Presiunea in anvelope si consumul de carburant
![]() ![]() ![]() |
Presiunea in anvelope si consumul de carburant
Fuzz |
![]()
Post
#31
|
||
![]() gHIdusul Group: Members Posts: 1.013 Joined: 21 October 06 From: RFG ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp
- B-XX-FUZ
Decembrie 2006
|
|||
cbr-ica |
![]()
Post
#32
|
![]() "Aut vincere aut mori" Group: Members Posts: 275 Joined: 13 April 05 ![]() |
presiune mica = uzura pneu mai mare, amortizare gropi un pic mai buna, pericol pt jante un pic mai mare, aderenta mai buna
presiune mare = uzura mai mica, denivelari/gropi lovesc direct in articulatii, jantele nu se mai stramba niciodata, aderenta mai proasta, stabilitate mai buna presiune normala = compromis |
--------------------
2008, Jaguar
X-Type
2.2d, 155CP, 400NM 2005, Honda CBR600RR, 117CP
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#33
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
SwatKat |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
Da daca ai azot si totusi mai trebuie bagat in cauciuc (problema, ceva...) si nu ai azot in apropiere ce faci? Bagi aer?
|
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
made |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 13 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Da, bagi aer. Apoi cand ai ocazia refaci cu azot.
|
--------------------
ex Renault
Megane 2 Sedan
2005 Expression
|
|
Bliss |
![]()
Post
#36
|
![]() - Group: Members Posts: 937 Joined: 10 July 06 ![]() |
Si care-ar fi problema? Nu e oxigen pur
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
FlorinG |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 332 Joined: 11 December 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Bliss @ 4 Apr 2007, 15:35) Faci următoarea figură: umfli cauciucul cu aerul din admosferă îl lași câteva zile până ies celelalte gaze mai puțin azotul că doar are molecula mai mare (se va desumfla cam 10%), apoi refaci presiunea. Dacă mai rămâne ceva oxigem în anvelopă aprinzi o lumânare și o bagi repede înăuntru și gata! |
--------------------
Reno*Opel
Clio 1.5dCi 80CP, 2006
Opel Astra Clasic III, 2013 Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 20:35 |