Ulei in carcasa filtrului de aer
![]() ![]() ![]() |
Ulei in carcasa filtrului de aer
cocosat1216v:) |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 24 February 09 ![]() |
|
||
--------------------
renault
clio hatchback 1.2 16v
2001
- dj-10-aaa
|
|||
Batrânul |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.463 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Uite doua linkuri spre topicuri unde s-a discutat despre problema care ti-a aparut si tie:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=31186 http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=17576 E drept ca acolo e vorba despre motorul Renault 1.4l 8V, dar nu cred sa fie diferente mari fata de motorul tau (ref. la problema cu uleiul aparut in filtrul de aer). |
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
cocosat1216v:) |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 24 February 09 ![]() |
-am cam intrat in ceata dupa ce am citit de pe link-urile alea-adevarul este ca nici cunostintele mele tehnice(aproape inexistente) nu ma ajuta
-as cam merge cu ea la doctor-dar se pare ca este mai greu sa gasesti pe cineva profesionist care sa aiba si instrumentele necesare --m am cam saturat de asa zisi mecanici(agiamii)-unii nu se pricep deloc,unii nu se pricep dar au scule,altii se pricep dar n-au cu ce ![]() iti multum pt raspuns astept si alte pareri,daca mai exista This post has been edited by cocosat1216v:): 5 Mar 2009, 23:56 |
--------------------
renault
clio hatchback 1.2 16v
2001
- dj-10-aaa
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#4
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Se poate pune o poza cu aceste pete de ulei ?
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cocosat1216v:) |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 24 February 09 ![]() |
-nu am asemenea poze momentan
-daca te ajuta cu ceva pt a-mi da un sfat iti spun ca nu prea sunt pete,ci o mica balta de ulei-filtrul este imbibat un sfert -l-am schimbat odata,am sters acolo dar s-a imbibat dinnou -cei de la redac mi-au spus ca acest ulei era din cauza slabirii unui colier de la un furtunash ce trece prin aceasta carcasa(asa cum ziceam mai devreme)--l-au strans ei dar se pare ca iar curge-o fi de acolo sau din alta parte ![]() -daca imi poti da cateva idei pt a desface toata carcasa sa vad si eu ce e acolo(eu stiu decat sa-i schimb filtrul-sincer nici nu prea m-am preocupat de pb ,nu mi am facut timp)banuiesc ,ca nu i prea greu |
--------------------
renault
clio hatchback 1.2 16v
2001
- dj-10-aaa
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#6
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Nu stiu cum e carcasa filtrului tau de aer
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cocosat1216v:) |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 24 February 09 ![]() |
-ms mult-deja imi place forum ul asta--super prezentarea
-la mine insa e diferit dar sper sa nu fie f greu-mai intai sa-mi cumpar ceva scule si dupa aceea ma murdaresc si eu pe maini ![]() -pana una alta zi-m te rog pe unde gasesc filtrul de polen-pe sub bord?????!!!! eu nu l-am schimbat niciodata de cand am luat masina de 2 ani--iar vechiul proprietar ma cam indoiesc sa fi facut asta |
--------------------
renault
clio hatchback 1.2 16v
2001
- dj-10-aaa
|
|
marcko |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 15 June 09 ![]() |
din pacate problema cu uleiul in carcasa si inclusiv pe filtru de aer este de la segmenti
|
--------------------
renault
clio
2001 dinamique
|
|
bilstan |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 10 July 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
clio
1.4 16v-oct 2008
- b-93-KMJ
|
|
relaxx24 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 3 January 10 ![]() |
Eu avut si eu aceasta problema acum un an pe care am rezolvat-o , dar ca orice reparatie la reno este si costisitoare ,
![]() Este vorba de capacul de chiuloasa care are in interiorul acestuia are 2 tije in forma ' J ' prin care se scurge ulei-ul adunat in epuratorul de ulei (un sistem prin care se aduna vapori de ulei formati din balbotaj si transormarea lor in ulei ) ulei-ul rezultat se scurge inapoi in motor prin acele tije , Problema porneste de la acele tije care sunt infundate cu calamina ,si care nu mai lasa ulei-ul sa revina inapoi in motor , in timp se aduna atat de mult ulei incat ajunge in sistemul de admisie iar apoi in carcasa de filtru de aer ( partea de jos ), toate astea se intampla din DOUA motive : ![]() - intarzierea cu schimbul de ulei ( in mod repetat ) - folosirea unui ulei necorespunzator sau de proasta calitate La accea vrema am incercat sa desfund acele tije , dar din cauza ca se adunase asa multa calamina inclusiv in capac , se vedea si pe langa arcurile de supapa ,am decissa merg la sigur sa schimb acel capac cu unul nou , pret 650-700 lei, Precizez ca aceasta reparatie am realizat-o singur , dar nu recomand a se face decat in service , datorita operatiunule ce trebuie efectuate . |
--------------------
Renault
Clio ,3 usi
2001 / 1.2 16v
- B 43 EEP
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#11
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca ai motor D4F vezi subiectul discutat aici http://www.reno.ro/Twingo-nu-sta-la-relant...ins-t48432.html.
|
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
SirRaffy |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 21 February 15 ![]() |
Deci ptr problema cu uleiul in carcasa de la filtru de aer ar vam trebui schimbat capacul de la culbutori? Iar daca am problema asta e normal sa scada uleiul din baie sau problema e mai grava?
|
--------------------
renault
twingo
2003/initiale paris
- RH MR 1509
|
|
CipTal |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Probabil ca se inlocuieste capacul de chiulasa. Din cauza turbosuflantei n-ar putea sa ajunga ulei in admisie?
This post has been edited by CipTal: 16 Mar 2015, 08:29 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
SirRaffy |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 21 February 15 ![]() |
Nu am turbo. Am motor d4f 1.2 16v 75cp benzina. Problema e ca am vazut ca a si scazut uleiul in baie cam de la 1000km dupa schimbul de ulei. Pana la 1000 km nu a scazut gram si am gasit balta in carcasa ftrului de aer si filtrul ud cam un sfert. Deci acolo s-a dus uleiul. Fum albastru nu am.
|
--------------------
renault
twingo
2003/initiale paris
- RH MR 1509
|
|
pistritu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 520 Joined: 8 May 14 ![]() |
cauzele ar fi segmenti uzati sau au revenit si s-au pozitionat in linie (daca cumva ai segmentat motorul si nu ai masurat ovalitatea si conicitatea cilindrului , ca sa vezi daca nu cumva trebuie alezat cilindrul la urmatoarea cota de reparatie + honuirea aferenta)
Nu e grav, te obisnuiesti si scoti uleiul si schimbi filtrul de aer cu cel mai ieftin posibil la intervale mult mai mici de timp. Nu merge filtrul spalat cu benzina si suflat cu aer. |
--------------------
--
--
-- Gil26 este bolnav psihic
|
|
SirRaffy |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 21 February 15 ![]() |
Speram sa nu fie asa grav...nu am segmentat motorul. Am masina de vreo 2500km. Ulei albastru nu am. Ba chiar nu scoate fum deloc. Inca mai sper sa fie doar capacul de chiulasa cum zicea un coleg mai sus.momentan nu am timp sa desfac admisia. Astept pareri pana in weekend. Multumesc de raspuns
|
--------------------
renault
twingo
2003/initiale paris
- RH MR 1509
|
|
CipTal |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Primele simptome pentru segmenti uzati sunt o usoara crestere a consumului de ulei, fum albastru, scaderea puterii motorului iar in cazurile mai avansate intradevar vaporii de ulei din motor pot fi impinsi si in admisie. O alta problema care apare este pornirea mai greoaie a motorului mai ales la temperaturi scazute . La tine cred ca e cazul sa-i verifici compresia dupa care poti sa respiri usurat.
This post has been edited by CipTal: 17 Mar 2015, 09:28 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
pistritu |
![]() ![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 520 Joined: 8 May 14 ![]() |
iti da cu fum albastru sau negru in carcasa de aer de admisie. Daca face asta segmentii tai sunt dusi sau aliniati si scapa compresie pe langa (de-aia iti da si gaze de carter multe)
Mai tarziu iti apare fumu albastru si consumu de ulei. Nu mai dezinforma Intr-adevar daca masori compresia iti dai seama imediat de starea grupului cilindru-piston-segmenti This post has been edited by pistritu: 17 Mar 2015, 13:12 |
--------------------
--
--
-- Gil26 este bolnav psihic
|
|
CipTal |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Asa este. Colegul are dreptate. Mai intai pierde usor compresia apoi trece pe papat ulei si apare si fumul. Primul pas: verifica compresia. Daca este in regula atunci treci la epurator. Succes
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
SirRaffy |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 21 February 15 ![]() |
Pai a cam si papat putin ulei. Cam jumatate din nivelul max/min de pe joja in 1600km. Dar uleiul e in admisie sub forma de balta
![]() |
--------------------
renault
twingo
2003/initiale paris
- RH MR 1509
|
|
red_apple |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 20 November 14 ![]() |
Daca are km reali , cam devreme sa ai probleme cu segmentii.
Schimba uleiul , pune-i alta marca , vascozitate si incearca sa cureti/schimbi acel capac de pe chiulasa. |
--------------------
Renault
Symbol
2012
|
|
SirRaffy |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 21 February 15 ![]() |
Cred ca sunt reali ca astia din germania nu se prea joaca la km.se vede dealtfel ai la uzura masinii. Am vorbit cu sotia si din germania pana la vama(aprox 1000km) a scazut nivelul de la jumate intre nivele la sfert intre nivele, prin urmare undeva la 100-150ml. Am avut un passat b3 la care i-am segmentat motorul si consuma 1l la 1000km, deci consumul de ulei nu e mare. Am uitat sa mai mentionez ca pe partea spre caroserie motorul e plin de ulei si dupa ce se incalzeste intra un miros de ulei incins in masina, dar asta cand sta pe loc, in mers nu se simte nimic.
|
--------------------
renault
twingo
2003/initiale paris
- RH MR 1509
|
|
red_apple |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 20 November 14 ![]() |
Cum ?? Explica mai in detaliu sa-mi dau seama de problema daca pot !!
This post has been edited by red_apple: 18 Mar 2015, 21:30 |
--------------------
Renault
Symbol
2012
|
|
CipTal |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Pana la urma inteleg ca sunt doua motive pentru care scade nivelul uleiului. Primul ar fi ca acesta ajunge in carcasa filtrului de aer si de acolo este aspirat in cilindru (posibil segmenti uzati sau scurgere epurator infundata) iar al doilea ar fi pierderile in exteriorul motorului (probabil pe la garnitura capacului de chiulasa). Sa ne spui si noua cum ai rezolvat problema.
This post has been edited by CipTal: 18 Mar 2015, 23:26 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
SirRaffy |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 21 February 15 ![]() |
Cand am schimbat suportul motor m-am uitat pe sub ea fiind pe elevator si am vazut foarte ud motorul pe partea din spate (spre caroserie). Cred ca asta ar fi si motivul ptr care mai intra miros de ulei incins in masina. Cand am vazut uleiul m-am gandit initial ca s-ar scurge cumva din carcasa filtrului de aer, dar in cazul asta nu ar mai fi acolo ulei. Azi merge sotia cu ea sa-i faca test de compresie si apoi la "al batran" la statia itp sa vedem cum ies noxele. Sper totusi ca uleiul sa dispara din cauza unei garnituri ptr ca din ce stiu eu motoarele renault pe benzina sunt foarte fiabile. Multumesc de raspunsuri. Va tin la curent cu ce se rezolva pe parcurs.
20 Mar 2015, 15:09: Revin cu informatii care pe mn ma bucura pe de o parte. Compresie are 7 pe fiecare piston (mecanicul a zis ca e super), iar noxele sunt la valori foarte mici. In regula. Mecanicul zice ca ulei scapa pe la garnitura capacului de culbutori(ajunge in carcasa filtrului de aer in cazul asta?) si ca va verifica si filtrul epurator. Operatiunile astea pe sapt viitoare dupa ce i se va monta gpl. Voi rwvwni cu informatii. This post has been edited by SirRaffy: 20 Mar 2015, 16:09 |
--------------------
renault
twingo
2003/initiale paris
- RH MR 1509
|
|
SirRaffy |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 21 February 15 ![]() |
Bun. Revin cu detalii dupa ce a venit sotia inapoi din tara. Deci la naiba cu pierderile astea de ulei. Pe drum inapoi (1300km) a papat cam 200-300ml de ulei. Azi am dat filtrul de aer jos si cand am bagat mana mai adanc in carcasa surpriza. Din nou balta de ulei. Pe unde mama dracu a mai ajuns acum uleiul acolo? Trebuie sa ma duc la un elevator cu ea sa vad daca mai e ud motorul de ulei...pana atunci mai astept ceva pareri.
|
--------------------
renault
twingo
2003/initiale paris
- RH MR 1509
|
|
CipTal |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Pai ce s-a mai intamplat? S-a inlocuit garnitura de la capacul de chiulasa si atat?
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
SirRaffy |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 21 February 15 ![]() |
Da. Si s-a curatat clapeta de acceleratie. Si testul de compresie a iesit 7 pe fiecare piston.
|
--------------------
renault
twingo
2003/initiale paris
- RH MR 1509
|
|
CipTal |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Si la epurator ce s-a facut? Nu trebuia schimbat sau curatat?
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
SirRaffy |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 21 February 15 ![]() |
Nu cred ptr ca a fost sotia in tara cu ea si a fost reparata la service. Sotia nu mi-a spus ca ar fi facut ceva la epurator...cum arata filtrul asta si unde se afla?
|
--------------------
renault
twingo
2003/initiale paris
- RH MR 1509
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 07:10 |