Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Tremurat volan si viteza

Dumi
post 25 Jun 2006, 14:08
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 17 April 05
From: Timisoara




Salut,

As avea 2 probleme/intrebari:

1. Intre 90-100 km/h imi tremura volanul. Ciudat e ca masina a fost verificata la service de 2 ori in ultima luna - directie, unghiuri etc - si toate mi-au iesit bine. Ce ar putea fi?

2. Ieri am vrut sa vad din nou la ce viteza pot sa ajung. Spre surprinderea mea de la 160 a inceput sa traga extrem de greu si la 180 n-a mai vrut. Era foarte cald afara, mergea si aerul conditional, dar in aceleasii conditii, anul trecut am atins 210. Vreo idee?

Multzam.


--------------------
Renault Megane II 2.0 16V Confort Privilege (iunie 2005)
Dacia 1310 MLS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 25 Jun 2006, 15:18
Post #2


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




1. Ai verificat si daca nu ti s-a dezechilibrat vreuna din roti? In general, trepidatia aia apare de la o roata dezechilibrata.

2. Posibil (cred) sa aiba legatura cu temperatura ridicata a aerului de afara.... Aerul ajuns la o temperatura ridicata, este mult mai sarac in oxigen.

Dar parca s-a mai discutat...de roti dezechilibrate sigur s-a mai discutat.


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dumi
post 25 Jun 2006, 16:12
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 17 April 05
From: Timisoara




Stiu ca s-a mai discutat. Dar vroiam sa vad daca ar putea fi si alte cauze in afara de roti dezechilibrate. Ideea e ca acum aproximativ 1 luna am lovit o groapa si jantele de pe dreapta s-au indoit (nu foarte tare). Mi-au fost schimbate pe CASCO, cele noi au fost echilibrate, a fost verificata directia, suspensiile, cauciucurile etc. Si totul pare sa fi fost in regula. Si totusi, ca sa fiu sigur, o sa merg zilele astea sa verific rotile.
Ce altceva ar mai putea fi?

This post has been edited by Dumi: 25 Jun 2006, 16:13


--------------------
Renault Megane II 2.0 16V Confort Privilege (iunie 2005)
Dacia 1310 MLS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rombu
post 25 Jun 2006, 20:27
Post #4


FOR SALE


Group: Members
Posts: 586
Joined: 20 August 04
From: Bucuresti




fuzeta, longeron ..mai multe depinde de gravitatea loviturii? masina trage stanga sau dreapta?


--------------------
Renault Megane 2 2004 Confort Dynamique
Megane II BICORP 1.6 16V Confort Dinamique
Gris Hologramme- 2004
Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dumi
post 26 Jun 2006, 09:07
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 17 April 05
From: Timisoara




Nu, masina nu trage deloc nici dreapta, nici stinga. Lovitura nu a fost foarte puternica. Nici macar nu am facut pana, dar jantele s-au indoit putin si am preferat sa le schimb.


--------------------
Renault Megane II 2.0 16V Confort Privilege (iunie 2005)
Dacia 1310 MLS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 26 Jun 2006, 09:11
Post #6


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




Echilibrează roțile. Cu toate astea, tot mai poți avea probleme dacă ai cauciucurile cu probleme, să-ți apară un dezechilibru la o anumită viteză.


--------------------
Ceva de plastic . - BRRC .
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 26 Jun 2006, 09:52
Post #7


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




Daca ai zis ca ai verificat geometria si totul e ok, alt motiv nu prea vad. Intr-adevar, poate fi un cauciuc cu problema, dar din cate stiu se vede la echilibratul rotii....


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coocky
post 26 Jun 2006, 12:26
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 284
Joined: 5 August 04
From: Timisoara




1) anul trecut am avut aceeasi problema...
s-a rezolvat cu o echilibrare de roti. asta este...
2) conditiile de drum erau macar asemanatoare? pana un alta 180-210 este aproape 15%.... intr-un an...?


--------------------
Renault Megane II 2004
Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 26 Jun 2006, 15:55
Post #9


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




Am trecut printr-o situatie asemenatoarea si dupa excluderea geometriei si a echilibratului rotilor s-a rezolvat prin inlocuirea anvelopelor. Acestea erau uzate neuniform si produceau trepidatii suparatoare la anumite viteze (la mine cel mai rau era la 120-130 km/h)


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dumi
post 27 Jun 2006, 10:33
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 17 April 05
From: Timisoara




1. Vind jante NERVASPORT pe 17", vind cauciucuri, vind Megane... smile.gif

Acum pe bune - am fost la o verificare si surpriza - roata fata stinga era indoita pe interior. Au indreptat-o baietii (am zis ca nu mai are rost sa ma mai incurc cu CASCO) si mi-au echilibrat din nou toate rotile iar acum totul e ok. Toata operatia a fost 200 RON sad.gif Ce ma deranjeaza insa e ca nu-mi aduc aminte sa fi lovit vreo groapa asa tare incit sa se indoaie janta. Asa usor se "distrug" jantele astea de la Renault? Sau e la fel cu orice jante?

2. In legatura cu conditiile de drum - eu cred ca erau asemanatoare. Mi-am mai adus aminte ceva - la revizia de 1 an nu mi-au schimbat filtrul de aer, mi-au spus ca nu era nevoie. In acel moment aveam 10500 km parcursi cu masina. Poate fi acesta motivul?

This post has been edited by Dumi: 27 Jun 2006, 11:06


--------------------
Renault Megane II 2.0 16V Confort Privilege (iunie 2005)
Dacia 1310 MLS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 27 Jun 2006, 11:32
Post #11


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




Din semnatura, deduc ca ai Sedan. La Sedan, DA! jantele de "aliaj" sunt turcesti si sunt moi ca branza. Se indoaie cam ca alea de tabla. Am patit-o de nenumarate ori.....Si acum am o janta stramba.


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosminidis
post 27 Jun 2006, 12:27
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 3 June 05




1. Cand ai schimbat jantele dupa lovitura, ai schimbat si cauciucurile? Si cauciucurile se mai deformeaza si pot sa produca genul asta de probleme...
2. Aproape sigur este de la filtrul de aer, mai ales ca trage pana la 160; o asa pierdere de putere nu poate sa vina de la altceva (nu ai mai fi putut sa ajungi la 180 daca erau injectoarele sau altceva (cred smile.gif ) Eventual scoate filtrul, da-l putin cu aspiratorul si vezi daca merge putin mai bine.


--------------------
Renault Megane Classic 2000
Renault Megane Classic @ 1.6 16V ~ 63k km
Make OGG, not MP3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dumi
post 27 Jun 2006, 13:18
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 17 April 05
From: Timisoara




1. Dupa lovitura nu am schimbat si cauciucurile. Au fost verificate si nu aveau nici o problema (gilma sau altceva). Jantele originale sint facute in Turcia, dar cele doua aduse pe CASCO dupa lovitura sint facute in Cehia. Cu toate astea nu cred ca e vreo diferenta sad.gif
Ideea e ca acum totul e ok, dar sint surprins de usurinta cu care se deformeaza jantele. Eu consider ca am avut foarte mare grija si nu ma asteptam la asa ceva.

2. In momentul acesta am 11500 km si cred ca ar fi indicat sa-mi inlocuiesc filtrul de aer.


--------------------
Renault Megane II 2.0 16V Confort Privilege (iunie 2005)
Dacia 1310 MLS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 27 Jun 2006, 17:47
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Incearca cu un flacon de aditiv 2+2 de curatat injectoare. E vreo 150 de mii la metro si se pune la un plin de benzina.
La matiz am folosit asa ceva pe la 40 de mii de km. Cu tot cu filtru nou masina nu mai trecea de 140 la ora, singur in masina fiind. Dupa aditivare am ajuns la 158 km/h chiar cu inca 2 persoane la bord.

Cat despre cauciuri, incearca sa le permuti fata-spate.

This post has been edited by Laurentziu83: 27 Jun 2006, 17:48


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 18:01
Dacia