Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

RENAULT - DACIA LOGAN

AlexV
post 2 Jun 2004, 16:11
Post #1


Admin?


Group: Admin
Posts: 2.553
Joined: 4 December 02
From: Bucuresti




Iata ca a venit momentul mult asteptat.
Nu pot sa spun decat UAU.
E super.
aia cu sigla reno arata de plangi.

http://www.automondial.ro/news.php?nid=67


--------------------
Toyota RAV4 2.0
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claus
post 3 Jun 2004, 00:42
Post #2


private spice


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




e frumusica foc ...
ca sa nu zic ca m-am indragostit de botul cu sigla renault ... biggrin.gif


--------------------
renault megane II 2003 confort dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misterb
post 3 Jun 2004, 06:46
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 19 May 04
From: Bucuresti




Din pacate botul cu sigla renault nu va fi comercializat in Romania dar nu cred ca masina sta intr-o sigla. restul banuiesc ca este identica . Apropos , oricum pe varioanta de la noi scrie Dacia pe fata ci sigla dar pe spate nu stiu daca ati observat scrie Logan by Renault.
Oricum bravo, m-am hotarat imi vand Clio iau un Logan si mai raman si bani. Dar mai astept 1 an ca sa vad ce defecte apar dupa ce iau primii. 8)


--------------------
Renault Clio IV Estate 0,9 TCe 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radu718
post 3 Jun 2004, 07:19
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 675
Joined: 22 December 03
From: Bucuresti




Arata bine si are dotari super varianta de top...Cred ca va fi cea mai tare din clasa ei (Clio, Fabia, Polo, etc )


--------------------
Clio Symbol Expression 1.4 8V
Gri Boreal
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
David
post 3 Jun 2004, 07:33
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 370
Joined: 27 November 03
From: Cluj




QUOTE
Cred ca va fi cea mai tare din clasa ei (Clio, Fabia, Polo, etc )


Mai baieti, eu nu stiu unde va sta mintea ... da, arata bine, are dotari bune dar este o Dacie, facuta aici in Romania, si mama lui nu este Mazda, Toyota, Nissan sau Mercedes care sunt vestite de fiabilitate ci Renault a carui politica este ca dau masina noua mai ieftina, ca apoi recuperez banii din piesele vanduta.
Inainte am avut DSN, am zis ca pentru Romania Dacie trebuie, apoi ca are motor Renault este numai spuma pe tort: la mine dupa 20.000km chiar "spuma" a inceput sa-mi faca figuri si urma sa fie schimbata. L-am vandut de urgenta si am pus banii ca si avans pt. Clio. OK, fiabilitatea este mult mai buna decat la DSN, nu ma deranjeaza ca mai scartaie, ca pocnesc geamurile, dar ambreiajul si atitudinea Renault Romania lasa totusi o impresie negativa.
Nu vand acum Clio fiindca pierd destul de mult, dar am s-o vand peste cativa ani si in viata nu mai cumpar Dacie sau Renault sau orice descendent al acestuia.


--------------------
Opel Zafira 2003
Opel Zafira 2.0 DTI - 03/2003
BMW F650 - 08/1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radu718
post 3 Jun 2004, 07:54
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 675
Joined: 22 December 03
From: Bucuresti




David, iar te-a suparat cineva (ambreiajul??)...Oricum pe mine o sa ma lase in drum cat de curand...Dar sa revenim la subiect...Ca estetica este mult peste Clio, in primul rand nu mai are cocoasa aia urata, formele sunt mai agresive; si interiorul pare a fi ok...Sa vedem intr-adevar fiabilitatea...atitudinea o stim cu totii...Pretul mi se pare spectaculos!


--------------------
Clio Symbol Expression 1.4 8V
Gri Boreal
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
David
post 3 Jun 2004, 08:02
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 370
Joined: 27 November 03
From: Cluj




A, si asta am uitat: stim cum e Clio Symbol, si o parte vina probabil este din cauza economisirii, sa fie ieftina. Greu imi vine sa cred ca o masina si mai ieftina poate sa fie mai buna ... sad.gif


Off smile.gif poate m-am trezit cu piciorul stang.
Nu, ambreiajul acum e bine, cu exceptia ca-l ung saptamanal sa nu scartaie ca mi-e frica de consecintele scartaitului.
On


--------------------
Opel Zafira 2003
Opel Zafira 2.0 DTI - 03/2003
BMW F650 - 08/1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radu718
post 3 Jun 2004, 08:07
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 675
Joined: 22 December 03
From: Bucuresti




off, apropos de uns ambreiajul, iti scriu ceva pe tutorial...


--------------------
Clio Symbol Expression 1.4 8V
Gri Boreal
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
_182_
post 3 Jun 2004, 20:47
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 467
Joined: 21 May 04
From: Bucuresti




eu am mai spus si pe forumul autoshow, toata masina este un clio symbol restilizat, putini m-au crezut

au ambutisat tabla altfel, au lungit masina, au adaptat componentele la medii de exploatare dificile si au incercat sa simplifice ca sa fie cat mai ieftin

mie produsul mi se pare genial dpdv comercial si cred ca alte marci vor scadea greu la vanzari in Romania din cauza lui Logan

informatii complete am gasit aici (press release 2 pdf format 290Ko):

http://www.renault.com/presse/detail.cfm?i...d=7571&langue=2


--------------------
Renault Clio bicorp dCi 65 Expression 2003
Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radu718
post 4 Jun 2004, 07:10
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 675
Joined: 22 December 03
From: Bucuresti




Apropos de discutia de ieri : ma uit in poze acum, nu are geamurile laterale drepte ca la vechea Dacie...


--------------------
Clio Symbol Expression 1.4 8V
Gri Boreal
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 4 Jun 2004, 22:19
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




daca stai sa te gandesti ca are cam acelasi pret cu solnita iti dai seama ca merita cu adevarat baniii ! nu stiu ce e de capul ei dar o sa vad io la teste in toamna ! oricum din vazute si auzite golanu asta chiar face lovelele ! altfel o sa sparga piata sigur pe segmentul ei adika adio hyudai accent, solnita cielo, chiar nubira 2 ,kia rio, symbol,si altele ...


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radu718
post 20 Jul 2004, 15:27
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 675
Joined: 22 December 03
From: Bucuresti




LONDRA, 20 iul (MEDIAFAX) - Dacia Logan s-a aflat īn centrul celor mai agresive eforturi depuse vreodata la Renault pentru micsorarea costurilor, multe dintre componente fiind īmprumutate de la alte modele ale grupului, ceea ce a condus la crearea unui autoturism asemanat de Financial Times cu un monstru al lui Frankenstein. Potrivit lui Francois Fourmont, citat de publicatia britanica, economiile au īnceput prin identificarea functiilor de baza ale autoturismului si impunerea de limite de costuri stricte pentru echipele de designeri. Pentru a ramīne īn limitele trasate, designerii au īmprumutat fara ezitare componente existente la alte automobile Renault. Desi conceptul nu este nou, echipele de design au urmat strategia cu un zel care nu a mai fost observat īnainte la grupul francez, asa īncīt forma caroseriei Logan este una dintre putinele elemente originale de design. Fourmont sustine ca aceasta tehnica a mentinut costurile de design la 265 milioane de euro, de trei pīna la patru ori mai putin decīt costurile dezvoltarii de la zero a autovehiculului. Iar, din moment ce este mai ieftin de produs un component care a fost conceput si produs deja īn alta parte, Renault si furnizorii sai au lansat mai usor activitatile de productie si asamblare. De asemenea, grupul francez a ignorat si partea de constructie a unui prototip, utilizīnd modele digitale tridimensionale pentru a integra elementele Logan concepute separat si pentru a testa factori precum vibratiile si zgomotul, ceea ce a generat economii suplimentare de 20 milioane de euro. O sursa mai importanta de diminuare a costurilor, si cea mai controversata, probabil, a fost decizia de a limita automatizarea īnglobata īn procesul de productie, scrie Financial Times. La fabrica din Pitesti, īn locul celor o mie de roboti pe care o uzina moderna i-ar folosi la asamblare, exista un singur robot utilizat pentru a instala parbrize. "Īn īncercarea de a micsora costurile, au dat ceasul īnapoi cu 20 de ani", a apreciat John Lawson, analist la Citigroup Smith Barney. Totusi, fabrica nu este un atelier arhaic, subliniaza autorul articolului, mentionīnd ca procesele de productie sīnt identice cu cele din alte uzine Renault. Rezultatul este ca grupul francez a creat un centru integrat de productie pentru Logan cu un cost de 489 milioane de euro. Īn schimb, PSA Peugeot Citroėn preconizeaza cheltuieli de 700-750 milioane de euro pentru o uzina de asamblare pe care planuieste sa o deschida īn Slovacia īn 2006. Nivelurile reduse de automatizare si forta de munca ieftina (un angajat al fabricii din Pitesti primeste o zecime din salariul unui angajat francez) permit Renault sa economiseasca sute de euro pe vehicul numai īn ceea ce priveste costurile de personal. "Uzina este impresionanta, iar calculele au fost facute foarte atent", a apreciat Max Warburton, analist pentru sectorul auto la Goldman Sachs. Si mai multe economii sīnt derivate din utilizarea materialelor de provenienta romāneasca, care reprezinta doua treimi din totalul celor care nu sīnt produse chiar de fabrica Renault. Īn plus, 85% dintre acestea sīnt fabricate tot īn complexul din Pitesti, unde au centre de productie companii precum Johnson Controls (scaune), ACI (sasiuri) si Valeo (cablaje). Situarea Romāniei, la frontiera noilor state membre ale UE din Europa Centrala si aproape de Turcia si Orientul Mijlociu, toate fiind piete-tinta pentru Logan, va mentine la nivel redus si costurile de transport. Īntrebarea la care multi īncearca sa gaseasca raspuns este daca Logan se va vinde. Conform FT, autoturismul va fi cu siguranta tentant pentru consumatori. Calitatea sa pare mai ridicata decīt a modelelor concurente vīndute la preturi similare, iar spatiul pe care īl ofera, mai generos. Volumul portbagajului este asemanator celui disponibil la un BMW Seria 5. Amortizoarele, scutul special de protectie si 15 kilograme de ceara pentru a proteja de coroziune otelul de calitate mai slaba al caroseriei vor fi, de asemenea, de ajutor īn tarile īn care conditiile de drum sīnt deficitare. Renault vrea sa vīnda 700.000 de automobile Logan pīna īn 2010, din care 200.000 īn Romānia, Turcia si Europa Centrala, 300.000 īn Iran si 60.000 de unitati īn Rusia, piete considerate incerte din punct de vedere economic si politic. Noul model va fi lansat īn Romānia īn luna septembrie. Īnsa, chiar daca vīnzarile se īncadreaza īn previziuni, analistii sīnt sceptici īn privinta efectului Logan asupra profitului Renault. Citigroup prevede ca, la vīnzari de 700.000 de unitati cu un pret mediu de 6.000-7.000 de euro si o marja operationala de 5%, Logan ar reprezenta 18% din vīnzarile de patru milioane de automobile vizate de Renault pentru 2010, dar numai 7% din profitul neimpozitat si 4% din profitul net. John Lawson de la Citigroup crede ca, prin acest proiect, Renault poate cīstiga procente dintr-o piata neglijata pīna acum, dar nu poate spera la cīstiguri financiare majore. El adauga, īnsa, ca investitia totala relativ modesta a Renault nu justifica nici temeri prea mari ale investitorilor legate de Logan. Aparent, īn cazul Daciei Logan, primesti exact atīt cīt platesti, conchide Financial Times.


--------------------
Clio Symbol Expression 1.4 8V
Gri Boreal
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octavianf
post 20 Jul 2004, 16:22
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 15 June 04
From: Bucuresti




Interesant articol... chiar scris la rece cum se zice...
Totusi sunt de acord cu concluzia lui: cat dai atat primesti.
Piata si timpul vor confirma...
Se pare ca se va lansa pe scara larga vanzarea masinii pe preturi mici si jecmanirea la cheltuielile de intretinere si reparatie.


--------------------
Clio Symbol 1.4 16V 2002 Dynamique
Culoare: Rosu
Optionale: ABS + Airbag pasager
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radu718
post 4 Aug 2004, 07:53
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 675
Joined: 22 December 03
From: Bucuresti




Am vazut una in oras, alba. Bai, nu stiu cum sa zic, nu gasesc cuvantul...dar era cam...urata. Nu ca as fi carcotas, dar clar nu se compara cu pozele...


--------------------
Clio Symbol Expression 1.4 8V
Gri Boreal
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octavianf
post 4 Aug 2004, 09:24
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 15 June 04
From: Bucuresti




Stii cum e: depinde cum bate lumina si ce aparat de fotografiat folosesti...
asa ies toate frumoase... laugh.gif


--------------------
Clio Symbol 1.4 16V 2002 Dynamique
Culoare: Rosu
Optionale: ABS + Airbag pasager
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata
post 4 Aug 2004, 12:14
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 26 November 03




Prietena mea, prin intermediul unuia de la Dacia care avea masina la teste, a mers ieri cu un Logan.
Desi nu a mers prea mult (de pe Floreasca pana undeva pe Stefan cel Mare si inapoi), a sesizat ceva chitaieli, zornaieli iar calitatea materialelor nu este peste cele folosite in slz la fel ca si imbinarile. Soferul i-a mai spus ca este cam zgomotoasa la viteze mari iar curbele prefera sa le ia mai incet.


--------------------
ex-dsn 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octavianf
post 4 Aug 2004, 12:29
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 15 June 04
From: Bucuresti




Scuze...dar ce intelegi prin chitaieli, zornaieli?


--------------------
Clio Symbol 1.4 16V 2002 Dynamique
Culoare: Rosu
Optionale: ABS + Airbag pasager
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata
post 4 Aug 2004, 12:38
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 26 November 03




Acele zgomote de mica intensitate generate de plasticele, scaunele sau orice element al interorului ce au ca efect garantat o puternica inclestare a volanului si o ingustare substantiala a campului vizual. biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
ex-dsn 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octavianf
post 4 Aug 2004, 12:44
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 15 June 04
From: Bucuresti




Si o usoara deformare a volanului in anumite cazuri!!! laugh.gif
Definitia data de tine este foarte buna!
laugh.gif

Astept sa fac si eu un test cu una sa imi fac si eu o parere. Oricum nu esti prima persoana de la care aud astfel de lucruri.


--------------------
Clio Symbol 1.4 16V 2002 Dynamique
Culoare: Rosu
Optionale: ABS + Airbag pasager
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
demisonat
post 1 Sep 2004, 23:40
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 3 August 04




Am vazut varianta care nu va fi la noi aia de 5000 de euro si m-am urcat in ea.
Materialele sunt aceasi calitate ca la slz si pare a fi neterminata ceva facut asa in graba ca sa fie .
singura chestie misto e afisajul ala dintre ceasuri in rest parca e un clio umflat si cu materiale de dacie .


--------------------
Octavia 2 elegance fulll!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chipson78
post 2 Sep 2004, 09:10
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 25 August 04
From: Bucuresti




oricum, un clio arata mai bine decat asta. am vazut si eu vreo doua prin oras si numi se par cine stie ce...


--------------------
Sedan Privilege 1.6 16v, Mai 2004, clima+scaune incalzite+esp
Clio Symbol 1.4 8v, Martie 2001(vandut)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 2 Sep 2004, 10:41
Post #22


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




mie'mi plac jentile de aliaj de 15''... au un design mishtok.. biggrin.gif


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octavianf
post 2 Sep 2004, 16:52
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 15 June 04
From: Bucuresti




Sunt frumoase..
Sa va zic o chestie: imi placea foarte mult Suzuki Ignis... din poze ziceai ca e mama jeep-urilor.
Vad azi una pe strada ... surproza totala.... mi se pare acum foarte mica... parca nu se mai incheaga asa cum mi se parea in poze
Ce inseamna marketingul ....


--------------------
Clio Symbol 1.4 16V 2002 Dynamique
Culoare: Rosu
Optionale: ABS + Airbag pasager
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
demisonat
post 2 Sep 2004, 21:20
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 3 August 04




E daca iti cumperi o masina si o comanzi din poze poti sa ai surprize mari.
Pozele sunt facute sa arate masina cum vor ei ( si loganul zici ca e ceva tare in poze dar )


--------------------
Octavia 2 elegance fulll!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octavianf
post 3 Sep 2004, 10:54
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 15 June 04
From: Bucuresti




Piata internationala deja e cucerita de Logan laugh.gif
http://www.renault.com/presse/detail.cfm?i...d=8349&langue=2


--------------------
Clio Symbol 1.4 16V 2002 Dynamique
Culoare: Rosu
Optionale: ABS + Airbag pasager
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
_182_
post 10 Sep 2004, 21:02
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 467
Joined: 21 May 04
From: Bucuresti




am fost si eu azi la drive-test. Am observat ca si acolo, cu masina in fatza, romanii nu stiu decat sa faca remarci rautacioase, ca si pe forumuri sau in articole de presa, care tzin de ce li s-a intiparit lor pe creier despre Dacia in general... Am auzit mii de comparatii cu Solenza - cu care n-are nici o legatura (in afara de 1,4 8v)

eu am un clio bicorp din 2003, am condus si symbol destul, si am folosit asta ca etalon... caroseria e in mare de aceeasi calitate si finisare (ca sa nu mai spun de elemente comune). In interior sunt plastice mai naspa vizual, mai simple, dar robuste. Spatiul interior absolut imens fata de symbol, am mers si in spate, cu alte 2 persoane si a fost ok (eu am 1,82 si 85 kg). Nu mi-a placut amplasarea butoanelor pt geamuri spate, la picioare, intre scaunele fatza.

In fatza o ergonomie corecta... Confortul bun la mers, treci prin gropi ca tancu si nu simti decat un balans, asta e super fata de clio meu care la orice denivelare imi rupe coloana. Mi-a placut garda la sol, comparabila aproape cu un rover streetwise :-), jentile de 15 toli cu anvelope balon foarte mari 185/55.

ajungem la ce nu mi-a placut - motorul de 1,6. Ori era benzina proasta (am vazut cand o re-alimentau din sticle PET de 2l), ori era forjata masina de aia dinainte si motoru facut varza, nu stiu... dar masina era mai lenesa decat a mea cu motor diesel de 65 cp. O impresie proasta au avut si ceilalti care au facut testul in acelasi timp

dar per total, comparat cu un clio symbol, i-as da o nota mai mare pentru faptul ca e mai bine adaptat conditiilor de la noi


PS. am pus asta si pe autoshow, asa ca daca aveti senzatia de deja-vu...


--------------------
Renault Clio bicorp dCi 65 Expression 2003
Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
demisonat
post 11 Sep 2004, 21:54
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 3 August 04




Da gandeste urmatorul lucru : cum au putut ei sa faca masina care se aseamana cu un clio dar costa mult mai putin deci calitatea care ar fi ?
Iar cu gropile pe care daca nu le simte insemna ca in curbe sta tot ca o caruta , plus mi de alte belele pe care le stie unul care a avut dacie.
( si supernova sau solenta arata binisor dar problemele?)
Pai calitatea materialelor sunt cam aceleasi ca la solenta si sa il intrebati pe unul care are sa vedeti (voi va mai plangeti de geriere in volan )de tobe si radiatoare care sunt consumabile sau zgomotul care dup 25.000 km devine insuporttabil sau amortizore care tin 5000 as putea continua de nu ma mai tine tastatura.
Si eu am fost si intradevar 1.6 nu fuge mai repede ca dieselul meu
( asta e ceva o belea ascunsa) si in plus am miscat putin un scaun sa vad si facea exact ca unul de dacie asa ca sa o tina sanatosi....


--------------------
Octavia 2 elegance fulll!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
_182_
post 12 Sep 2004, 17:03
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 467
Joined: 21 May 04
From: Bucuresti




se vede diferenta fata de clio, dar cred ca este o "simplificare" facuta cu cap, si nu aruncarea pe masina a acelorasi componente dar din material mai prost

o chestie care nu mi-o explic: usa din spate, cand o deschizi, ai impresia ca e mai grea decat cea de clio. Balamaua e in orice caz mult mai simpla proiectata. E datorita faptului ca nu e balamaua finutza, sau sunt tabla si geamul mai groase la logan ? (Usile sunt clar proiectate pornind de la cele de clio, se observa cand sunt deschise)


--------------------
Renault Clio bicorp dCi 65 Expression 2003
Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 12 Sep 2004, 17:21
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




am fost si eu cu golanu la teste ! si acum impresii
capitolul magarii : discuri pline fata indiferent de varianta, pivoti incorporati in bascula, sonoraizare slabuta , consum relativ mare, unele finisari grosolane , amplasare butoane deschidere geamuri spate anus contra naturii, claxon pe blocul de lumini, absenta filtrului de aer ( cred nu sunt sigur , cauciucuri montana ( desi astia zic ca e modelul nou scos de michelin ), cablu frana de mana absolut copt ( cauciucul avea crapaturi de 0,5 - 1 mm ) articulatia cauciucata planetara dreapta facuta muci muci ( era asa de veche incat crapase cauciucul de pe ea ), manere de usi execrabile, comanda abreiaj cu cablu ( baietii stiu de ce ), culbutori cu patina in loc de rola ( aici au dat cu mucii in fasole rau de tot) , plastice ieftine rau doar euro 3

capitolul avantaje si imbunatatiri, : computer de bord, spatiu enorm pentru 5 ocupanti si un portbagaj absoult incredibil , garda la sol foarte mare zic eu un plus enorm pentru drumurile noastre , prezenta absului, reglajul lombar si pe inaltime al scaunului soferului, 2 airbaguri ( ar fi mers si 4 da ma rog asta e ), suficient protejata antirugina , usi care se inchid normal, rezervor de polietilena tereftalata, absenta totala a zgomotelor interioare de la plastice , suspensii etc , ventilator si ac bubnicele , radiator rezistent, geamuri electrice full, oglinzi electrice si degivrante , post conducere satifacator si ar mai fi dar nu imi aduc eu aminte era sa uit tobe fratilor tobe de belea , finala e de inox daca va vine sa credeti

parerea de ansamblu : o masina reusita, foarte versatila la romani, pret mai mult decat acceptabil pentru dotari, sper sa fie rezistenta cum zic ei . nu sunt indebunit duopa aspectul exterior dar nici nu este dizgratios ! mare salt fata de solenza zis eu !


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
...Roadrunner...
post 12 Sep 2004, 22:58
Post #30


Membru fondator "Skija Klan (c)"


Group: Members
Posts: 751
Joined: 27 September 02
From: Bucuresti




De accord 100% cu Miju' !
Cel mai obiectiv post de pina acum !!!


--------------------
Renault MeganeII - B-81-RoadRunner
Bip... Bip... !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th May 2024 - 23:02
Dacia