TWINGO - poze cu masinile noastre, pareri si comentarii
![]() ![]() ![]() |
TWINGO - poze cu masinile noastre, pareri si comentarii
mihaiqaz |
![]()
Post
#331
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 6 December 09 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane 2.2 Hatch
2006 1,6 16v
- B-51-NNT
|
|||
bubu782001 |
![]()
Post
#332
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Nou poate sa te ajunga si 16.000 euro. Depinde la ce versiune, dotari si motorizare optezi. Probabil modelul tau ajunge pe la 9.900 de euro.
6.800 euro...hmm, parerea mea e ca l-ai luat cam scumpicel...tinand cont ca lin jur de 7000 iei o masina noua acuma. Nu spun ca e veche a ta (doar e 2009) insa noua ma refer direct din magazin - de la dealer cu aproape 0 km la bord, respectiv inca plasticele puse pe tapiserie. Aia inseamna nou dupa parerea mea. Oricum eu nu am probleme preconcepute gen "primul proprietar" sau faze de genul asta. Vorbeam doar de valoarea produsului de bani. This post has been edited by bubu782001: 6 Dec 2009, 14:23 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
mihaiqaz |
![]()
Post
#333
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 6 December 09 ![]() |
Ca dotari are urmatoarele:
-aer conditionat,computer bord,geamuri electrice,servo directie asistata,radio-cd mp3 cu comenzi volan,volan reglabil,scaune individuale spate culisante si rabatabile,scaun sofer reglabil si pe inaltime(foarte bun),jante aliaj,abs,esp. Tinand cont ca avea 1700 km cand l-am luat,3100 euro diferenta de pret cred ca a fost destul de buna 6 Dec 2009, 14:40: PS: scaunele din spate aveau tipla pe ele This post has been edited by mihaiqaz: 6 Dec 2009, 14:40 |
--------------------
renault
megane 2.2 Hatch
2006 1,6 16v
- B-51-NNT
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#334
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Deci avem asa:
computer bord ,geamuri electrice, volan reglabil, scaune individuale spate culisante si rabatabile,scaun sofer reglabil si pe inaltime(foarte bun), ABS astea toate le au - sunt dotari minime - standard. AC-ul, ESP-ul, mp3 player-ul si directia asistata am impresia ca sunt extra. Da nu a zis nimeni ca nu ai facut o buna afacere - insa si nou este mult prea scump - 9900 euro? O gramada de cascaval - iar in acesti bani poti lua lejer o masinuta de clasa mult mai buna. |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
mihaiqaz |
![]()
Post
#335
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 6 December 09 ![]() |
Un cuvant hotarator l-a avut si sotia careia masinuta i-a placut mult si pe de alta parte mentionez ca mai am o masina de clasa mai mare.Referitor la pret cred ca de-aia nici nu se comercializeaza la dealeri romani (ai dreptate e cam mare).
6 Dec 2009, 14:53: PS:computer bord si scaun sofer reglabil pe inaltime nu sunt standard This post has been edited by mihaiqaz: 6 Dec 2009, 14:53 |
--------------------
renault
megane 2.2 Hatch
2006 1,6 16v
- B-51-NNT
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#336
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Sa am pardon, computerul de bord este dotare STANDARD la Twingo.
Poate turometrul, vrei sa zici ca este optional. Ca sa te convingi, inta pe site la Renault.fr si configureaza-ti ORICE varianta de acolo sa vezi daca ai vreo optiune legata de computer de bord. Scaunul reglabil pe inaltime ai dreptate, intr-adevar la o singura varianta lipseste (Autentique) insa apare la varianta Dinamique (urmatoarea versiune) si costa 0 (zero euro). Din cate stiu eu varianta Autentique care este cea mai sarcacioasa in dotari (nici macar AC nu are in doare standard). "Computer de bord" e cam mult spus...pentru ca in afara faptului ca e un LCD, nu are multe functiile unui computer de bord cum sunt pe alte masini (consum, consum instantaneu, estimare distanta cu carburantul actual samd). Ce are in plus Twingo 2 fata de Twingo 1 sunt doar 2 chestii: temperatura exterioara si distanta parcursa pana la urmatoarea revizie. In rest ca si la Twingo 1 are asa: km totali parcursi, km partiali parcursi (de la ultima resetare) si ceas. Mai apare si simbolul pentru limitator/regulator de viteza (tempomat) - insa din cate vad nici tu nu ai pe masinuta asa ceva.. Aceasta dotare se poate pune insa si pe Twingo 1 cu doar 4 fire 4 taste si un buton basculant (doar varianta 1.2 16V). Sincer sa-ti spun printre chestiile enumerate mai sus m-au dezgustat un pic, deoarece Renault nu a vrut sa puna chestii in plus diferite - (inovatoare daca pot spune) pe Twingo 2. Pana si turometrul a fost pus separat ca un add-on (asa si la Twingo 1 se poate pune). Au avut bunul simt sa puna ESP, un motor Diesel si un AC automat, care nu e o clima - (vezi la Clio pe forum pentru informatii). In rest identice...cel putin 90% din dotarile astea sunt si pe si Twingo 1 (inclusiv motorizarile 1.2 8V respectiv 1.2 16v). Singurele chestii utile din punctul meu de vedere sunt volanul reglabil si ESP-ul (astea sunt niste chestii foarte bune). Insa sa nu o mai lungim aiurea, masinuta arata foarte bine, iar pretul de achizitie, in comparatie cu cel oferit de un dealer (in Franta) este foarte bun. Doar ca din punctul meu de vedere, pretul este foarte mare pentru clasa ei si dotarile oferite - mult prea mare aproape 7000. In rest este excelenta masinuta, sa o stapanesti cu placere si sa te bucuri de ea. Este o masinuta tare draguta. This post has been edited by bubu782001: 6 Dec 2009, 19:36 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
Tamango |
![]()
Post
#337
|
![]() Biciclist Group: Members Posts: 1.330 Joined: 30 January 07 From: Bucuresti ![]() |
mihaiqaz, super masinuta. Cat a fost taxa de poluare ?
|
--------------------
Suzuki
Vitara 1,6 AT
2017 Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
|
|
mihaiqaz |
![]()
Post
#338
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 6 December 09 ![]() |
Nu s-a platit taxa de poluare masina fiind fabricata in anul in curs si fiind considerata masina noua. Am depus documentatia la tezorerie si dupa doua zile am primit raspunsul de mai sus
6 Dec 2009, 23:01: Mai sunt cateva chestii in plus fata de twingo 1 :insonorizare mai buna,scaune mai confortabile si mai bine conturate (sustinere laterala mai buna),interiorul lucrat cu mai multa grija si acoperit in totalitate (nu se vede nicaieri tabla). In schimb este un pic mai rigida, care pentru dumuri proaste e un dezavantaj java script:emoticon(':('),in schimb sta mai bine in curbe. Asta este parerea mea dupa ce am condus si masina cumnatului meu un twingo din 2003 .Respect!!! This post has been edited by mihaiqaz: 6 Dec 2009, 23:01 |
--------------------
renault
megane 2.2 Hatch
2006 1,6 16v
- B-51-NNT
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#339
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Ma bucur sa aud asta. Isonorizarea chiar este un mare minus la Twingo 1 mai ales la galagiosul motor D4F - 1.2 16v. Deci un mare PLUS pentru Twingo 2.
Scaunele sincer sa-ti spun mie nu-mi creeaza o impresie asa de proasta (parerea mea totusi) insa am mers si cu masini la care intr-adevar CHIAR TE SIMTEAI BINE in scaune - ma refer la acel fotoliu comod si foarte placut din care nu vrei sa te mai dai jos (vb de masini de clasa superioara totusi). Chestia cu tabla, iarasi pe mine nu ma deranjeza personal - in ciuda faptului ca pare a fi o masina conceputa ieftin (ciudat ca nu erau deloc ieftine nici Twingo 1). La asta eu am vazut rezolvarea la un Matiz in care posesorul a lipit piele (ecologica intr-adevar) - curios de ce nu a pus piele adevarata pentru ca nu era asa de scumpa. O avea cam de 5 ani pusa asa si nu crapase in nici un punct (lipirea a fost facuta cu prenadez). Arata chiar foarte bine avea culoarea chiar gri-ul acel inchis ca la bordul matiz-ului. Ma rog - nu o pun ca o solutie pentru ca eu IN VECI nu as face asa ceva - numaii cat e de munca (o vand mai pun putin si iau alta). Totusi avand din fabrica asta, E O EVOLUTIE NOTABILA fata de TWINGO 1 - inca un PLUS pentru Twingo 2. Cu statul in curbe nu pot deloc sa fiu de acord cu tine. Te invit sa faci o tura cu masina mea si apoi sa-mi spui cum sta in curbe. Stabilitatea in curbe nu tine de masina, ci de amortizoare si cauciucuri. Eu de exemplu am amortizoare sport pe a mea (Sachs) originale din fabrica si pusa o stanta cu Renault peste ele (un romb - branduite Renault) - sunt foarte tari, dure iti faci zob fundul pe gropile patriei, insa STA SUPER in curbe - la fel da impresia de masina foarte rigida - astea sunt amortizoarele si atat. Te asigur ca multi dintre colegii nostrii de pe forum sunt de acord cu mine aici, de altfel sa discutat aceasta problema. Ceva dreptate ai aici si anume, au fost modele de Twingo cu amortizoarele moi sau foarte moi (de zici ca mergi cu barca) culmea ca au mai pus si roti de 13 pe unele modele din astea, asa ca la stabilitate in curbe sunt praf, in schimb se obtine un minim de confort in plus la rulaj (mai leganat asa... ![]() Dimensiunile celor 2 masini sunt similare aproape la fel, deci nu pune problema stabilitatii acest aspect. Apropo am pus doua attachmente cu ele pentru comparatii. Ce am auzit (se plangeau baietii pe forumurile frantuzesti) ca este mult mai mic spatiul in Twingo 2 decat in Twingo 1 - este mult mai inghesuit si portbagajul care avut de suferit destul de mult fata de dimensiunile respecatabile ale habitaclului si portbagajului la Twingo 1. Din informatiile culese ar fi totusi relativ similare si aceste valori. La Twingo 1 avem capacitatea minima (bancheta in pozitia maxim spate) de 168l si capacitatea maxima (bancheta rabatata) 1096l La Twingo 2 are capacitatea minima (scaunele in pozitia maxim spate) de 165l iar la capacitatea maxima (scaunele rabatate) 959l. Pe scurt exista o evolutie fata de Twingo 1. Insa nu majora. Tot pe un site frantuzesc spunea cineva ca lansarea Twingo 2 nu a influentat deloc piata la Twingo 1, si nici preturile acestora. Daca va uitati o sa vedeti Twingo 1 (e adevarat, modele mai noi - din 2006 - 2007 chiar) la preturi similare lui Twingo 2 - vb de piata SH ca Twingo 1 nu se mai fabrica. Apropo asta este? http://www2.autovit.ro/vsdetalii8.php?IDM=...%252B%252B%252B sau e dor o coincidenta de placute de inmatriculare? ![]() This post has been edited by bubu782001: 7 Dec 2009, 02:22 Attached thumbnail(s) Twingo_1.jpg ( Size: 65.26k ) Number of downloads: 687 Twingo_2.jpg ( Size: 46.55k ) Number of downloads: 703 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
mihaiqaz |
![]()
Post
#340
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 6 December 09 ![]() |
In privinta spatiului interior chiar nu m-i sa parut nici o diferenta si dupa cum observi si din masuratori modelul twingo 2 e o idee mai lat,mai lung si mai inalt (nu cu mult chiar insezizabil cu ochiul liber)
In legatura cu adoua intrebare da aceea este si am ales sa o postez acolo pt. ca in Germania la dealerul Renault de unde am luat-o pe aceasta mai sunt 4 bucati printre care una galbena cu trapa de sticla ,proiectoare si clima automata. E o idee mai scumpa si cand am luat-o pe a mea eram cam la limita cu banii (trebuia sa mai fac si ceva cumparaturi de pe acolo). M-am gandit sa incerc s-o dau dar daca nu se va vinde nu ma deranjaza chir sunt foarte multumit de ea ![]() |
--------------------
renault
megane 2.2 Hatch
2006 1,6 16v
- B-51-NNT
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#341
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
MIHAELY, turometrul la Twingo 2 este PUS ca add-on. Deci nu iti inchipui ca este ceva NATIV din constructie, cum sunt sa zicem ceasurile de bord. Este exact cum ti-ai pune TU unul.
Si nu toate Twingo 2 il au, doar modelele superioare si cele sport (GT si RS). Asa ca daca doresti ORICAND poti pune unul - este si un topic aici in care am specificat si unde trebuie legate firele (atat la 8V cat si la 16V). Oricum, foarte tare masinuta. Chiar imi place mult. Am vazut una rosie pe strada odata si ma holbam la ea, forma imi parea cunoscuta, insa nu stiam de unde sa o iau...cand vad pe fundulet scris destul de mare: TWINGO...HA! Te-am prins! Deci "lighioanele" au inceput sa apara si pe la noi. Foarte bine asa ![]() As vrea sa am un GT (1.2 TCE 100 cp) sa "fac pipi" pe smecherasii cu BEMVEURI' ![]() This post has been edited by bubu782001: 7 Dec 2009, 15:07 Attached thumbnail(s) 2009_Renault_Twingo_RS_Dashboard_View_588x422.jpg ( Size: 43.73k ) Number of downloads: 732 2981517960_291cd37ebb.jpg ( Size: 109.84k ) Number of downloads: 755 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
hellcat |
![]()
Post
#342
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
@bubu782001: A luat masina la un pret bun din Germania. Masina este noua, un model care nu se importa in Romania, iar daca comparam preturile de catalog ale renault-ului, in Germania sunt mult mai mari.
Masina are si destule dotari si beneficiaza de garantia internationala. Nu stiu ce masina iti poti cumpara la 7.000 euro sa aiba si servo, aer conditionat, abs si 4 airbaguri...logan il excludem, ok? |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#343
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Am inteles asta hellcat. De fapt i-am si confirmat asta. Singura chesteie era ca din punctul meu de vedere este scumpa pentru clasa in care se incadreaza masinuta. Incep si eu ca Loganistii acuma
![]() Acuma eu stiu si am intele faptul ca masina este foarte scumpa din start (la pretul cerut de Renault ma refer), insa si acel pret este exagerat de mare - dar asta e. Acuma pretul de achizitie vs pretul oferit la dealeri pe acolo (de Germania vb) este o adevarata afacere - chiar este unul foarte ok. Logan normal ca il excludem, asta numai pt ca din start, modul in care sunt facute masinutele in vest respectiv dotarile acestora lasa in lasa in ceata Logan-ul. De exemplu Renault Symbol, il iei de nou cu 8900 euro cu TVA - SH tot pe aici te ajunge (in jur de 7000). - nu sariti in cap e un exemplu. Ca sa-ti faci o idee uite aici ce inseamna masina DOTATA si puternica. http://www2.autovit.ro/vsdetalii8.php?IDM=...%252B%252B%252B Si asta la o cautare rapida la intamplare. Din start, este alta clasa. Si este tot 2009. Si era cam primul exemplu...pe un un singur site la o prima cautare. Sunt sute de masini ideftine la ora asta...BANI SA AI. NU uita ca este criza si preturile masinilor. |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
hellcat |
![]()
Post
#344
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Ti-ai gasit sa-mi dai exemple de tepe de pe autovit, ce naiba...rulezi o masina pe care ai dat 12.000 de euro 7.000 de km si apoi o vinzi cu 7.500 euro negociabili??...ceva e stricat la poveste, indiferent care e ea.
De pe autovit stiu povesti destule, leasing luat cu buletin furat, apoi skoda la vanzare pe sait, zero kilometri la juma' de pret (masina fiind castigata)...mare atentie legislatia in Romania nu protejeaza clientul de buna credinta!! |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#345
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
O masina luata in leasing are numere de leasing. Masina din respectivul anunt nu era o predare de leasing. Eu am dat un banal exemplu. Dar nu are nici cea mai mica importanta asta. Puteam sa dau si altul dar chiar nu aveam nici cea mai mica intentie sa caut pe net masini.
Poftim si alte anunturi...fara nici o legatura cu autovit-ul. http://www.targdemasini.ro/anunt_masina_VO...&TB_iframe=true http://anunt.auto.ro/citroen-c3/290822.html MIHAELY nu cred ca aceste "Koreene" sunt chiar asa de proaste. Nu uita ca un Cielo, da CLASA si acuma la un Logan. Chiar daca acea vechitura de Cielo este - UZAT moral. Si ascutitorile (Tico) alea made in Koreea sunt super fiabile (nu sunt prea solide ele - nici nu e un punct forte) insa sunt foarte fiabile ca masini. Exista si un topic pe site-ul reno.ro cu privire la acest aspect. Si Accentul am inteles ca sunt foarte fiabile. Scuzati-ma respect Renault-ul si iubesc Twingo. Insa motivul rezistentei acestei masinute (Twingo) il consider rezultatul utilizarii pe afara - prin vest. Cati posesori de Twingo sunt aici ce au un Twingo de 8 ani si l-au rulat acesti 8 ani in Romania? Adica sa nu aiba nici o problema. Oricum cred ca e cazul sa o cam inchidem..suntem (si sunt recunosc) offtopic total. Insa ca o idee - o concluzie, preturile la masni au scazut DRAMATIC, nu mai sunt ce stiam mai deunazi. Si e foarte buna chestia asta. Asteptati sa mai moara un pic lumea de foame (inca vreo 2 -3 luni asa) si sa vedeti atunci preturi... This post has been edited by bubu782001: 9 Dec 2009, 01:54 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
twingo_buc |
![]()
Post
#346
|
![]() fost twingar Group: Members Posts: 883 Joined: 4 January 09 ![]() |
bubu ai grija la detaliu cu "o masina luata in leasing are nr de leasing". In Romania nu se mai inmatriculeaza masinile in leasing cu nr provizorii de aproximativ 1 an si jumatate daca nu chiar 2. Tot ce se vede provizoriu pe masini sunt leasing`uri vechi. acum se inmatriculeaza cu numere normale.
|
--------------------
mitsubishi
colt CZ3
1.1 75CP 2008 MOTION
- B8x8BBB fost twingar si fost TDI-st
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#347
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Posibil (nu ma intereseaza sa cumpar masini). Totusi daca nu ma insel, in anunt ar fi fost specificat asta - predare leasing. Ma rog eu ma retrag din aceasta discutie inutila ca a luat-o rau pe aratura...
This post has been edited by bubu782001: 10 Dec 2009, 12:29 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#348
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Barile de protectie sunt vopsite doar jumatate la toate modelele fabricate pana in 2003. Dupa 2003 Renault a oferit ca optiune vopsirea integrala a barilor, in culoarea caroseriei - deci optional.
La consumabile stau LA FEL atat 16V cat si 8V. La ambele ai filtre de aer, la ambele ai antigel si ulei. Uleiul si antigelul sunt aceleasi tipuri. Filtrele difera ca forma insa nu au caracteristici speciale (sunt filtre chioare de carton) si nici pretul acestora nu este mare (la 16V ma costat unul 28 ron). Daca este sa privesti din prisma defectiunilor, acestea sunt specifice la fiecare motorizare in parte, insa din fericire acestea nu prea sunt - motorizarile astea sunt foarte fiabile. Nu cred ca e cineva pe forum care a facut setul motor sau chestii mai urate. Pe partea reviziilor, un kit de distributie respectiv o pompa de apa, are pret similar atat la 8V cat si la 16V (chiar nu sunt diferente notabile pe parte financiara aici). Este drept, in cazul ruperii curelei de distributie, probabil costurile de reparatii la 16V sunt mai ridicate decat la 8V - insa nici la 8V nu cred ca stau cu mult mai jos. Oricum in cazul unei probleme de genul asta...este de preferabil schimbarea motorului cu unul SH (ca pret ajungi mult mai bine decat reparatia celui decedat si in plus nu implica atata manopera, munca). Din pacate cunosc 2 cazuri pe acest forum (ambele cu 8v) ce au avut nesansa ruperii curelei de distributie, insa NU din cauza ca erau 8V, puteau la fel de bine sa fie pe 16V - pur si simplu e foarte CLAR SPECIFICAT: In manual scrie ca distributia se schimba la 120.000 km. In Romanica, este recomandat sa o schimbi la 60.000 km sau la 4 ANI din cauza prafului, mizeriei si a calitatii consumabilelor. Kit-ul de distributie implica CUREAUA DE DISTRIBUTIE si INTINZATORUL acestei curele. Este recomandat ca odata cu distributia sa se schimbe si POMPA DE APA deoarece aceasta fiind pe aceeasi "linie" (antrenata tot de cureaua de distributie) in cazul unei uzuri premature, pompa se poate bloca si "PA PA" curea distributie - se va rupe si e jale indiferent de motorizare. La 16V este mai dificil accesul la curatarea corpului clapeta (trebuie cam multe demontate dar nu e un capat de tara) insa ca revers al medaliei la versiunea in 8V motorasul pas cu pas (IAC-ul) este turnat pe corpul clapeta (stantat) iar o defectiune a acestuia implica schimbarea corpului clapeta (si nu este deloc ieftin). Motorul in 16V consuma un pic mai mult (depinde mult si exploatarea acestuia) insa nu cu foarte mult, in plus ofera cuplul si puterea suplimentara, numai bune pentru un AC sau o depasire in forta in caz de nevoie. Cam astea ar fi diferentele. Practic motoarele astea nu difera decat pe partea de ADMISIE-EVACUARE- DISTRIBUTIE (chiulasele cu 8 respectiv 16 valve), injectia si corpul clapeta. Sunt folosite cam aceleasi blocuri motor (mici diferente intre ele). This post has been edited by bubu782001: 25 Dec 2009, 14:44 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
renotgo |
![]()
Post
#349
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Bubule ,intrebarea lui Van Ghelie cu privire la barele de protectie ascunde (dupa parerea mea ...) o nelamurire a acestuia vis-a-vis de cauza vopsirii totale a barelor unor Twingo de pe piata .Unii vopsesc barele pentru ca asa cosidera ei ca-i mai bine pentru aspectul masinii ,altii le vopsesc dupa o "mica" reparatie ...
Referitor la motorizari ...Van Ghelie, cele cu 8 valve sint mult mai silentioase ,"aerisite" si ceva mai usor de intretinut . ![]() This post has been edited by renotgo: 25 Dec 2009, 14:49 |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#350
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
rentgo nu vad unde ar fi "usurinta" in intretinere la motorul pe 8V. Da un exemplu in care la 8V este mai usor de intretinut decat cel in 16V - exceptand ce am notat (curatarea ceva mai dificila a corpului clapeta).
Ar fi ceva la bujii - la cele in 16V schimbarea bujiilor se face cu o cheie mai "deosebita", cheie care se gaseste foarte usor in vitan. Oricum chestia de scule este valabila si la 8V - NU RECOMAND NIMANUI SA-SI REPARE MASINA DACA NU ARE CU CE (la scule ma refer). Pe partea cu "mai aerisit" sai "mai inchesuit" tot ce e posibil, insa nu vad ce avantaje sunt aici (oricum nu prea ai ce sa repari la motoarele astea). Ca defectiuni mai poate fi bobina de inductie (pe care eu la 16V am dat 230 RON - una NOUA) insa si la 8V am vazut picata bobina asa ca nu e o referinta. De fapt bobina mea nu a picat (ci tragea o fisa la masa). Pe partea cu bara vopsita - intradevar e posibil ca vanzatorul sa ascunda ceva. La noi merge cu: "o vopsim si iese ca noua !". This post has been edited by bubu782001: 25 Dec 2009, 16:45 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
renotgo |
![]()
Post
#351
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Uite un mic exemplu ,cele cu 8 valve au o singura toba de esapament (cea finala) pe cand cele cu 16 valve au 2 tobe plus racord flexibil .
![]() Apropos de bobina ,eu pot schimba orice fisa doresc ,tu ...toata bobina . ![]() This post has been edited by renotgo: 25 Dec 2009, 15:09 |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
Van Ghelie |
![]()
Post
#352
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 14 December 06 ![]() |
Va multumesc amandurora pentru raspunsuri. Personal as inclina pentru varianta cu 8 valve pentru ca nu sunt in cautarea unei masini sportive iar de aer conditionat nu se pune problema, intrand in alta categorie de pret.
Renotgo ai ghicit ce ascundea intrebarea mea visavis de culoarea barelor de protectie. Mi-e teama ca masina respectiva sa nu fi suferit vreun accident. Pe langa asta eu am nebunia cu masinile stock. Nu-mi plac modificarile. ![]() |
-------------------- |
|
bubu782001 |
![]()
Post
#353
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Eu nu stiu ce stii tu, insa la 16v are O TOBA in plus si anume cea intermediara.
Sunt 3 chestii - catalizatorul (care si 8v il are) toba intermediara (prezenta la 16v)si toba finala - prezenta la ambele motorizari. Racordul flexibil... ce e cu el? Merge foarte bine si este foarte rezistent. Scuza-ma dar astea nu sunt argumente la alegerea unei motorizari. Daca spuneai ca papa ulei, sau ca are nus' ce chestii care implica cheltuieli trimestriale extra..ziceam. Dar asa? Ca are o chestie in plus? Aia e un avantaj daca vrei sa stii, izoleaza vibratiile esapamentului de caroserie. Eu chiar am avut o problema pe esapament dar asta din cauza unui IDIOT care a taiat teava si a sudat-o si a distrus sistemul de flexare al esapamentului facand-ul rigid. Sa vezi atunci vibratii si zgomot. Sa rezolvat intre timp cu un mecanic bun care a refacut sistemul de cupla flexibila. |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
renotgo |
![]()
Post
#354
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Toba intermediara si racordul flexibil lipsesc la cele cu 8 valve ,la tine daca se uzeaza vei fi obligat sa le cumperi ,eu ...
![]() ![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#355
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Scuza-ma ca te intreb dar stii povestea drobului de sare?
Nu-mi iau masina aia ca are un buton in plus si ar putea sa se strice (sau o toba in cazul de fata)...nu ti se pare un pic cam ridicol? Daca vrei sa notezi ceva, orienteaza-te spre adevaratele probleme respectiv puncte slabe. Nu inventa posibile defecte. Si la 8V daca pica motorasul pas cu pas trebuie schimbat cu totul corpul clapeta - care te asigur ca e mult mai scump ca un racord sau ca o toba intermediara. Si daca la o toba sau un racord poate pune o solutie NOUA aftermarket...la un corp clapeta cred ca te bagi numai la original - mai ieftin iei un SH dar deja iei o vechitura care poate pica oricand. Insa astea nu sunt referinte pentru alegerea motorizarii. Aaa si sa nu uitam ca acel motoras pas cu pas CHIAR PICA - sunt destui useri pe acest forum carora le-a picat (si au cam plans). LA 1.4 acel motoras se scoate (e prins cu suruburi) la 1.2 8V este JALE ca e stantat in corpul clapeta - si nici nu cred ca se gaseste separat prea usor. This post has been edited by bubu782001: 25 Dec 2009, 15:36 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#356
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Discurile de frana dublu-ventilate apar la Twingo cu rotile de 14 inch. Am vazut la cineva ce avea Twingo in 8V (din 2002) cu discuri duble ventilate (insa rotile de 14 inch). Practic sa luat trenul de rulare de pe Clio si sa pus pe Twingo.
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
ionut1991 |
![]()
Post
#357
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 21 December 09 From: Braila ![]() |
Proaspat membru, posesor de twingo de jumatate de an..
Craciun Fericit tuturor ! ![]() Attached thumbnail(s) P1070007.JPG ( Size: 1.59mb ) Number of downloads: 1704 P1070008.JPG ( Size: 1.44mb ) Number of downloads: 1178 P1070009.JPG ( Size: 1.53mb ) Number of downloads: 1105 P1070010.JPG ( Size: 461.78k ) Number of downloads: 1136 P1070012.JPG ( Size: 1.63mb ) Number of downloads: 1092 |
--------------------
Renault
Twingo
2001 Privilege
- BR 03SXD Ionut S.
|
|
MTtuning |
![]()
Post
#358
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 21 September 08 From: Timisoara ![]() |
Ceau.. Noi modificari facute masinii..( aspect )
1. am dat stikerul rosu ce era pe masina..si am pus altceva.. 2. vopsit capul de la schimbator , nu am putut sa-l schimb 3. schimbat ornament frana de mana 4. instalatie xenon 5. vopsit undele accesorii in interior 6. aparatoare noroi spate 7. semnalizatoarele laterale Urmeaza la anul, peste 2-3 zile ![]() ![]() LA MULTI ANI pentru anul 2010!!! km placuti, toate bune Attached thumbnail(s) Imagine0350.jpg ( Size: 514.05k ) Number of downloads: 354 Imagine0353.jpg ( Size: 515.39k ) Number of downloads: 363 Imagine0356.jpg ( Size: 341.42k ) Number of downloads: 333 Imagine0357.jpg ( Size: 222.26k ) Number of downloads: 358 Imagine0359.jpg ( Size: 256.87k ) Number of downloads: 320 Imagine0361.jpg ( Size: 467.77k ) Number of downloads: 314 Imagine0366.jpg ( Size: 583.79k ) Number of downloads: 379 Imagine0363.jpg ( Size: 279.48k ) Number of downloads: 351 Imagine0365.jpg ( Size: 321.83k ) Number of downloads: 309 Imagine0379.jpg ( Size: 522.29k ) Number of downloads: 305 DSC02749.JPG ( Size: 809.49k ) Number of downloads: 358 Imagine0421.jpg ( Size: 304.16k ) Number of downloads: 412 Imagine0420.jpg ( Size: 357k ) Number of downloads: 339 IMG_1662.JPG ( Size: 1.88mb ) Number of downloads: 417 Imagine0323.jpg ( Size: 386.93k ) Number of downloads: 427 Imagine0322.jpg ( Size: 405.59k ) Number of downloads: 340 1.jpg ( Size: 29.42k ) Number of downloads: 312 2.jpg ( Size: 70.37k ) Number of downloads: 245 |
--------------------
renault
twingo
2003 1.2 16v sport
|
|
ionut1991 |
![]()
Post
#359
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 21 December 09 From: Braila ![]() |
a iesit chiar dragut.. imi plac la nebunie farurile angel eyes si eu care credeam ca arata nasol pe un twingo:)
la multi ani 2010 tuturor si cati mai multi km fara accidente. |
--------------------
Renault
Twingo
2001 Privilege
- BR 03SXD Ionut S.
|
|
psymax |
![]()
Post
#360
|
![]() ................ Group: Members Posts: 93 Joined: 13 August 08 From: paradis ![]() |
bucuresti - pitesti - sibiu - medias - sighisoara > 400 km... pe autostrada 130-140 , restul 70-90... consum 5.3 .. 3 pers + bagaje (am facut plinul in bucuresti si cand am ajuns la destinatie... lipseau in jur de 21 de litri.. m-am minunat si eu)
|
--------------------
renault
twingo
-
- -
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Pe acest topic sunt admise poze si mici comentarii daca sunt necesare.
Nu discutati probleme tehnice! |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 18:22 |