Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Fileaza luminile-intensitatea luminoasa

the_dodita
post 3 Feb 2009, 10:00
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 688
Joined: 1 October 08
From: Panciu, Vrancea




Sunt multe luni de cand urmaresc toate postarile de pe acest forum si chiar am realizat si eu modulul de rabatare a oglinzilor laterale gratie unor indicatii luate de pe un post.
Iata ca a venit si randul meu sa cer ajutor: mai precis daca stie cineva de ce la masina mea, Initiale, 1,9 dCI, cand e motorul rece toate luminile (de la bord, faza scurta, cea lunga etc) fileaza? Dupa un timp totul revine la normal, n-as putea spune ca exista o corelare intre momentul cand nu mai fileaza luminile si temperatura motorului sau distanta pe care am parcurs-o. Mentionez ca motorul functioneaza perfect, nu sunt zgomote anormale, este chiar foarte silentios. Am cautat pe forum si n-am gasit o problema asemanatoare la Laguna 2.
Multumesc anticipat!

PS: Am uitat sa adaug ca bateria este in stare perfecta, masina imi porneste f. usor iar turatia la ralanti este stabila (900-950 rot/min cand e rece motorul, apoi 800 cand se mai incalzeste). Daca releul de incarcare n-ar functiona corect n-ar trebuie sa varieze intensitatea luminoasa tot timpul, nu numai cand motorul este rece?

This post has been edited by the_dodita: 3 Feb 2009, 10:08


--------------------
Renault Laguna III - VN xxx DOD 2008, 2.0 dCI, 110 kw, DYNAMIQUE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 3 Feb 2009, 10:19
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Poti masura cu un multimetru din alea comune modul cum iti incarca...si la rece si la cald.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 3 Feb 2009, 12:33
Post #3


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




Ar fi bine sa-ti verifice cineva alternatorul. Din ce descri tu, pare ca functioneaza o perioada doar pe baterie.


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yutcaru
post 3 Feb 2009, 13:25
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 August 08
From: Timisoara




La mine se intampla acest fenomen numai cand plec de pe loc si fileaza numai 1 - 2 secunde,si asta nu tot timpul.


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP - TM 24 GBY 2001 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the_dodita
post 3 Feb 2009, 21:06
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 688
Joined: 1 October 08
From: Panciu, Vrancea




Multumesc tuturor pentru raspunsuri!

QUOTE(Dan73 @ 3 Feb 2009, 10:19)
Poti masura cu un multimetru din alea comune modul cum iti incarca...si la rece si la cald.
*





Si unde sa masor, la bornele bateriei sau pe la alternator pe undeva, ca releul de incarcare nu stiu unde e?


--------------------
Renault Laguna III - VN xxx DOD 2008, 2.0 dCI, 110 kw, DYNAMIQUE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 3 Feb 2009, 21:56
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Pe bornele bateriei cu motorul pornit. Parca trebuie sa iti dea intre 13.9 si 14.3. Masoara intai cu toti consumatorii opriti. Ar trebui sa fie spre maxim. Apoi masori cu mai multi consumatori (faruri, cd, ac) sa vezi cat iti scade. Daca nu ai multimetru sau nu vrei sa dai banii pe el du-te la un centru care vinde baterii auto.

This post has been edited by Dan73: 3 Feb 2009, 22:01


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 3 Feb 2009, 21:59
Post #7


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




cu un multimetru digital, sau chiar analogic, il setezi pe tensiune redresata, valoare mai mare de 12-15V, si pui fisele pe bornele acumulatorului, respectand polaritatea (obligatoriu la multimetrele analogice, la cele digitale inversarea polaritatii se va reflecta in aparitia semnului - pe display). Faci o masuratoare cu motorul pornit, si va trebui sa ai valoarea aproximativa 12V. Pornesti motorul, si aceasta valoare trebuie sa creasca spre 13,5 - 14.


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the_dodita
post 4 Feb 2009, 22:57
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 688
Joined: 1 October 08
From: Panciu, Vrancea




Multumesc, o sa incerc sa masor si o sa postez aici cum s-a rezolvat problema...


--------------------
Renault Laguna III - VN xxx DOD 2008, 2.0 dCI, 110 kw, DYNAMIQUE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 17:18
Dacia