Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

bucuresti - satu mare, cu intoarcere prin copsa mica

suri
post 22 Jun 2006, 12:20
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 28 September 05




trebuie sa merg pina la satu mare iar la intoarcere sa trec prin copsa mica. route-plannerul da ca prima varianta (1) bucuresti - pitesti - sibiu - alba-iulia - cluj-napoca - zalau - satu mare - zalau - cluj-napoca - copsa mica - sibiu - pitesti - bucuresti.

aceasta varianta are doua variatii pe segmentul sibiu - cluj-napoca (prin alba-iulia sau prin medias, a doua varianta obligatoriu la intoarcere din motiv de copsa-mica) si cluj-napoca - satu mare (prin zalau sau prin dej/baia mare).

ca alternative ar fi:

2. bucuresti - brasov - sibiu si racord la prima varianta
3. bucuresti - brasov - sighisoara - targu mures - reghin - dej - baia mare -satu mare (doar la dus, pentru ca intors-ul este conditionat de copsa mica).

care ar fi cea mai buna alternativa din punct de vedere al calitatii drumului si aglomeratiei? cei care cunosc variantele prezentate sunt rugati sa-si dea cu parerea.


--------------------
dacia logan 1.6 2005, ambition - b xx xyz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kriiss888
post 23 Jun 2006, 09:28
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 19 December 03
From: Bucuresti




am fost eu acum 2 sapt de la Reghin la Baia Mare-drumul este bun , pe unele portiuni f bun (mai prost prin orase...in special in Reghin...)

Brasov-Tg Mures...anul trecut era impecabil...cred ca si acum e la fel (acum am mers doar Sighisoara-Tg Mures).

Nu stiu cum este Tg Mures-Reghin.

Varianta 1 : am mers pe Buc-Rm valcea...drum bun dar aglomerat mai ales Pitesti-rm valcea si pe alba iulia-cluj...drumul este bun.

Ca si lungime cred ca sunt comaparabile (var 1 cu var 2) , var 2 fiind mai putin aglomerata zic eu (cel putin de la Brasov incolo).



--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul-alb
post 23 Jun 2006, 11:43
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 585
Joined: 16 October 04
From: Iasi




QUOTE(kriiss888 @ 23 Jun 2006, 10:28)
Nu stiu cum este Tg Mures-Reghin.

Cam la fel ca Sighisoara - Tg.Mures tongue.gif Poate 10% mai prost; in concluzie, mult peste media din Romania.
In Reghin insa e dezastru... (mic off topic, ca exemplu: venind dinspre Deda, strada care urca spre centru are santuri sapate la fiecare casa (cred ca pun gaz... sau apa... , oricum, organizare strict romaneasca)... in 500 de m cred ca sunt 50 de santuri sapate si prost astupate... brrr...)


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 egee - IS XX xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
suri
post 3 Jul 2006, 10:55
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 28 September 05




fost-am dus si m-am intors, ca sa ma exprim conform zonei biggrin.gif .
deci: am plecat marti pe la 8 din colentina, am ajuns la dristor sa iau un coleg, si la 9 si 5 ieseam din bucuresti pe la gradina zoologica. 5 minute pauza de sofer la sinaia, iar la 11 si 20 intram in selgros brasov. la 12:30 ieseam din brasov spre sighisoara. din greseala (si informatii gresite din surse de incredere), la acatari (inainte de targu mures) o iau pe "centura de camioane", in fond o varianta ocolitoare pentru traficul greu, care iese la ungheni in drumul tg. mures - cluj-napoca. a fost prima data in mai bine de un an si aproape 30.000 km pe drumurile patriei cand am atins scutul loganului. drumul este infernal, portiuni relativ ok de 50-100 de metri alternind cu zone de 4-5 m cu adevarate cratere ca dupa bombardament.
in cluj, pauza de 15 minute la peco, apoi (de fapt si inainte) 30 de minute orbecaire in cautarea iesirii spre zalau. am reusit intr-un tarziu, cu senzatia ca am ocolit orasul prin sud. si asta fiindca intr-un anume sens giratoriu, la intrarea in oras nu erau semnele corespunzatoare. de altfel, clujul este orasul care mi-a displacut cel mai mult in aceasta calatorie: strazi proaste si semnalizare imbecila (acolo unde nu este absenta cu desavarsire).
in continuare zalau, apoi satu-mare. nimic deosebit, in afara peisajelor absolut superbe. am ajuns in satu mare in jur de 8 si jumatate seara.
per total 11h30' drumul, din care condus efectiv vreo 9 si jumatate. km pe bc - 635, ceea ce conduce la o medie de 67 km/h, cu un consum mediu de 6.7 l/100.

la intors - similar, doar ca am dormit o noapte in cluj, iar pe drumul spre tg. mures, imediat dupa iernut am facut dreapta spre tarnaveni - medias - copsa mica. desi drum national, prima bucata (iernut - tarnaveni) este doar cu o jumatate de punct deasupra legendarului de acum acatari - ungheni. din tarnaveni spre medias, apoi pina in copsa mica - ceva mai bun. stat cateva ore in copsa mica, apoi inapoi in medias, sighisoara, brasov - mancat la cotul donului - bucucresti.

observatii: drumul este excelent (o medie de 9 - 9,5 puncte) cu cateva exceptii: centura ploiesti - 7, posada -> azuga - 7, acatari -> ungheni - 4 (recomand cu tarie sa ocoliti prin tg. mures), ca si localitatile din ardeal: turda, cluj, zalau, medias (un 7 cu indulgenta), o surpriza placuta din acest punct de vedere fiind campia turzii (9).
la intoarcere: iernut -> tarnaveni - 4.5, tarnaveni -> medias -> copsa mica - 7, medias -> sighisoara - 8.
in feldioara (la iesire din brasov) pe o portiune de camp cu ciulini de vreo doi km, in mijlocul comunei, am intalnit ... radare, iar in sighisoara am intalnit doua zone cu restrictie de viteza la 25 km/h (cam ilegale din cate stiu eu). semnalizare urbana foarte proasta, daca nu inexistenta cam peste tot (vorbesc de orasele mari, in brasov nu am bagat de seama fiindca stiam drumul), clujul excelind la acest capitol. a, si vaci multe, cirezi de vaci care se intorceau seara de la pascut pe mijlocul lui E81, la beltiug si acas (aproape de satu-mare, dar banui ca e o situatie generala). inutil sa spun ca vacarul probabil zacea beat in vre-un sant, iar 'organul' supraveghea mandru traficul de pe marginea drumului, din noul logan cu B-51 (beltiug). am vrut sa opresc si sa-i intreb de vaci, dar m-am gandit ca poate-s rude, deci ma leg la cap fara sa ma doara.
si o concluzie personala, care vine sa intareasca o opinie mai veche - nu avem nevoie acum de autostrada bechtel: de la brasov in sus drumul este liber, oarecum mai aglomerat in vecinatatea localitatilor mari (brasov, cluj), mai sus de cluj devenind foarte liber. mult mai de ajutor ar fi niste ocolitoare pentru orasele si satele mai rasarite, combinate cu o regandire a limitelor de viteza in celelalte localitati.

scuze pentru postul lung, sper sa fie de ajutor.


--------------------
dacia logan 1.6 2005, ambition - b xx xyz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
combo
post 3 Jul 2006, 16:59
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 7 June 05
From: Bucuresti




Eu am fost acum cateva luni pana la Satu-Mare, la dus prin Brasov Tg. Mures, Cluj Zalau, Tasnad si la intors din Turda am luat-o spre Alba-Iulia, Sibiu, Rm. Valcea, etc. Drumul e ok in prima varianta, mai putin de la Zalau parca, unde incepe sa fie mai nasol. La intoarcere va sfatuiesc sa nu o luati pe centura Alba-Iuliei ca e dezastru. Am facut 40 min cred. In rest e ok.


--------------------
Dacia Logan Laureate - B-43-JJC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 18:49
Dacia