indicator preincălzire bujii aprins
![]() ![]() ![]() |
indicator preincălzire bujii aprins
pioarum |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 20 June 06 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane sedan
2000 dTI
- DB 04 ZND
|
|||
R19/16v |
![]()
Post
#2
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
egr probabil...oricum o defectiune electrica a motorului
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Vali 1997 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 19 July 06 ![]() |
Nu are legatura cu bujiile . Eu am mers mult timp cu o singura bujie si nu s-a aprins nimic . Mergi la un service Renault si pune-o pe tester . Vezi sa nu ai vreun injector stricat .
|
--------------------
Ford
Focus
2.0 TDCI 163 CP 2012
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#4
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
si btw, TDI nu exista la reno....mai incearca
![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
stanciu_cosmin |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 25 May 06 ![]() |
QUOTE(pioarum @ 14 Aug 2006, 17:23) De la un timp a început să se aprindă indicatorul de preîncălzire al bujiilor. Am verificat bujiile și am constatat că una era arsă. Am înlocuit-o dar problema se menține. După ce pun contactul, se stinge indicatorul, pornesc motorul, iar după circa 15-20 de secunde se aprinde iar indicatorul. Am verificat din nou bujia pe care am schimbat-o, le-am verificat și pe celelalte și sunt toate OK. Ce poate fi? ![]() Salut, Am aceeasi problema, doar ca la mine becul se aprinde si se stinge singur in mers ![]() Am curatat EGR - care era murdar rau, dar problema tot acolo e .... am fost le Renault la tester si au zis ca nu e nici o problema cu injectie si ca cica e de la un fir intre calc de injectie si ABS (??). Tu cum ai rezolvat problema ?? Mersi! |
--------------------
RENAULT
Scenic RX4
2001
- b49gyy
|
|
Vali 1997 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 19 July 06 ![]() |
Si la mine se aprinde indicatorul de la bujii dar foarte rar si numai cand merg mult . Niciodata in oras . Nu cred sa aiba legatura cu ABS-ul . Cei de la Renault mi-au spus ca sunt "probleme de alimentare ". Cat timp sta aprins indicatorul ( 5-10 secunde ) nu se mai accelereaza . Pe de alta parte la un drum de 1100 km a facut doar o singura data .
|
--------------------
Ford
Focus
2.0 TDCI 163 CP 2012
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#7
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Cauza este data de problemele vanei EGR, care functioneaza prost, aceste masini nefiind Euro 3 ci Euro 2.
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
Vali 1997 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 19 July 06 ![]() |
De ce functioneaza prost ? Pentru ca sunt (masinile) euro 2 ? EGR-ul de la Megane I dCi este exact ca cel de la Solenza si respectiv "papuc". Chiar si asa este scump.
|
--------------------
Ford
Focus
2.0 TDCI 163 CP 2012
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#9
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
EGR-ul de la Mégane I este intr-adevar de Euro 3, dar nu functioneaza la parametrii de Euro 3. Hint : verifica numarul de papuci pe priza vanei EGR si compara cu numarul de fire de pe masina. Vei fi surprins sa vezi ca pe vana EGR sunt 5 papuci, in timp ce in mufa de pe masina vin doar 2 fire...care comanda simplu inchis/deschis acea vana, nu si in functie de alti parametri...temperatura, turatie etc...
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
Vali 1997 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 19 July 06 ![]() |
Posibil . Intr-adevar sunt doua fire doar . In privinta contactelor de pe mufa nu te contrazic . Oricum eu am scos mufa la un moment dat in timpul functionarii si la relanti nu s-a simtit nimic . Trebuia sa incerc si-n mers . Era interesant daca semnaliza ceva in bord .
|
--------------------
Ford
Focus
2.0 TDCI 163 CP 2012
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 00:42 |