Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Clio Bicorp 1,9 dTI - cel mai fiabil ?, sa-l cumpar ?

kegpr
post 6 Mar 2006, 10:01
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 4 March 06




Mi se ofera ocazia sa cumpar cu o suma decenta un Clio Bicorp 1,9 dTI , an fabricatie 2001 ( decembrie ) , unic proprietar in Romania, extrem de ingrijita ( omu e ff tipicar - pe placul meu adica tongue.gif ) impecabil tehnic si vizual , insa are totusi deja 91.000 KM. Are alarma, service facut la timp, nici o problema la ea ( mi se pare ca se inchide un pic cam greu hayonul, dar in fine e kestie de reglaj cred) , incredibil de curata si motorul merge vis .
Intrebarea este : merita sa achizitionez un tdi la >90k rulat in Romania , chiar daca a fost intretinut impecabil ? Suma ceruta este 7000 E si in pret mai intra un set de 4 anvelope aproape noi Michelin Alpin smile.gif.



--------------------
VW Passat 2.0tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 6 Mar 2006, 10:36
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Mie,personal mi se pare cam mult 91 mii km in Romania avand in vedere ce drumuri avem.Totusi pretul e destul de ok.


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kegpr
post 6 Mar 2006, 11:47
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 4 March 06




Man si eu am zis la fel ... am facut in weekend un drum pana la munte si inapoi ( am stat in spate ) si am si urcat pana la Taverna ( deci prin super gropi ) .. masina nu a pus in pas gresit, nu trocane nu bat amortizoare, nu scoate fum ( m-0am uitat cand a pus nitel talpa jos ~4000 ture ) .. pune motorina exclusiv de la OMV .. Pe de alta parte poate de0abia acum incolo o sa inceapa sa dea rateuri si 2 ani nu-mi permit sa fac reparatii majore la ea, va dati seama ...
Nu stiu ce sa fac sad.gif

PS ..... masina visurilor mele este Laguna II , insa nu am bani de asa ceav acum .. imi vad lungul nasului .


--------------------
VW Passat 2.0tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
st0rm3ru
post 6 Mar 2006, 12:43
Post #4


god of the hell fire


Group: Members
Posts: 175
Joined: 14 December 05
From: Bucharest, .ro




parerea mea e ca cere cam mult pentru varsta si numarul de km ai masinii... dar daca tie iti place cum merge, cumpar-o. smile.gif


--------------------
Renault Clio Symbol - Expression 2002 1.4 8v
Trance eXcess! :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
michirec
post 6 Mar 2006, 16:04
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 300
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




Masina este super, o am de 6 luni , merge brici si a mea este din dec. 2001, nu este pretentioasa la motorina, se infinge bine la drum, este drept ca eu am luat-o cu 20k la bord(8000 e) garda la sol cam mica, si mai agata spoilerul fata pe drum de tara dau zapada.Parerea mea....nu mai sta.A ta sa fie....


--------------------
renault Scenic 1,6 dci,96kw. 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 6 Mar 2006, 18:02
Post #6


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.904
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Kilometraju' nu e mare pt motorul asta, eu am aproape 90.000 cu Mégane 1 dci in si mai putin timp (din 2003). Daca masina e intretinuta, merita, eventual mai scazand ceva din pret.


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 6 Mar 2006, 18:20
Post #7


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Tatal meu a facut cam 125k cu un M1 1,9 dti in 2 ani si vreo 3 luni, cam 85% in Romania, pus motorina in mare parte de la Petrom (75%+), si n-a avut nici o problema cu ea.
Nu pot sa-ti dau un sfat concret, dar daca zici ca n-avea nici batai, iar motorul mergea frumos, nu vad motive sa n-o iei...


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kegpr
post 6 Mar 2006, 18:20
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 4 March 06




Pai am fost cu ea man, este absolut impecabila , nu mi-a venit nici mie sa cred cum arata . Si omul este de super incredere, deci nu se pune problema de tzeapa.

Btw, am aflat ca de vara am Toyo pe ea ph34r.gif ph34r.gif ... si am cam batut palma pe 6800 biggrin.gif . Va rog sa-mi urati bun venit in clubul Reno ! iar eu dau cateva beri ... cool.gif


Edit: ma cam impiedica pretul ... totusi 7000 E pe o masina de 5 ani si cu 90k la bord ... pana la urma la aceeasi bani iei astre din 2002 ( nemanarite daca ai un pic de noroc )

Dar eu sunt indrastit de dTI-ul asta ... l-am avutpe megan 1 de la serviciu prin 2002 si l-am impins la limita de atatea ori .. e formidabil cum trage, la renault dieselurile sunt muuult mai bune decat benzinele . Parerea mea ph34r.gif

This post has been edited by kegpr: 6 Mar 2006, 18:22


--------------------
VW Passat 2.0tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 6 Mar 2006, 18:50
Post #9


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Si mai zice lumea ca Reno isi pierde din valoare grav de tot...
Daca zici ca omul e de incredere, merge. Astrele alea nu poti sa stii cand si cum sunt intretinute.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
darem
post 6 Mar 2006, 19:17
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 617
Joined: 19 January 06
From: Constanta




S-o stapanesti cu placere Semeriashule si bine ai venit in clubul diesel-istilor!
Intradevar arata bine masina(asta numai din poza!!) WOW 1,9 la un clio!!!! cam musca din asfalt!!!! wink.gif
Multi km fara evenimente!

This post has been edited by darem: 6 Mar 2006, 19:22


--------------------
renault megane SEDAN 2005 PRIVILEGE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 6 Mar 2006, 19:29
Post #11


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




Sa o stapanesti sanatos si fara incidente sau probleme.
Vezi cu matematica ca masina nu are decat 4 ani mai exact 4 ani si 2 luni, asa ca nu o mai imbatranii degeaba.


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin
post 6 Mar 2006, 19:55
Post #12


pilot de renault


Group: Members
Posts: 883
Joined: 15 November 04
From: Lebbeke,Belgia




He,he....Astrele sunt cele mai manarite masini si datorita succesului lor,eu as alege Clio,1.9 dTi este un motor bun.


--------------------
MEGANE 2 1,9dCi --ESTATE --octombrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 6 Mar 2006, 20:42
Post #13


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




@kegpr: Nu vreau decat sa-ti zic: pune mana pe ea!
Daca toate conditiile prezentate de tine sunt corecte, te alegi cu o masina care-si merita fiecare leut/euro.
Nu uita, motorul e un dTi de 80cp.

Eu am dat masina mea, de altfel mai mult decat impecabila, 1.4 16v din 2002, 7500 euro. Si dupa 6 luni de exploatare consider ca am facut o alegere reusita.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kegpr
post 6 Mar 2006, 21:09
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 4 March 06




Saru mana , saru mana conilor .. sper sa pun labutza pe ea in weekend biggrin.gif .

btw, e acelasi motor cu cel 1,9 dTI de pe megan 1 ( 105 cp , banuieesc din turbina ) ? daca da, am stors tot ce se putea stoarce din motorul ala ... ca era masina de firma . ph34r.gif Si confirm ca poate multe rolleyes.gif

Later : proprietarul a bagat numai OMV euro 3 , consum 5,5 % n oras . Daca minte sa-i creasca nasul laugh.gif

This post has been edited by kegpr: 6 Mar 2006, 21:10


--------------------
VW Passat 2.0tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3xtreme
post 7 Mar 2006, 09:16
Post #15


Fraier incepator


Group: Members
Posts: 100
Joined: 31 January 06




Zi-ne si noua despre motorul ala dTi. Putere, cuplu... chestii de astea. Consumuri, daca stii ceva incercat deja...


--------------------
Renault Clio Extreme dCi 65 CP/Scenic II 1.5 dCi 85 CP 2004 / 2007
Clio II bicorp Extreme 2004, 1.5 dci 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 7 Mar 2006, 10:04
Post #16


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




dti-ul la care am facut eu referire anterior, de pe M1, consuma pe-atunci cam 6-6,5 in oras si cam 5,5-6 in afara, insa mers sportiv si nu cu motorina EURO3 de la OMV.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
michirec
post 7 Mar 2006, 14:07
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 300
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




Are 80 de cai dti -ul de 1,9, oricum e mult fata de gabaritul masinii....mie nu-mi sta nimeni in spate la plecarea de pe loc la semafor...consumul ma duce la 6 in oras... bine ca ai luat-o, felicitari.


--------------------
renault Scenic 1,6 dci,96kw. 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kegpr
post 7 Mar 2006, 14:18
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 4 March 06




160 Nm, 80 CP. Omul zice ca ii consuma 5,5 in oras cu Euro 3 de la OMV ( care e 3,31 RON = benzina 95 FP biggrin.gif ) ... si nu minte ca nu este genul . Merge normal , mers de diesel ( nu "batraneste" ) . Sa vedem mai departe.
Ia ziceti, dTI-ul are valva EGR ? Si niste pareri pro-contra dTI vs dCI ( cu argumente ) ..


--------------------
VW Passat 2.0tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 7 Mar 2006, 14:29
Post #19


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




QUOTE(michirec @ Mar 7 2006, 02:07 PM)
Are 80 de cai dti -ul de 1,9, oricum e mult fata de gabaritul masinii....mie nu-mi sta nimeni in spate la plecarea de pe loc la semafor...consumul ma duce la 6 in oras... bine ca ai luat-o, felicitari.
*



deci nu e acelasi cu dti-ul de pe megane1 ...


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
michirec
post 7 Mar 2006, 15:00
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 300
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




cred ca nu....


--------------------
renault Scenic 1,6 dci,96kw. 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kegpr
post 7 Mar 2006, 17:03
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 4 March 06




Eu cred ca este ... doar ca nu are la fel de multi CP si nici cuplu ( pt simplul motiv ca difera restul componentelor ) . Cu siguranta insa poate 105 cati avea ala de pe Megane 1 . smile.gif

Edit : ma refer la faptul ca ambreiajul , cutia etc nu sunt la fel ... deci nu le poti supune la aceeasi forta. Strict motorul = cred ca este acelasi smile.gif

This post has been edited by kegpr: 7 Mar 2006, 17:04


--------------------
VW Passat 2.0tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 7 Mar 2006, 17:26
Post #22


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.904
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Diferenta de putere este data la Mégane de intercooler care lipseste cu desavarsire de pe Clio. Oricum, la cat de usoara e masina, cei 25 de cai pot fi dispensati.
In rest motorul este identic, are si vana EGR, care poate insa fi desfiintata, cu riscul de a se infunda insa catalizatorul. Eu la 21, am desfiintat si vana EGR si catalizatorul.
S-o stapanesti sanatos !


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kegpr
post 7 Mar 2006, 17:48
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 4 March 06




Foarte interesant ! ce efecte are scoaterea vanei EGR si a catalizatorului ? Le pot demonta si monta in cazul in care ma duc cu ea la RAR pt ITP ? banuiesc ca daca le scot nu mai trece neam de noxe , corect ?


--------------------
VW Passat 2.0tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin
post 7 Mar 2006, 17:50
Post #24


pilot de renault


Group: Members
Posts: 883
Joined: 15 November 04
From: Lebbeke,Belgia




dTi vs dCi

1.Injectia care la dTi este indirecta,daca nu ma insel
2.Silentiozitatea si practic lipsa vibratiilor la dCi care este data in mare masura de injectia stratificata si un motor management mai avansat
3.Prestatii in favoarea dCi care datorita tehnologiei CR are inca potential mare pentru viitor
4.dTi nu este asa pretentios la o motorina mai impura dar unde stau eu nu se pune problema tongue.gif

Mai spuneti si voi ca eu le-am cam uitat.


--------------------
MEGANE 2 1,9dCi --ESTATE --octombrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 8 Mar 2006, 19:53
Post #25


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.904
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




QUOTE(kegpr @ Mar 7 2006, 05:48 PM)
Foarte interesant ! ce efecte are scoaterea vanei EGR si a catalizatorului ? Le pot demonta si monta in cazul in care ma duc cu ea la RAR pt ITP ? banuiesc ca daca le scot nu mai trece neam de noxe , corect ?
*



E simplu, cu vana EGR scoasa din circuit (adica deconectata, ca nu au cum sa o scoti si sa mergi fara), nu se mai recircula gazele din evacuare, care ies direct spre esapament. Iar catalizatorul, la fel.
La un motor gestionat electronic nu merge facut asa ceva, decat daca modifici si parametrii injectiei. Eu am facut asta la R 21 pentru ca vana EGR este vacuumatica si masina are injectie mecanica.


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 8 Mar 2006, 19:59
Post #26


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Ce ai obtinut, ca si consecinta a acestei manevre?


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin
post 9 Mar 2006, 08:36
Post #27


pilot de renault


Group: Members
Posts: 883
Joined: 15 November 04
From: Lebbeke,Belgia




Merge si la un motor gestionat electronic,fara probleme,daca dai search aci pe forum vei gasi si lamurirea,inchizi ermetic inainte de valva si ea functioneaza fara sa dea eroare in ECU.


A castigat doar ca nu i se imbacseste camera de admisie cu depuneri din gazu de esapament.


--------------------
MEGANE 2 1,9dCi --ESTATE --octombrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dcsiki
post 16 Mar 2006, 13:00
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 15 February 05
From: Brasov




Eu am luat un megane 1,9 dTi din 2005 / 48k km la bord cu 8500 E.
Cam scump dar mi-a placut masina , este ok uzurile erau cele normale.
Mecanici de la reprezentanta mi-au recomandat aceste ca fiind cel mai fiabil si mai insensibil la motorina.
De atunci am alimentat vara : Petrom sau Rompetrol sau din alte surse sigure si acum iarna de la MOL.
De atunci am 9500 km cu el si este ok.
Am schimbat : ulei+ filtru , filtru aer + filtru motorina , dupa ce le-am schimbat s-a simtit diferenta de parca ar avea 5 CP in plus.
Acest motor are 98 CP.
Consum urban cca 5.5-6 l si acum iarna este de cca. 6.5l/100km.
Am facut un drum in Turcia cca. 3000 de km si s-a comportat excelent , am mai fost cu un benzinar opel vectra 1,6 si pot sa va zic ca am facut fata ..... diferenta a fost la consum de exemplu eu am alimentat de 3 ori si el de 5 ori in concediu , consum dupa calcul 5.1l si dupa computer 5.3l/100km.
Referitor la pareri dTI vs dCi pot sa-ti zic ca au fost caderi la dCi , mai ales la cele facute pana in 2003 , am vazut si eu cand am mers cu masina de serviciu ( renault megane 1 break ) ...... era un Clio dCi care ii schimbau toata alimentarea.... asa ca in conditiile date am preferat dTi.
dCi este mai silentios si mai nervos.........dar pretentios la motorina si la consumabile , de exemplu un filtru de dCi este cca. 300 iar unul de dTi este 50 ... concluzia o trageti voi.

This post has been edited by dcsiki: 16 Mar 2006, 13:08


--------------------
VW Bora 2002 Break
older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r&d
post 16 Mar 2006, 13:48
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 2 June 04




Motorul 1.9dCi 102cp pe Megane (107cp pe Laguna1) este exact 1.9dTi (98cp pe Megane si Laguna 1 Euro2, 80cp pe Kangoo si Clio Euro3) cu sistem de injectie common-rail. dTi-ul are pompa distribuitoare, iar dCi are sitem CR
Ambele au injectie directa (i-ul din final asta semnifica) (ambele sunt F9Qxxx).

Pro dTi: - consum mai mic
- pret filtru de motorina mai mic

Pro dCi - mai silentios
- mai puternic
- norma de poluare superioara

dTi-ul de 80cp a fost adus la norma Euro3, cel de 98cp a ramas la Euro2.
Cunosc bine un Megane Classic cu 1.9dTi trecut de 200k km si un Laguna 1.9dCi trecut de 160k km,, fara probleme... deci pe termen lung nu sunt probleme...


--------------------
Volvo S40 2.0T4 200cp 2001
Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 14:22
Dacia