Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Short-throw Shift Kit

Race
post 14 Jun 2005, 10:45
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 8 April 05
From: Bucuresti




Stie cineva un tuner,preferabil in Romania,care sa ofere asa ceva pentru Clio ?


--------------------
Renault Clio 1.4 16v Extreme 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Face
post 14 Jun 2005, 12:00
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 6 October 04
From: Bucuresti




de gasit am gasit la k-tecracing.com (in Anglia) dar saptamana viitoare cel mai probabil o sa merg la un garaj care face asa ceva pentru Seat sa vad daca pot sa imi faca si mie. O sa revin cu informatii la momentul respectiv.


--------------------
Renault Clio Bicorp 2003 - 1,4l 16v
Clio Bicorp 1.4 16v (2003)
un "pic" modificat ..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Race
post 14 Jun 2005, 15:31
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 8 April 05
From: Bucuresti




Am vazut si eu ce au la K-tec.Nu cred ca un levier mai scurt e solutia.Eu banuiam ca trebuie sa fie ceva mai complex,adica levier scurt+prelungire care sa actioneze tija in cutia de viteze.Daca doar scurtez levierul va trebui sa ma aplec dupa el,ca si asa e pus prea in fata.


--------------------
Renault Clio 1.4 16v Extreme 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
un_vizitator
post 19 Aug 2005, 14:35
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 14 August 05
From: Bucuresti




eu nu cred ca este necesar asa ceva pt clio. nu castigi cine stie ce timp. hai sa fim seriosi... asta se simte la masinile de drag de putere mare, unde conteaza fiecare milisecunda...


--------------------
Clio Symbol 2005
dCi power.... u have no ideea what you're missing ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Toto - BOD
post 19 Aug 2005, 19:05
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 556
Joined: 18 January 05
From: Craiova




blink.gif Sa stii ca la o legala de exemplu sunt mai multe grupe... iar tu asta care ai Renault nu esti obligat sa te dai cu un M3, te dai si tu cu masinile din grupa ta (adica cu acele masini care o putere asemanatoare cu a ta wink.gif ). Iar cutia de viteze este atat de importanta precum motorul in sine (la fel si viteza cu care schimbi vitezele -> short shift)...

Nu stiu de ce multi se dau de cur in sus cand aud cum ca vrea careva sa modifice un motor de 1.4 75 cp... De ce sa nu merite un_vizitator? da-mi un motiv... Toate modificarile astea precum quick shift sunt menite pentru masinile de genul asta! Iti garantez ca daca ai avea un Ferrari nu ti-ai pune problema sa-i modifici cutia wink.gif .

Ce e mai frumos? Un bmw sa faca un Clio Symbol? sau un Clio Symbol sa faca un Bmw? Asta-i farmecul sa stii! Toata lumea s-ar astepta sa castige Bmw`u biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif

PEACE!

This post has been edited by cmandrei: 9 Mar 2006, 10:51


--------------------
Renault Clio - BOD 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Race
post 19 Aug 2005, 21:05
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 8 April 05
From: Bucuresti




Pe mine nu ma interesa in mod deosebit pentru drag,ci pentru curbe.Daca schimbarea e mai precisa si cursa mai mica,se reduce timpul in care trebuie sa iau mana dreapta de pe volan,plus timpul in care transmisia e decuplata (neglijabil ce e drept).Si o schimbare mai scurta e mai confortabila.
Sa modifici un motor de 75 CP nu merita din motive financiare.Cu banii pe care ii dai sa-l aduci la 98 CP mai bine iti iei 16v direct.Cu banii cu care duci 16v-ul la 125-130 CP mai bine iei Corsa GSi sau Punto HGT etc. Chestia cu schimbatorul ma interesa ca banuiesc ca nu e foarte sump.


--------------------
Renault Clio 1.4 16v Extreme 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Toto - BOD
post 19 Aug 2005, 21:38
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 556
Joined: 18 January 05
From: Craiova




pai una e sa arunci 2000 de euro dintr-o data ca sa iei si sa aduci un motor de 2.0 sa zicem (nici nu merita sa schimbi un motor de 8 supape pe 16 supape)... si alta e sa iti iei azi un filtru, maine o evacuare, etc!

ca nu o sa ajungi niciodata la performantele unui 2.0l asta e partea a doua... dar nici cu un 2.0 nu o sa ajungi la perfromantele unui V6... nici cu un V6 nu ajungi la performantele unui V12... etc (ca or fii exceptii cu cine stie ce motoare modificate genetic dar care nu tin mai mult de 1000 km, e altceva).

ps: o varianta mai ieftina... cum isi faceau baietii pe oltcituri... smile.gif ia bomfaierul, taie cat vrei tu... si scapi usor! biggrin.gif

This post has been edited by cmandrei: 9 Mar 2006, 10:51


--------------------
Renault Clio - BOD 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
un_vizitator
post 20 Aug 2005, 17:36
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 14 August 05
From: Bucuresti




din propria experienta ... va pot spune ca un quick shift NU face mare diferentza decat la masinile cu putere destul de mare si doar in momentul unui drag race. eu schimb viteza in ~ 1 secunda... iar pe viraje, mai ales ca am servo directie si o pozitie corecta la volan, nici nu iau mana pe de pe schimbataor decat daca sunt foarte stranse virajele si merg cu viteza mare...

ps: pt cei care au intentia de a-si monta acest lucru aveti grija unde si ce va montati smile.gif s-ar putea sa aveti surprize....de genul in ce viteza am bagat smile.gif si o sa faceti si febra pentru ca veti fi nevoiti sa folositi mai multa forta la schimbare... biggrin.gif

si inca ceva... quick shiftul nu protejeaza masina sub nici o forma... chiar solicita mai mult ambreajul, trecand mai brusc si mai violent de la o turatie la alta smile.gif normal pentru a proteja cutia ar trebui lasata cam 2 secunde in punctul mort la fiecare schimb de viteaza (fara sa debreiati) un fel de double clutch smile.gif dar mai lent asa smile.gif

This post has been edited by un_vizitator: 20 Aug 2005, 17:38


--------------------
Clio Symbol 2005
dCi power.... u have no ideea what you're missing ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Toto - BOD
post 20 Aug 2005, 23:21
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 556
Joined: 18 January 05
From: Craiova




e foarte adevarat... dar sa stii ca ambreiajul este solicitat la fel de mult cu un "shift" normal ca si cu un quick shift... este solicitat atunci cand este actionata pedala direct proportional cu viteza cu care este apasata (respectiv lasata libera) si nu cu timpul care este necesar schimbarii treptei...

This post has been edited by cmandrei: 9 Mar 2006, 10:52


--------------------
Renault Clio - BOD 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
un_vizitator
post 21 Aug 2005, 00:24
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 14 August 05
From: Bucuresti




pai implicit daca schimbi mai repede vei apasa si ridica piciorul mai rapid, altfel nu ai facut nici o branza biggrin.gif ceea ce duce la scadera in mai putine ture, de unde si socul mai puternic... chiar daca vb de dif de pana in 100 rpm.

cu timpul se va simti... acum.... daca tot iti pui quick shift ia-ti si un disc de ambreaj sport (parca astea sunt ceramice si tin ffff mult daca nu participi zi de zi la raliuri biggrin.gif )


--------------------
Clio Symbol 2005
dCi power.... u have no ideea what you're missing ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Race
post 21 Aug 2005, 08:18
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 8 April 05
From: Bucuresti




QUOTE
iar pe viraje, mai ales ca am servo directie si o pozitie corecta la volan, nici nu iau mana pe de pe schimbataor decat daca sunt foarte stranse virajele si merg cu viteza mare

Nu e o idee foarte buna sa conduci doar cu o mana.Masinile sport au schimbatorul scurt si foarte aproape de volan tocmai ca sa se reduca timpul in care nu ai decat o mana pe volan.
Chestia cu fortarea ambreiajului e nerelevanta.Nu vreau sa tin masina 20 ani,iar discul de ambreiaj oricum e consumabil.Si pentru egalizarea turatiilor axelor din cutia de viteze exista sincroane (la masinile de strada),nu e nevoie de debraiere dubla.
Oricum un_vizitator,daca stii o firma care monteaza pentru Clio,nu te sfii si posteaza. smile.gif


--------------------
Renault Clio 1.4 16v Extreme 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
un_vizitator
post 21 Aug 2005, 11:20
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 14 August 05
From: Bucuresti




race la noi in Ro nu stiu. dar poti comanda de pe net. sau incearca sa faci rost de niste dimensiuni ceva si poate ti-l fac cei despre care vb face.

Si race... parca nu voiai maisina de raliu... tongue.gif iar quick shiftul de la raliuri este mult mai complex decat cel pe care poate ti-l vei monta pe masina biggrin.gif, ala are un sistem de parghii smile.gif ca sa compenseze lungimea schimbatorului smile.gif Din tot ce am zis mai sus voiam sa subliniez ca quickshiftul este mai mult un moft decat ceva practic, mai ales pt o masina de strada.... tongue.gif Daca aflu ceva biggrin.gif am sa te anunt!

PS: ce masina ai? cati Cp? poate ne dam inainte si dupa quick-shift sa vedem daca e vreo diferenta tongue.gif

This post has been edited by un_vizitator: 21 Aug 2005, 11:21


--------------------
Clio Symbol 2005
dCi power.... u have no ideea what you're missing ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BOG
post 31 Mar 2006, 15:22
Post #13


Riders on the Storm


Group: Moderatori
Posts: 1.364
Joined: 16 August 05
From: Bucuresti/Botosani




Cum a ramas? A reusit cineva? Ca bag de seama ca si pe alte forum-uri se dezbate subiectul.......


--------------------
Reno M 2.1/CD - B xx BOG 2005/1.6 16 V
Ce este adevarul?, a aruncat sfidator Pilat din Pont, dar nu a asteptat raspunsul! (Bacon)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursulici
post 30 Nov 2007, 11:34
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 9 August 06
From: Tarlungeni, Brasov




Stiu ca e cam mort topicul, dar as fi si eu curios daca pana la urma si-a montat cineva asa ceva....


--------------------
Renault Captur II - BV 99 YFC 2022 / RS-line E-Tech plug-in Hybrid 160
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 09:58
Dacia