Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Reconditionari planetare

dimi229
post 12 Sep 2006, 07:03
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 11 September 06
From: Iasi




Stie cineva unde se fac reconditionari planetare in Iasi? Si cam cat ar costa. (sau cele noi cat costa?). Se merita?

Motorul e de 1721 (F2N710), cutia nu stiu.


--------------------
Renault scenic Rx4 2.0 16V 102KW, F4R 744
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dantee
post 12 Sep 2006, 10:59
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 7 December 05




Mai in Iasi nu stiu dar in Bucuresti stiu .
Mai vezi si urmatoarele site: aici si aici
poate te ajuta cu ceva ( asta daca e sa trimiti planetara cu un curier ceva sau daca au ei o reprezentanta in zona)
Cutia de viteze - vezi ca are pe ia sus la unul din suruburi o placuta de tabla pe care scria codul ei ( JB 1, JB 2 sau JB 3 ) sau cam asa ceva.


--------------------
Renault Megane III 2010 / Sport Tourer / Privilege - B21HIM
Megane III Sport Tourer Privilege 1.5dci 105cp 2010
MeganeII Privilege 1.6 16v 2005
Clio Symbol Fidji 1.5dci 85cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aleks
post 13 Sep 2006, 22:04
Post #3


membru corespondent


Group: Members
Posts: 253
Joined: 7 July 06
From: Iasi




Pe str. Ipsilanti, man. Cum vii dinspre Podu de Piatra pe Ipsilanti spre Sf. Andrei, pe dreapta, vis-a-vis de o spalatorie auto barosana.

Sau la C.F.S., poarta "din spate".

Cit costa, nu stiu. Eu am dat pe una SH lunga (dreapta) R11 la Carsero 180 RON. De buna, e buna. Beton. Aia veche oricum era pe duca dar o pastrez tot pentru reconditionare.

Una noua de Solenza e vreo 400 RON. Noua de R11 din Turcia (gasibila la Chisinau fara probleme) e 150 USD plus cevasilea in plus pentru "adusul" peste Balta Neagra. In Romania - dracu stie cit vor astia, ca le aduc de prin Franta ori Slovenia, oricum fff scump - banuiesc ca intre 600 si 800 RON ! Cred eu...

Eu zic ca se merita reconditionarea - te mai "duce" cel putin 20 000 km... Cel putin. Daca tipul e serios si face treaba buna.

Hai noroc.


--------------------
Renault 11 86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100 - 126.000 km
Am întrebat, n-am dat cu parul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dimi229
post 15 Sep 2006, 09:41
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 11 September 06
From: Iasi




Multam mult, am sa trec pe unde ai zis.

Zici ca se merita sa iau si eventual SH de la Carsero? La ce trebuie sa ma uit (sa nu fie la fel de uzata biggrin.gif ). Si de care planetare... in functie de ce cutie e pe masina?! (da aia oare stiu ce fel de planetare imi trebuie ?!). Nu de alta da sa nu cumpar altceva... u knou: nu ma prea dau banii afara din casa, si decat sa nu se potriveasca si sa raman cu ele... (era sa patesc o data cu o bieleta parca).

Trebuie refacute si unghiurile dupa schimbare planetare?! (ca n-au reusit sa ma lamuresc de pe net)

Si inca o intrebare: pe Ispsilanti sau la C.F.S. asigura demontarea/montarea?! Sau trebuie sa merg intr-un service... sa le scoata si sa imping masina intr-un colt pina merg sa le las la rectificat (sau sa iau altele la schimb?!). Si oare dureaza mult?



(P.S.: Mama ce de intrebari biggrin.gif ;-) )


--------------------
Renault scenic Rx4 2.0 16V 102KW, F4R 744
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aleks
post 15 Sep 2006, 18:42
Post #5


membru corespondent


Group: Members
Posts: 253
Joined: 7 July 06
From: Iasi




Pai, eu zic ca se merita... Si raspund astfel si la intrebarile de final: iei un SH, il pui pe makina si te duci cu jaful la rectificat! Simplu, nu?

Cit despre cum o iei de la SH, iar e simplu: se baga gagiu' oleaca cu capsorul dedesubt (nu trebuie decit sa-l rogi frumos, faci putin pe fraieru') si-si da seama dintr-un ochi ce-ti trebuie. Oricum, la mine nici atit n-a fost cazul. I-am zis numai ce motor am. Da-i mai sigur sa se uite...

Eu am nimerit una beton, tot Glenzer ca aia ce-o aveam, merge brici. N-ai unde te uita. Ii apuci capatul dinspre roata si-l tragi viguros spre exterior, il rotesti in toate partile si asculti cu urechea lipita de burduf. Nu trebuie sa auzi nimic, da' nimic, nici un fel de tacanit, clantanit ori altceva. In general, baietii nu prea-si bat joc la Carsero. Sefu' ala, Catalin Rusu, e un tip destul de OK, are si el un R19 tinut in viata de implanturi SH, asa ca...

In fine, n-ai treaba cu unghiurile... Alea tin de bieletele de directie si capetele de bara (alea din prelungirea bieletelor, care vin la roata). Alea cind le schimbi trebuie refacute unghiurile... Ori, ma rog, dupa o perioada de "luat" gropi ori borduri cretine smile.gif

Noroc. Eu zic sa iei un SH bun, in felul asta nu stai pe coada la dispozitia rectificatorului si ai o planetara de rezerva la orice ora... Nu strica...


--------------------
Renault 11 86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100 - 126.000 km
Am întrebat, n-am dat cu parul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2024 - 19:31
Dacia