Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

trage greu, consuma enorm, numai dCi-uri

liviurosioara
post 25 May 2006, 18:00
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 209
Joined: 2 December 05




Am urmatoarea problema cu masina mea... Am alimentat de la Petrom cu Top Euro 4 Diesel cred ca de vreo 3-4 ori. Am fost foarte multumit, consum excelent 5.8 in oras. Insa la ultimul plin s-a cam intamplat ceva... Am facut plinul la Petrom Baneasa, apoi parca am mai completat la un moment dat cu vreo 20 litri la Favorit in Drumul Taberei. De-atunci s-a cam dus treaba. Imi consuma 8 si trage absolut infect.

Foarte probabil sa fie motorina proasta sau ceva in neregula cu una din statiile astea de alimentare. Voi stiti ceva de locurile astea? Iar problema va trece de la sine sau am nevoie de interventie specializata?

Multumesc


--------------------
Renault Megane Sedan 2005
Renault Megane II Sedan, Confort Privilege, 1.5dci 100cp, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 25 May 2006, 18:14
Post #2


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




offfff..."fratioru` meu renoist"... te rog eu si masinuta ta ..NU mai baga de la Petrom decat in ultima instanta!!! si nu baga niciodata din statiile vechii...consumul acela este imens pentru 1.5 dCi... e de la motorina... roaga-te sa n-ai probleme si baga un plin de OMV Premium Diesel ( plin d-ala nesimtit) sa se mai amestece cu apa aia de Petrom.... motoarele dCi sunt foarte sensibile la motorina... smile.gif sa ne spui dupa ce faci un plin cu motorina adevarata cum se mai simte masinuta.. bafta smile.gif


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 25 May 2006, 18:30
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Warning : Nu mai alimentati de la Petrom (Favorit-Dr Taberei): Benzina lor e infecta (trust me), si daca liviurosioara spune ca si motorina e la fel..concluzia este una singura.

Imi pare rau, dar nu stiu de unde sa te sfatuiesc sa bagi motorina, cu siguranta semit stie mai bine. Dar cand vine vorba de benzina: Lukoil Super Euro 98 > OMV Super 100 > orice altceva. Cel putin asta este efectul la un 1.4 8v.


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 25 May 2006, 18:41
Post #4


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




eu recomand si mol... benzina pun tot timpu` de la mol, motorina la fel.
bezina de 95 si motorina tot d-aia ieftina... iar taica-miu' tocmai s-a intors ieri seara de la oradea (plecat din ploiesti) si pe 1180km a scos consum 4.8 cu viteza medie putin sub 70 parca... deci eu nu inteleg de ce sa dau prea multi bani pe un litru de carburant smile.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bcc1981
post 25 May 2006, 22:45
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 2 April 05




tot timpul incurc numele... petrom... rompetrol... de obicei de la rompetrol pun -cred- (au noul brand hey! cu o frunza verde, ei sunt nu? si daca da, parca fac parte din grupul omv). N-am avut niciodata probleme.


--------------------
megane sedan confort privillege 1,5 dci 80 cp optiuni: vopsea metalizata, clima, asr, esp, scaune incalzite feb 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 25 May 2006, 22:53
Post #6


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




OFF TOPIC biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif moama... laugh.gif laugh.gif laugh.gif .. frate esti ca-n reclama la Sprite no offence cand se suie ala pe bicicleta cu ochelarii aia.. tu nu stii de unde bagi benzina/motorina???


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 26 May 2006, 00:05
Post #7


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




Mai degraba e un efect al temperaturilor ridicate ale ultimilor zile. Nu cred ca e vreo problema cu motorina. Daca nu exista si alte manifestari sau indicatii deosebite la bord, nu e o problema nici cu motorul.
Banuiesc ca ai mers cu clima pornita zilele astea si ca e vorba de un parcurs urban. Daca ai lasat-o parcata in soare, ai facut drumuri mai dese si/sau mai scurte, incepe sa se adune si sa se cunoasca.
Incearca sa mergi o zi sau un drum fara AC si vezi ce se intampla (daca poti). N-o sa vezi la consum decat daca mai mergi mai mult, resetezi etc.
Nu-mi dau seama de cand ai masina, din ce luna. Ca atare nu stiu daca ai experienta unei veri pe masina asta. Intrebarea e gata lansata...

Daca as merge cu o masina ca a ta prin zonele prin care merg eu, cu clima pe 20 degrade cand afara sunt 35, si mi-ar consuma 8 l/100 km as fi super multumit. Nestiind pe unde si cum mergi tu cu masina si nefiind eu la volan, chiar nu-mi pot face o idee daca e mult sau putin. Nici macar prin comparatia cu cifra de 5.8 avansata de tine.
Asa ca tot tu trebuie sa faci estimari si comparatii.


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviurosioara
post 26 May 2006, 08:47
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 209
Joined: 2 December 05




Update:

Ieri am facut un drum Bucuresti-Sinaia-Bucuresti sa vad la parcurs extern care este situatia. Consumul mediu a fost de 4.5l/100km. Viteza medie de deplasare a fost de vreo 66km/h. Prin localitati am avut intre 70-90km/h, iar pe bucata Ploiesti-Banesti si chiar Comarnic am avut 110-130km/h si un varf de 150km/h.

Cipman, probabil ai dreptate, am circulat prin aglomeratie, cu clima pornita si intr-adevar e primul an cu diesel. Insa faptul ca masina trage ca naiba si ca e foarte zgomotoasa nu-l gasesc normal.

Imi amintesc primul drum facut cu masina, imediat dupa ce am ridicat-o de la concesionar. Bucuresti-Sinaia-Bucuresti, in conditii de rodaj si viteza maxima pe la 100km/h. Acolo consum mediu 3.8l/100km cu motorina Euro 3 de la Petrom.

Motorina am folosit in general Petrom si mai rar Rompetrol. Tot ca impresie, consumul creste usor in cazul motorinei Euro 4.


--------------------
Renault Megane Sedan 2005
Renault Megane II Sedan, Confort Privilege, 1.5dci 100cp, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
etm
post 26 May 2006, 09:42
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 26 August 05




Salut,

nu vreau sa te sperii, dar faptul ca trage greu poate fi de la motorina sau de la turbina. Daca situatia continua, da o fuga pana la service si cere sa se uite putin la ea. Taica-meu a avut o astfel de problema (Laguna 1 bis - 1.9dti) si iesise nu-stiu-ce mufa/cablu din soclu si nu mai pornea turbina; n-a stiut sa-mi explice exact ce, dar ideea e ca dupa ce s-a uitat un mecanic de la Renault 5 minute sub capota a depistat problema si a rezolvat-o pe loc.

Bafta si tine-ne la curent.


--------------------
Renault Megane Bicorp - B-XX-ERV 2006, 1.5dCi 80 CP, PA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviurosioara
post 26 May 2006, 09:52
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 209
Joined: 2 December 05




Ma gandesc ca daca n-ar functiona turbina, masina nu si-ar atinge puterea maxima. Totusi, merge fara probleme cu 170-180km/h, aproape de 4000rpm, acolo unde se dezvolta puterea maxima a motorului.

Cum imi pot da seama inainte sa ajung la service daca turbina e okay, in parametrii de functionare?


--------------------
Renault Megane Sedan 2005
Renault Megane II Sedan, Confort Privilege, 1.5dci 100cp, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bcc1981
post 26 May 2006, 09:53
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 2 April 05




nea semit, pentru mine petrom, rompetrol e cam aceeasi balarie. Cel putin din punct de vedere al asemanarii cuvintelor. Daca nu faceam distinctia intre OMV si LUKOIL mai ziceam sa ma incluzi in categoria reclame sprite. wacko.gif


--------------------
megane sedan confort privillege 1,5 dci 80 cp optiuni: vopsea metalizata, clima, asr, esp, scaune incalzite feb 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
etm
post 26 May 2006, 10:31
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 26 August 05




QUOTE(liviurosioara @ 26 May 2006, 10:52)
Ma gandesc ca daca n-ar functiona turbina, masina nu si-ar atinge puterea maxima. Totusi, merge fara probleme cu 170-180km/h, aproape de 4000rpm, acolo unde se dezvolta puterea maxima a motorului.
*



1. Intr-un post anterior spuneai ca trage greu, iar acum ca merge fara probleme cu 170-180.... nu te supara pe mine, dar nu se bat cap in cap cele 2 ?

2. Chiar daca turbina ar avea o problema, asta nu inseamna ca masina n-ar mai atinge anumite viteze, ci doar ca le atinge intr-un timp/spatiu mult mai mare!

3. Sincer nu stiu cum ai putea sa-ti dai seama.. doar sa ridici capota si sa te uiti daca fire + conducte care vin de la turbina sunt intrate in locasurile lor, respectiv stranse (ma refer la conducte).

Bafta.


--------------------
Renault Megane Bicorp - B-XX-ERV 2006, 1.5dCi 80 CP, PA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chipson78
post 26 May 2006, 10:36
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 25 August 04
From: Bucuresti




trage greu=masina atinge o anumita viteza intr-un timp/spatiu mult mai mare.
cam asta e problema lui liviu. asa ca nu se contrazice deloc. tongue.gif


--------------------
Sedan Privilege 1.6 16v, Mai 2004, clima+scaune incalzite+esp
Clio Symbol 1.4 8v, Martie 2001(vandut)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catapp100
post 26 May 2006, 12:02
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 19 April 06




Motorina de la Petrom - EURO DIESEL 4 - la mine a fost o diferenta in bine fata de motorina de la alte statii , cred ca in Romania nu gasesti o motorina despre care sa spui 100 % ca este sigura , toate sunt cu probleme ... la tine este foarte posibil sa fie sau sa fi fost de la motorina , am patit si eu ceva asemanator atunci cand am alimentat de la o anumita statie (nu era Petrom) si aceleasi simptome cu un zogomot mare la motor , porniri dificile si putere mai mica , nu stiu daca te ajuta - eu am Megane 1 1,9 tdci fata de al tau M2 1,5 dci , dar dupa schimbarea motorinei aceste probleme au disparut - zgomot , pornirea si merge super.


--------------------
RENAULT MEGANE I 2002 , 1,9 TDCI
MEGANE 1,9 DTI 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 26 May 2006, 12:39
Post #15


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




liviurosioara, parerea mea ar fi sa astepti sa se termine motorina pe care o ai acum in rezervor si sa faci un plin (cat mai "ochi") de la o alta statie dintre cele de care ai fost cel mai multumit sau de la care ai pus cel mai des si ti s-a parut in regula. Mergi inca 2 zile pe noul plin si vezi cum se comporta. Sper sa prinzi 2 zile mai racoroase ca sa poti merge cu AC-ul oprit de tot (poti mege o zi "fara" si una "cu").

Nu ma refeream la experienta unui diesel pe timp de vara ci la experienta ta cu masina asta (exemplarul acesta) pe timp de vara (temperaturi mari, peste 30-35 de grade multe zile la rand). Inteleg ca e prima vara pe care o petreceti impreuna smile.gif

Din ceea ce descrii mie mi se pare totul in regula. Si consumuri si tot. Daca reprizele sunt ok (si cred ca sunt, altfel ai fi bagat de seama), nu scoate fum, nu scade nivelul la ulei sau alte manifestari atunci nu-ti face griji. Ar mai fi chestia cu zgomotul dar hai sa asteptam urmatorul plin.

Un ultim sfat: cand faci plinul cu motorina sa speli si masina (nu la motor, doar exterior-interior). Intotdeauna masina merge mai bine cand e prospat spalata tongue.gif


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaih
post 28 May 2006, 20:56
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 8 October 05
From: Brasov




Nu mai faceti exces de zel si alimentati 1,5 dci cu motorina EURO 4 si totul va fi OK. Pentru 1,5 dci cel mai bine este cu motorina ordinara (EURO 3). Intrebati si la service si o sa vedeti ca acelasi lucru va recomanda.In plus o sa va spuna sa nu cumva sa alimentati cu motorina EURO 4.De aici si necazurile.Deci nu benzinaria este de vina ci ...... smile.gif


--------------------
Renault Kadjar 1.2 Tce 2017
Renault Kadjar 1.2 Tce 2017
Renault Megane III 1.4 Tce 2010
Renault Megane II 1,9 dCI 2003
Renault Classic Break 1.6 16v 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bcc1981
post 30 May 2006, 07:34
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 2 April 05




ok si care ar fi motivele pentru care nu e recomandata alimentarea cu euro 4 la 1,5 dci? Am facut si eu vreo 4 alimentari de la rompetrol in ultimul timp cu asa ceva. Ultimele doua dati am pus euro 3. Nu am sesizat diferente. Parca (sper sa nu fiu influentat de ce s-a scris aici) a fost motorul un pic mai galagios cu euro4.


--------------------
megane sedan confort privillege 1,5 dci 80 cp optiuni: vopsea metalizata, clima, asr, esp, scaune incalzite feb 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chrome
post 2 Jun 2006, 13:06
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 24 October 05




De unde se mai gaseste euro 3? In afara de OMV care vand sub denumirea de euro 3 desi cred ca e tot euro 4, restul au euro 4. Ma refer la petrom, mol si rompetrol. De lukoil nu stiu nimic, dar din ce am aflat de la un tip de la sales de la mol, pe piata acum se gaseste minim euro 4.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 2005
Ford Focus 1.6 tdci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
murfi
post 8 Jun 2006, 07:12
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 668
Joined: 31 May 04




Sa fie vorba oare de vana EGR?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m0py
post 8 Jun 2006, 09:07
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 7 March 06




QUOTE
De unde se mai gaseste euro 3? In afara de OMV care vand sub denumirea de euro 3 desi cred ca e tot euro 4, restul au euro 4.

Rafinariile Petrom produc in continuare motorina euro3, doar ca nu mai e distribuita prin statiile Petrom, ci doar prin cele OMV.
Daca arunci o privire aici http://expressnt.petrom.ro/depozite.htm vei vedea ca in depozitele Petrom exista motorina Euro Diesel 350 ppm (adica Euro3).


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviurosioara
post 8 Jun 2006, 10:27
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 209
Joined: 2 December 05




nu, de vina e motorina de la petrom. am trecut pe rompetrol si e okay acum.


--------------------
Renault Megane Sedan 2005
Renault Megane II Sedan, Confort Privilege, 1.5dci 100cp, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chrome
post 9 Jun 2006, 07:54
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 24 October 05




Super cool. Si e la acelasi pret cu euro 4.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 2005
Ford Focus 1.6 tdci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 08:29
Dacia