Cine sunt posesorii de Clio si/sau Megane?, care categorie de oameni si le iau ?
![]() ![]() ![]() |
Cine sunt posesorii de Clio si/sau Megane?, care categorie de oameni si le iau ?
sagetator |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 759 Joined: 8 September 05 From: O R A D E A ![]() |
|
||
--------------------
Clio Symbol
Fidji dCi 82 CP gri
eclipse Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
|
|||
FISICHELU |
![]()
Post
#2
|
![]() Boo Boo Dad Group: Members Posts: 595 Joined: 4 December 05 From: Onesti ![]() |
E greu de spus...Daca mi-as fi luat masina cu absolut toate dotarile pe care mi le-as fi dorit, crede-ma, ajungea peste pretul unui Golf....Si ala bine dichisit...Ce este important cand iti iei o masina? Cred ca intervin mult prea multe lucruri...poate ca suna ciudat, dar si istoria! Dacia noastra berlina, nu era decat un facelift la Renault 12...Faptul ca exista o retea foarte bine pusa la punct de service-uri prin toata tara, la fel e importanta....Pai, daca esti din Cucuietii din Deal, si iti iei Mazda, ce faci, pentru un schimb de ulei tre' sa te duci la Bucuresti?... Dupa parerea mea marca Renault este un populara la noi in tara. Insa iti spun, dintre toate masinile pe care le conduc, cu Megane-ul ma simt cel mai bine... De ce- nu stiu, poate pentru ca m-am indragostit de ea de cand am vazut-o... Pana acum nu am vazut nici un alt design care sa ma faca sa intorc capul...De gustibus non disputandum, insa...
|
--------------------
Renault
Megane Sedan CfExp
1,5 dCi 2005 Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
|
|
claus |
![]()
Post
#3
|
![]() private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
alt topic inteligent.............
de unde le scoateti, frate ? |
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#4
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.912 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Nu cred ca cei care cumpara Renault sunt neaparat in situatia asta pentru ca nu si-au permis altceva, este destul de reductoare imaginea. Sunt probabil foarte multi (nu zic de indivizii cu Passat/Golf/Octavia) care chiar daca nu-si permit o masina, fac credit de nevoi personale sa aiba de avans la "lizing"...
Probabil ca sunt multi care si-au luat Renault datorita raportului bun pret/calitate/dotari, a confortului mult peste medie al masinilor etc. Personal, am avut, cu mici exceptii notabile, aproape numai Renault-uri, chiar si inainte de '89, chiar daca scria Dacia pe ea, la seria de caroserie 071 parca, nu era Dacie... Am si acum doua Renault-uri, probabil ca a treia masina va fi tot Renault...probabil Vel Satis dci... Imi place marca, desi costa intretinerea, imi place confortul, mai ales la 21, m-am atasat de masinile mele, asa fac mereu..., imi place fata nedumerita a multora cand vad ce pot face cu un Renault...Ma rog, am circumstante atenuante, Parisu' e de vina...prietenii stiu de ce! |
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
hebron |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 548 Joined: 22 March 05 ![]() |
Mi-am luat Reno pentru ca la ora aia era cel mai ieftin diesel (fac peste 20 000 de km/an) . O folosesc prin oras mai mult pentru ca e mai mica si consuma putin insa revizia mi se pare exagerat la diesel sub 10 000 (mai ales ca merge mult in oras, trebuie sa fie in jur la 7500 km zic ei). Am mai zis, HUAAAA, in Israel, revizia la dCI o fac la 30 000
![]() ![]() ![]() |
--------------------
clio
symbol
2004 1.5 dci Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006 ocazional Megane II |
|
sqryn |
![]()
Post
#6
|
![]() Clio rulezzz Group: Members Posts: 736 Joined: 2 February 06 From: München ![]() |
Am luat masina (sh) avand de ales intre mai multe varianate: Corsa, Clio, Punto sau 206. Vroiam o masina mica, de oras, care sa nu consume mult, in afara. Din pacate cele diesel erau ceva mai scumpe, un criteriu important a fost suma de bani disponibila. Al 2-lea criteriu - dotarile. Am abs, airbag, ac, geamuri electrice, servodirectie. Cam asta era minimul de confort si siguranta. Si al treilea a fost vechimea masinii, vroiam sa fie cat mai noua si nu dacie (super-nova, solenza). Am avut si o tentativa de a achizitiona un cielo dar preturile sunt cam mari pentru ce poate si ce ofera masina. La momentul respectiv asta a fost cea mai buna oferta. Intr-adevar nu imi permiteam mai mult si nici nu doream o investitie mare in o masina. O folosesc doar la deplasari la cumparaturi si la cele in afara orasului. La munca merg cu 41:D. Daca mai tarziu imi voi permite altceva o voi vinde si voi lua alta. Deocamdata sunt foarte multumit de ea.
Ca si job, lucrez in IT, cam la inceput de cariera (1-2 ani) |
--------------------
RENAULT
Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v
- B-xx-xxx
Alize/1999 Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005 |
|
Turkish |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 11 November 05 ![]() |
Eu am cumparat Megane pentru ca mi se parea cea mai buna optiune calitate pret la momentul ala.
Acum dupa trei ani si 50k ma consider tzepuit. Cat despre fiabilitate nu "stim" ca sunt cele mai fiabile. Dimpotriva. Cand am auzit-o p-aia ca bobinele de inductie se strica pentru ca stau langa lac m-am elucidat.... So unii dintre noi ne-am luat Megane de fraieri. Era o experienta necesara pentru a sta departe de marca de acum incolo. All bling and nothing reliable. Maare pacat!!! |
--------------------
Honda
Accord
2.4, 2007
|
|
sagetator |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 759 Joined: 8 September 05 From: O R A D E A ![]() |
Dupa cate citesc pe aici, majoritatea si-au luat Renault datorita raportului bun calitate/pret. Nici eu nu fac exceptie, desi, daca era numai dupa mine, aveam Logan diesel. De fapt, la mine a fost cam asa: sotia nu a vrut sa auda de Logan, iar eu nu am vrut benzinara, asa ca ne-am ales cu Symbol dCi, cel mai ieftin diesel de calitate (in banii aia) de la acea ora.
![]() |
--------------------
Clio Symbol
Fidji dCi 82 CP gri
eclipse Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
|
|
Toto - BOD |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 556 Joined: 18 January 05 From: Craiova ![]() |
clio mi-am luat pentru ca mi s-a parut cel mai avantajos dintre masiniile care se invart al 10k oiro! M-am atasat de masina si cred ca sunt cel mai multumit posesor de clio din lume!
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio
- BOD
2003
|
|
octav_ |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 846 Joined: 16 September 05 From: Bucuresti ![]() |
La fel am gandit si eu... de asemenea ma simt mandru de Clio-ul meu!
![]() |
--------------------
Clio
RS 197
2009 2.0 16V
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#11
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
QUOTE(b06fcn @ Apr 28 2006, 02:05 AM) Nu cred ca cei care cumpara Renault sunt neaparat in situatia asta pentru ca nu si-au permis altceva, este destul de reductoare imaginea. Eu mi-am luat megane-ul pentru ca vroiam o masina putin deosebita, nu-mi placea 307cc (care era si cu 3k mai scump), iar EOS si Astra T-T nu aparusera (EOS e enorm de scump, dar astra ar fi o alternativa teoretica, desi e cu 3k mai scumpa). Mai pe scurt, a fost cea mai ieftina solutie corespunzatoare unui capriciu de fitze ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
FISICHELU |
![]()
Post
#12
|
![]() Boo Boo Dad Group: Members Posts: 595 Joined: 4 December 05 From: Onesti ![]() |
Nu, sandman, nu cred ca e un capriciu de fite, cum simpatic il numesti tu. Sincer, daca as fi avut posibilitatea, pe langa masina "utilitara", mi-as fi luat si una CC...Ce-i mai relaxant decat sa te plimbi cu o decapotabila pe niste drumuri serpuite de tara (bine , nu in Romania!...)?Sau unde esti tu, vara, in Tirol?....Visul meu este sa ma plimb cu o decapotabila ori in Provence, ori pe Drumul Romantic....
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan CfExp
1,5 dCi 2005 Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
|
|
Fanu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 25 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Sincer va spun, mie nu-mi pare rau de alegerea facuta (Renault). Am cam schimbat ceva masini in timp scurt, insa nu am avut probleme cu masina... asa ca sunt multumit dpdv fiabilitate.
Au trecut prin mana mea: Clio Bicorp 1.2 16v (2002), Megane 1 Coupe 2.0 16v (2002), Megane II Bicorp 1.5 dCi (2004), Megane II Bicorp 1.5 dCi (2005). Ma bate gandul sa schimb Fiat-ul din semnatura cu un Clio 3 1.5 dCi 80 cp, cand apare. |
-------------------- Megane II.2 Bicorp Confort Expression 1.5 dCi 100 - Bleu Extreme
|
|
cata70 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 1 September 05 ![]() |
A mai fost un topic cu titlul,parca, ''De ce am ales Renault ?''
![]() |
--------------------
Toyota
Avensis
2013
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#15
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
QUOTE(FISICHELU @ Apr 30 2006, 07:59 AM) Ce-i mai relaxant decat sa te plimbi cu o decapotabila pe niste drumuri serpuite de tara (bine , nu in Romania!...)?Sau unde esti tu, vara, in Tirol?....Visul meu este sa ma plimb cu o decapotabila ori in Provence, ori pe Drumul Romantic.... ![]() rezon, coane fanica (aaa, pardon, coane fisichelle ![]() Revenind la topic, cred ca in segmentul care prefera renault sunt impatimitii marcii (vezi B06FCN), persoanele care nu-si permit ceva mai scump, persoanele care nu vor sa plateasca un nume si o politica excesiva de marketing (vezi sandman_); Pana una alta, segmentul nu poate fi delimitat prea bine. |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
b06fcn |
![]()
Post
#16
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.912 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Eh, impatimit, ma rog, da! In contextul in care nu am bani de un Lexus...sau altceva bun si exclusivist...
Desi, da, cred ca am ceva cu marca asta, me leaga niste bonduri tari... |
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
laur_dci |
![]()
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 21 April 05 ![]() |
fara a fi o regula Renault e cumparat de clasa medie (nu va simtiti ofensati)
nu am inclus aici Laguna si VelSatis..... |
--------------------
Clio Bicorp
1.5dci 80cp
extreme 2005 clio symbol fidji 2006 1.5dci 65cp
|
|
sagetator |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 759 Joined: 8 September 05 From: O R A D E A ![]() |
De acord, dar nu de orice clasa medie, ci de cei cu putine pretentii. Ia sa ne gandim putin, fiecare dintre posesorii de Clio/Megane si-ar fi putut lua Logan, dar totusi nu au facut-o. Oare de ce? Pe langa calitatea/fiabilitatea mai buna a masinii, e vorba aici si de putin orgoliu, de iesirea in evidenta, sau, daca vreti, de putin prestigiu in fata majoritatii posesorilor de masini noi, respectiv de Logan. No offence!
(In ce ma priveste, ma simt mai bine conducand un Clio Symbol, decat daca as fi avut Logan - desi intr-o vreme mi-a suras indeea Loganului - fiindca nu ma identific cu majoritatea; si DA, fac si eu parte din clasa medie) |
--------------------
Clio Symbol
Fidji dCi 82 CP gri
eclipse Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
|
|
modulsys |
![]()
Post
#19
|
Sofer cuminte Group: Members Posts: 192 Joined: 26 May 04 From: Brasov ![]() |
Cine sunt posesorii de Clio/Megane? Pai aia care sunt mentionati in taloanele respectivelor masini...
![]() Lasand gluma de-oparte, e vorba de oameni pentru care banii conteaza. Nu au resurse financiare substantiale, sau daca le au vor sa minimizeze investitiile in parcul auto. Sunt oameni orientati spre simt estetic si functionalitate intr-o mai mare masura decat spre mecanica; de asemenea, proprietarii de Clio/Megane nu sunt trendy, nu vor sa iasa in evidenta, sa para mai mult de cat sunt de fapt (un fel de antonimi ai lu' nea ases). In genere familisti, sau cu intentii in acest sens. ![]() Oameni care nu vor sa moara pe sosele, sau sa evite pe cat posibil acest lucru. Orice s-ar spune, ai mai multe sanse de supravietuire intr-un Renault decat intr-un Hyundai sau intr-o Skoda. Pe de alta parte, sunt oameni care la un anumit moment in viata si-au dorit un Clio/Megane, si in momentul respectiv au considerat oportuna investitia respectiva. Cati dintre noi nu-si doresc oare ieri un Astra, azi un Megane iar maine un C4? |
--------------------
Ford Focus
C-MAX
2004 1.6 TDCi
|
|
hebron |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 548 Joined: 22 March 05 ![]() |
[QUOTE]Oameni care nu vor sa moara pe sosele, sau sa evite pe cat posibil acest lucru. Orice s-ar spune, ai mai multe sanse de supravietuire intr-un Renault decat intr-un Hyundai sau intr-o Skoda.
Cum ai ajuns la concluzia asta? Sunt foarte curios..... |
--------------------
clio
symbol
2004 1.5 dci Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006 ocazional Megane II |
|
modulsys |
![]()
Post
#21
|
Sofer cuminte Group: Members Posts: 192 Joined: 26 May 04 From: Brasov ![]() |
hebron, de fiecare data cand ma duc la revizii am o placere sinistra sa dau o raita prin spate, unde sunt parcate masinile lovite. Accidente serioase, partea frontala avariata, rareori stalpul dintre usi deformat. Asta imi spune multe depre puterea de absorbtie a socului.
EuroNCAP spune de asemenea multe! Aveo stim cu totii ce probleme grave de siguranta are... Cat despre faimoasele Skoda Octavia, ce siguranta iti inspira faptul ca nici macar cea mai noua generatie nu are 5 stele? |
--------------------
Ford Focus
C-MAX
2004 1.6 TDCi
|
|
hebron |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 548 Joined: 22 March 05 ![]() |
Fara suparare....nu ai zis nimic concludent, plus ca nu era vorba de Aveo si plus ca aia cu NCAP nu-i chiar asa ....Am vazut toti ce a patit Laura Stoica cu toate stelele de pe Clio...
Am mai observat ca numele Hyundai le provoaca unora alergie. Ma rog dar pana la a zice ca din Renault mai ai sanse sa supravietuiesti...din Skoda sau Hyundai, nu...eu zic ca ar trebui sa vedem niste statistici ca sa dam calificative de-astea. |
--------------------
clio
symbol
2004 1.5 dci Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006 ocazional Megane II |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.593 Joined: 17 May 05 ![]() |
Consider ca stelele la NCAP trebuie lasate pe seama manechinelor si gata, m-as sui si intr-un tico fara sa-mi fie frica. Daca e sa intre unul in tine cu 170 cu masina de 2 tone nu te mai scapa nici 6 stele la patrat.
Este o mare diferenta pe plaiurile noastre dintre cine ar trebui sa detina un Clio si cine le detine cu adevarat. Parerea mea: Ar trebui: Clio Bicorp: sotie, tanara familie, etc, venituri medii (poate) spre scazute Clio Symbol: orice familie tanara cu copii mici la care break-ul nu reprezinta o optiune Realitatea: Clio Bicorp: gen feminin, masculin tanar, categorie de venit medie spre ridicata Clio Symbol: masini de comenzi, distributie, utilizare majoritar in interes de serviciu (si la mine e partial situatia asta), uz familial, categorie de venit medie spre ridicata. Asta e realitatea pe la noi. Raportul pret/calitate, cel putin la Symbol nu este prea stralucit (cand dai milioanele pamantului pe niste plastice de pe la roti si becuri de proiectoare nu prea ar trebui sa-ti scartaie usile sau sa-ti tacane prin portiere), la capitolul asta Daewoo statea mult mai bine, pentru mine a fost mai economic decat o dacie. Despre Megane nu stiu, nu ma bag, nu am avut prea multe tangente cu el de aproape. Oricum, decat sa-mi indeplinesc "visul oricarui roman" de a-mi lua Golf SH din germania si apoi a nu mai avea bani de motorina in week-end, dar deh, sunt taran cu masina nemteasca, prefer oricand Clio. |
--------------------
.
.
.
|
|
modulsys |
![]()
Post
#24
|
Sofer cuminte Group: Members Posts: 192 Joined: 26 May 04 From: Brasov ![]() |
testele euro ncap nu-ti sunt suficiente ca si informatii obiective?
Eram sigur ca vei servi argumentul Laurei Stoica... ca si cand daca era cu orice alta masina din clasa lui Clio ar fi avut vreo sansa de supravietuire ... ![]() Nu cred ca are rost sa contiunam polemica, cel putin nu pe acest topic. Cred ca testele facute de organizatiile de profil sunt suficiente ca argumentatie: Clio si Megane sunt lideri in domeniul sigurantei, in clasele lor. Total offtopic, mie Hyundai nu imi provoaca deloc alergie. Insa o masina model 2006 care ia 2 stele din 5 posibile la testele de siguranta, imi provoaca alergie/scarba, indiferent ca e Hyundai, Mercedes sau Lexus. |
--------------------
Ford Focus
C-MAX
2004 1.6 TDCi
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.593 Joined: 17 May 05 ![]() |
Nu, nu m-au impresionat niciodata testele euroncap. Ori de cate ori m-am suit in masina vreunui dement care intra in curbe pe 2 roti sau depasea de franau cei de pe contrasens etc, cautam mai degraba vreo metoda sa cobor din masina aia, nu imi mai aminteam cate stele are la NCAP.
|
--------------------
.
.
.
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#26
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ May 1 2006, 07:29 PM) Consider ca stelele la NCAP trebuie lasate pe seama manechinelor si gata, m-as sui si intr-un tico fara sa-mi fie frica. Daca e sa intre unul in tine cu 170 cu masina de 2 tone nu te mai scapa nici 6 stele la patrat. Dar nici 0 stele (tot la patrat). Insa exista o plaja enorma de accidente in care 5 stele te scapa, iar 3 stele te fac sa servesti micul dejun cu paiul pana la adanci batraneti... |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
rttt_gia |
![]()
Post
#27
|
![]() ExRenoAR Group: Members Posts: 488 Joined: 21 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Laura Stoica nu era cumva intr-un Symbol? symbolul are 5 stele? symbolul are 2 airbaguri care-ti sparg si dintii daca se deschid
|
--------------------
Kia
Cee'd
1.6 L
|
|
sqryn |
![]()
Post
#28
|
![]() Clio rulezzz Group: Members Posts: 736 Joined: 2 February 06 From: München ![]() |
Stelele alea sunt valabile pana la o anumita viteza (cea la care se fac testele). La o viteza mai mare te mai ajuta poate o rugaciune. Indiferent de masina. Oricum au murit oameni si in renaulturi, in dacii, bmw, vw audi si skoda....
|
--------------------
RENAULT
Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v
- B-xx-xxx
Alize/1999 Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005 |
|
padre |
![]()
Post
#29
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(hebron @ May 1 2006, 04:47 PM) Fara suparare....nu ai zis nimic concludent, plus ca nu era vorba de Aveo si plus ca aia cu NCAP nu-i chiar asa ....Am vazut toti ce a patit Laura Stoica cu toate stelele de pe Clio... Am mai observat ca numele Hyundai le provoaca unora alergie. Ma rog dar pana la a zice ca din Renault mai ai sanse sa supravietuiesti...din Skoda sau Hyundai, nu...eu zic ca ar trebui sa vedem niste statistici ca sa dam calificative de-astea. Asa si Lady Diana a murit intr-un S Classe. Mai vechi, ce-i drept, dar tot Mercedes S era. Numai ca viteza imensa in combinatie cu betonul stalpilor din pasajul respectiv au insemnat moarte. Mie imi place Hyundai, ba chiar a fost printre optiunile mele la cumparare (daca nu-mi refuza compania de leasing a lu' peste oceanic marinar dosarul de leasing acum aveam Getz). Noul Accent are 5 stele la crash test, nota bene pentru ei. Totusi, Megane a fost alegerea care m-a satisfacut cel mai mult macar din punctul de vedere al sentimentului de siguranta si al rezultatelor la testele de impact. Si da, consider ca ai mai multe sanse sa supravietuiesti intr-un Megane in comparatie cu Hyundai Accent varianta anterioara, Skoda Fabia sau Octavia, etc. Desigur nu iau in considerare situatia in care viteza de deplasare este prea mare. Poate pune cineva un tabel cu numarul de stele obtinute la Euro NCAP de modelele astea. Sau de cele mai semnificative de pe piata romaneasca. Apropo de relevanta testelor de impact si a stelelor acordate, intr-una din emisiunile Top Gear se prezinta in platoul de filmare mai multe "epave" rezultate in urma testelor de impact si stelele obtinute de ele. Sa vedeti acolo diferenta intre Land Rover Freelander cu 2 stele si Toyota Avensis, parca, cu 5 stele. Sau Megane ![]() Si concluzia prezentatorilor a fost ceva de genul: acum ca ati vazut cum arata masinile dupa impact in conditii similare, ce masina ati alege sa va deplasati impreuna cu copiii? ??? later edit: am gresit si corectat mai sus: masina testata era Land Rover Freelander, nu Defender. Defender e o preferinta personala si-mi sta gandul la ea ![]() |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
morph |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 17 May 04 From: Bucuresti ![]() |
|
-------------------- fost posesor de Megane II Hatch 1.5dCi 80cp
A-klasse 1.5 CVT 2006 VW Polo Happy 1,2 HTP 2006 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th August 2025 - 21:33 |