Aer conditionat - Only cooling ?
![]() ![]() ![]() |
Aer conditionat - Only cooling ?
Xpert |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 20 January 05 From: Campulung Muscel ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol 1,4 8V 75CP
Fidji aprilie 2006
- VL-*** La urma urmei automobilul este numai un mijloc de locomotie!
|
|||
gotty |
![]()
Post
#2
|
![]() fagocer™ haituit Group: Members Posts: 4.627 Joined: 20 August 07 From: oriunde vreti voi.... ![]() |
clima de pe megane si incalzeste!probabil ca asa e si la clio....
|
--------------------
Private
Spice
Member
|
|
Ayden_CJ |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 577 Joined: 28 February 07 From: Cluj ![]() |
salutare, prin aer conditionat ar trebui sa se inteleaga si asigurarea unui nivel optim de umezeala in aer, si climatronicul am senzatia ca isi face treaba, e adevarat cand cupleaza grupul frigorific (ca sa coboare temperatura, atunci se simte mult mai tare la consum, chiar si la talpa se simte) e pe undeva un schimbator de caldura prin care trece aerul rece exterior care preia caldura radiata de lamelele acestuia , prin schimbatorul de caldura trece cred ca lichidul de racire al motorului, daca gresesc sa ma corectati
Adrian |
--------------------
Renault
Symbol
2006 EX1,4 16V
- CJ-x5-DXM
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#4
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
1. Only cooling
2. din cate stiu eu la Renault Only cooling |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
renaultforever |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 219 Joined: 3 November 07 From: IASI ![]() |
nici la laguna n-ai caldura pana nu se incalzeste motorul.
|
--------------------
nissan
qashqai
1.6 dci x-tronic J11 2018
|
|
roskatu |
![]()
Post
#6
|
membru autentic Group: Members Posts: 300 Joined: 22 July 06 ![]() |
Aerul conditionat , adica acel compresor este numai pentru racire la toate masinile . La unele masini exista in plus un sistem webasto care ajuta la incalzirea habitaclului chiar si cand motorul este rece
![]() |
--------------------
Renault
Fluence dci90
2011
|
|
Xpert |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 20 January 05 From: Campulung Muscel ![]() |
Multumesc pentru informatii! M-am mai luminat.
|
--------------------
Renault
Symbol 1,4 8V 75CP
Fidji aprilie 2006
- VL-*** La urma urmei automobilul este numai un mijloc de locomotie!
|
|
Bliss |
![]()
Post
#8
|
![]() - Group: Members Posts: 937 Joined: 10 July 06 ![]() |
A/C-ul e si pentru dezumidificare, nu doar racire.
Caz concret: motor cald, potentiometrul de caldura la maxim, A/C pornit, afara -5 grade. Compresorul cupleaza (se simte la motor), aerul vine cald si uscat, ceea ce ajuta la dezaburire. |
--------------------
-
-
-
|
|
antifizic2 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.434 Joined: 16 June 07 From: Bucuresti- Romania ![]() |
recomandabil pronirea AC-ului iarna din from time to time pentru a permite circularea uleiului prin instalatie , astfel ajutati la prelungirea vietii intregului sistem
|
--------------------
renault
LAGUNA II / 1.9 DCi
2004
- B-57-LXF 17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
AC-ul de pe masini este cooling only deoarece pentru incalzire este muult mai eficient antigelul ce preia caldura motorului. Un AC care sa si incalzeasca pe masina ar fi ineficient, ar avea un randament mai slab decat incalzirea clasica, deoarece ar aparea frecari in plus, pierderi de energie, etc si nici nu ar functiona la sub -5 grade celsius. Pentru cei care aveti AC-uri in casa cu incalzire: incercati sa le porniti cand afara sunt sub -10 grade si veti vedea ca se opresc, sau ca mai mult dau frig.
Pornirea AC-ului pe timp racoros (la +5 grade, de exemplu) va avea ca singur efect racirea aerului ce intra in climatizarea masinii, aer ce va fi incalzit apoi de caloriferul masinii. Si se intelege ca e bine sa intre aer cat mai cald in acel calorifer, nu? |
--------------------
.
.
.
|
|
Dacus_Malus |
![]()
Post
#11
|
![]() OM Group: Members Posts: 757 Joined: 24 July 07 From: Brasov / Rasnov ![]() |
mai aproape de adevar este Bliss!
eu am climatronic,si cand dau dezaburire imi porneste si aerul conditionat. aerul este mai uscat si caldut,si se dezabureste imediat,chiar daca afara e -20 grade. deasemenea ,cand setez o temperatura (ex.25 grade) si afara e frig, la un moment dat porneste si aerul conditionat..ptr. o scurta perioada. (cred ca baga aer uscat...nu stiu exact) dar este eficient. |
--------------------
Toyota
Prius 2
2006 Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990 |
|
pegas |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 29 September 05 From: IASI ![]() |
eu il folosesc zilele astea pentru a dezaburi mai repede masina. sub 5 grade celsius el nu mai functioneaza propriuzis. adica, nu iti da aer rece in masina.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2001/Dinamyque, 1.4 16V
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 17:50 |