Temperatura lichid racire R25
![]() ![]() ![]() |
Temperatura lichid racire R25
paco |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 3 June 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
25
- B 14 VJL
TDX, 1991
|
|||
ciprianR25TS |
![]()
Post
#32
|
![]() ciprianR25TS Group: Members Posts: 63 Joined: 26 June 06 ![]() |
La mine pe vremea cand mergea indicatorul de apa cand nu avea termostat de loc se incalzea in oras destul de tare iar la drum lung statea jos de tot.
Dupa ce i-am pus termostat se incalzea la inceput greu pana la jumatea scalei apoi destul de repede crestea pana putin sub rosu apoi scadea destul de brusc cand se deschidea termostatul si ajungea din nou la mijlocul scalei. Dupa ce facea asa lucra mereu intre mijloc si putin sub rosu. PS Eu am motor cu benzina de 1995 cmc iar termoventilatorul este situat in interior ( langa motor ) si nu in fata radiatorului nici nu ar avea loc acolo. Apropo cine stie cu ce se poate inlocui elicea de la ventilatorul electric ? A mea se rupe in bucati in ultima vreme |
--------------------
RENAULT
Clio IV 0.9 Tce
- CT 03 NHH
2016
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.393 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Ceva nu este in regula la voi....la mine sta apa dupa ce se incalzeste motorul, putin sub jumatate, iar vara cand este foarte cald urca pe jumate...nu l-am vazut niciodata mai sus...la fel era si cu celalalt R25 dinainte si ala era benzina..
Daca radiotoarul de racire este curat, pompa si termostatul bune nu ar trebui sa urce peste jumate sau ma rog sa urce dar foarte putin...oscilatiile care le aveti voi eu zic ca sunt din cauza termostatului care deschide tarziu... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
johndoe82 |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 26 November 06 ![]() |
Si eu am avut probleme cu temperatura la apa anul trecut. nu puteam sa merg vara cu mai mul de 100-110 pentru ca ajungea acul de la apa in zona rosie. Mergeam cu geamurile deschise si cu caldura pornita. Intr-un final m-am hotarat sa decapsez radiatorul. Jumatate din faguri erau infundati. Am reusit sa-i desfund cu o banala sarma. de atunci acul sta la jumatate.
|
--------------------
renault
25
1986 2.1TD
|
|
Tzache |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 19 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Am rezolvat problema mai sus mentionata ... Ghiciti ce era
![]() Returul adica furtunelul ala subtire care pleaca din cel mai de sus punct al circuitului apei ... unde vine si furtunul gros din radiator in motor (sus) ... pur si simplu acolo era plin de piatra si rugina ... Culmea ca nici un mecanic din cei la care am fost nu a stiut cum sa rezolve problema ... care mai de care (garnitura de chiuloasa, pompa de apa etc) ... Acum presiunea si caldura sunt normale doar ca se strica sonda (imi arata aiurea in bord ... acul pleaca cand este rece de la ultima liniuta de sus si cand se incalzeste se duce la maxim sus dar schimb si sonda aceea si s-a rezolvat cel putin cu apa ![]() ![]() |
--------------------
Renault
25
- B 88 TZK
TXI '90
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th August 2025 - 05:42 |