Intrebare pentru initiati, zgomot la motor...
![]() ![]() ![]() |
Intrebare pentru initiati, zgomot la motor...
MoshPuiu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 5 July 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane I Classic
1,6 16V
|
|||
bogdan20 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 1 August 04 From: Iasi ![]() |
Da e normal,dar nu tot timpul va face asa.Eu banui ca zgomotul e produs de modul in care cupleaza ambreiajul pentru ca daca masina nu e in viteza nu mai face asa mult zgomot.La a mea sunt zile in care e mai zgomotoasa si zile in care e foarte siletioasa.Si eu incerc sa gasesec o explicatie.
|
--------------------
Honda Accord
ES
2007
- IS 01 DOR
|
|
MoshPuiu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 5 July 06 ![]() |
Nu e de la ambreiaj... Orice masina cind e debreiata nu face zgomot mare (chiar si cele din 1900 toamna) si asta pt ca motorul nu e in sarcina. O data ce motorul 's-a cuplat cu cutia' si nu mai schimbi treapta de viteza, nu e normal sa aiba 'salturi' de zgomot pe masura ce accelerezi. Am I right?
|
--------------------
Renault
Megane I Classic
1,6 16V
|
|
dili |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
@ MoshPuiu: Sa-l stapanesti sanatos.
Nu cred ca trebuie sa-ti faci probleme. Am avut 5 ani jumate un megane classic 1,6 si avea exact acelasi comportament: foarte zgomotos (aproape ca un huruit) in intervalul 110-120km/h. Pur si simplu se compoprta de parca ar fi avut un "punct mort", ca la sportivii de performanta, pe care trebuie sa-l depaseasca. Sub 110 si mai ales peste 125 se linistea ca prin minune, parca era alta masina. Pur si simplu parca imi arata ca nu-i place in intervalul de turatie mentionat. Si asta numai in treapta V. Nu stiu cat e de normal dar, in conditiile in care la mine a mers fara probleme atatia ani, inclin sa cred ca face parte din comportamentul obisnuit al masinii. Aproximativ acelasi comportament il am si pe MII, numai ca aici se manifesta intr-un interval superior; tace dupa 130-135 km/h. In ceea ce priveste debitul de aer, prima verificare trebuie sa o faci la filtrul de praf si polen. Aproape sigur ca este imbacsit si colmatat. Il gasesti f. usor, dupa ce ridici capota la motor si scoti ornamentul de sub parbriz, pe partea stanga. Acolo vei gasi un capac de plastic negru cu 2 suruburi; le desfaci si tragi in sus de filtrul pe care il gasesti acolo. This post has been edited by dili: 14 Aug 2006, 08:16 |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
promar_tm |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 7 August 06 ![]() |
Da e normal. Asa este zgomotul de Renault. Defapt la benzinare Renault nu sunt tocmai campionii silentiozitatii si nici a fiabilitatii. Am si eu un tot Megane 1 si l-am luat nou si poti sa-ti inchipui ce uimire pe mine cand am auzit cum suna, dupa ce initial am avut un Opel Vectra supersiletioasa, tot pe benzina. Si am dat fuga la service dar au zis asa sunt ele. In schimb am condus un Megane 2 1.9DCI. Am foarte impresionat de silentiozitate si putere. Comportamentul este exat cum l-ai descris. La 160Km/ora o sa ai impresia ca ai motor electric.
|
--------------------
Renault
Megane Classic
2003, 1.6 16V
- TM
|
|
nacht |
![]()
Post
#6
|
![]() F U H R E R Group: Members Posts: 350 Joined: 27 April 05 ![]() |
Trebuie sa te contrazic in ceea ce priveste silentiozitatea. Cel putin pe M2. Inainte am mers pe Cielo, Peugeot, Ford si ocazional Skoda octavia. In afara de Skoda toate erau benzinare. Fata de ele M2-ul mi se pare mult mai silentios. La turatii mari (peste 4000) orice motor pe benzina urla - de fapt asta e si farmecul benzinarului: zgomotul pe care il face cand il calci.
|
--------------------
Honda
Accord 2.0L 155CP, SSE,
2008 - a swing to perfection
|
|
lexxx |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 23 November 05 ![]() |
Confirm, si la mine face la fel pe la 110/ora.
Chiar daca am Laguna, am acelasi motor K4M . |
--------------------
Tot Renault va fi.
Laguna 3
2008
|
|
MoshPuiu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 5 July 06 ![]() |
Merci mult pt pareri... M-am linistit acum in privinta motorului.
O sa schimb filtrele pt ca am ajuns intre timp la 90k si tre sa-i fac revizia; o sa vad atunci daca se rezolva problema aerului la parbriz. Drept sa va spun, nu prea as crede deoarece debitul de aer pe celelate guri de aerisire este mare iar la parbriz aproape de loc, indiferent de selectorul de la bord (parbriz sau parbriz+bord.....). Aerul nu intra tot pe la parbriz pt toata masina ?! |
--------------------
Renault
Megane I Classic
1,6 16V
|
|
kodrix |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru tanar Group: Members Posts: 220 Joined: 20 July 05 ![]() |
@MoshPuiu
Cica ar intra esapamentul in rezonanta, deci nu e o defectiune ci e un feature. Aceiasi problema apare si la Loganul pe benzina si a fost discutata pe larg pe forumul dacia. This post has been edited by kodrix: 14 Aug 2006, 23:24 |
--------------------
-
-
- Skoda Fabia 1.2TSI 2010
Logan 1.4MPI Laureate 2005 de la 0 km la peste 180.000 km Logan 1.4MPI 2009 E0 Logan 1.4MPI 2009 Ambiance |
|
dili |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
@ MoshPuiu
Daca tot mergi la revizie, asigura-te ca i-a fost schimbat setul de curele la distributie la 60K, sa nu ai vreo surpriza. Daca nu esti sigur mai bine le schimbi tu, decat sa patesti vreo belea. Au fost multe cazuri cand fostii proprietari, stiind ca vor vinde masina in curand, nu s-au mai deranjat sa le schimbe. @kodrix Multumesc pt informatie. Desi sunt la al doilea megane in 6 ani, explicatia cu esapamentul o aud prima data si mi se pare extrem de logica (fara sa fiu specialist), mai ales daca ma gandesc la tipul de zgomot din viteza V. Este un zgomot de tip vibratie care te invaluie (eu il simtem mai mult in masele si in crestetul capului decat in urechi ![]() @promar_tm In privinta zgomotului la alte masini nu te contrazic pt ca nu prea m-am plimbat cu alte benzinare la 120km/h dar nici cu ren nu mi-e rusine; la MII (benzina, 1,6), de la 130 in sus se aude numai zgomotul curentului de aer pe langa masina iar pe la 150 e o adevarata incantare. In privinta fiabilitatii motoarelor Renault pe benzina insa nu cred ca ai dreptate. Daca faci un mic istoric vei vedea ca, de foarte multi ani, Ren. a cam dat tonul in gama 1,4-1,6, ei fiind cam primii care au facut pasajele de la 75 la 90, apoi la 107-110 si in sfarsit la 115 CP. Iar motorul de 1,6 si 115CP este azi unul din cele mai reusite. Poti sa faci o statistica a forumului si vei vedea ca, intr-o majoritate covarsitoare, problemele forumistilor tin de cu totul alte subansamble decat de cele ale motorului propriu-zis (flanse, bucse, etc). Nu e locul aici pt o polemica si nici nu trebuie sa o iei la modul personal, pur si simplu e bine ca, atunci cand faci o astfel de afirmatie (mai ales pe forumul Renault), sa ti-o sustii si cu argumente. Scuze moderatorilor pt usorul off-topic. Cu stima. This post has been edited by dili: 15 Aug 2006, 07:16 |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
zyppo |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 23 February 05 From: Bucuresti ![]() |
MoshPuiu, se pare ca este o zona de "rezonanta". Am un amic care are tot un Megane I pe benzina si are acelasi zgomot in jur de 110km/h, dupa care dispare complet.
This post has been edited by zyppo: 15 Aug 2006, 10:42 |
--------------------
Renault
Megan Sedan
2004 - 1.6 16v MEGANE II Sedan 1,6 16v - 2005.
Confort Privilege - Negru, Clima, ESP, Xenon. |
|
FederalMogul |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 13 June 06 From: TM ![]() |
QUOTE(MoshPuiu @ 15 Aug 2006, 00:14) Merci mult pt pareri... M-am linistit acum in privinta motorului. O sa schimb filtrele pt ca am ajuns intre timp la 90k si tre sa-i fac revizia; o sa vad atunci daca se rezolva problema aerului la parbriz. Drept sa va spun, nu prea as crede deoarece debitul de aer pe celelate guri de aerisire este mare iar la parbriz aproape de loc, indiferent de selectorul de la bord (parbriz sau parbriz+bord.....). Aerul nu intra tot pe la parbriz pt toata masina ?! daca zici ca iti intra aer normal pe la toate gurile doar pe la parbriz nu pune selectorul pe aer exterior+parbriz si in plus inchide manual toate gurile de la nivelul bordului si ar trebui sa iti bage in proportie de 90% tot aerul prin gurile de la parbriz. Daca nici asa nu merge inseamna ca ai o flansa blocata. |
--------------------
Renault
Megane 3 RS
2013
|
|
MoshPuiu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 5 July 06 ![]() |
QUOTE(FederalMogul @ 15 Aug 2006, 15:38) daca zici ca iti intra aer normal pe la toate gurile doar pe la parbriz nu pune selectorul pe aer exterior+parbriz si in plus inchide manual toate gurile de la nivelul bordului si ar trebui sa iti bage in proportie de 90% tot aerul prin gurile de la parbriz. Daca nici asa nu merge inseamna ca ai o flansa blocata. In ultimul timp nici n-am mai avut timp sa merg cu masina... O sa incerc si chestia asta; gurile de la bord sunt deschise undeva pe la 3/4... Si sa nu uit... am mers cu un clio nou 1,4 si am observat acelasi zgomot pe la 80km/h. E clara treaba... |
--------------------
Renault
Megane I Classic
1,6 16V
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 16:18 |