Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Presiunea in anvelope si consumul de carburant

Fuzz
post 4 Apr 2007, 10:32
Post #31


gHIdusul


Group: Members
Posts: 1.013
Joined: 21 October 06
From: RFG




Nu cred ca are cum sa difere valoarea de pe usa de cea din manual. In cazul in care manualul ar spune ceva diferit, eu zic sa faci ce zice pe usa. Manualul poate fi facut la "galeata", dar usa e totusi speciala pentru masina ta.


--------------------
Renault Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp - B-XX-FUZ Decembrie 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbr-ica
post 4 Apr 2007, 10:42
Post #32


"Aut vincere aut mori"


Group: Members
Posts: 275
Joined: 13 April 05




presiune mica = uzura pneu mai mare, amortizare gropi un pic mai buna, pericol pt jante un pic mai mare, aderenta mai buna
presiune mare = uzura mai mica, denivelari/gropi lovesc direct in articulatii, jantele nu se mai stramba niciodata, aderenta mai proasta, stabilitate mai buna
presiune normala = compromis


--------------------
2008, Jaguar X-Type 2.2d, 155CP, 400NM
2005, Honda CBR600RR, 117CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 4 Apr 2007, 11:07
Post #33


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




QUOTE(cbr-ica @ 4 Apr 2007, 09:42)
presiune mica = ... aderenta mai buna
presiune normala = compromis
*



presiune prea mica = aderenta proasta
presiune normala = aderenta buna


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 4 Apr 2007, 14:28
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




Da daca ai azot si totusi mai trebuie bagat in cauciuc (problema, ceva...) si nu ai azot in apropiere ce faci? Bagi aer?


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
made
post 4 Apr 2007, 14:32
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 195
Joined: 13 April 05
From: Bucuresti




Da, bagi aer. Apoi cand ai ocazia refaci cu azot.


--------------------
ex Renault Megane 2 Sedan 2005 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bliss
post 4 Apr 2007, 14:35
Post #36


-


Group: Members
Posts: 937
Joined: 10 July 06




Si care-ar fi problema? Nu e oxigen pur wink.gif. Aerul din atmosfera contine 78% azot.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorinG
post 4 Apr 2007, 20:37
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 332
Joined: 11 December 06
From: Bucuresti




QUOTE(Bliss @ 4 Apr 2007, 15:35)
Si care-ar fi problema? Nu e oxigen pur wink.gif. Aerul din atmosfera contine 78% azot.
*


Faci următoarea figură: umfli cauciucul cu aerul din admosferă îl lași câteva zile până ies celelalte gaze mai puțin azotul că doar are molecula mai mare (se va desumfla cam 10%), apoi refaci presiunea. Dacă mai rămâne ceva oxigem în anvelopă aprinzi o lumânare și o bagi repede înăuntru și gata!


--------------------
Reno*Opel Clio 1.5dCi 80CP, 2006 Opel Astra Clasic III, 2013
Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 20:35
Dacia