Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Impozitele pentru autoturisme mai scumpe din 2007

Pegasus
post 17 May 2006, 15:00
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 23 May 05
From: Bucuresti




Noile taxe pe lux, din 2007

„Nu mi se pare exagerat ca pentru o masina de 100.000 de euro sa se plateasca o taxa de 1.000 de euro”, a declarat Sebastian Vladescu, ministrul Finantelor. Din 2007, proprietarii masinilor de lux, iahturilor, scuterelor de apa vor plati impozite mult mai mari decat in prezent.

De anul viitor, cresc considerabil si impozitele pentru cladiri si terenuri. Potrivit variantei finale de modificare a Codului Fiscal, impozitele pentru autoturismele cu motoare sub 1,6 litri vor fi dublate incepand cu anul viitor, iar pentru masinile cu capacitate cilindrica ridicata vor fi platite taxe de minimum 800 lei (opt milioane lei vechi).

Documentul modifica grupele de incadrare a autoturismelor si de calcul al impozitelor in functie de capacitatea cilindrica, stabilind ca taxele vor fi determinate prin inmultirea fiecarei grupe de 200 centimetri cubi cu sume cuprinse intre 7 si 50 lei. In prezent, impozitele auto sunt calculate prin inmultirea fiecarei grupe de 500 centimetri cubi cu sume cuprinse intre 7 si 8,6 lei.

Proiectul propune ca impozitul redus de 7 lei sa fie calculat doar pentru autoturismele cu o capacitate cilindrica de pana la 1.600 centimetri cubi inclusiv, si nu pentru autoturismele de pana la 2.000 centimetri cubi, ca in prezent.

Marea majoritate a autoturismelor din productia interna au motoare mai mici de 1,6 litri. Chiar si in aceste conditii, impozitul pentru motorete, scutere si autoturisme cu o capacitate cilindrica de pana la 1.600 centimetri cubi inclusiv se va ridica la cel mult 56 lei (560.000 lei vechi), dublu fata de impozitul maxim de 28 lei achitat in prezent.

Pentru autoturisme cu o capacitate cilindrica intre 1.601 si 2.400 centimetri cubi inclusiv, impozitul va fi cuprins intre 240 si 360 lei (2,4 si 3,6 milioane lei vechi), iar pentru autoturisme cu o capacitate cilindrica intre 2.401 si 3.200 centimetri cubi inclusiv, impozitul va fi cuprins intre 480 si 640 lei (4,8-6,4 milioane lei vechi).

Impozitul pentru autoturismele cu o capacitate cilindrica de peste 3.200 de centimetri cubi inclusiv va fi de minimum 800 lei (opt milioane lei vechi).

In prezent, posesorii autoturismelor de pana la 2.000 centimetri cubi inclusiv platesc impozite de maximum 28 lei (280.000 lei vechi), iar pentru motorizari mai mari achita minimum 34,4 lei (344.000 lei vechi). Pentru tractoarele inmatriculate, impozitul va creste de la 9,3 la 15 lei.

Pentru motociclete, motorete si scutere - exceptandu-le pe cele cu o capacitate cilindrica de pana la 1.600 centimetri cubi inclusiv - impozitul va fi majorat de la 3,5 la 35 lei.

Aticol complet

vorba cântecului: of! of! măi, măiii!!

This post has been edited by Pegasus: 17 May 2006, 15:04


--------------------
Clio Symbol - Fidji 1.5dci(80cp)
Clio Symbol Fidji 1.5 dci/80cp, rosu vif, iunie 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
st0rm3ru
post 18 May 2006, 07:39
Post #2


god of the hell fire


Group: Members
Posts: 175
Joined: 14 December 05
From: Bucharest, .ro




eu nu inteleg de ce acest impozit se plateste dupa capacitatea cilindrica... huh.gif unsure.gif
sper sa ma lamureasca si pe mine cineva... smile.gif


--------------------
Renault Clio Symbol - Expression 2002 1.4 8v
Trance eXcess! :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mandelu
post 18 May 2006, 10:01
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 6 January 05




Eu nu inteleg logica dublarii impozitului. Ce mi se da in plus de banii astia? Ce face statul pentru masina mea de banii astia in plus? Imi garanteaza macar un Bucuresti fara gropi?

Ca de obicei suntem furati. Atata timp cat se car bani in plus dar nu se da nimic in schimb eu consider asta ca fiind furt. Inteleg sa il mareasca, dar nu sa il dubleze si cu siguranta trebuie sa ti se ofere ceva. sa se ofere ceva la modul de a se vedea niste rezultate, ca s-a facut ceva cu banii aia (nu sa-si mai traga ei niste vile pe banii nostri).


--------------------
Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dil
post 18 May 2006, 11:01
Post #4


Membru verde


Group: Moderatori
Posts: 1.372
Joined: 7 December 04
From: Corbeanca, Ilfov




@st0rm3ru: Se presupune ca avand capacitate cilindrica mai mare inseamna ca ai mai multi bani. Si daca tot ai de ce sa nu platesti un impozit mai mare.

Iar marirea impozitului pentru masini este din cauza ca este nevoie de bani la buget. Ce se intampla cu banii din buget... se vede si in presa.


--------------------
- - - - -
Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015)
ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bh07xyk
post 18 May 2006, 11:29
Post #5


C


Group: Members
Posts: 976
Joined: 10 March 06
From: Oradea




Vorba aia: Siiigur ca daaa.... Punto 1.9 JTD are cap. cil. mare deci e masina de lux nu economica. Din pacate suntem prea obisnuiti cu porcarii de-astea ca sa mai protestam. Loganu ne trebuia la toti, sa ne invatam minte sa ne mai cumparam masini economice de "capacitate mare".

Normal ca ma simt lezat avand 1.9. Ma gandesc cum s-o fi simtind unul cu Punto sau 206 cu motor de 1.9 diesel. Mai bogat din 2007?


--------------------
Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 2003 Progression
ex Laguna Grandtour 1.9dci Dynamique , 120, 17", 2002
Manuale reparatii Laguna in pagina personala.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uncle
post 18 May 2006, 13:01
Post #6


pole after pole


Group: Members
Posts: 528
Joined: 19 July 05
From: Bucuresti




ce bine ca mi-am luat tot 1,4 cmc laugh.gif


--------------------
renault megane 1.4 16v / yamaha szr 660 >>> 2005 / 1998
2.1 hatch, Influence > 26.600km la revizia de 30k pe data de 03.01.2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zyppo
post 18 May 2006, 14:57
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 207
Joined: 23 February 05
From: Bucuresti




bh07xyk, unul cu un "Punto sau 206 cu motor de 1.9 diesel" se fel "simti" la fel de bine ca si tine. Poate chiar mai bine. wink.gif De regula pe masini din clasa mica se pun motoare mici: 1.1l, 1.2l, 1.3l, 1.4l. Daca ajungi si pui un motor de 1.9l pe un Punto ( vezi noul Fiat Punto diesel de 1.9l cu 120CP sau 130 CP ) sau un motor pe benzina ( vezi Peugeot Sport 206 2.0l - 180CP sau Peugeot 206CC 2.0l - 137 CP ) ajungi la performante superioare masinii tale. Deci cred ca posesorii se vor simti chiar mult mai bine decit tine. smile.gif
Totusi daca alegi un Punto sau un Peugeot "cuminte" - ca tot le-ai dat ca exemple - atunci vei avea un motor de 1.2 - 1.4, sau cel mult unul de 1.6. In general, un motor mare ( sa zicem 1.9l, 2.0l ) presupune o masina a carei valoare nu este deloc "neglijabila". wink.gif


--------------------
Renault Megan Sedan 2004 - 1.6 16v
MEGANE II Sedan 1,6 16v - 2005.
Confort Privilege - Negru, Clima, ESP, Xenon.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pegasus
post 18 May 2006, 15:37
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 23 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(mandelu @ May 18 2006, 11:01 AM)
Eu nu inteleg logica dublarii impozitului. Ce mi se da in plus de banii astia? Ce face statul pentru masina mea de banii astia in plus? Imi garanteaza macar un Bucuresti fara gropi?

Nu este nici o logica pentru noi blink.gif
Este o logica foarte simpla pentru ei: bani in plus la buget. mad.gif
Nu "primesti" nimic in plus...., sau nu..rectific, primesti onoarea de a plati mai mult.

Ma uit ca pe Magherul pun iar asfalt dar pe alte strazi din periferie nici macar piatra cubica nu este...iar primarul viseaza la proiecte marete cu parcari subterane, complexe comerciale de SF si alte cele...nu zic ca nu este nevoie de parcari, ba din contra dar planul suna a snobism, in centru boboc si la 13km mai in colo(spre periferie) jale de nici masina nu o bagi.

Bine ca nu am basculanta ca dadeam 1/4 din pretul motorului pe impozit cool.gif


--------------------
Clio Symbol - Fidji 1.5dci(80cp)
Clio Symbol Fidji 1.5 dci/80cp, rosu vif, iunie 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pegasus
post 18 May 2006, 15:53
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 23 May 05
From: Bucuresti




dar nenea gheorghe din satul X ce dracu de vina are el ca masina care si-a luat-o sh are motor mare? el a luat o masina cu care sa care ceapa si cartofi la piatza sa traiasca si nu s-a gandit la lux, si nici asfalt nu are pe straduta pe care locuieste din comuna Y.
Cred ca au chiulit cam multi la ora de logica dar au excelat la cea de cum sa pui noi biruri


--------------------
Clio Symbol - Fidji 1.5dci(80cp)
Clio Symbol Fidji 1.5 dci/80cp, rosu vif, iunie 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mandelu
post 19 May 2006, 09:23
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 6 January 05




Mie imi plac destul de mult castele si lucrurile mai vechi si de multe ori cand vizitez vreun castel mai vechi ma gandesc cum era pe vremea aia din toate punctele de vedere. Inclusiv al darilor si birurilor. Anii trec, lumea (se zice) evolueaza dar din punctul asta de vedere tot aia e ca intotdeauna. Biruri, biruri si iar biruri. Ca e democratie ca e slavagism ca e comunism birurile tot acolo sunt. Evident ca e nevoie de ele, dar ca la noi in tara unde sunt sute de taxe si impozite nu cred ca mai sunt multe tari. Si se mira ca de ce incercam care mai de care sa fentam statul. Pai logic ca incerc sa fentez statul (ma refer in principal la impozite) luandu-mi chestii fara factura, second hand si prin relatii din afara tarii cand statul nu stie decat sa imi ceara bani fara sa imi ofere nimic. Cine pierde la afacerea asta? Toti, dar in principal statul.

Chiar nu ma intereseaza proiecte nebunesti in tara dar as vrea sa vad niste drumuri decente. Nu autostrazi cu 5 benzi pe sens cum au altii, nu suspendate, nu nimic. Doar drumuri pe care sa nu stai cu ochii in zece dupa canale iesite multi cm din asfalt, dupa gropi aparute peste noapte. As vrea sa vad niste drumuri din punct de vedere orizontal perfect plane, un drum carpit pe care suspensia face socuri din 2 in 2 m nu se numeste drum bun pentru mine. Se numeste tot drum prost chit ca nu are gropi.

Si mai intram in UE. Intram cu numele ca in practica suntem la pamant.


--------------------
Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amp
post 23 May 2006, 04:14
Post #11


AMP


Group: Members
Posts: 275
Joined: 17 May 05
From: P I T E S T I




Asta e... voi i-ati votat, suportati acum. Si cand ma gandesc ce fericiti erati cand au castigat alegerile...... aceeasi tapa ca si in 2000..... Cand n-oi mai suporta ma car din tara asta si am rezolvat problema....


--------------------
Renault Laguna II Privilege 1.9dci - AGxxAMP 120CP Dec.2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 01:07
Dacia