Parametrii Suspensie, amortizare, ruliu, uzura
![]() ![]() ![]() |
Parametrii Suspensie, amortizare, ruliu, uzura
ionutmar |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 9 July 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio IV
2014 Expression 0,9 Tce
|
|||
augustinel64 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 5 February 07 From: la mal de mare ![]() |
Multumesc pentru deranj Ionut. Acum m-am dumirit.
|
--------------------
renault
laguna 3
- ct 64 ela
2013 facelift gris platine 1,5 dci 110cp renault clio symbol phase 4 1,4 8v 2007
|
|
ReiMNs |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 322 Joined: 7 December 08 From: Bucuresti / Adjud ![]() |
se poate modifica garda masinii? sa o cobor cativa mm? cam 15-25mm, cum as putea proceda? se pot taia arcurile?
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
- VN--BWE
ian-2008 Music Edition 1.4 8V Priveste cerul!
dec 2007 - 5km 2013 - 125000 km |
|
cmandrei |
![]()
Post
#34
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Se pun alte arcuri si eventual alte telescoape.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
vallixx |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Se pot si taia dar nu-ti recomand. Pentru ca daca cobori masina iti trebuie si niste arcuri un pic mai rigide, altfel risti sa dai cu ea de pamant mai usor.
Arcurile stock taiate...nu iti ofera acea rigiditate |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
cristim5 |
![]()
Post
#36
|
Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 6 February 08 ![]() |
A montat careva bara de rigidizare (strutt bar) superioara fata/spate pe symbol? Caut o solutie de rigidizare a sasiului, ca sa nu mai scoata zgomote de parca se rupe la orice denivelare .
|
--------------------
renault
symbol
2006
|
|
ReiMNs |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 322 Joined: 7 December 08 From: Bucuresti / Adjud ![]() |
daca schimb suspensia nu rezolv nimic, voi modifica garda dar nu o sa mai am confort si asa face masina ca un dinozaur cand dai in groapa, dar sa ii mai pun si suspensie sport.
o sa vorbesc cu mecanicul sa vad ce zice, preferabil ar fi sa tai arcurile . nu foarte mult dar macar sa cobor masina cu 10 mm sau mai mult daca se poate. |
--------------------
Renault
Symbol
- VN--BWE
ian-2008 Music Edition 1.4 8V Priveste cerul!
dec 2007 - 5km 2013 - 125000 km |
|
serban24 |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 586 Joined: 30 September 09 From: BUCURESTI ![]() |
vreau sa stiu si eu daca a schimbat cineva flansele si poate sa mi spuna se schimba la fel de usor ca la logan? in sensul ca la logan nu trebuie presa pt arc se desfac pur si simplu piulitele dupa care ridici masina pe cric scoti amortizorul cu arc si inlocuiesti flansele si rulmentii...la clio trebuie presa ceva sau se pot schimba lafel? ms
|
--------------------
toyota
yaris
2008
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#39
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Avand in vedere ca sistemul de prindere este similar (identic) inseamna ca si service-ul este similar
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
danielmarius |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 5 October 06 ![]() |
pentru Serban24
Eu am schimbat flansele la inceputul lunii mai. Pe linga ele am mai schimbat rulment roata, discuri de frana. La flanse imi aduc aminte ca mecanicul a folosit o presa pentru arc. Ai detalii la topicul Discuri de frana |
--------------------
Renault
Clio Symbol
- b 44 hooooooooooo
2005 1,5 dci
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Am si eu o nedumerire cu privire la amortizoare. Difera cu ceva amortizoarele pentru dci cu cele pentru motoarele pe benzina, avand in vedere ce dieselul este cu aprox. 30kg mai greu, si apasa in principal pe puntea fata?
This post has been edited by S4b1n: 29 May 2010, 15:58 |
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
- ~ 155000 km
2007
|
|
cip31 |
![]()
Post
#42
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
Eu cred ca nu sunt identice. Cel putin alte caracteristici de amortizare trebuie sa aiba.
|
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
hellcat |
![]()
Post
#43
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
@sabin: Problema greutatii mai mari motor benziva vs. diesel e rezolvata de duritatea diferita a arcurilor. Pentru asta exista un cod de culori, arcurile fiind marcate printr-o bulina de vopsea de o anumita culoare. Aspectul asta ti-l cere si dialogys-ul daca vrei sa cumperi un arc, pana nu selectezi din lista o culoare nu-ti da codul.
Dupa fabricarea lor, arcurile sunt testate individual pentru comprimarea in sarcina, lungimea la revenire si timpul necesar, comprimare uniforma, rezonanta. Si in functie de rezultate are loc o sortare. Asa ca arcurile originale sunt codate dupa cateva culori, sa poata fi identificate pentru masina in cauza dar si pentru a fi posibila diferentierea intre masini din acelasi model. Amortizoarele fata au coduri diferite in dialogys, spre exemplu, insa la nivel de caracteristici nu cred ca difera. Mare diferenta e facuta de prinderea amortizorului pe fuzeta, pentru clio sunt amortizoare cu distanta intre gauri de 52mm, 58mm. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
aurelyan |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru cu familie Group: Members Posts: 1.280 Joined: 20 June 09 From: Iasi ![]() |
QUOTE(bonk @ 21 Aug 2006, 12:58) se potrivesc... am pus eu amortizoare fata logan pe clio ...pivoti... pivotii au fost cam 50 RON si 2 amortizoare 250 RON... si erau fabricate in acelasi loc ca si cele de pe clio... scapati mai ieftin si se pot monta si-n fata blocului dak ai o presa si cateva chei Apropo de potriviri, stie cineva daca acest lucru este valabil si pt amortizoarele masinii din semnatura? mai ales ca am vazut Monroe pt Logan la 120 lei... |
--------------------
Ford
Focus Mk3
2012 - 1.6 16v Ti-VCT Imbatranesc si tot invat - Eschil
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th August 2025 - 11:19 |