Laguna II si fumul pe care-l scoate.
![]() ![]() ![]() |
Laguna II si fumul pe care-l scoate.
amp |
![]()
Post
#31
|
||
![]() AMP Group: Members Posts: 275 Joined: 17 May 05 From: P I T E S T I ![]() |
|
||
--------------------
Renault Laguna II
Privilege 1.9dci
- AGxxAMP
120CP Dec.2001
|
|||
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#32
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
QUOTE(ghetau dan @ Apr 17 2006, 01:24 PM) Probleme la diesel apar dupa 300.000 km nu dupa 100.000 km. Doar d'aia diesel-ul e diesel si benzina nu e diesel... nu stiu cit de adevarat este,eu am citit asta intr-o revista de specialitate si oricum aici e vb de reno si nu de bmw sau mercedes. la momentul lansarii motorului de 1,9 DCi la laguna 2 cel de 120 PS era cel mai fiabil si puternic de pe piatza in clasa lui, lucru recunoscut de toti producatorii auto... iar chestia cu 300 mii de km e perfect valabila... de aia nu prea ai sa vezi camioane pe benzina decat in america dar si acolo datorita OPECului au trecut si ei pe DIESEL... fiabilitatea a fost tot timpul peste benzina ca si posibilitatile de a stoarce cai la un tuning... din benzina nu vei obtzine niciodata cat scoti din diesel turbo... QUOTE(amp @ May 10 2006, 01:55 PM) Eu am folosit un aditiv, dar nu mai stiu ce, si nu a avut vre-un efect vizibil. In schimb am aflat ca nu e bine sa folosesti aditivi ca cica ar aduce toate gunoaiele din rezervor in fata la injectoare. Am mai fost si la un service, pentru un curatat de injectoare, am dat 60RON pe o solutie si a durat cam o ora curatarea (cu un aparat special)..... aia pot sa zic ca a meritat, parca am mai simtit si altceva in afara de gaura din buzunar... ![]() chestia cu aditivul e pacaleala de marketing ca sa vanda kkt uri... cea mai buna curatzare la injectoare e cea cu ultrasunete... exact ce ti-au facut si tzie... QUOTE(emilliviu @ May 10 2006, 12:27 PM) Cu scuzele de rigoare... am si eu o intrebare. Pentru Laguna 1,9/2001/165000km Ce aditiv recomandati ( pt. motorina ) care sa ajute la curatirea injectoarelor. Sunt intersat daca ati utilizat si a avut vre-un efect...vizibil. ![]() FARA ADITIVI!!! Curatzare cu ultrasunete... costa dar e si eficenta!!!! |
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
- IS 79 MRS
2003 C32 AMG Sportcoupé
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#33
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
QUOTE(ghetau dan @ Apr 17 2006, 01:24 PM)
Probleme la diesel apar dupa 300.000 km nu dupa 100.000 km. Doar d'aia diesel-ul e diesel si benzina nu e diesel... nu stiu cit de adevarat este,eu am citit asta intr-o revista de specialitate si oricum aici e vb de reno si nu de bmw sau mercedes. laguna_2_interceptor, chestia aia pe care mi-o atribui mie,a scris-o altcineva,cu 2 posturi mai sus.Dupa puncte-puncte este ce am comentat eu; atunci-si se pare ca si acum -nu prea stapinesc bine functia quote. Asadar,atentie la ce scrie fiecare! |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#34
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
|
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#35
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
QUOTE(laguna_2_interceptor @ May 21 2006, 12:23 PM) din benzina nu vei obtzine niciodata cat scoti din diesel turbo... Ai dreptate masinile din Formula1 si motoarele GP sint diesel ![]() This post has been edited by ghetau dan: 21 May 2006, 12:19 |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#36
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
|
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
- IS 79 MRS
2003 C32 AMG Sportcoupé
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#37
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
QUOTE(ghetau dan @ May 21 2006, 01:18 PM) Ai dreptate masinile din Formula1 si motoarele GP sint diesel ![]() comparatia este deja deplasata... de ce nu merg masinile de F1 cu alchool cum merg dragsterele sau cu hidrogen lichid ca rachetele... nu ai fost atent la ce am vrut sa scot in evidentza... daca mai citesti odata cu atentzie poate? ![]() |
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
- IS 79 MRS
2003 C32 AMG Sportcoupé
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#38
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
DE CE,MASINILE DE F1 NU MERG CU BENZINA,SAU DIESELUL TURBO NECESITA COMBUSTIBIL SPECIAL?scuze pt caps lock...In ambele motoare este potential,producatorii tocmai asta speculeaza. Eu m-am referit DOAR la masinile de strada ca daca vrei sa duci lucrurile la extrem...si hai sa vorbim despre fum(conform topicului).
![]() This post has been edited by ghetau dan: 21 May 2006, 12:33 |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#39
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
QUOTE(ghetau dan @ May 21 2006, 01:32 PM) DE CE,MASINILE DE F1 NU MERG CU BENZINA,SAU DIESELUL TURBO NECESITA COMBUSTIBIL SPECIAL?scuze pt caps lock...In ambele motoare este potential,producatorii tocmai asta speculeaza. Eu m-am referit DOAR la masinile de strada ca daca vrei sa duci lucrurile la extrem... 1. fiabilitatea unui motor DIESEL fatza de unu pe benzina este indubitabil si de netagaduit... 2. motorul tau turbo de 2 litri este deja ''stors'' cat se poate pt a dezvolta caii pe care i ai la aceasta cilindree si colaborat cu greutatea masinii (de aia pe unele modele da un anumuit numar de cai si pe altele nu, intra in discutie si cutia de viteze, aerodinamica etc) 3. motorul tau pt a scoate mai mult nu este suficient doar un flash tuning sau o chestie neinsemnata... deja trebuie sa incepi sa desfaci motorul, cutia de viteze si sa te apuci serios de calcule si modificari... pistoane schimbate etc pe cand la motor diesel modificarile facute la admisie aer+calculator+turbina cam bat la fund benzina... si asta fara modificari de arhitectura la motor cam asta am vrut sa scot in evidentza... sper sa ma fi facut intzeles acum, iar chestia cu F1 si moto GP tot nu am intzeles cum au nimerit in discutzie din moment ce eu vb de fiabilitate(care o ai doar la masinile de serie) si nu de motoare proiectate sa tzina o cursa ![]() adik un diesel turbo iesit din fabrica are un potential uriash fatza de un motor pe benzina... chiar supralimentat This post has been edited by laguna_2_interceptor: 21 May 2006, 12:44 |
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
- IS 79 MRS
2003 C32 AMG Sportcoupé
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#40
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
revenind la fum... revizie completa cu schimbare de filtre, curatzare cu ultrasunete a injectoarelor, verificare vana EGR, tubulatura turbinei si turbina, testare pe calculator, alimentat motorina buna si daca tot mai soate putzin... surpriza
![]() ![]() bine dupa efectuarea reviziei totul e OK!!! This post has been edited by laguna_2_interceptor: 21 May 2006, 12:53 |
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
- IS 79 MRS
2003 C32 AMG Sportcoupé
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#41
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Mai este un motor in Franta care scoate 205cp,pe laguna gt si pe megane rs 225cp.La motorul meu s-a incercat obtinerea unui cuplu respectabil,aproape de valoarea unuia dezvoltat de v6 de 3 litri-270/280/....Iar chiptuningul facut in Ro...este plina tara de viteji care cind o calca lasa un nor (dira de fum) in urma lor.Este simplu sa intri pe net si sa descarci un fisier cu care sa faci remapare. Producatorii tocmai asta fac,modifica dimensiunile turbinei pt a face fata unei remapari ulterioare si...gata,un nou model a aparut pe piata.Pacat ca toate dieselurile scot fum,exceptind pe cele cu fap.
|
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#42
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
QUOTE(ghetau dan @ May 21 2006, 01:54 PM) Mai este un motor in Franta care scoate 205cp,pe laguna gt si pe megane rs 225cp.La motorul meu s-a incercat obtinerea unui cuplu respectabil,aproape de valoarea unuia dezvoltat de v6 de 3 litri-270/280/....Iar chiptuningul facut in Ro...este plina tara de viteji care cind o calca lasa un nor (dira de fum) in urma lor.Este simplu sa intri pe net si sa descarci un fisier cu care sa faci remapare. Producatorii tocmai asta fac,modifica dimensiunile turbinei pt a face fata unei remapari ulterioare si...gata,un nou model a aparut pe piata.Pacat ca toate dieselurile scot fum,exceptind pe cele cu fap. chiptunig=pacalirea caculatorului pt a baga combustibil mai mult=combustibil nears in totalitate ceia ce se traduce prin energie calorica mica flashtuning(sau rescriere de soft, remapare si inca o duzina de termeni)=obtinerea de energie calorica maxima prin arderea eficenta a combustibilului |
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
- IS 79 MRS
2003 C32 AMG Sportcoupé
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#43
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
cm vrei tu
![]() |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
sorin |
![]()
Post
#44
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
ghetau dan,tu fumezi?ce ai tu cu fumul asta?toate masinile scot fum.
|
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
amp |
![]()
Post
#45
|
![]() AMP Group: Members Posts: 275 Joined: 17 May 05 From: P I T E S T I ![]() |
Mai am de verificat turbina si EGR-ul.
![]() |
--------------------
Renault Laguna II
Privilege 1.9dci
- AGxxAMP
120CP Dec.2001
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#46
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Toate dieselurile scot fum,mai putin cele cu filtru de particule.Cred ca ai vrut sa te referi la NOXE. Benzinele iau o pauza la capitolul asta,cu exceptia cazanelor care scot fum albastru(ca si dieselul dealtfel) din cauza uzurii avansate.
|
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
aviasol |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.000 Joined: 3 April 03 From: Bucuresti ![]() |
din cate stiu eu dieselul nu apuca sa scoata fum albastru pt ca nu mai porneste daca are uzura avansata. Daca motorul nu are destula compresie nu se asigura conditiile de presiune necesare aprinderii amestecului de combustibil. MAC pentru a functiona necesita caldura si compresie.
|
--------------------
VW
GOLF V 1.9 TDI
- WTX
2006 galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional ! |
|
BASU |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 27 December 05 From: Bucuresti ![]() |
daca ar fii sa mergem pe ideea lui ghetau dan o sa observam ca si un logan 1.5DCI care nu are nici macar 10.000km scoate FUM NEGRU
am vazut foarte multe in bucuresti si NU taxiuri... sau alt exemplu.. 2005 passat 2.0TDI 140cp scoate fum de zici k este locomotiva... laguna din semnatura face acum 140.000 si nu scoate fum DELOC nici macar la accelerari bruste! acum depinde ce intelegeti voi prin accelerare brusca... daca ii dai ca nea Ion talpa la fund la 1200rpm... pai in afara de fum e posibil sa "ramai" si fara turbina... daca sti cum sa exploatezi un motor turbo indiferent ca este diesel sau benzina, o sa te bucuri mult timp de el. drive safe & fara fum ![]() |
--------------------
'04 Renault
Megane Sedan 1.9dci
Privilege+sunroof '02 Renault Laguna 2 GT 1.9dCi 107cp+soft
|
|
aviasol |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.000 Joined: 3 April 03 From: Bucuresti ![]() |
ce nu inteleg eu este de ce discutam atata despre FUM ! toate dieselurile inclusiv cele noi noute cu exeptia celor cu FAP (parca asa ii zice) scot fum mai mult sau mai putin. Cine a fost la RAR a vazut ca atunci cand se tureaza masina la turatia de regulator aia o lasa iesita cu curul afara din hangar pt ca scoate FUM. Problema este cat de mult fum scoate, dar asta trebuie stabilit de catre cei de la RAR/ITP. Si sa stiti ca pe mine nu prea ma intereseaza cat fum scoate laguna mea cu filtre noi si motorina euro4/5. Mai ales cand stau la stop langa o RABA din 44 care ma afuma de ma sufoc in masina cu recircularea pornita. Problema noastra este ca unii reusesc sa faca ITP-ul la niste cazane de te ingrozesti cand le vezi. Pana nu o sa fie si la noi ITP-ul ceea ce este TUV-ul in Germania nu o sa scapam de fumigene de pe strazi.
|
--------------------
VW
GOLF V 1.9 TDI
- WTX
2006 galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional ! |
|
amp |
![]()
Post
#50
|
![]() AMP Group: Members Posts: 275 Joined: 17 May 05 From: P I T E S T I ![]() |
La RAR tin usa deschisa nu numai din cauza fumului, ci si din cauza noxelor. Stai tu 20 de min intr-un garaj cu o masina care nu scoate nici un fir de fum si o sa fii sigur mort.... Pe mine nu ma intereseaza RABA de langa mine care scoate fum (asta e treaba RAR-ului), ma intereseaza mai mult cat fum scoate masina mea, ca doar am dat o carca de bani pe ea si nu-mi convine sa merg cu fumul taras. Eu chiar daca m-am convis ca masina mea scoate fum normal, ca multe alte diesel-uri, totusi tot ma streseaza chestia asta......
|
--------------------
Renault Laguna II
Privilege 1.9dci
- AGxxAMP
120CP Dec.2001
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#51
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
QUOTE(amp @ May 21 2006, 10:40 PM) hmm... e destul de dificil, adik cea mai buna verificare e sa dai turbina jos, sa obserivi daca paletele sunt mancate datorita jocului la axul turbinei, probabil in service un mecanic cu experientza are semnele lui la care se uita si itzi poate spune cum e turbina, eu am adus pt catzva oameni turbine si pana nu le/au dat jos de pe masina nu stiau cat sunt de afectate, ultima turbina a fost pt o laguna 2, axu avea un joc de aproape 1 cm, paletele 80% mancate din cauza ca se frecau de peretzii turbinei... nu mai spun ca omul a cumparat/o de la cineva care stia de buba turbinei si o anulase, cand am reconectat/o scoatea un fum grosolan chiar din ea... fara nu avea putere de loc si scotea fum negru de la motorina nearsa... |
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
- IS 79 MRS
2003 C32 AMG Sportcoupé
|
|
semit |
![]()
Post
#52
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
@ interceptor iti cer prea mult daca te rog sa renunti la "tz" si "sh"....?
![]() |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
amp |
![]()
Post
#53
|
![]() AMP Group: Members Posts: 275 Joined: 17 May 05 From: P I T E S T I ![]() |
Mda... destul de complicat. Daca ma duc la service si ii pun sa dea turbina jos cred ca ma bat... si poate dup'aia face si mai urat. Ma gandeam la o reconditionare dar mai bine o las asa pana incepe sa faca urat....
|
--------------------
Renault Laguna II
Privilege 1.9dci
- AGxxAMP
120CP Dec.2001
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#54
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
|
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
- IS 79 MRS
2003 C32 AMG Sportcoupé
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#55
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
QUOTE(amp @ 23 May 2006, 22:57) Mda... destul de complicat. Daca ma duc la service si ii pun sa dea turbina jos cred ca ma bat... si poate dup'aia face si mai urat. Ma gandeam la o reconditionare dar mai bine o las asa pana incepe sa faca urat.... stai calm... nu te bat... mai ales ca operatiunea costa datorita timpului aferent, oricum un mecanic bun poate ''asculta'' turbina pt atzi da un sfat... reconditionarea este mai buna ca o turbina nou fabricata, ca dovada preturile, la RENAULT o turbina noua fabricata e undeva la 60si ceva de mil si una reconditionata (aici e spilu... de GARRETT nu de orice strungar) este 85 milioane, eu aduc direct de la GARRETT cu 1350 EUR, sper sa nu ai nevoie prea curand... |
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
- IS 79 MRS
2003 C32 AMG Sportcoupé
|
|
amp |
![]()
Post
#56
|
![]() AMP Group: Members Posts: 275 Joined: 17 May 05 From: P I T E S T I ![]() |
Eu vorbeam sa ii fac o reconditionare la a mea... nu sa cumpar una reconditionata... am vazut ca se schimba niste alea si se face, dar costa vreo 400E. Am observat ca a mea nu scoate fum rau decat cand trec de la mers subturat la mers mai turat...... dupa ce o alerg putin, nu mai scoate, sau nu mai scoate asa rau si nu-mi mai dau eu seama.....
|
--------------------
Renault Laguna II
Privilege 1.9dci
- AGxxAMP
120CP Dec.2001
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#57
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
conteaza enorm cine face reconditionarea... in mod normal orice strungar cu scule minime legate de meseria lui o poate face... doar ca mai intervine calitatea materialului folosit, calcule de reconditionare si precizia strungului, afrezei etc... cea mai buna reconditionare pt care se da garantie de 100 mii de km in conditii de exploatare normale o face chiar producatorul GARRETT si nu este deloc 400 EUR... una reconditionata de ei 100% poate sa tzina si 200mii km... la cea de 400 EUR da/mi voie sa fiu sceptic cat va tzine... cred ca de banii care i dai daca nu chiar mai putzin, e vb aia... suntem prea saraci sa aruncam banii pe lucruri de kkt... asa mai este o firma in UNGARIA care reconditioneaza turbine cu 750 EUR si nu dau garantie decat de 6 luni ceia ce spune totul... sa speram sa nu ai nevoie sa o schimbi prea curand
|
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
- IS 79 MRS
2003 C32 AMG Sportcoupé
|
|
bau33 |
![]()
Post
#58
|
Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 15 November 06 ![]() |
Salut
am ajuns si eu in clubul celor care scot muuuult fum. Diferenta in puterea motorului nu este nici un pic. Merge exact ca inainte Chestia ii ca a mea e automate si de obicei schimba la 2000 rpm si pica in jur de 1500 rpm. Daca accelerez atunci mai tare scoate o TROMBA de fum. La peste 2000 rpm nu mai scoate fum. Este totusi mult prea mult fum ca sa fie de la subturare. Am observat ca daca accelerez incet nu mai scoate decit f putin fum De asemenea a aparut o pata de ulei in fata la motor. Logica mea imi spune ca s-ar putea ca valva EGR sa nu mai functioneze bine si sa aiba un anumit delay in reactii. Pentru ca atunci cind stau la relanti (valva EGR deschisa aproape la maxim) si accelerez puternic iese cel mai mult fum. Dupa ce trec de 2000 rpm fumul nu se mai vede. Daca in schimb o ridic la 2500-3000 rpm (valva EGR aproape inchisa) si accelerez puternic nu mai scoate fum Credeti ca s-ar putea sa am dreptate? Daca da este de ajuns o curatare de EGR? Si daca da imi poate trimite cineva instructiunile si pozele pentru motorul 2.2 dci G9T-E7 multumesc This post has been edited by bau33: 21 May 2007, 09:16 |
--------------------
Nissan
Qashqai
- TMXXXXX
2017
|
|
bh07xyk |
![]()
Post
#59
|
![]() C Group: Members Posts: 976 Joined: 10 March 06 From: Oradea ![]() |
De unde scoti tu legatura intre turatie si pozitia EGRului?
Forja ar fi prima metoda anti-fum, nu poti so o tii in doi si sa mergi turat cativa km? Eu neconducand nici o Laguna automata pana acum. |
--------------------
Alfa Romeo 156
Sportwagon 1.9 JTD
2003 Progression ex Laguna Grandtour 1.9dci Dynamique , 120, 17", 2002
Manuale reparatii Laguna in pagina personala. |
|
bh78doi |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 17 October 06 From: Oradea, Bihor ![]() |
QUOTE(bh07xyk @ 21 May 2007, 16:03) De unde scoti tu legatura intre turatie si pozitia EGRului? Forja ar fi prima metoda anti-fum, nu poti so o tii in doi si sa mergi turat cativa km? Eu neconducand nici o Laguna automata pana acum. La mine a aparut o alta problema. Dupa ce anul trecut prin septembrie am inceput tot cu un pic de fum negru am dat o fuga la reprezentanta Renault si aia imi spun: "Asa afuma un diesel!!". Si de fapt am umblat cu masina pana in aprilie 2007 cand am ajuns sa am demaraj si fum ca un saviem vechi de prin '48. Am rezolvat problema la un mecanic. Valva egr era undeva aproape in galerie, electrovalva atarnaiar radiatorul de intercooler spart la doi elementi. am rezolvat toate kkturile astea si surpriza: in pedala tot mai scot fum negru. Oare de ce ? Te-ai lovit de asa ceva ? CUm ai rezolvat? |
--------------------
renault
ex. Laguna III 1,5 dCi Privilege
- bh24vic
Laguna III 1,5 dCi Bussiness EDC 2013
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 08:03 |