fi atat de stresat pe drumuri accidentate (off-road, frate
![]() |
--------------------
Renault Megane
/ Skoda
Octavia II Estate 1.5 Dci 80CP / 1.9 TDI 105 CP
|
|
Manuel |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Daca nu te dai prin curbe ca si cum ai fi "micul Schumacher" (vorba grecului), n-o sa ai probleme. Mie-mi place cum se lipeste de drum
![]() |
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
- VS15CMA
2013 / 2.0 CDTI / 165CP "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
valeriu22 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 19 August 06 ![]() |
asa....si mai am o intrebare pliz....ce puteti sa imi spuneti despre amortizoare?...cand trec peste orice fel de groapa sau denivelare, se aude un fasait pneumatic in puntea spate / amortizoare spate....se aude uneori si in fata insa in spate e mult mai pronuntat...nu e zgomot sec, metalic, cum am mai auzit, ci pur pneumatic....nu prea am intalnit masini care sa scoata zgomotul asta....si voiam sa va intreb daca la fel se aude si la voi...sau in special la cei cu megane 2.2 sedan ...si daca ii gasiti vreo explicatie.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 Sedan 1.6
luxe privilege
|
|
ccristian |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 29 July 04 From: Bucuresti ![]() |
"Pufaitul" e normal, la orice masina se intampla.
In legatura cu gradatiile kilometrajului pana la 250 cred ca RS ar avea nevoie chiar de mai mult, are totusi 225 CP. This post has been edited by ccristian: 21 Aug 2006, 00:17 |
--------------------
VW
Passat
- 2005
2010, 2.0 TDI 140CP Ex: Kangoo 2005 dci65/ Megane Sedan 1.5 dCi/ 60 kw CPriv, 2005/ Berlina 1.4L 1998/ Berlina 1.3L 1984 / Seat Leon 2002 1.9TDI 110CP
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#24
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
BigEdy |
![]()
Post
#25
|
![]() Biggest Private Spice Member Group: Members Posts: 327 Joined: 3 August 06 From: Ploiesti ![]() |
Asa zic si eu sa te bucuri de ea ca probleme apar si la alte masini mai scumpe.Am un prieten cu Mazda 6 care are 2 greierasi sau ce alte insecte exista la japonezi
![]() E de inteles ca toata lumea,inclusiv eu,doreste o masina perfecta da asta nu se poate. In rest nu am avut probleme si am mers cu ea pe drumuri care nu sunt facute pentru masini(desi astia le spun drumuri intrajudetene). Eu zic sa le stapanim sanatosi si fara incidente serioase! |
--------------------
Renault
Megane
2006 II.2 Confort Expression 1.6 16V 110 CP Noir Nacré Clima+MP3
PDA Mio P550m+MioMap v3.3 |
|
Liviu |
![]()
Post
#26
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Domnilor (si doamnelor),
Acest topic se numeste : "despre noul megane 1.6, cum se misca in trafic?". Va rog sa NU MAI DIVAGATI DE LA SUBIECT. Despre viteze maxime s-a discutat, despre intrarea AUX s-a discutat, cam despre tot ce se discuta in acest topic s-a mai discutat. Revin deci cu rugamintea de a va abtine de a mai devia de la topic (adica: CUM SE MISCA IN TRAFIC ... ATAT !) Va multumesc ! |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
Liviu |
![]()
Post
#27
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Din generozitate, le-am oferit lui ccezar2004 si ssilviu cate un warn pentru OFF-TOPIC alaturi de stergerea a 11 mesaje.
|
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#28
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
La cat de scurte si zgomotoase sunt treptele 4 si 5, o treapta a 6-a mai lunga pentru rulat pe autostrada ar fi foarte buna si cred ca ar scadea si consumul
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Turkish |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 11 November 05 ![]() |
Valeriu,
Din cate stiu eu masina nu are rodaj dar e recomandabil sa nu treci de 3500 rpm pana treci cu ea de 7-8 mii. Parca scrie si in cartea tehnica ceva de genu asta. DEci pe moment nu ai cum profita de motor. Da-i timp insa motorului sa "se aseze". O sa vezi ca dupa 10k se comporta altfel si dupa 40k mai are un moment de asezare. Io am acum 60 si iti spunc ca nu am avut nici macar un singur moment in care sa nu obtin de voiam de la masina. Dar de regula schimb la 4500. Eu sunt benzinar de felul meu si imi place cum urla motorul la 5000 rotatii. De asemenea imi place la nebunie plaja oferita de motorul pe benzina. Acum juma de an ma grabeam catre Cluj, eram singur in masina si dupa BV am dat in ea ca la vadu surpat ![]() Legat de framantarile oamenilor ca ar pati ceva motorul daca e turat spre 5000 nu are nici pe naiba. Singurul dezavantaj e consumul. |
--------------------
Honda
Accord
2.4, 2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 00:25 |