Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Eagle NCT 5, (pe Rolls Royce)

Lex Luthor
post 28 Jun 2006, 08:33
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.112
Joined: 25 April 05




Daca posesorii de Megane II echipate cu cauciucuri Good Year Eagle NCT 5 se mai indoiesc de "nobletea" cauciucurilor respective sunt invitatii mei sa vada un Rolls Royce argintiu (inmatriculat in Elevetia) parcat pe Bd. Unirii (un pic inainte de fostul magazin Junior, pe aceeasi parte) care este echipat, ghici cu ce cauciucuri? Good Year Eagle NCT 5.

Asa ca daca se poate la Rolls Royce, de ce multi posesori de Megane se plang ca au masina"incaltata" cu acest tip de cauciucuri? Oare cele de pe Rolls sa fie mai altfel decat cele de pe Megane? Mie mi s-au parut la fel (cu exceptia marimii, erau uriase, cred ca aveau peste R25 diametru).

This post has been edited by Lex Luthor: 28 Jun 2006, 08:34


--------------------
---- ---- ----
---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 28 Jun 2006, 09:03
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Acelasi model, in varianta 205 r 15 il am pe Passat, sunt made in Germany, am facut deja o galma mica la unul din ele, probabil de la drumuri, au 36 de mii de km si la toamna probabil le voi schimba pe motiv de uzura. Dar cauciucurile au pupat mii de kilometri la viteze de peste 110 km/h, ceea ce creste semnificativ uzura.
Conteaza totusi si in ce tara sunt facute respectivele anvelope, asa am si eu Bridgestone (Turcia) pe Clio, eu nu ma plang de ele, dar din ce am vazut, se pare ca a fost doar un lot mic cu astfel de anvelope, fabrica echipeaza acum masinile tot cu Goodyear. Oare de ce?
Acum cativa ani, unchi-miu a echipat papucul lui cu anvelope Sava pe fata. In 20 de mii de km cauciucurile nu mai aveau desen. In toamna imi cautam anvelope de iarna iar toti vanzatorii voiau sa imi bage Sava pe gat (eu chitit pe Debica). Le aduc argumentul cu uzura prematura, iar ei imi raspund: Aaaaaaaa, daaa, alea care se faceau in Turcia... Intr-adevar, multa lume foloseste Sava acum, si nu se plange de ele.

Asadar se pare ca ar conta mai mult cine face respectivele anvelope, nu ce marca arboreaza. Chiar m-a mirat ca M2 Bicorp are un anumit tip de anvelope, iar Sedan alt tip, desi sunt aproximativ la fel la dimensiuni.
Pe Rolls Royce daca face galma cauciucul cred ca poti sa ceri banii inapoi pe masina. In mod sigur nu aceleasi anvelope, calitativ vorbind.

This post has been edited by Laurentziu83: 28 Jun 2006, 09:06


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 28 Jun 2006, 09:04
Post #3


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




de fapt, daca erau standard, aveau PAX 265 x 790 R 540 A 111W
adica 21.3"

si sunt aproape convins ca Eagle NCT 5 este modelul caii de rulare. muuulte alte lucruri conteaza la o anvelopa.(compozitia flancurilor, numarul de straturi de fiecare material etc)

oricum...rollsu` trebuia sa aiba PAX...ma intreb de ce nu le mai avea blink.gif

This post has been edited by R19/16v: 28 Jun 2006, 09:09


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lex Luthor
post 28 Jun 2006, 09:24
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.112
Joined: 25 April 05




Preluat de pe site-ul celor de la Good Year:

Eagle NCT 5
(turisme - înaltă performanță)

Goodyear Eagle NCT 5 este o anvelopă care respectă mediul înconjurător. Eagle NCT5 beneficiază de ultimele tehnici de fabricare și perfecționare pentru a optimiza utilizarea energiei și a resurselor. Componentul benzii de rulare pe bază de silice dezvoltat de cenzuratând reduce cantitatea de energie pentru a determina deplasarea anvelopei. Acest lucru permite o reducere a consumului de benzină cu până la 5% față de predecesorul său, rezultând o reducere semnificativă a emisiilor de CO2. În plus, Eagle NCT 5 rezistă cu până la 25% mai mult timp, oferindu-vă posibilitatea de a beneficia de mai mulți kilometri în schimbul banilor dumneavoastră.

Ce e interesant e faptul ca la dimensiuni nu apare nimic mai mare de R17. Ori cele de la Rolls erau muuult ma mari.


--------------------
---- ---- ----
---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caktuss
post 28 Jun 2006, 11:19
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.433
Joined: 7 May 05
From: Iasi




o fi unu de asta, cum is posesorii de passat sh din romania... n-are bani de benzina si face economie de 5%... si nici de cauciucuri mai bune....

da bentley cu montana ati vazut radmasa.gif


--------------------
Renault Megane Sedan II - numar cu gaura 1.6 16v 05-2005
m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006)
33 600 km (26/09/2007)
45 000 km (o3/01/2009)
50 000 km (03/06/2009)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 28 Jun 2006, 11:53
Post #6


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




ale mele Eagle NCt in 30k...cele pe fata sunt cam mancate.. cele pe spate ok... le mai tin pana la primavara.. cand imi voi lua Dunlop Sport tongue.gif

This post has been edited by semit: 29 Jun 2006, 05:42


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RoVal1972
post 29 Jun 2006, 00:35
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 22 November 05
From: Bucuresti




mie nu-mi plac deloc cum se comporta.
Am fost mult mai multumit de Pirelli P6000 pe M1 decat de NCT5 urile astea de pe M2. Daca o sa ajung sa le inlocuiesc, renuntz la GY NCT5


--------------------
Renault Megane Sedane 2005 1.6. 16V
________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005
ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001
ex. Dacia 1310 1.6l. 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 18:11
Dacia