Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Renault 25, Probleme tehnice, piese de schimb,etc

Tzache
post 27 Mar 2007, 00:50
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 19 December 06
From: Bucuresti




Asa ... deci cu surubelu de aerisire s-a rezolvat smile.gif Am si eu un surub de dacie dar este pus pe circuitul de la aeroterma. (am 2 aerisiri)

In legatura cu presiunea exagerata inseamna ca mi-a spart 3 furtune si vine acum al 4-lea care este carpit si rascarpit (majoritatea au fost de la dacie, dar totusi se umfla vizibil cu jumatate de centimetru daca nu mai mult in diametru. Iar cel original de reno se face atat de tare incat nu poti apasa pe el). Nu am apa in baia de ulei Nu am ulei in vas. Totusi din vasul de expansiune cateodata vine un miros asemanator cu benzina. Cand o turez nu face bule chiar si la 4000 rpm cu toate ca in vas creste nivelul si se vede cum se vede o teava sparta sub o balta smile.gif adica apa se ridica in locul unde vine furtunul in vas. Dar NU face bule de loc. Se poate intampla chestia asta din cauza circuitului de apa infundat, mai ales radiatorul?

Pana la orma cu solutia aceea ce imi recomandati sa torn in vasul de expansiune ? si dupaia sa dau afara ? A incercat cineva cu solutii casnice (detartrant, calgon etc smile.gif) ? ? ? Cum pot face sa dau cea mai mare parte din Rugina, Piatra etc. Adica aia se dizolva da cum o scot din canalele de apa din motor ? Multumesc mult .


--------------------
Renault 25 - B 88 TZK TXI '90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 27 Mar 2007, 07:32
Post #32


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Lasa capacul de la vasul de expansiune nestrans si o scapi de problema cu presiunea...asa aveam la celalalt R25 cand era pe benzina...linistit incearca ca racirea o sa se faca tot la fel...eu am umblagt la 6 luni (am prins toata vara asa) si a fost ok...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzache
post 27 Mar 2007, 07:53
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 19 December 06
From: Bucuresti




Daca fac cum ai zis tu o sa am alta belea. O sa mi se dezaeriseasca daca merg un picutz mai mult. Dezaeriseasca in sensul ca nu mai pleaca electroventilatoarele, apa se incinge si mai tare se dezaeriseste si mai tare si uite asa se formeaza un lant daca ii fac asta. Nu mai vb ca se ridica nivelul la apa in vasul de expansiune, si da pea afara.

This post has been edited by Tzache: 27 Mar 2007, 07:53


--------------------
Renault 25 - B 88 TZK TXI '90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 27 Mar 2007, 08:16
Post #34


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Ventilatoarele mie imi plecau fara nici o problema...
Io zic ca merita sa incerci...
Eu tin la la diesel semidestrans capacul si merge foarte bine...si nu am electroventilatoare deloc, am numai o cupla pe pompa de apa....


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R25_GTS
post 27 Mar 2007, 10:15
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 4 June 06




Ce fel de lichid ai in motor ? Cu ce ai umblat pana acum, cu apa sau antigel?


--------------------
Old Romb Fan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 27 Mar 2007, 11:00
Post #36


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Pe cine intrebi pe mine sau pe Tzache?

Eu circul numai cu antigel indiferent de anotimp...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R25_GTS
post 27 Mar 2007, 14:20
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 4 June 06




Pe Tzache. Ma gandeam ca daca a bagat apa goala in instalatie si a circulat asa cu ea e posibil sa aiba depuneri de rugina si alte minuni. Daca numai cu antigel de care trebuie, care nu corodeaza instalatia atunci putin probabil sa aiba nevoie de o curatire a instalatiei. Eventual verificat cu motorul incalzit daca toate furtunele sunt fierbinti, daca unele is caldute atunci inseamna ca e ceva dop pe ele. Oricum eu tot spre garnitura inclin.


--------------------
Old Romb Fan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nik01
post 27 Mar 2007, 17:09
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 1 July 06




pt tzache
incearca sa mergi cu capacul slab,exista masini care nici nu au vas de expansiune si merge lichidul de racire la presiune atmosferica(golf1 si opel mai vechi) daca nu merge mai cerceteaza si cauta sa crezi pe cei ce iti dau sfaturi


--------------------
renault 25GTX - B25SHS 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzache
post 27 Mar 2007, 21:05
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 19 December 06
From: Bucuresti




Nu este vorba de incredere nik e vorba ca am incercat si am vazut cum se manifesta. Daca vrei iti fac si proba ii scot capacul de la vas si merg maxim 10 Km si iti garantez ca fierbe apa.

Eu am umblat cu apa maxim o saptamana legata, dupa ce mi s-au spart niste furtune, pana si de atunci numai antigel si niste apa (pun apa de la chiuveta, dar in cantitati foarte mici maxim jumatate de L) Mai ziceai ceva de tipul de antigel, am luat de toate natiile 2+2, Luiqy Moly, No-Name, Dala diluat de gasesti in orice carrfour etc. ce antigel imi recomanzi ?

Am fost azi la lemo france si am gasit un radiator. Dar am o dilema, radiatorul actual care este foarte putin fisurat, are lamelele dese si subtiri, iar cel pe care l-am gasit (se potriveste ca dimensiuni etc.) are un sistem total diferit de tevi-lamele am incercat sa pun si un document poate ma intelegeti ce vreau sa zic. Problema este ca nu stiu cum va face racirea acest radiator. Rog pe cei ce au motoare pe benzina si acesti tip de radiator (daca are cineva asa pe benzina) sa imi zica cum se descurca cu temperatura.

Si totusi cum fac curat in circuitul de racire ? smile.gif Intreb asta ca nu stiu cum a mers fostul proprietar (e posibil sa o fii tratat ca pe dacie) si vreau sa ii curat tot sistemul calumea sa fiu sigur ca nu este de la vreo infundatura.

Va multumesc mult

This post has been edited by Tzache: 27 Mar 2007, 21:12

Attached thumbnail(s)
Rad.JPG ( Size: 63.15k ) Number of downloads: 1021


--------------------
Renault 25 - B 88 TZK TXI '90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzache
post 27 Mar 2007, 21:16
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 19 December 06
From: Bucuresti




Aaaa si inca ceva. Nu vreau sa scap de problema partial adica nu vreau sa scap de presiune in sine ci de prblema care creeaza atata presiune. Daca stie cineva din ce cauza se mai poate intampla faza asta este liber sa se exprime. Daca a intalnit cineva cazuri de garnitura de chiloasa sau chiar chiuloasa unsure.gifpopa.gif fisurata fara alte simptome, ulei in apa , apa in ulei, bule in vas etc. Astept raspuns cu nerabdare biggrin.gif


--------------------
Renault 25 - B 88 TZK TXI '90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 28 Mar 2007, 08:06
Post #41


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Daca asa sta treaba cred ca R25-GTS are dreptate....garnitura de chiulosa fisurata...este o chestiune de timp pana iti va baga ulei in apa sau apa in ulei...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 28 Mar 2007, 10:32
Post #42


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Da ... a mai fost un caz pe reno.ro ... cu garnitura de chiulasa 99% dar nu stim cum s-a rezolvat ... simptome ... presiune foarte mare in circuitul de racire, NU apa in ulei NU ulei in apa ... http://www.reno.ro/index.php?showtopic=47318


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nik01
post 28 Mar 2007, 13:43
Post #43


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 1 July 06




pt tzache
scuze daca ai incercat cu capacul slab, dar nu ai fost explicit,nu aveam de unde sa stiu


--------------------
renault 25GTX - B25SHS 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzache
post 28 Mar 2007, 21:46
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 19 December 06
From: Bucuresti




@Nik01 - Nu-i nici o problema stai linistit smile.gif

Ce alte simptome mai sunt la o garnitura de chiloasa fisurata ? Masina ar trebui sa traga ma greu ? Mers neregulat ... etc.

Si cu tipuriile de radiator ma poate ajuta cineva?

Cred ca am sa incep sa ma interesez sa imi schimb garnitura de chiuloasa ... dar daca tot desfac motorul vreau sa investesc mai mult, adica sa imi fac si cuzineti, segmenti, rectificare chiuloasa etc. Are cineva idee cam la cat m-ar duce aceasta operatie ?

This post has been edited by Tzache: 28 Mar 2007, 21:52


--------------------
Renault 25 - B 88 TZK TXI '90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 28 Mar 2007, 22:03
Post #45


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Nu stiu cati km are masina ta dar probabil o simpla segmentare este suficienta..daca vrei sa duci motorul la R1 (asta in cazul in care nu este deja) este foarte costisitor, din cate stiu eu in jur de 700ROn/piston...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzache
post 28 Mar 2007, 23:04
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 19 December 06
From: Bucuresti




blink.gif dar ce este asa scump ... ? blink.gif Din fericire am doar 94.000 Km REALI, la km astia ce as putea sa mai fac la motor daca tot il desfac si ce mecanic/service imi recomandati. (vreau sa se lucreze ca la carte momenti de strangere, MOT sa tina camasiile etc) Astept raspuns smile.gif


--------------------
Renault 25 - B 88 TZK TXI '90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 29 Mar 2007, 07:36
Post #47


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Pai daca ai 94.000 de km iti spun eu ce poti sa-i faci: lasa-l asa si ca nu are uzura....nu are rost sa-l desfaci, dupa ce va trece de minim 250.000 km sau daca ai alte probleme este altceva...
Da chiuloasa jos sa vezi ce este cu garnitura de chiuloasa cu ocazia asta vezi si camasile ce uzura au....dar la 94.000 de km nu ar trebui sa se vada aproape nimic...

This post has been edited by cj98czh: 29 Mar 2007, 09:50


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R25_GTS
post 29 Mar 2007, 09:43
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 4 June 06




Tzache nici sa nu te gandesti sa umbli in motor. Nu e Dacie !!. Motoarele astea tin peste 300 000km fara probleme, singura lor buba este garnitura. Mergi la un mecanic bun care stie ce e o cheie dinamometrica care sa fie si calibrata, da jos chiulasa si vezi cum se aseaja supapele pe scaun, eventual sa le schimbi si simeringurile. La benzinare chiulasa se deformeaza foarte greu, trebuie sa fierbi de multe ori motorul si sa-l duci in conditii extreme. Pune o garnitura buna, gen Victor Reinz, strange cu cheia dinamometrica si schimba furtunele de racire. Nu mai pune de Dacie cu improvizatii!!. Alea-s oridinare rau, cauta la second unele originale bune, pentru ca din pacate pentru motorul tau alea noi is foarte scumpe.


--------------------
Old Romb Fan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzache
post 29 Mar 2007, 22:31
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 19 December 06
From: Bucuresti




Am cautat iar din cate furtune am la sistemul de racire, (vreo 6) am gasit doar 1 sad.gif( Te rog sa imi recomanzi tu pe cineva care sa stie ce este aia cheie dinamometrica setata calumea, ca io pana acum am vazut numai prashtii de mecanici care daca nu merge un surub cin prima ii dau ciocane, trag cu coarba etc. Bineinteles sa nici nu ia pielea de pe mine cum ar face cei de la serus, mach1 etc.

Va rog raspundeti-mi si mie la intrebarea despre cele 2 tipuri de radiatoare ! ! !

M-am hotarat cand fac rost de ban am fugit sa imi desfac chiuloasa sa imi schimb garnitura smile.gif

Multumesc pentru sfaturi

P.S. Unde gasesc o garnitura gen Victor Reinz si spune-mi si alte marci de garnituri bune.


--------------------
Renault 25 - B 88 TZK TXI '90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R25_GTS
post 30 Mar 2007, 11:56
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 4 June 06




Nu stiu cum sa-ti recomand un mecanic pentru ca nu-s din Bucuresti, daca erai in zona mea o rezolvam.Dar sunt sigur ca poti sa gasesti pe forum niste prieteni care stiu sa schimbe o garnitura asa cum trebuie, iar intr-o sambata cu soare poti s-o rezolvi lejer. Legat de partea cu radiatoarele. Presupun ca al tau e de aluminiu, cred ca e posibil sa se repare, lipind fisura aia, care s-a format tot din cauza presiuni si temperaturii mari de pe circuit. Ori gasesti un atelier care sa lipeasca bucata aia fisurata, daca nu , cel pe care l-ai gasit nu vad de ce nu s-ar potrivi. Mai ales daca este identic cu cel vechi nu cred ca are o importanta prea mare forma aripioarelor. Ventilatoarele sa-ti mearga bine, sa nu fie gripate, se pot desface si verifica perile, eventual unge putin. Termocupla sa inchida la temperatura potrivita, poti s-o schimbi ca e ieftina si te scapa de probleme. Incearca sa nu mai pui apa normala in instalatie, 2 litri de distilata costa 1 RON. Antigelul pe care-l pui sa citesti atent eticheta sa fie recomandat pentru instalatii cu componente de aluminiu. Eu folosesc Hepu - Germania. Garnitura VR gasesti la AUTONET, AUTOTOTAL , si multe alte magazine. Nu stiu cum tu nu gasesti in Bucuresti de cumparat ca eu desi stau intr-un oras micut gasesc tot ce vreau.


--------------------
Old Romb Fan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzache
post 30 Mar 2007, 22:27
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 19 December 06
From: Bucuresti




Mi se pare ca tu mi-ai recomandat un cablu de ambreaj. smile.gif Culmea ca am cautat vreo 3 zile si pe net si prin oras, si toata lumea se uita stramb la mine cand le ziceam de R25, si cand mai aveam si pretentii de firma asa ca ... smile.gif Crede-ma pe aici sunt dastia care cauta piese cat mai ieftine sa le vanda scump de bune ... asa ca daia te intrebam cat despre cel care stie sa schimbe o chiuloasa smile.gif) Sa se afirme. Plus ca de schimbat m-as descurca si eu imi trebuie doar sculele necesare si cateva sfaturi. Si nu stiu daca are cineva cheie dinamometrica si MOT-urile necesare, si din cate am inteles cheia dinamometrica e scumpa in draci. sad.gif

Imi trebuie asa : Ele. 346-04 Bel tension checking tool
Mot. 251-01 Clock Gauge support
Mot. 252-01 Thrust plate
Mot. 588 Liner clamps
Mot. 720 Cylinder head locating tool

Consumables : Decapjoint - Cleaning gasket faces

Daca imi poate spune cineva alternativa la aceste Mot. si Ele. si decapjointu ala. Eventual daca a schimbat cineva garn de chiul sa imi dea niste sfaturi. MS

Daca e nevoie si nu sunt foarte scumpe. Puteti sa imi spuneti si de unde se cumpara.

Mersi

This post has been edited by Tzache: 31 Mar 2007, 00:23


--------------------
Renault 25 - B 88 TZK TXI '90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzache
post 2 Apr 2007, 09:39
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 19 December 06
From: Bucuresti




In sfarsit am gasit piesele ... la un magazin unde are pe stock garnitura de chiloasa V R Si simeringur la supape, distributie etc. ... tot ce imi mai trebuie acum CAUT UN MECANIC.

Daca sunt doritori astept raspuns .

Si daca este cineva care imi poate imprumuta acele MOT-uri


--------------------
Renault 25 - B 88 TZK TXI '90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R25_GTS
post 2 Apr 2007, 12:40
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 4 June 06




Unde ai gasit piesele VR cauta si spray-ul tot de la VR pentru curatarea garniturilor vechi , codul este 70-31415-00, costa aprox. 20 RON. Asta e echivalentul Decapjoint-ului de la Renault. Pentru celelalte scule nu stiu daca poti sa le gasesti, dar se pot improviza. Se folosesc pentru centrarea chiulasei pe bloc si montarea la loc a distributiei. Merge si fara ele. Cand montezi garnitura noua sa nu dai pe ea contrar obiceiurilor populare cu ulei sau cu vaselina , ca sa "se aseje" . Producatorul interzice cu desavarsire acest lucru. Am vazut ca ai cumparat si simeringurile la supape. Nu stiu daca e necesar la le schimbi si pe alea. Oricum acolo iti trebuie o scula cu care sa comprimi arcurile ca sa poti sa scoti sigurantele. Respectiva scula se foloseste si la Dacii, arata cam asa:

13890_VSC1.jpg

This post has been edited by R25_GTS: 2 Apr 2007, 12:44


--------------------
Old Romb Fan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzache
post 2 Apr 2007, 13:44
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 19 December 06
From: Bucuresti




Respectiva scula este universala ... adica pot sa ma duc sa imi iau de la dacia scula respectiva si sa o folosesc la motorul meu ? In rest ... stiu ca este o scula speciala care tine camasiile in locul lor cand scoti chiuloasa. Despre aia nu stii nimic ?


--------------------
Renault 25 - B 88 TZK TXI '90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R25_GTS
post 2 Apr 2007, 14:10
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 4 June 06




Ti-am arat cum trebuie sa fie, trebuie una care sa cuprinda chiulasa ta, care e mai groasa ca la Dacie, in principiu sunt reglabile si ar trebui sa se potriveasca. Cand scoti chiulasa nu ai nici o treaba cu camasiile. Alea raman in bloc. Iti trebuie doar ceva cu care sa blochezi volanta sau vilbrochenul atunci cand pui la loc distributia , acelasi lucru si pentru axul cu came, le aduci la semne si le fixezi ca sa nu se miste de la semne. Improvizezi ceva, nu e mare inginerie.


--------------------
Old Romb Fan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzache
post 2 Apr 2007, 14:32
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 19 December 06
From: Bucuresti




@R25_GTS: De unde ziceai ca esti ? smile.gif Daca vin si te iau de acasa ne combinam sa imi fac si eu mashina ? smile.gif

P.S. Uite despre ce vorbeam (Mot 588)

untitled.jpg ( Size: 150.75k ) Number of downloads: 1058


This post has been edited by Tzache: 2 Apr 2007, 14:38


--------------------
Renault 25 - B 88 TZK TXI '90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R25_GTS
post 2 Apr 2007, 15:34
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 4 June 06




Eu is la vro 400Km de tine, prin Hunedoara. Mot.588 impreuna cu Mot.251-01 si Mot.252-01 se folosesc la masurarea distantei dintre partea superioara a cilindrului si bloc(cred). E o masuratoare care se face numai la tipul tau de motor. Oricum nu cred ca tu sa ai probleme acolo. O sa studiez manualul de reparatie al motorului sa inteleg mai bine.


--------------------
Old Romb Fan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprianR25TS
post 3 Apr 2007, 10:22
Post #58


ciprianR25TS


Group: Members
Posts: 63
Joined: 26 June 06




Nu inteleg de ce puneti omul sa umble la garnitura de chiulasa.

1)Ar trebui mai intai verificat clar daca radiatorul e infundat sau nu ( scoate furtunele sufla in el spala-l cu apa curata) si o sa ai o surpriza vazand cata mizerie in special de la solutiile de lipit radiatorul vor curge pe jos.
Radiatorul asa cum il arati tu in dreapta asa e si la mine si merge.
Gaurile din radiator se poat lipi cu chit special 2+2.
Problema ca radiatorul e din aluminiu iar camerele laterale din plastic. La imbinarea intre plastic si Al mai supureaza uneori la variatii mari de temperatura(iarna)
2) Pompa de apa e buna ? curge apa din ea ? La mine asa facea am mers cu ea asa o perioada si dupa aia am schimbat-o singur in fata blocului. A costat 176 RON tip Airtex. Cand scoti pompa de apa poti vedea si daca are piatra pe camasile pistoanelor ( al meu nu avea nici urma )
3) Termostatul. La mine am constatat odata cand mi-a fiert motorul ca nu aveam de loc. Am cumparat unul nou, l-am fiert de proba in ibric sa ma asigur ca functioneaza si apoi l-am montat. Deschide la 88 C. Surpriza emisiunii motorul mergea mai bine cu termostat decat fara. Acul se ducea spre rosu si cand mai avea putin pana la rosu scadea brusc spre 1/2 din indicator.
4) Termocontactul: I-am pus in mod voit unul 80-90 C in locul celui recomandat clasic pentru TS, 82-92 C (la mine are un singur ventilator)
5) Caz patit de mine: Furtunele care duc la radiatorul de incalzire s-au taiat la intersectia cu tabla dintre compartimentul motor si interiorul masinii. Lucru greu de observat daca e crapatura mica. De abia cand a facut balta da antigel in masina la picioarele celui din dreapta am vazut. Atentie la montajul lor sa nu fie ingustate sau obturate prin felul cum trec prin orificiul intre masina si compartimentul motor.

Hai ca am vorbit prea mult. Nu bag mana in foc ca e cum zic eu dar merita incercat.


--------------------
RENAULT Clio IV 0.9 Tce - CT 03 NHH 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R25_GTS
post 3 Apr 2007, 12:37
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 4 June 06




Ciprian,

Garnitura de chiulasa e boala la majoritatea R25-urilor. Nu cred ca poti sa ai o presiune asa de mare de la un radiator infundat incat sa sparga furtunele. Solutiile pentru etansarea porilor sunt o solutie de moment, in caz ca esti undeva unde nu poti sa repari defectiunea si n-ai incotro. Se depun peste tot in circuit si fac numai necazuri. Un radiator care incepe sa faca pori trebuie schimbat ca nu mai are viata lunga. Furtunele de la calorifer nu au ce sa cauta in habitaclu. Adica ele nu trec de tabla. Vezi ca poate ai o improvizatie. Tevile de la calorifer intra in compartimentul motor si acolo se prind furtunele pe ele. Trecerea este etansata printr-un obturator special de burete care se baga pe cele 2 tevi. Oricum eu inclin spre garnitura.


--------------------
Old Romb Fan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzache
post 3 Apr 2007, 13:30
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 19 December 06
From: Bucuresti




Intradevar nu stiu cum este la tine dar la mine din habitaclu ies 2 tevi de la calorifer. Si pe alea pui furtunele (nici un furtun nu atinge tabla mashinii) ... Am sa incerc si treaba asta sa imi curat tot sistemul de racire ... Dar din cate am inteles este complicat si nu am avut nici bani si nici timp sa ma ocup. Saptamana asta cred ca imi iau inima in dinti sa vad.

A am uitat, in ultimul timp nu s-a mai manifestat asa de urat chiar si la drumuri lungi. Deoarece am schimbat becuriile de pe spate, a trebuit sa pun contactul sa vad daca merge, si l-am uitat asa cu pozitiile aprinse ca am avut o urgenta si a trebuit sa plec. cand am venit inapoi nu mai avea baterie nici macar sa aprinda un bec. biggrin.gif Am pornito cu alta baterie am puso inapoi pe a mea si incarca abea peste 3000 de ture. Si cred ca 100 KM de atunci incercam sa merg numa cu 2500 - 3000 ture (in general merg cu ea chiar deasupra pragului de subturare adica schimb chiar si la 1700). Iar de atunci parca nu se mai incinge asa tare nu mai face atata presiune, si parca merge si un pic mai binisor. biggrin.gif Cred a o sa o mai iau o data la o plimbarica dasta sa vad daca intradevar isi mai revine. Si am sa ii fac si o curatare completa cu niste detartrant, si va tin la curent.

Poate isi revine singurica.

P.S. E bine sa schimbi bateria cat timp motorul merge? Nu dai peste cap calc ?


--------------------
Renault 25 - B 88 TZK TXI '90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th August 2025 - 21:00
Dacia