GPL megane 2, consum/costuri/eficienta GPL
![]() ![]() ![]() |
GPL megane 2, consum/costuri/eficienta GPL
speedman |
![]()
Post
#211
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 3.499 Joined: 21 April 07 ![]() |
|
||
--------------------
Smart
eq forfour
2019
|
|||
alex1988 |
![]()
Post
#212
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 5 June 09 From: Bacau ![]() |
la cati km pe gpl ai schimbat toate cele enumerate?
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2004
|
|
speedman |
![]()
Post
#213
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.499 Joined: 21 April 07 ![]() |
Am montat instalatia in iulie 2011, la 35800 km, iar acum am 52600 km.
Calculatorul a fost schimbat dupa aproximativ 5000 km, vaporizatorul (cunoscut ca plaman) pe la 7500, iar rampa la aproximativ 17000 km. Sincer nu am auzit pe cineva sa aiba atatea probleme, poate am avut eu ghinion.... tb sa fi montat brc sau landi renzo. |
--------------------
Smart
eq forfour
2019
|
|
alex1988 |
![]()
Post
#214
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 5 June 09 From: Bacau ![]() |
Foloseste cineva Flash Lube? e un ulei care protejeaza supapele
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2004
|
|
nicu_45 |
![]()
Post
#215
|
Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 5 December 12 ![]() |
salutare....pina la urma renteaza sau nu o instalatie GPL pe megan...???? respect NICU ......
|
--------------------
Renault Megane Sedan
2.2 1.6 16v
dec 2007
|
|
kelyoss |
![]()
Post
#216
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 14 October 11 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane II
- B 69 AKY
2004 "urasc moderatorii prosti cum urasc mancarea de post"
am megane II ca atat i-mi permit ! |
|
pustiull |
![]()
Post
#217
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 553 Joined: 26 July 10 From: Bucuresti ![]() |
salut tuturor am si eu o problema cu meganul meu
de 2 luni mi-am pus instalatie gpl de la SUPERGAZ baietii din chitila:) problema consta in oprirea motorului atunci cand se franeaza brusc de la 120-140 km/h am fost la un mecanic mi-a curatat clapeta de acceleratie(foarte multa mizerie) si problema persista acum relantiul statea undeva pe la 500-600 acum sta pe la 800- cum este mai bine 500-600 sau 800 cand este pe benzina nu am nici-o problema cu opritul motorului un alt mecanic mi-a zis ca ca ar putea fii de la furtunul de vahum nu stiu ce sa mai cred. daca cineva s-a lovit de aceasta problema va rog frumos sa ma sfatuiti ce sa fac va multumesc |
--------------------
Renault
Megane 2
- b-287-JoN
2004 1.6 16v
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#218
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Nu ai garanție la instalația pusă? Du-te și dă-le cu ea in cap.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
STALEX2004 |
![]()
Post
#219
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 651 Joined: 5 June 08 From: Bucuresti ![]() |
daca pe benzina masina iti merge perfect, fara sa iti moara motorul cand franezi si iti sta turata normal, atunci sigur e de la instalatia GPL.Dute sa ti-o regleze cum trebuie...daca nu te rezolva respectivii iti pot recomanda eu pe un tip la care am montat 2 instalatii gpl.bafta
|
--------------------
Renault
Clio 3 FL 1.5 DCI
2011 Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011 |
|
kelyoss |
![]()
Post
#220
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 14 October 11 ![]() |
QUOTE(pustiull @ 20 Mar 2013, 00:42) salut tuturor am si eu o problema cu meganul meu de 2 luni mi-am pus instalatie gpl de la SUPERGAZ baietii din chitila:) problema consta in oprirea motorului atunci cand se franeaza brusc de la 120-140 km/h am fost la un mecanic mi-a curatat clapeta de acceleratie(foarte multa mizerie) si problema persista acum relantiul statea undeva pe la 500-600 acum sta pe la 800- cum este mai bine 500-600 sau 800 cand este pe benzina nu am nici-o problema cu opritul motorului un alt mecanic mi-a zis ca ca ar putea fii de la furtunul de vahum nu stiu ce sa mai cred. daca cineva s-a lovit de aceasta problema va rog frumos sa ma sfatuiti ce sa fac va multumesc cei de la SUPERGAZ au 2 puncte de lucru : chitila si militari in militari au un "mecanic" foarte bun ! am facut ITP-ul si masina pe gaz avea reglajul excelent ! injectoarele de gaz sunt in galeria de admisie( in partea din fata ), daca nu ai probleme pe benzina, clapeta trebuie sa se comporte la fel si pe gaz ! cred ca este din setari nu din montaj defectuos oricum ai garantie ! |
--------------------
Renault
Megane II
- B 69 AKY
2004 "urasc moderatorii prosti cum urasc mancarea de post"
am megane II ca atat i-mi permit ! |
|
pustiull |
![]()
Post
#221
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 553 Joined: 26 July 10 From: Bucuresti ![]() |
am garantie la instalatie 2 ani
am fost la service la ei si mi-au spus ca este normal sa moara motorul dupa viteza de 100km/h daca o scot din viteza si apas frana cica ar trebui sa o las in sarcina atunci cand franez o sa fac astazi un drum mai lung si o sa testez dar totusi este ciudata treaba This post has been edited by pustiull: 22 Mar 2013, 09:47 |
--------------------
Renault
Megane 2
- b-287-JoN
2004 1.6 16v
|
|
TCosmin |
![]()
Post
#222
|
![]() Membru Group: Members Posts: 165 Joined: 10 April 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(pustiull @ 22 Mar 2013, 09:46) am fost la service la ei si mi-au spus ca este normal sa moara motorul dupa viteza de 100km/h daca o scot din viteza si apas frana cica ar trebui sa o las in sarcina atunci cand franez Cum poti sa "inghiti" asa ceva? Nu e deloc normal! In locul tau as face scandal la service si n-as pleca pana nu ar merge bine instalatia de GPL. Desigur, mai intai incearca pe cale amiabila... |
--------------------
Renault
Megane II
2005 2.0 / 16V / 136 CP, GPL BRC (o ard eco!)
|
|
STALEX2004 |
![]()
Post
#223
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 651 Joined: 5 June 08 From: Bucuresti ![]() |
ce imbecili....cum merge masina pe benzina, asa trebuie sa mearga si pe gaz....cu un -10% putere pe serpentine.parerea mea...dute la ei si spunele ceva de origini...isi bat joc de masina....cel mai probabil au reglat gazul sa consume cat mai putin, ti-au "gatuit-o" si de aici si problemele tale.de curiozitate....ce consum ai pe benzina si cat ai pe gaz?ti se pare ca trage ok masina?
|
--------------------
Renault
Clio 3 FL 1.5 DCI
2011 Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011 |
|
pustiull |
![]()
Post
#224
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 553 Joined: 26 July 10 From: Bucuresti ![]() |
este ok pe gaz se simte doar in depasiri trebuie sa o urc in 3500 ture consum mixt este un 9-9.5% iar pe benzina normal imi papa 8-8.5%
deci voi imi spuneti ca nu este normal sa moara motorul daca o scot din viteza dupa viteza de 100km/h.. sa inteleg ca voi nu aveti problema asta:( un mecanic mi-a spus ca este din cauza lipsei suficiente de vahum-poate sa fie asa ceva? |
--------------------
Renault
Megane 2
- b-287-JoN
2004 1.6 16v
|
|
speedman |
![]()
Post
#225
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.499 Joined: 21 April 07 ![]() |
Si masina mea se oprea in mers daca o scoteam din viteza...., dar la viteze mai mari 150-160 km/h, iar cei de la service ul unde am montat aveau o explicatie pe care din pacate nu am retinut o.
Nu o mai scoate din viteza si ai rezolvat. |
--------------------
Smart
eq forfour
2019
|
|
STALEX2004 |
![]()
Post
#226
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 651 Joined: 5 June 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(pustiull @ 23 Mar 2013, 00:08) este ok pe gaz se simte doar in depasiri trebuie sa o urc in 3500 ture consum mixt este un 9-9.5% iar pe benzina normal imi papa 8-8.5% deci voi imi spuneti ca nu este normal sa moara motorul daca o scot din viteza dupa viteza de 100km/h.. sa inteleg ca voi nu aveti problema asta:( un mecanic mi-a spus ca este din cauza lipsei suficiente de vahum-poate sa fie asa ceva? eu zic sa te duci la ei, incerci cu vorba buna, daca nu scandal.nue posibil sa dai 2400 lei pe un lucru ce nu il poti folosi in parametrii normali.ei ar trebui s vina sa iti faca reglaje si in mers....la mine cand nu puteau sa faca reglajele fine au venit cu mine la plimbare si le-a facut din mers....dar trebuie sa vrea respectivul...bafta si nu-i lasa!!! |
--------------------
Renault
Clio 3 FL 1.5 DCI
2011 Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011 |
|
ssilviu |
![]()
Post
#227
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Bine, totuși de ce o scoți din viteză la peste 100 de km/h? Schimbătorul ăla ar trebui să fie pe liber doar când vrei să impingi mașina. Și cam atât.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Adrian_WPA |
![]()
Post
#228
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 11 November 12 From: Bacau ![]() |
Mi-am montat si eu instalatie GPL pe Megan-ul din semnatura. Instalatia este BRC Sequent 24.11, montata la Buzau. Dupa aproape 500 de km, ma declar multumit de investitie. Consum Buzau - Bacau , viteza medie putin peste 100 km/h, 9% GPL (echivalent 4.5 % benzina). In oras, consum de 12,5 % GPL, in conditiile unui condus destul de sportiv. Despre pierderea de putere, pot spune ca exista o diferenta foarte mica fata de benzina.
|
--------------------
Renault
Megane Estate 1.6 16V - 113 CP
- BC 10 WPA
2003 / Confort Expression
|
|
Sosocj |
![]()
Post
#229
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 22 November 12 ![]() |
cat te-a costat?
|
--------------------
Renault
Megane II 1.6 16v
- CJ-90-SOA
2003
|
|
argon |
![]()
Post
#230
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(pustiull @ 23 Mar 2013, 01:08) deci voi imi spuneti ca nu este normal sa moara motorul daca o scot din viteza dupa viteza de 100km/h.. sa inteleg ca voi nu aveti problema asta:( QUOTE(speedman @ 23 Mar 2013, 09:39) Si dupaia va plangeti ca scoate cutia zgomote ciudate...la viteze mari nu se scoate din viteza . Adica se poate scoate cat timp schimbi vitezele, dar sa nu dai drumul la ambreiaj scoasa din viteza, ca se duce dracu cutia. |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Adrian_WPA |
![]()
Post
#231
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 11 November 12 From: Bacau ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane Estate 1.6 16V - 113 CP
- BC 10 WPA
2003 / Confort Expression
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#232
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Care e diferența dintre consumul pe benzină afișat și cel real de gaz?
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
alex1988 |
![]()
Post
#233
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 5 June 09 From: Bacau ![]() |
La bacau pe aceiasi instalatie BRC sequent 24.11 am dat 2850 lei fara acel resetator montata in august cu rezervor toroidal 54 L
This post has been edited by alex1988: 7 Apr 2013, 21:00 |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2004
|
|
Adrian_WPA |
![]()
Post
#234
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 11 November 12 From: Bacau ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 7 Apr 2013, 17:14) Diferenta fata de consumul aratat de CB este de aproximativ 2l. Asta in conditiile unui mers sportiv. Daca mergi intr-un regim economic, diferenta s-ar putea sa fie mai mica. QUOTE(alex1988 @ 7 Apr 2013, 20:59) La bacau pe aceiasi instalatie BRC sequent 24.11 am dat 2850 lei fara acel resetator montata in august cu rezervor toroidal 54 L Stiu ... fara resetator, care costa 200 de lei si fara suport metalic pt rezervor, care costa si ala 100 de lei. Oricum, am preferat sa merge la sigur ... i-am ales pe cei mai buni. |
--------------------
Renault
Megane Estate 1.6 16V - 113 CP
- BC 10 WPA
2003 / Confort Expression
|
|
alex1988 |
![]()
Post
#235
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 5 June 09 From: Bacau ![]() |
Am suport metalic la rezervor. Sunt 2 bare care tine butelia daca la alea te referi.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2004
|
|
Adrian_WPA |
![]()
Post
#236
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 11 November 12 From: Bacau ![]() |
QUOTE(alex1988 @ 8 Apr 2013, 21:29) Sigur e toroidal rezervorul tau? Acele bare se folosesc la rezervoarele cilindrice. La cele toroidale, suportul este confectionat din platband, altfel nu ar incapea rezervorul in locasul rotii de rezerva. |
--------------------
Renault
Megane Estate 1.6 16V - 113 CP
- BC 10 WPA
2003 / Confort Expression
|
|
gratian.bran |
![]()
Post
#237
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 4 May 10 ![]() |
salve gpl-isti;am 50k de cind am pus instalatia si nema probleme la utilizare;am toroidal a fost un pic de chin dar se merita. o problema e ca tot caut roata de rezerva ingusta si nu am gasit,daca stiti similare...as fi recunoscator
suportul e facut din rectangulara ancorat pe suruburile de la amortizoare in fata iar in spate pe rama de metal de sub subornamentul de plastic care vine jos la inchidere portbagaj imi tine cam 1 cm saltata clapa din portbagaj dar nu jeneaza nu am gaurit scutul decit pentru a baga gura de la toroidal spre exterior ar mai fi ceva,cind am pus gpl-ul in 2010 am dat 2350 lei in rm sarat(bz) cu toate,a durat 6 ore montajul,repet nu am avut nici o problema am schimbat o data filtrul la gaz This post has been edited by gratian.bran: 28 Apr 2013, 19:52 |
--------------------
Renault Fluence
Sedan
- undeva in vn
2011 Privilege ex Oltcit RT; Logan1,4;Megane2.2 1,6-16;Opel corsa 1,4-100cp;Fluence1,6-16; Elantra1,6-16
|
|
Marson |
![]()
Post
#238
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 13 August 09 ![]() |
Salut meganisti,
Am instalatie GLP STAG 300 Plus si vaporizator Tomasetto din 2010. Am parcurs de atunci cam 90 000 km. NU am intampinat nici un fel de defectiune. NU am avut nici un fel de problema. Consumul mixt al Meganului II 1.6 16v este de 6.4l/100km (la un condus temperat). Consumul in aceleasi conditii pe GPL 7.3l/100km. Spun aceleasi conditii pentru ca am drumuri dese intre aceleasi doua localitati. Am facut acest traseu si inainte de a pune GPL si dupa. Consumul de care va vorbesc nu este cel prezentat de calculatorul masinii ci este facut prin calculul efectiv de benzina/GPL pe aceeasi distanta. Reglajul instalatie GPL este foarte important. Un reglaj facut corect va pune in mare dificultate in momentul in care incercati sa ghiciti daca masina merge pe GPL sau pe benzina. Prin suprapunerea coresunzatoare a curbelor de putere pe GPL si benzina, nu veti putea face diferenta la tractiunea motorului. Mare atentie. Cei din service-urile GPL nu fac acest reglaj la instalare. Pentru cei interesati de acest reglaj in Bacau sau Buzau (sau pe aceasta ruta), dati un PM. Va recomand cu cea mai mare incredere instalarea pe Megane a acestor instalatii !!! Numai bine si drumuri bune. This post has been edited by Marson: 30 Apr 2013, 19:49 |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16 v
- Bc - 32 CDR
2006 / Confort expression
|
|
segcm |
![]()
Post
#239
|
![]() ... Entertainer Group: Members Posts: 642 Joined: 7 December 04 From: UE ![]() |
Acum, dupa 2 ani jumatate si peste 50mii km exclusiv de LPG ( Stag 300), pot spune sincer ca se merita. Doar senzatia ca bagi 28-30€ la plin si faci linistit 430-470km la mers linistit e nemaipomenita. Singura problema pe care am avut-o in aceasta perioada a fost ca asta iarna pierdea lichid de racire pe la un colier (cantitate nesemnificativa) si sarea de pe gaz. Nu am avut nici o problema electrica sau erori date de instalatia LPG. Am facut si naveta cu masina in anii trecuti si cate 100-150km la zi si tot a fost avantajos. Eu personal cred ca benzinarul de la reno e mai fiabil decat 1.5dci (pe perioade mai lungi de exploatare), insa consumul lasa de dorit, - astfel ca o instalatie de LPG rezolva aceasta "problema". Masina pana in 90km/h e destul de economica deci investitia este foarte rentabila pe termen mediu si lung. Eu am scos in tara la drumuri lungi si 6,2 - 6.3% afisat cu masina plina si AC dar mers legal fara depasiri si accelerari inutile. La noi in tara o instalatie montata costa pana in 750-800€, afara este 1500-2500€ si cei de afara tot isi pun. Cine mai are ezitari în a-și monta LPG, pot sugera atat: daca ai de gând sa mai tii câțiva ani de acum incolo masina si mergi peste 15mii km pe an este ok.
Recent, la un drum dus-intors Italia - Germania, cca 2*1000km situatia a stat asa: -Dus - I-D - 7.3% afisat, regim de autostrada (cam 70km doar pe benzina ca nu am gasit LPG pe autostrada), Clima AUTO si a mers cam 60% din drum, condus temperat deoarece era cam aglomerat + ceva blocaje. -Intors D-I - 8.3% afisat , clima pe auto dar nu a mers AC caci era rece afara, masina incarcata extra-full, la iesirea din Germania viteza medie pe CB era de peste 160 km/h - era fara limita de viteza (resetat la plecare din fata blocului). In rest - legal. Drumuri bune! This post has been edited by segcm: 3 May 2013, 10:43 |
--------------------
Renault
Grand ESPACE - 2.0 dci Automat
- ** *1 ***
2012 Initiale Paris Fara semnatura
|
|
alex1988 |
![]()
Post
#240
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 5 June 09 From: Bacau ![]() |
Ce huse aveti la rotile de reverva? cat au costat, de unde ati cumparat?. As vrea sa imi iau o hura sa nu mai stea roata fara husa. MUltumesc
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 08:14 |