Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Vanzari Megane, de ce oare?

Bogdans
post 15 Aug 2006, 19:01
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 30 January 06




http://www.adevarulonline.ro/2006-08-03/Fi...ere_193496.html

ce ziceti de articolul asta? cam care ar putea fi cauzele unei scaderi atat de importante?
sa fie ca masina nu e atat de fiabila(pentru romania, as adauga eu)?


--------------------
Vw golf 1988, 1.6tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kodrix
post 15 Aug 2006, 19:14
Post #2


Membru tanar


Group: Members
Posts: 220
Joined: 20 July 05




Pai principalul motiv ar fi atitudinea celor de la RENAULT ROMANIA!


--------------------
- - -
Skoda Fabia 1.2TSI 2010
Logan 1.4MPI Laureate 2005 de la 0 km la peste 180.000 km

Logan 1.4MPI 2009 E0
Logan 1.4MPI 2009 Ambiance
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
made
post 15 Aug 2006, 19:27
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 195
Joined: 13 April 05
From: Bucuresti




Stai sa vezi cand o sa afle si grupul ce politica a aplicat renault romania...
Eu zic ca e doar un inceput. Poate astfel revin si ei cu picioarele pe pamant.


--------------------
ex Renault Megane 2 Sedan 2005 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dobro_c
post 15 Aug 2006, 19:39
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 14 August 06
From: Baia Mare




kodrix are dreptate... personalul nu da dovada de profesionalism, incepand cu persoanele din showroom si terminand cu mecanicii

cateodata ma intreb daca persoana din showroom are habar de cum functioneaza masina, si mecanicii cred ca suntem tot in epoca daciilor 1300


--------------------
Renault Megane 2005 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 15 Aug 2006, 20:35
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




Un motiv serios ar putea fi si faptul ca Ren. Rom. a sarit putin calul la preturi. Un singur exemplu concret: a lansat modelul MII varianta II la un pret semnificativ mai mare decat la varianta I, mai ales la bicorp si sedan iar diferenta de pret nu justifica ce s-a adaugat sau modificat; in plus si modele noi (clio 3, meg sport, meg coupe) au preturi destul de ridicate in raport cu ce ofera si cu faptul ca, incet-incet, masina devine oarecum depasita si se banalizeaza. Si toate astea in paralel cu o ofensiva foarte agresiva a concurentei directe:
Ex: Citroen C4, (coupe sau berlina) 1,6 110 CP cu Climatronic bi-zone, jenti aliaj, cd, proiectoare si Cruise control la sub 14000 Euro.
La asta se adauga binenteles politica prost gandita a celor de la Ren Rom. De ani buni au fost lideri datorita unei masini cu un raport calitate/pret imbatabil, au vandut in prostie fara ca ei sa aiba cel mai mic merit si li s-a urcat la cap. De unde acum cativa ani alergau dupa clienti, in ultima vreme devenisera aproape aroganti, ca pe vremea cand stateai la coada la dacie. Am cel putin 2 prieteni care au renuntat la Ren tocmai pt ca la reprezentante au fost tratati ca niste milogi carora li se facea o favoare ca li se aduce masina in 2 luni in loc de 3. Mai aveau putin si cereau si spaga. Au fugit glont la Citroen, de la ei am exemplul concret.
Faptul ca au vandut mult s-a intors impotriva lor, mai ales ca se raporteaza mereu la plafonul anterior de vanzari.
Ar fi fost o lovitura de imagine extraordinara daca MII varianta II, cu micile ei modificari, venea anuntata cu surle si trambite la un pret usor mai mic decat varianta I. Nivelul de vanzari le-ar fi permis-o cu siguranta. S-au lacomit si acum se intoarce importiva lor.

This post has been edited by dili: 15 Aug 2006, 20:39


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviurosioara
post 15 Aug 2006, 21:03
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 209
Joined: 2 December 05




Eu as zice ca rata celor care fac aceeasi greseala de 2 ori scade simtitor. Asta ar fi explicatia, din punctul meu de vedere.


--------------------
Renault Megane Sedan 2005
Renault Megane II Sedan, Confort Privilege, 1.5dci 100cp, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 15 Aug 2006, 21:04
Post #7


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




Din pacate nu cred ca e cazul sa ne imbatam cu apa rece: "Potrivit raportului companiei Renault Nissan România, importatorul general al mărcii, în primele șapte luni s-au vândut 13.000 de unități față de nivelul de 13.600 de autovehicule consemnat în intervalul similar de anul trecut." Scaderea de de vreo 4.6%, subtire, astea-s valori normale.
Daca era o scadere in vanzari de 20-30% atunci da, era o MAARE problema pentru Renault Romania. Dar asa, o scadere de 600 unitati din 13000 vandute, in situatia in care in afara de Clio III nu a fost nici o lansare de model nou (sper sa nu fi gresitcorectati-ma), nu mi se pare un capat de tara. In conditiile in care GM (Daewoo/Chevrolet, Opel), VAG (Skoda, Seat), PSA sau Fiat au avut oferte apropiate, si in care Logan e de mult isterie nationala (ne place sau nu, e o masina care a prins, si are destule avantaje fata de concurenta), cred ca nu e (aparent) nici o alarma pentru Renault, o pot drege usor prin ceva oferte.
Articolul nu prea merita resursele alocate pt. publicare, fiindca autorul nu ofera o analiza detaliata a vanzarilor pe clase / totale pt. aceeasi perioada a altor grupuri / marci, o comparativa Romania / Europa de Est / Europa de Vest, auto noi vs. sh, s.a.m.d. Poate a fost recesiune economica, poate se sparg mai multe strazi in unitate de timp si oamenii normali la cap isi amana un pic achizitiile de masini noi, cine stie, pot fi destui factori care influenteaza scaderea vanzarilor.
Poate ca, totusi, cei de la Renault Romania ar putea sa inteleaga si altceva din scaderea de 4.6%. Si anume ca reno, cu toate bubele ei, e o masina care la momentul asta se vinde singura. Iar Renault Rrromaniah frateh sa faca bine sa-si reconsidere pozitia fata de client, fiindca oricat de draguta, colorata sau fasneata ar fi masinuta, conteaza foarte mult ce se intampla DUPA ce seilzmenu' l-a prostit pe client.
Parerea mea ™
Oops, am uitat, am mai zis cumva ca reno nu intra inca in optiunile mele pt. masina noua? smile.gif

Bafta,
Adi


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vali 1997
post 15 Aug 2006, 21:54
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 19 July 06




Totusi care dealer care functioneaza in Romania da dovada de " profesionalism, incepand cu persoanele din showroom si terminand cu mecanicii". Macar ca Renault-ul ? Peugeot la care ai doua preturi unul pentru revizia la "negru" si unul oficial , Toyota care in tara are contracte cu service-urile independente pentru revizii , etc. Cred ca din punctul asta de vedere renault-ul sta cel mai bine . Macar are o retea de service in tara si multi dealeri in Bucuresti . Ai de unde sa alegi . In rest te lovesti de nesimtirea si nepasarea romanului care-i valabila la toti dealerii .Asta cred eu . Poate gresesc . Cred ca le scad vanzarile fiindca s-au trezit si ceilalti si au vazut ca se poate .


--------------------
Ford Focus 2.0 TDCI 163 CP 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 15 Aug 2006, 22:24
Post #9


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(Vali 1997 @ 15 Aug 2006, 22:54)
Totusi care dealer care functioneaza in Romania da dovada de " profesionalism, incepand cu persoanele din showroom si terminand cu mecanicii" [...] Cred ca din punctul asta de vedere renault-ul sta cel mai bine . Macar are o retea de service in tara si multi dealeri in Bucuresti . Ai de unde sa alegi .
Ah, e vorba de reteaua care pana la spag^H^H^H^achizitie era a UAP? Plina de carburatoristi si de specialisti in reglaje de motor in timpul programului DAAAR in afara service-ului ? radmasa.gif Vali, fara suparare, dar asta nu e asistenta tehnica, e umilire de sine a mecanicului si bataie de joc pentru client. Nu are sens sa reluam aceleasi discutii vechi si perpetue, cu totii cred ca am fost macar o data in situatia de a ne baga picioarele in el de service [ne]autorizat si in ea de garantie, si de a ne face reparatiile in spatele blocului. Mie imi pare rau ca sunt f. putini chiar intre cei mai tineri, care au crescut intr-un mediu un pic de tot diferit fata de nenorocirea de pe vremea comunistilor, si care au o atitudine corecta fata de ei, de angajator si de client. Sunt putini, am cunoscut si eu cativa, dar din pacate plaga e prea mare.
Ai dreptate cu nesimtirea generalizata, dar in cazul reno e o situatie mai speciala. In sensul ca, ei venind deja in tara cu atitudinea binecunoscuta de "te ard fraiere" (politica cel putin discutabila in stabilirea serviciilor si a tarifelor aferente), s-au procopsit cu o retea compusa, ghinionul lor, din romanasi cu fro' 3 clase peste la capitolele nesimtire, iuteala de mana si alte sporturi nationale. Saracii frantuji, si-au gasit nasul in materie de smenuri
QUOTE(Vali 1997 @ 15 Aug 2006, 22:54)
In rest te lovesti de nesimtirea si nepasarea romanului care-i valabila la toti dealerii.
Da, perfect adevarat, dar din pacate asta e mantaua de ploaie a celor de la renault rromaniah sad.gif

Bafta,
Adi

This post has been edited by adip: 15 Aug 2006, 22:58


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan1978buc
post 15 Aug 2006, 22:52
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 23 January 06




Tin cu marca in sine, imi place masina, dar din cauza Renault Romania, sper sa nu se mai cumpere. Urmatoarea masina sper sa nu mai fie Renault, si asta numai din cauza Renault Romania cu tot grupul lor: dealeri, service, RCI, etc.


--------------------
Renault Megane 2006 1.5dci
Megane 82 cp, putin mai rapid decat cele uzuale :)
Broker asigurari.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 15 Aug 2006, 23:04
Post #11


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(made @ 15 Aug 2006, 20:27)
Stai sa vezi cand o sa afle si grupul ce politica a aplicat renault romania...ck]
Eu zic ca pe francezi ii doar la basca de politica renault romania, cata vreme au vanzari apropiate de cele estimate. Au o oarecare pozitie de monopol pe piata deci nu au de ce sa-si faca griji prea curand.

Bafta,
Adi


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata
post 15 Aug 2006, 23:12
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 26 November 03




Revenind la subiectul articolului in sine, desi nu e o scadere semnificativa in sine ea vine totusi pe un trend crescator al pietei in general, ceea ce mai amplifica oarecum procentul de 4,6%. Cred ca un motiv serios este ca argumentul lor nr.1 adica pretul, s-a cam pierdut asa putin cate putin.
A, si mai ziceau ca o sa produca in paralel clio 3 cu clio campus o perioada ceea ce nu s-a produs, desi pe site modelul apare ca unul curent iar genul asta de strategie in ro a prins de minune.


--------------------
ex-dsn 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dobro_c
post 15 Aug 2006, 23:17
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 14 August 06
From: Baia Mare




poate vorbesc in nestiinta de cauza dar eu cred ca Renault-ul frantuzesc (angajatii, mecanicii, calitatea serviciilor, etc.) e mult superioar Renault-ului romanesc, si aici intra orice alta masina, dar asta e vina romanului pt ca asa suntem noi si pana ce o sa ajungem si noi la un nivel comparativ cu cel al altor tari mai este mult zic eu...

asa ca pana atunci nu avem absolut ce face. pana atunci eu personal o sa fac tot posibilul ca relatia mea cu showroom-ul respectiv mecanicii sa fie cat mai buna pt ca la ei o sa apelez in caz de ceva...


--------------------
Renault Megane 2005 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
another_brick_in_the_wall
post 16 Aug 2006, 08:34
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 30 August 05




in principiu sint de acord cu un ghiveci format din mesajele lui "kodrix", "liviurosioara", "adip".....

Desi sint de acord si cu ideea ca problema este DUPA ce cumperi masina, indiferent de marca... Stiti si de problema aceea cum ca sintem romini si asta ne ocupa mai tot timpul...
ohmy.gif)

Anyway, ma numar printre cei ce nu mai vor sa cumpere masina Renault, din cauza celor de la Renault Romania, nu din cauza dealer-ului/service-ului (SERUS) care, personal, mi se pare super ok...


PS. sa mai zic ca mail-urile care le-am trimis la Vocea Clientului cu privire la conditiile din Garantia Extinsa, au fost redirectionate catre dealer...?????
Am ris cu un ochi si am plins cu celalat..... oare ce crede persoana de la Renault Romania, ca dealer-ul a facut regulile din "Conditiile de Aplicare ale Garantiei Extinse" pe care le-am criticat eu.....?!?!?!?!?!????!!!????!!!????

Stupid de stupid.... ca sa zic asa...




--------------------
Renault Megane II 2005/Dynamique
Megane II Bicorp
1,5dCi - Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Turkish
post 16 Aug 2006, 08:55
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 11 November 05




in primul rand ca e o scadere care anticipeaza si urmeaza cumva un trend din piata

doi ca lumea incepe sa afle din surse variate opinii despre masina. despre fiabilitate.

chiar si asa stati linistiti nu ajunge reno ca fiat.


--------------------
Honda Accord 2.4, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 16 Aug 2006, 09:11
Post #16


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




Nu e nici un trend in piata, piata explodeaza si creste cu 30-40%. marcile puternice (in care inc aintra si renault0 au avit cresteri peste 30%. In conditiile astea scadere de vanzari cu 5% este ceva important, mai ales in anul in care ai lansat 2 modele noi, din clasele cele mai cumparate (Clio III si Megane II.2).

Din punctul meu de vedere sa nu mai vanda de acum incolo nimic si sa imbunatateasca experienta pentru clientii existenti, caci astia sunt cei care genereaza clienti noi.


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dmc
post 16 Aug 2006, 21:24
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 703
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




Eu sincer nu cred ca doar Renault Romania este de vina. Nu cred ca ei sunt de vina pentru motoarele vechi pe motorina care inca se mai vand pe Megane sau de accesoriile care nu pot fi comandate in Romania.

Ma cam intreb cat de mult or sa mai creasca vanzarile la masini, atat in Bucuresti cat si in toata tara? Parcul auto a fost deja inoit gratie creditelor bancare. In plus creditele se dau din ce in ce mai greu, iar cei care deja le-au luat doar peste cativa ani poate vor schimba din nou masina.

Cand piata se va stabiliza, poate atunci se va schimba si modul in care vor fi tratati clientii in service.


--------------------
Renault Megane II 2004 - 1.6 115
Megane 2 Sedan 1.6 115 Privilege
Iulie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 16 Aug 2006, 22:16
Post #18


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




Anul asta iaumasina cei care n-aveau destui bani anul trecut (myslf included). La anul o sa ia unii care strang de trei ani. Altii anul asta au luat apartament, peste doi ani isi schimba masina veche de 9 ani. Pana termin eu exemplele (reale), trec 4-5 ani si parca iar o sa ma apuc si eu sa vad ce mai e nou pe piata...

Tot asa, piata cere mereu masini noi, lumea cumpara...


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vali 1997
post 16 Aug 2006, 22:22
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 19 July 06




Parcul nostru este departe de a fi innoit si in plus este in plina crestere . Suntem printre tarile din Europa cu cel mai mic numar de masini la mia de locuitori (aprox. 125 ) dar crestem spre deosebire de tarile bogate care s-au stabilizat de mult . De asta suntem si interesanti pentru occident . Marea Britanie , Franta , Germania si Italia sunt la aproximativ 650 auto/ 1000 locuitori iar Spania si Portugalia spre 300 . Mai avem de asteptat pana o sa fim respectati .


--------------------
Ford Focus 2.0 TDCI 163 CP 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 17 Aug 2006, 07:09
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Cred ca vanzarile au scazut din cauza pretului cam ridicat.Nu inteleg de ce 2.2 e mult mai scump decat 2.1.Deja am impresia ca cei care vor sa-si ia 2.2 incep sa fie furati de Skoda.
Alta varianta ar fi sa se fi aflat de forumul nostru? ph34r.gif


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danezu
post 17 Aug 2006, 07:51
Post #21


un fost proprietar de megan.....


Group: Members
Posts: 914
Joined: 3 January 06
From: Bucuresti




La Megane ai discount de ~ 2000 euro pe cand la Skoda ai 1 sau 2% maxim.
Eu sunt unul care a "fost furat de Skoda" radmasa.gif ,cand m-am suit in ea parca stai in camion...... Am ales Megane si in afara de scandalurile cu Renault Romania,legate de acte si alte maruntisuri,am fost foarte multumit de alegere.
Vanzarile au scazut din cauza firmei mama,care nu trimite facturile la timp,nu face vama in timp util,am simtit pe pielea mea aceste lucruri.MOTIVUL: sunt in concedii radmasa.gif


--------------------
Saab 9-3 2.2 TiD Vector
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kodrix
post 17 Aug 2006, 15:20
Post #22


Membru tanar


Group: Members
Posts: 220
Joined: 20 July 05




QUOTE(AlexC @ 16 Aug 2006, 10:11)
Nu e nici un trend in piata, piata explodeaza si creste cu 30-40%.
*


E, se pare ca anul acesta cresterea vanzarilor de masini s-a mai potolit. Vanzarile de autovehicule noi in Romania au totalizat 166.196 de unitati in primele sapte luni ale anului, cu 5% mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut.
Renault ramane cea mai populara printre automobilele de import cu 12.624 de unitati vandute in scadere fata de cele 14.051 comercializate in aceeasi perioada a anului trecut. Deci pe primele 7 luni ale acestui an Renault Romania a vandut cu 1427 de masini mai putin (aprox. 10% mai putin fata de vanzarile de anul trecut).
Scaderea de 10% ar trebui sa fie cu atat mai ingrijoratoare pt. conducerea Renault Romania avand in vedere proaspata lansare a modelului Clio III si faceliftul la gama Megane.

As remarca ca Skoda a vandut anul acesta in primele 7 luni 10784 de masini fata de 7.935 cat a vandut anul trecut (crestere cu aprox. 35%).
Daca Renault Romania nu isi schimba atitudinea si nu va face niste discount-uri masive s-ar putea ca la finalul anului Skoda sa ajunga f. aproape sau chiar sa bata Renault Romania la capitolul vanzari pe 2006.

O analiza completa a pietei auto pe primele 7 luni: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=52091

This post has been edited by kodrix: 17 Aug 2006, 15:45


--------------------
- - -
Skoda Fabia 1.2TSI 2010
Logan 1.4MPI Laureate 2005 de la 0 km la peste 180.000 km

Logan 1.4MPI 2009 E0
Logan 1.4MPI 2009 Ambiance
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 17 Aug 2006, 15:24
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




Asta cu vama si eu am simtit-o.... dar ma bucur ca totul a trecut si am masina...


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 17 Aug 2006, 15:37
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




Chestia cu discounturile e o buba mai veche la renault. Nu uitati ca, acum vreo 2 ani cand a cazut euro de la 41 la 37 de mii, Renault Rom au fost primii care au mai pompat 500 euro in preturi, scurt si fara explicatie. De parca ar fi platit masina in Franta in lei si nu in euro. Si dupa aia s-au apucat sa anunte discounturi "masive", de 1000 de euro.
La fel si cu seria MII. varianta 2. Au iesit cu ea pe piata cu aprox 1500-2000 euro mai mult (care, sa fim seriosi, nu se prea justifica) si acum ofera discounturi. Sunt convins ca in aceasta diferenta de pret este inclusa din nou o marja de devalorizare a euro, care acum 1 an era 37 si acum e 35 de mii.
Megane a fost o masina care s-a vandut singura, in primul rand datorita raportului oferta+dotari/pret. La ce oferta au avut, cred ca masina se vindea si pe marginea drumului. In momentul de fata, dupa ce au vandut mult si li s-a urcat la cap fara sa aiba cel mai mic merit, concurenta ii loveste cu aceeasi arma.
Si sa nu uitam programul masiv de investitii din toata tara. Inclin sa cred ca reprezentantele dacia-ren sunt cele mai numeroase si mai mari. Iar aceste investitii trebuie amortizate, in dulcele stil romanesc, intr-un an-doi daca se poate, pe spinarea clientilor.


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 17 Aug 2006, 15:52
Post #25


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




Eu unul ma bucur ca le-a scazut vanzarea si le doresc La mai mare tongue.gif

Desi e putin probabil, poate asa isi vor da seama ca trebuie sa schimbe cate ceva in mentalitatea lor de francezi comunisti, iar utilizatorul/clientul ar trebui sa aiba numai de castigat din chestia asta....


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 17 Aug 2006, 16:08
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 14 January 06




scaderea nu e asa de mare zic eu, tinand seama ca anul asta a avut trecerea de la megane 2.1 la 2.2, cand a fost mi se pare o perioada cand nu prea puteai sa cumperi megane. La clio symbol cum e? tot la fel odata cu trecerea la phase 4? Oricum si concurenta a contribuit la aceasta, hyundai-ul accent crdi a luat ceva clienti de la megane, la fel si opel astra classic.

In privinta lui megane, daca ar mentine in continuare discountul ala de 2.xxx euro (mi se pare ca a existat a doua luna de la lansarea faceliftului) si daca masina se va dovedi mai fiabila , cred ca vor avea succes.

Problema e la clio, care e destul de invechit, desi vine la un pret foarte bun.


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 17 Aug 2006, 18:26
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




Daca in procente scaderea nu e mare, in realitate este foarte semnificativa, din doua motive:
1. au lansat mai multe noutati, de la modele complet noi (Clio III) la completari de gama (si la megane si la scenic au aparut variante noi) si un face lift (MII) si totusi, in conditiile astea, au vandut mai putin. De ce? Pt ca tocmai modelele care i-au propulsat in top nu au succesori pe masura. MII.2 a iesit din palarie nejustificat de scump iar clio symbol nu are inlocuitor, atata timp cat Clio III a cam sarit si el calul la pret. 13000 Euro pt un Clio III cu dotari cat de cat onorabile este deja exagerat, mai ales fata de preturile cu care renault si-a obisnuit clientela
2. isi pierd clienti in favoarea concurentei; daca pierzi un potential nou client mai treaca-mearga dar daca incepi sa-ti pierzi clientii "traditionali", care au mai avut ren si care manifestau intentia de a-l schimba cu un altul, atunci lucrurile sunt foarte grave.


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rty745
post 17 Aug 2006, 19:54
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 31 December 04




Cred ca principalul motiv de scadere e ca imaginea lor de marca ("equity" ca sa zic asa) a luat-o la vale rau de tot.
- Si-au creat un renume ca produc masini "ieftine" in sensul prost al cuvantului prin faptul ca folosesc materiale cu aparenta ieftina de chici, desi diferenta pt niste materiale mai de doamen ajuta nu cred ca ar fi asa mare
- Isi trateaza clienti care se intampla sa aiba probleme in perioada post-garantie cu o nesimtire monumentala : refuzul de recunoate problemele de fabricatie (ex. 1.5 dci, suspensia, directia etc) si punerea acestora pe seama motorinei/drumurilor de la noi si preturi f. mari la piese. Treaba asta nu se intampla in Franta.
- pare ca fac masini din ce in ce mai proaste. Primul meu symbol era in mod cert mai bine facut decat asta; prima generatie de megane a avut mai putine probleme decat a 2-a. iar la clio 3 am citit deja despre haioane ca troncane, chedere care vajaie...ce o sa scrie pe forumul asta peste vre-o 2 ani?


Eu unul am fost mult vreme fan reno., de cand eram in liceu. Prin '92 mi-a picat in mana o revista frantuzesca in care era prezentat r19 facelit. Ca pustan care nu ma suisem in altceva decat in traditonala dacie, fost cucerit pe loc de reno si asa am ramas aproape 15 ani.... Dar mi-a trecut!

Mi-am luat primul reno si pt ca era ieftin si pt ca era reno. Acum regret oarecum ca am luat a doua oara tot reno, dar sunt bucuros ca nu m-am bagat la rate pt unul mai scump, asa ca pot sa-l schimb mai usor laugh.gif Cand o sa schimb masina asta cu siguranta nu va mai fi un reno. Poate ca nici alte marci nu or fi mai breze, dar cel putin am sa incerc altceva.

by the way, in afara de fiat credeti ca exista in romania vre-o marca occidentala sau japoneza cu o imagine mai prosta ca reno?


--------------------
laguna 2.0 dci privilege 2008

ex. symbol 1.5 dci 80&65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 18 Aug 2006, 07:54
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Cred ca exagerezi cu faptul ca reno ar fi pe penultimul loc!Mai e loc si de alte firme sub reno.


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
snowdream
post 18 Aug 2006, 09:50
Post #30


posesor de meganel


Group: Members
Posts: 176
Joined: 21 July 06
From: Ilfov




Cred ca scaderea vanzarilor Reno in Romania se datoreaza faptului ca au inceput sa scumpeasca produsele, ma uit la Clio III care are un pret foarte mare comparativ cu concurenta C3 ...

Si sa nu uitam calitatea service in romania , modul in care esti tratat, si timpi de rezolvare.... Ca sa nu vorbim de scoruri ......... Daca serviciile s-ar ridica la nivelul preturilor cred ca multi ar inchide din ochi..... wink.gif


--------------------
Renault Megane I RTA 2000/ 1.6/8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 15:07
Dacia