Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

GAGET-URI CLIO

CLIO2000
post 1 Dec 2008, 21:53
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 24 October 08
From: IASI




Am deschis acest topic in speranta ca aici se vor discuta si posta acele "suste " de masina care nu sunt trecute nicaieri si le-am invatat din micile reparatii pe care le-am facut noi sau altii de-a lungul timpului la masinutele noastre.

DE EXEMPLU: Inlocuire bec sistem reglare faruri:
-La modelul meu, beculetul de la sistemul de reglare a inaltimii farurilor nu prea se gaseste. Nu este un beculet obisnuit care se pune direct in soclu, ci este un beculet mic, lipit.
Se detaseaza panoul din partea stanga, se scot mufele cu conatctele, se desface piesa si cu pistolul de lipit se scoate becul mic ars. Se ia un bec obisnuit (ca de exemplu care vine la bricheta) se indreapte piciorusele, se lipeste. Apoi trebuie rupt locasul din plastic al vechiului bec. Se indoaie noul bec si se asambleaza inapoi sistemul de reglare. GATA
Va spun acestea poate a mai patit cineva ca mine sa caute innebunit un bec si sa i se spuna ca nu sunt si in acest caz trebuie cumparat mecanism cu totul.


[I][/I]
Reparare contact dezaburire:
Se scoate contactul de la dezaburire afara, se desface capacul, se se observa (cel mai frecvent pentru ca am reparat la 4 masini) ca se rupe un piciorus de plastic care tine o lamela pentru contact. Cand se porneste dezaburirea constati ca nu merge, te duci la service si "trebe altu".
SOLUTIA:
-se ia o bucatica de ebonita sau plastic, se face "contra pe acea lamela" si gata.
-va asigur ca la mine am pus hartie si nu a luat foc. Pana acu blush.gif


[B][I][U]MONTARE BEC SUPLIMENTAR DE CEATA PE PARTEA DREAPTA.
Habar nu am de ce pe tripla de pe spate, desi exista soclu pentru bec suplimentar ceata, nu exista loc de intrare a becului in tripla.
Eu am montat si pe partea dreapta un bec. Am desfacut tripla, am dat gaura sub forma de cerc ca sa intre becul si gata. Poate nu prevede legea, poate se topeste tripla, dar cert este faptul ca merg de ceva timp si credeti-ma ca pe timp de ceata esti vazut de departe.




Astept si eu parerile voastre ca poate mai sunt si altii in situatiile descrise de voi si nu mai sunt nevoiti sa se duca la service si sa auda "tre sa cumperi altu nou".

<span class='edit'>1 Dec 2008, 22:00:</span>
La masina din semnatura, placutele de frana costa in jur de 50-60 lei.
Noroc am avut cand am cumparat si pentru un logan si pentru masina mea placute de frana pentru a fi schimbate. Fiecare erau in cutii diferite. Acasa cand le-am desfacut pentru a le monta, surpriza: IDENTICE. Diferenta este aceea ca placutele de logan aveau un contact pentru martorul din bord. Masina mea nu este prevazuta cu senzor de placute. Urmatoarea data am cumparat de logan, le-am montat, am facut deja 15 k cu ele si merg perfect. Doar ca au costat 25 lei fata de 60 "speciale" pentru clio.

1 Dec 2008, 22:09:
Reglare alarma SPYBALL:

This post has been edited by CLIO2000: 1 Dec 2008, 22:09


Attached File(s)
Attached File  spyball.doc ( 3.45mb ) Number of downloads: 80


--------------------
renault clio renault clio 2000 - benzina 55kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brandy_tdi
post 1 Dec 2008, 23:06
Post #2


Aerial Member


Group: Members
Posts: 749
Joined: 22 October 05
From: Bucuresti




Un mare cac*t e ca la masina din semnatura, nu are lampa in torpedou. Am lampa acasa si contactoru.Dar,e 150 ron montaju la ei(masina fiind in garantie) mai bine ma lipsesc, e prea piperat pretu` pt. un amarat de cablaj.


--------------------
Renault Megane 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mircea08
post 2 Dec 2008, 09:59
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 1 September 08




Pentru clio 2000:

Legislatia europeana prevede ca luminile suplimentare de ceata, pentru spate, se constituie dintr-un singur bec suplimentar (tip stop), de obicei pe partea stanga (sunt modele la care becul este, separat, pe mijloc).

Faptul ca tu ai pus un bec si pe partea dreapta te face mai vizibil, dar nu cu mult. In schimb becul ala puternic ii va enerva/obosi teribil pe cei care circula in spatele tau, mai ales daca nu este ceata puternica, daca mergi prin in oras sau daca se circula in coloana. Iar daca gasesti unu' mai slab de nervi sigur iti face figuri (faza lunga, te depaseste "la mustata", injuraturi ... tampeniile cunoscute).

Sunt "genii" care isi pun becuri, in far, mult mai puternice decat cele din constructie (sau prevazute prin lege). Cunosti urmarile...

Toate cele bune si calatorii fara ceata!


--------------------
Renault Symbol 2008, dci, 85 CP
Drive safe!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 2 Dec 2008, 20:32
Post #4


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.240
Joined: 10 March 06
From: GL




mda....cam asa este...lampa aia de ceata streseaza cam tare...chiar ieri am mers in coloana si era ceata groasa rau....totusi imi venea sa-l #$% pe loganaru ala din fata...si avea doar o sg lampa.....cu doua era crima ptr ochii mei deja obositi si creierul varza de la valurile de ceata,parca, hipnotice.....
la 206 e in bara spate pe mijloc....e cea mai buna solutie.....
singurul gadget descoperit de mine la troaca mea era faptul ca avea locas pentru filtrul de polen dar filtru ba....i-am pus si se observa lipsa prafului de pe bord.....
or mai fi si altele cum ar fi lipsa lampii de torpedo desi locasul este si pentru ea si intrerupator....cabluri or fi si ele...n-am cautat......
treaba nostima e ca in magazine se gasesc porcarii de becuri albastre si pe ambalaj scrie : "a se folosi la utilaje sau tractoare agricole" dar se vand in mag de piese auto fara stres radmasa.gif ....nu le consider periculoase decat pentru far wink.gif ....
OFF : mi-am pus o pereche de OSRAM BLUE VISION cu protectie UV si legale de 75w parca....vad mai bine de o mie de ori decat cele originale.....
numai bine.....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CLIO2000
post 2 Dec 2008, 22:12
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 24 October 08
From: IASI




PENTRU MIRCEA08 SI RESTUL
Acu am observat e GADGET. SCUZE.

Apropo de lampa aia, ai dreptate cu legislatia, DAR...... cum tot romanu e patit..........
Eram in Vaslui si se mergea in coloana. Eu eram ultimul. A oprit coloana la trecere, am oprit si eu, a trecut primul, am mai inaintat putin, si............troncccc. Una se infinsese in mine. Era ceata si cica nu a vazut becul. Lasa ca fac eu sa ma vezi. Dupa ce am scos masina din service l-am rezolvat.
Adevarat, rupe ochii celui din spate. Mergeam cu un prieten la munte. Era noapte si o ceata..... Ma suna si imi spune ca nu il prea vede pe cel din fata sa, dar pe mine ma vede (intre mine si el erau 3 masini).
Deci am cantarit mult si am ales sa fiu vazut de departe, chiar daca deranjeaza, decat sa se mai infinga vreo unul in mine sub pretextul ca "nu m-a vazut". Cat despre unul care a fost deranjat de suplinitoarele de ceata, nu am intalnit. Cert este faptul ca in coloana cel din spatele meu pastreaza o distanta mai mare. Si cred ca e mai bine asa.

Apropo in urma accidentului: nu am crezut ca un clio are asa rezistenta la un impact (din spate). Ce a fost mai nasol a fost faptul ca din soc am dat cu capul de tetiera si m-a durut capul o saptamana.
Rezultat accident:
EU: spoiler usor zgariat:; suporti plastic de sub spoiler crapati si schimbati, Fusta portbagaj (din constatarea service) usor impinsa spre inauntru,; suport numar rupt.
Manopera: 1756 lei (pe asigurarea ei)
EA: CIelo:
-Far stanga crapt, capota indoita+sistem inchidere capota rupt, Spoiler fata crapat, Suport numar rupt, Grila radiator crapata, Proiectoare ceata stricate, Aripa stanga fata indoita.


Oricum la politie m-au pus sa suflu in fiola. Am suflat, nu voiam sa imi fac belele pe acolo. Dar daca nu era vina mea eram obligat sa suflu?

2 Dec 2008, 22:35:
Ba fratilor am si io o intrebare. Poate suna prostesc, dar nu ma oricep la toate. Anu treecut cand am schimbat uleiul, La service (prima si ultima data) cand au vrut sa desfaca filtrul de ulei nu stiu cum naiba mi-au rupt un senzor cred. Esta plasat langa filtru, pe motor,central(cum te uiti din fata masinii spre motor)Habar nu am de la ce e ca nici la un service autorizat nu am fost. Banuiesc ca ar fi de la airbag? Cert este ca AC merge, Masina nu se supraincalzeste, merge perfect.
Aveti ceva idei?



Am schimbat distributia. Pompa de apa noua si restu. Dupa 3k rulmentul de la pompa scoate zgomot de frecare. Mai am 5k si tre sa o schimb din nou. Deci se poate biggrin.gif

This post has been edited by CLIO2000: 2 Dec 2008, 22:35


--------------------
renault clio renault clio 2000 - benzina 55kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 3 Dec 2008, 16:46
Post #6


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.240
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(CLIO2000 @ 2 Dec 2008, 23:12)
Oricum la politie m-au pus sa suflu in fiola. Am suflat, nu voiam sa imi fac belele pe acolo. Dar daca nu era vina mea eram obligat sa suflu?

<span class='edit'>2 Dec 2008, 22:35:</span>
Ba fratilor am si io o intrebare. Poate suna prostesc, dar nu ma oricep la toate. Anu treecut cand am schimbat uleiul, La service (prima si ultima data) cand au vrut sa desfaca filtrul de ulei nu stiu cum naiba mi-au rupt un senzor cred. Esta plasat langa filtru, pe motor,central(cum te uiti din fata masinii spre motor)Habar nu am de la ce e ca nici la un service autorizat nu am fost.
*



1.DA

2.o fi una din sondele lambda...aia de pe galerie?


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 3 Dec 2008, 23:53
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Mai degraba senzorul de presiune ulei.Daca zice ca este plasat pe motor, langa filtru.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CLIO2000
post 4 Dec 2008, 07:54
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 24 October 08
From: IASI




Mai exact este plasat astfel: filtru ulei, galerii evacuare si acel senzor plasat pe blocul motor. Oricum o ssa fac foto pentru mai multe detalii.


4 Dec 2008, 08:05:
Daca simtiti ca la plecarea de pe loc masina tremura usor la debraiere, intre 1750-2000rot/min tremura motorul, nu are vlaga masina, va recomand sa verificati bujiile si filtru combustibil.
Dupa ce le-am schimbat parca am alt motor.
Apropo de filtru - este plasat sub masina, undeva sub puntea spate. Il vedeti pentru ca are forma de tub (din plastic sau metal). Se schimba foarte usor, dar aveti mare grija la sistemul de prindere,::
Va recomand sa folositi pentru siguranta niste coliere din alea de plastic ce se strang singure, pentru ca riscati ca la presiunea exercitata de pompa sa se desfaca filtrul si sa pierdeti ceva benzina.


Mai am o problema la masina:
De ceva timp (de vreo 6 luni) mi se aude un zgomot de frecare rulment dus. Am crezut initial ca este rulmentul de la pompa de apa. Dar mecanicul a zis ca nu e asta. Poate are dreptate caci zgomotul provine mai degraba de undeva din dreptul pompei de servo sau alternator. Astazi schimb pompa si restul si poate dispare zgomotul. Oricum masina nu are nici o problema, merge perfect, dar ma cam sacaie.
Daca nu e pompa de apa ce credeti ca ar putea fi si cum se poate remedia. Am inteles ca nu se repara pompele de servo?

This post has been edited by CLIO2000: 4 Dec 2008, 08:05


--------------------
renault clio renault clio 2000 - benzina 55kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 4 Dec 2008, 09:03
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Nu crezi ca ar fi bine sa verifici sa nu fie dus sau pe duca rulmentul de la fulia de alternator?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CLIO2000
post 4 Dec 2008, 16:48
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 24 October 08
From: IASI




In seara asta ma duc la service sa schimb distributia si mi-a promis mecanicu ca imi da un verdict.
Ar fi bine sa fie dusa fulia de la alternator ca o pompa ..... ma rupe la bani.

4 Dec 2008, 17:11:
Am revenit cu imaginile de care va vorbeam (acel senzor rupt ).

4 Dec 2008, 22:57:
Gata mi s-a luat o piatra de pe inima. Acel "huruit" era de fapt de la rola de la cureaua de accesorii.

This post has been edited by CLIO2000: 4 Dec 2008, 22:57

Attached thumbnail(s)
senzor_1.jpg ( Size: 154.29k ) Number of downloads: 983
senzor_2.jpg ( Size: 130.53k ) Number of downloads: 1028
senzor_3.jpg ( Size: 129.89k ) Number of downloads: 962


--------------------
renault clio renault clio 2000 - benzina 55kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 5 Dec 2008, 10:04
Post #11


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Fulia de alternator (ca am schimbat-o) nu stiu sa aiba rulment ...

Bravos ca ai gasit zgomotul.

Chestia aia din poza (ca nu prea o vad bine) ... e rupt complet, adica nu mai are fir ? {si la mine l-au "troznit" "baetii" din service dar inca e functional - si din cate stiu e cel de ulei}


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad_biker
post 5 Dec 2008, 11:05
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 6 December 07
From: Bacau




Acolo e galeria de evacuare, implicit in ea se gaseste prima sonda lambda, iar a doua e dupa catalizator (ai a doua sonde lambda doar daca masina este Euro 3 sau 4, daca e Euro 1 sau 2 ai o singura sonda lambda). Daca nu functionaeaza o sa ai consum mare si mers neregulat al motorului.
Daca e cineva care vrea sa se documenteze despre sonda lambda poate sa o faca aici http://www.pilotauto.ro/magazin/home-mainm...77-sonda-lambda

This post has been edited by mad_biker: 5 Dec 2008, 11:06


--------------------
renault clio symbol 2002 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 5 Dec 2008, 11:13
Post #13


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Eu vad ca e o sonda pe bloc nu pe evacuare ... aia stiu eu ca e ceva mai jos chiar pe galerie nu pe bloc ... nu ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad_biker
post 5 Dec 2008, 11:20
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 6 December 07
From: Bacau




Pai nu prea se intelege din poze, eu am crezut ca sageata indica, care pleaca de pe galerie, dar se pare ca e cerculetul biggrin.gif , si e undeva mai in dreapta. O sa ma duc sa ma uit la mine sa vad ce senzori sunt si am sa fac si o poza clara sa vedem poate recuoaste el care e.


--------------------
renault clio symbol 2002 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CLIO2000
post 5 Dec 2008, 12:41
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 24 October 08
From: IASI




Senzorul de care va spun este plasat pe bloc si nu pe galerie.Voi face o poza mai clara sa vedeti. Cat despre consum se pastreaza in limite normale, motorul merge bene, nu am oscilatii la relanti, si motorul este euro 2.


--------------------
renault clio renault clio 2000 - benzina 55kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 5 Dec 2008, 12:50
Post #16


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




N-ai spus totusi sau nu am inteles eu daca e rupt complet sau e crapata/indoita etc. mufa ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CLIO2000
post 5 Dec 2008, 12:51
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 24 October 08
From: IASI




Am citit despre acea sonda. Dar nimic din ce spune acolo nu se aplica la mine. De exemplu acolo scria ca daca este defecta , pe langa cele spuse mai sus, nu iese testul de noxe. Eu am fost cu un prieten cu o nova care nu trecea testul. Si stiti cum se mai face, nu va mai spun eu, si la test, cu masina mea testul a iesit ok.

5 Dec 2008, 13:23:
Fotografiile au trebuit micsorate pentru ca erau prea mari. Sper sa fie mai clare ca primele.


5 Dec 2008, 13:36:
Foto 1: Privire de ansamblu si se vede sonda rupta.
Foto 2: Sonda incercuita, plasata pe blocul motor.
Foto 3: Ca si foto 1. Scuze
Foto 4:Sonda rupta.
Foto 5: Ca si 4
Foto 6: Pe acel dispozitiv se poate completa uleiul din cutie?
Foto 7: Cu 1: Dispozitivul cu capacul scos. Sunt urme de ulei, asa era de cand am cumparat masina.
Cu 2:Esta legat de sonda rupta: De la acea sonda rupta pornea un fir ce intra in locul marcat cu 2.

Si acu sa raspund la toate intrebarile ca sa va faceti o parere de ansamblu. Firul de la acea sonda mai exista, doar ca l-am izolat si l-am prins de nista furtune ca su imi atarne pe acolo. Daca va uitati bine in fotografia 2 o sa vedeti ca acea sonda are in mijloc ( de culoare alba, proeminenta) o chestie care este mobila, culiseaza inauntru si afara (cred ca este antrenata de un arc sau ceva).
Astept sfaturile voastre cu nerabdare.
MS mult si bafta.

This post has been edited by CLIO2000: 5 Dec 2008, 13:36

Attached thumbnail(s)
DSCF2686.jpg ( Size: 131.16k ) Number of downloads: 924
foto_1.jpg ( Size: 101.13k ) Number of downloads: 869
foto_2__2_.jpg ( Size: 135.23k ) Number of downloads: 161
foto_2.jpg ( Size: 126.04k ) Number of downloads: 147
foto_3.jpg ( Size: 126.15k ) Number of downloads: 125
foto_4.jpg ( Size: 150.24k ) Number of downloads: 159
foto_5.jpg ( Size: 142.16k ) Number of downloads: 179


--------------------
renault clio renault clio 2000 - benzina 55kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 5 Dec 2008, 13:51
Post #18


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




6. In teorie da, dar e prea complicat ... mai bine schimbi uleiul cu totul si gata

Cat despre mufa rupta complet sad.gif ... poti sa mai faci o poza cu capatul celalalt ... cel care trebuia sa se prinda de sonda ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 5 Dec 2008, 16:07
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Dispozitivul acela din poza 6 se numeste "reniflard" si este o supapa de evacuare a presiunii si a vaporilor de ulei din cutia de viteza. Completarea uleiului din cutie se face numai pe la busonul existent pe cutie, deoarece vezi si cand uleiul ajunge la nivelul maxim.
Cat despre piesa de pe blocul motor, acela este un manocontact.
Ce ai inconjurat si ai notat cu 2 in ultima poza este senzorul temperatura apa.

This post has been edited by cristio_79: 5 Dec 2008, 16:11


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CLIO2000
post 5 Dec 2008, 16:24
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 24 October 08
From: IASI




capatul celalalt al mufei rupte a cazut si au ramas doar firele. Daca ajuta la ceva voi face si acolo fotografii.
Ce se intampla daca se pune ulei pe la acea supapa de evacuare a vaporilor si presiunii din cutie.Pentru ca are ceva urme de ulei si sigur a fost pus ulei pe acolo.
Multumesc ca mi-ati raspuns asa repede.
Bafta


--------------------
renault clio renault clio 2000 - benzina 55kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 5 Dec 2008, 17:19
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Pai urmele acelea sunt tocmai pentru ca pe acolo ies acei vapori de ulei din cutie. Poate o fi fost introdus si ulei pe acolo, dar producatorul nu recomanda acest lucru, tocmai pentru faptul ca aceea este o supapa de evacuare. Eu n-am incercat sa bag niciodata ulei pe acolo, presupun doar ca ar curge destul de greu, orificiul acela fiind foarte ingust.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 5 Dec 2008, 17:41
Post #22


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Asta o data + ca nu are pe unde sa iasa aerul (inlocuit de ulei)


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad_biker
post 5 Dec 2008, 17:42
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 6 December 07
From: Bacau




cam asa arata intreg. Nu stiu exact ce face dar am sa scot mufa sa vad ce se intampla.


Attached thumbnail(s)
Image_646_.jpg ( Size: 33.55k ) Number of downloads: 212


--------------------
renault clio symbol 2002 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Batrânul
post 5 Dec 2008, 18:58
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.463
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




Ti-a raspuns foarte corect la problema principala cristio_79: ce ti s-a stricat tie este senzorul de temperatura a lichidului de racire din blocul motor.


--------------------
Renault Clio IV 2015 / Life 1.2 16V
Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CLIO2000
post 5 Dec 2008, 20:53
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 24 October 08
From: IASI




Ce rol are acel senzor? Daca are legatura cu temperatura apei din motor, atunci eu nu am observat defectiuni ale sistemului de racire a motorului. Toata vara am circulat cu masina pe temperaturi de 45 grade la nivelul solului si masina nu s-a supraincalzit niciodata. Plus de asta si ventilatorul de racire porneste si functioneaza in parametri normali.
Se poate schimba?
Mersi mult.


--------------------
renault clio renault clio 2000 - benzina 55kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 5 Dec 2008, 23:34
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




QUOTE(Batrânul @ 5 Dec 2008, 19:58)
Ti-a raspuns foarte corect la problema principala cristio_79: ce ti s-a stricat tie este senzorul de temperatura a lichidului de racire din blocul motor.
*


Eu i-am spus ca senzorul de temperatura apa este cel din ultima poza, cel numerotat cu "2" si care este infiletat in chiulasa.
Acea piesa din blocul motor este un manocontact. Martorul pentru presiune ulei de pe bord se aprinde cand pui contactul?


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CLIO2000
post 6 Dec 2008, 10:53
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 24 October 08
From: IASI




Toti martorii de la bord se aprind. Inclusiv cel de ulei ce se stinge dupa pornirea motorului.
Daca stau bine si ma gandesc, acu 8-9 luni (acel senzor era rupt) cand veneam de la Suceava, pe la 110-130 km/h mi sem aprindea martorul de ulei+stop din bord. Se stingea si se aprindea inegal, ca si cum ar face un contact imperfect, mai ales la drum denivelat.
Atunci, la o privire mai atenta am observat ca acea sonda este rupta. In capatul firului mai avea doar o parte din sonda, pe care o mai am, dar care se tinea intr-un fir. Am izolat firele, si de atunci nu mai face, dar cum am mai spus la contact mi se aprinde martorul pentru ulei din bord. Oricum tot timpul verific nivel ulei, apa, lichid servo, frana, deci daca acea sonda este legata de presiunea de ulei, si daca ceva ar functiona rau, mi-as da seama imediat (mai putin daca nu as avea destula presiune le ulei). Dar asta este putin probabil, pentru ca in acest caz s-ar simti la motor.
Oricum ma complic degeaba cred pentru ca oricum masina merge mult mai bine dupa ce i-am schimbat filtrele, distributie, ulei.

Apropo Masina are 8 ani, 129k, dar filtrul de combustibil nu a fost schimbat niciodata. Era original a spus cel de la service. Ma mir cum de a mers atata. De bujii nici nu mai vb.

6 Dec 2008, 10:57:
Sa va povestesc o faza ciudata.
Nu stiu cum d....u la un moment dat mi-a intrat un soricel sub capota. De fiecare data il vedeam pe langa baterie, pe la radiator, etc. Nu stiam ce sa fac, imi era frica sa nu imi intre in bord (nu stiu daca avea cum) sau sa imi roada vreun fir, etc. Am luat ceva otrava, am pus pe sub capota (ca in hambar la tata era) si dupa vreo 2 zile nu mai era. Bune si frumoase. Am circulat apoi vreo saptamana, apoi cand am dat jos capacul sa schimb filtrul de aer, surprise: era acolo, mort. Abia atunci mi-am dat seama de unde venea cateodata un "iz" frumos.

6 Dec 2008, 11:12:
Aveti mare grija la asa numitele piese "originele".
Sa va spun de ce: Distributie: s-a schimbat pompa apa, s-a montat cureaua de distributie, s-a montat rola intinzator, s-a intins cureaua, si ......."sa facem o proba". Norocul meu cel mare a fost ca meacnicul, baiat destept nu a plecat de langa masina si a fost foarte atent. Am dat cheie, si nu stiu daca masina a mers 2-3 sec. ca deja arunca cureaua de distributie afara. A tipat sa opresc motorul, l-am oprit si cand m-am dat jos din masina mecanicul parca era mort. Era galben ca ceara. Cureaua mai avea cred 1 mm si iesea afara de la locul ei.
MOTIV: Rola intinzator avea joc. S-a schimbat rola, si totul ok.
Va spun asta pentru ca totul era sigilat, eu am desfacut cutia, aveam si garantie la piese.
Ar fi bine ca cei ce vor sa schimbe distributia sa verifice piesele cu foarte mare atentie inainte de a fi schimbate. Rola avea un joc aproape isesizabil.
Deci atentie la neatentie.

6 Dec 2008, 11:20:
Pompa de apa, rola intinzator, curea de distributie, placute de frana, filtru ulei, (cred ca mai sunt si altele dar eu nu am avut de a face cu ele pana acu) se potrivesc de Logan.

Amortizoare: Au aceleaasi dimensiuni ca cele de logan, dar cu urmatoarea diferenta care le face sa nu se potriveasca: In partea de jos a amortizorului, pe suport sunt 2 orificii unde sunt bagate suruburile ce leaga amortizorul de 'roata" (generic vorbind).
Logan: distanta dintre corpul amortizorului si cele 2 orificii (cel de sus si cel de jos) este egala.
Clio: Distanta dintre corpul amortizorului si orificiul de sus este egala ca la Logan.
Distanta dintre corpul amortizorului si orificiul de jos este mai mare cu 1,7 cm decat la logan.
Diferenta de pret: Logan - 120 ron
Clio - 220-240 ron. dry.gif

7 Dec 2008, 09:03:
PENTRU TOTI CE MI-AU RASPUNS LA PROBLEMELE MELE.
Aveti mare dreptate. Ce inseamna sa iti cunosti masina. Eu nu o cunosc atat de bine.
Intr-adevar acel senzor rupt are legatura cu presiunea de ulei.Atunci cand pun contactul nu se aprinde martorul la ulei.
Sa vad daca poate fi schimbat,daca nu singura solutie este se fiu atent si sa schimb uleiul la timp.
Ms. mult rolleyes.gif

This post has been edited by CLIO2000: 7 Dec 2008, 09:03


--------------------
renault clio renault clio 2000 - benzina 55kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CLIO2000
post 13 Dec 2008, 09:43
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 24 October 08
From: IASI




Am intrebat deoarece acu cateva sapt am schimbat distributia. Masina toarce ca o pisicuta. Dar am fost nevoit sa alimentez de la Petrom si parca masina nu mai are putere, si parca la relanti cam tremura putin. Astept sa se termine benz. din rezervor si apoi alimentez ca un om normal de la omv si sa vad ce se intampla.

va tin la curent.


--------------------
renault clio renault clio 2000 - benzina 55kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 13 Dec 2008, 18:22
Post #29


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Pentru gadget-uri ar cam fi sectiunea tutoriale, daca ai ceva interesant de prezentat, poti s-o faci.
Pentru alte probleme mecanice, electrice sunt discutii incepute.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th April 2025 - 22:09
Dacia