Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Marea asfaltare a Bucurestiului - zone de evitat, Rute alternative, blocaje, calitate

padre
post 2 Apr 2006, 11:47
Post #1


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




A inceput marea asfaltare. Din pacate in Bucuresti in fiecare an sau macar la 2 ani trebuie sa facem asfaltari. De ce? As spune calitatea proasta a materialelor, calitatea si mai proasta a oamenilor, a muncii, etc. Concluzia cred ca este insa mai simpla: comisioane imense, profituri uriase pe care trebuie sa le ia unii. De ce, cum, unde, cum? Raspunsuri nu vom avea niciodata oficial, numai de la radio-sant.

Aseara (sambata seara) se lucra pe fostul Bd. Ana Ipatescu (intre Piata Victoriei si Piata Romana) si se circula pe 1 singura banda pe o portiune de cateva sute de metri. Nici nu vreau sa-mi imaginz ce aglomeratie va fi in cursul saptamanii... Ruta alternativa: pe Calea Victoriei - pana o vor incepe si pe asta.
Nedumerire: Portiunea de asfalt aflata aseara in lucru era chiar buna, chiar nu era cazul sa inlocuiasca ACUM, ACOLO. Sunt alte zone mult mai nasoale in oras. Probabil ca o sa refaca mare parte din centru si periferia si strazile secundare vor ramane tot ca dupa bombardament.
Noi sa fim sanatosi.


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 6 Apr 2006, 16:56
Post #2


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




China, care in urma cu 18 ani nu avea nicio autostrada, dispune astazi de a doua retea din lume ca marime, dupa Statele Unite, insumand 41.000 de kilometri, relateaza "China Daily".
Din 2001 pana in 2005, reteaua de autostrazi aproape s-a dublat, crescand cu 24.000 de kilometri. Potrivit autoritatilor rutiere chineze, ritmul de crestere a retelei se va mentine acelasi in urmatorii cinci ani.
Guvernul de la Beijing a investit foarte mult in reteaua de transport pentru a sustine astfel necesitatile unei economii in continua dezvoltare. Responsabilii chinezi spun ca, in 2010, reteaua va face legatura intre toate capitalele provinciale si orasele cu cel putin 500.000 de locuitori. In 2050, aceasta va ajunge la 85.000 km, cu putin sub nivelul celei americane (90.000 km).
Articol din: Actualitatea externa | Sursa: Evenimentul Zilei

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Deci se poate.
Si pastrand proportiile, ar trebui sa se poata si la noi.


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 6 Apr 2006, 17:04
Post #3


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




ai auzit tu vreun chinez pe care sa-l cheme "dorel"? laugh.gif
de-aia la ei se poate.

si on-topic, au decopertat si strada care duce de la Unirii inspre Eroilor, care, la fel, nu avea gropi. Nu stiu ce e in capul lor


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebi
post 6 Apr 2006, 17:16
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 18 January 06




Singurul lucru in capul lor este $$$$$$. De ce nu s-au dus in alte sectoare?? Sau dus sa faca reparatii capitale in sector 1 unde este $$$$$...... ma rog, eu unul m-am obisnuit cu stilul lor...


--------------------
EX Owner: Renault Megane -2005- All black - Prea multe modificari pt a le pune intr-o semnatura :)

Audi A8 4.2tdi Quattro 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 22:01
Dacia