Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

BIELETA DIRECTIE STANGA DREAPTA

ssilviu
post 25 Jul 2011, 13:01
Post #61


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Am și eu un troncănit care a apărut doar de scurt timp...2-3000 de km maxim. La inceput era foarte greu de sesizat, insă cu timpul a crescut in intensitate, și apare mai ales când incepe să fie cald afară. Se aude un troncănit ca niște farfurii care se lovesc, mai ales când trec peste denivelări, nu neapărat gropi. Ci simple denivelări ca alea de la stop, formate de la frânare sau pur și simplu peste un asfalt turnat prost. De asemenea, zgomotul se aude și când plec de pe loc in 1 și 2, subturat, când vibrează motorul puternic, se aude și troncănitul. Nu in cele din urmă, parcă are momente, și când stau la stop, să troncăne ușor de tot, de la vibrația motorului. Cel mai ciudat e că, nu prea pot să-mi dau seama de unde exact vine zgomotul, pentru că uneori am impresia că ar veni din spatele mașinii. Ah, și să nu uit, se aude ușor de tot și când iau piciorul de pe accelerație și pe urmă apăs rapid la loc.

Well, să fie de la bieletele de direcție?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 25 Jul 2011, 13:59
Post #62


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Nu. Bieleta anticuplu, tamponul de sustinere toba, sau pur si simplu ai agatat si ai deformat scutul termic.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 25 Jul 2011, 14:04
Post #63


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Bieleta anti cuplu e aia de sub motor, nu? Am schimbat-o de curând, nu cred să fie. Scutul termic dacă era deformat, nu ar fi existat o creștere in intensitate a zgomotului, nu? Atunci să fie tamponul de la tobă. Este specific de Megane? Sau e ceva general?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 25 Jul 2011, 14:24
Post #64


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Tamponul nu e specific Megane, dar piesa in sine nu cred ca se potriveste de la altceva, daca la asta te referi. Tragi de teava finala sus/jos stanga/dreapta, vezi cat se misca si compari cu alt Megane, eventual daca se reproduce si zgomotul. Scutul termic deformat, acelasi zgomot ca si la tampon uzat, daca e doar putin apropiat de esapament se aude ca o bataie repetata doar cand motorul trepideaza mai tare, de ex. cand pleci de pe loc, cand pornesti sau opresti motorul, sau la denivelari, practic in acel moment esapamentul loveste in scut.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 29 Jul 2011, 12:54
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Ssilviu,acelasi zgomot il am si eu.La mine ''zornaie'' ceva pe sub masina cand pornesc AC-ul,si daca imping cu ceva in catalizator,esapament,dispare.

Iar,cand este cald afara am si lovitura metalica la prima pornire,insa mai ales la plecari de pe loc si la schimbul din treapta 1 in 2.

Scutul termic nu este,asa ca am luat tamponul anticuplu si umeaza sa-l schimb!


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 30 Jul 2011, 13:32
Post #66


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Bun. Am schimbat bieletele. De 60.000 de km mi se spune să le tot schimb, chiar și acum, jocul nu era semnificativ decât în cea din stânga. Zgomotul de mai sus insă nu era de la ele, ceea ce era și de așteptat.

Însă era din altă parte. După vreo oră și jumătate în care m-am chinuit cu mecanicul să ne dăm seama am identificat vinovatul. Vaporizatorul picase de pe suport, și stătea doar in conducte. Conducta mare de sus, atingerea contraaripa și se lovea de ea cu zgomotul specific. Chiar s-a ros ceva din țeavă, nu mai avea mult și rămâneam fără freon.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 08:17
Dacia