VW Golf 2.0TDI(140CP) sau 2.0FSI(150CP)?, Alegeti un motor.
![]() ![]() ![]() |
VW Golf 2.0TDI(140CP) sau 2.0FSI(150CP)?, Alegeti un motor.
richie |
![]()
Post
#31
|
||
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
|
||
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|||
cristirenault |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 321 Joined: 22 July 06 From: pingo-pongo ![]() |
QUOTE(richie @ 28 Aug 2006, 15:33) Si daca scot mult fum ce? Cei care zic ca TDI scoate mult fum, sunt, dupa parerea mea cei care apara benzinarele cu dintii...si nu au alte argumente. ![]() tot ce se poate insa trebuie sa tinem cont si de funinginea care se aduna in sistemul de evacuare , de obicei majoritatea TDI-stilor merg mai putin turat decat cei cu dCi , e o constatare personala, de aici poate aparea fumul ala mult si suparat , eu am mai multe Renault Master si am soferi pe ele , cand le mai iau eu cate o tura le dau acceleratii mai brutale si ture mai multe si nu iti explic ce fel ramane in urma mea , zici ca sunt camion RABA ![]() |
--------------------
Renault Megane
Coupe
- RO 007 EUM
1998 2.0 16v sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Mersul in turatii mici cauzeaza fumul la accelerari puternice... nu numele motorului (ca e dci sau tdi). Pai am un vecin de parcare cu Logan dci, nu stiu cum conduce el, dar la manevrele din parcare, la orice accelerare cat de micuta scoate un fum al naibii de negru si gros. Cred ca schimba numai la 1800rpm.
Eu schimb in general aproape de 3000rpm, si cateodata mai merg si pana la 5000. Probabil si a mea scoate fum, dar in oglinda nu am observat nimic. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
Duyu |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Eu as alege clar VW GOLF 2.0 TDI de 140 CP! Desi are mai putin cu 10 CP decat benzinarul....tot de automobilele diesel raman "indragostit"!
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
richie |
![]()
Post
#35
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
QUOTE(cristirenault @ 28 Aug 2006, 16:07) tot ce se poate insa trebuie sa tinem cont si de funinginea care se aduna in sistemul de evacuare , de obicei majoritatea TDI-stilor merg mai putin turat decat cei cu dCi , e o constatare personala, de aici poate aparea fumul ala mult si suparat , eu am mai multe Renault Master si am soferi pe ele , cand le mai iau eu cate o tura le dau acceleratii mai brutale si ture mai multe si nu iti explic ce fel ramane in urma mea , zici ca sunt camion RABA ![]() QUOTE(diesel_power @ 28 Aug 2006, 17:11) Mersul in turatii mici cauzeaza fumul la accelerari puternice... nu numele motorului (ca e dci sau tdi). Pai am un vecin de parcare cu Logan dci, nu stiu cum conduce el, dar la manevrele din parcare, la orice accelerare cat de micuta scoate un fum al naibii de negru si gros. Cred ca schimba numai la 1800rpm. Eu schimb in general aproape de 3000rpm, si cateodata mai merg si pana la 5000. Probabil si a mea scoate fum, dar in oglinda nu am observat nimic. Mda, nu va contrazic...am condus foarte putin TDi, (Touareg 2.5 170CP) dar intr-adevar, parca te "imbie" sa-l conduci mai subturat decat dCI-ul....nu stiu de ce, sincer . Cu dCI-ul, in regim de croaziera la un minim 2200. Nu scad sub. Nu-mi place cum se comporta si, desi nu conteaza atat de mult, imi creste si consumul. La TDi, parca in croaziera ma imbia sa-l duc pe la 1800...1700 chiar. N-am studiat specificatiile TDI-ului, sa vad unde e diferenta, dar....asa am simtit "la talpa" |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#36
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE(richie @ 29 Aug 2006, 08:49) Eu merg cu TDI-ul in regim de croaziera aproape la 2500. Nu merg niciodata sub 2000 (doar intr-a 2-a si a 1-a), iar peste 3000 numai intr-a 6-a. Nu am vazut sa scoata fum (dar nu garantez ca nu scoate). |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
cristirenault |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 321 Joined: 22 July 06 From: pingo-pongo ![]() |
QUOTE(Duyu @ 28 Aug 2006, 17:15) Eu as alege clar VW GOLF 2.0 TDI de 140 CP! Desi are mai putin cu 10 CP decat benzinarul....tot de automobilele diesel raman "indragostit"! ![]() Chiar daca dieselul are 10 cai in minus uita-te la diferenta de cuplu si agrementul in conducere , nu mai zic ca si performantele sunt foarte bune pentru diesel, acum depinde si etajarea cutiei de viteze , insa e clar ca in comparatia asta doar benzinarii convinsi voteaza pro benzina, cine le-a condus pe amandoua alege clar dieselul , eu am Megane cu 150 de cai benzina si 2000cmc si am si acest motor TDi , totul e diferit , trebuie sa poti intelege fiecare motor in parte, insa in exploatarea de zi cu zi a masinii prefer dieselul de 140 de cai clar , e mult mai elastic si nu trebuie sa schimb des vitezele ( nu ca la mine ar trebui ca am DSG pe masina ![]() |
--------------------
Renault Megane
Coupe
- RO 007 EUM
1998 2.0 16v sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
|
|
richie |
![]()
Post
#38
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
Asta e motivul pentru care ma bate gandul la un motor TFSI....chiar daca lumea vorbeste ca e sensibil la carburanti. Oi gasi eu o solutie si pentru carburantul ala.....
Distributia cuplului de la 1800 la 5000 rpm.....cred ca-l cam apropie de comportamentul unui diesel. Oricum voi face un drive test inainte.... |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
r&d |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 2 June 04 ![]() |
Pai daca urci intr-o benzina turbo, cam uiti de diesel. Diesel-ul are 3 zone: Pana in 1700-1800rpm este inexistent, si la fel dupa 3500. Ba mai mult, pe masura ce inainteaza in varsta, la turatii mari o sa-i fie din ce in ce mia greu.
In schimb turbo benzina trage si zici ca nu se mai opreste. |
--------------------
Volvo
S40
2.0T4 200cp 2001 Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 08:42 |