Clio Bicorp 1,9 dTI - cel mai fiabil ?, sa-l cumpar ?
![]() ![]() ![]() |
Clio Bicorp 1,9 dTI - cel mai fiabil ?, sa-l cumpar ?
kegpr |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 4 March 06 ![]() |
|
||
--------------------
VW
Passat
2.0tdi
|
|||
Solon |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Mie,personal mi se pare cam mult 91 mii km in Romania avand in vedere ce drumuri avem.Totusi pretul e destul de ok.
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
kegpr |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 4 March 06 ![]() |
Man si eu am zis la fel ... am facut in weekend un drum pana la munte si inapoi ( am stat in spate ) si am si urcat pana la Taverna ( deci prin super gropi ) .. masina nu a pus in pas gresit, nu trocane nu bat amortizoare, nu scoate fum ( m-0am uitat cand a pus nitel talpa jos ~4000 ture ) .. pune motorina exclusiv de la OMV .. Pe de alta parte poate de0abia acum incolo o sa inceapa sa dea rateuri si 2 ani nu-mi permit sa fac reparatii majore la ea, va dati seama ...
Nu stiu ce sa fac ![]() PS ..... masina visurilor mele este Laguna II , insa nu am bani de asa ceav acum .. imi vad lungul nasului . |
--------------------
VW
Passat
2.0tdi
|
|
st0rm3ru |
![]()
Post
#4
|
![]() god of the hell fire Group: Members Posts: 175 Joined: 14 December 05 From: Bucharest, .ro ![]() |
parerea mea e ca cere cam mult pentru varsta si numarul de km ai masinii... dar daca tie iti place cum merge, cumpar-o.
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
- Expression
2002 1.4 8v Trance eXcess! :)
|
|
michirec |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 300 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Masina este super, o am de 6 luni , merge brici si a mea este din dec. 2001, nu este pretentioasa la motorina, se infinge bine la drum, este drept ca eu am luat-o cu 20k la bord(8000 e) garda la sol cam mica, si mai agata spoilerul fata pe drum de tara dau zapada.Parerea mea....nu mai sta.A ta sa fie....
|
--------------------
renault
Scenic 1,6 dci,96kw.
2011
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#6
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.904 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Kilometraju' nu e mare pt motorul asta, eu am aproape 90.000 cu Mégane 1 dci in si mai putin timp (din 2003). Daca masina e intretinuta, merita, eventual mai scazand ceva din pret.
|
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
sandman_ |
![]()
Post
#7
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
Tatal meu a facut cam 125k cu un M1 1,9 dti in 2 ani si vreo 3 luni, cam 85% in Romania, pus motorina in mare parte de la Petrom (75%+), si n-a avut nici o problema cu ea.
Nu pot sa-ti dau un sfat concret, dar daca zici ca n-avea nici batai, iar motorul mergea frumos, nu vad motive sa n-o iei... |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
kegpr |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 4 March 06 ![]() |
Pai am fost cu ea man, este absolut impecabila , nu mi-a venit nici mie sa cred cum arata . Si omul este de super incredere, deci nu se pune problema de tzeapa.
Btw, am aflat ca de vara am Toyo pe ea ![]() ![]() ![]() ![]() Edit: ma cam impiedica pretul ... totusi 7000 E pe o masina de 5 ani si cu 90k la bord ... pana la urma la aceeasi bani iei astre din 2002 ( nemanarite daca ai un pic de noroc ) Dar eu sunt indrastit de dTI-ul asta ... l-am avutpe megan 1 de la serviciu prin 2002 si l-am impins la limita de atatea ori .. e formidabil cum trage, la renault dieselurile sunt muuult mai bune decat benzinele . Parerea mea ![]() This post has been edited by kegpr: 6 Mar 2006, 18:22 |
--------------------
VW
Passat
2.0tdi
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#9
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
Si mai zice lumea ca Reno isi pierde din valoare grav de tot...
Daca zici ca omul e de incredere, merge. Astrele alea nu poti sa stii cand si cum sunt intretinute. |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
darem |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 19 January 06 From: Constanta ![]() |
S-o stapanesti cu placere Semeriashule si bine ai venit in clubul diesel-istilor!
Intradevar arata bine masina(asta numai din poza!!) WOW 1,9 la un clio!!!! cam musca din asfalt!!!! ![]() Multi km fara evenimente! This post has been edited by darem: 6 Mar 2006, 19:22 |
--------------------
renault megane
SEDAN
2005 PRIVILEGE
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
Sa o stapanesti sanatos si fara incidente sau probleme.
Vezi cu matematica ca masina nu are decat 4 ani mai exact 4 ani si 2 luni, asa ca nu o mai imbatranii degeaba. |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
sorin |
![]()
Post
#12
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
He,he....Astrele sunt cele mai manarite masini si datorita succesului lor,eu as alege Clio,1.9 dTi este un motor bun.
|
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
hellcat |
![]()
Post
#13
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
@kegpr: Nu vreau decat sa-ti zic: pune mana pe ea!
Daca toate conditiile prezentate de tine sunt corecte, te alegi cu o masina care-si merita fiecare leut/euro. Nu uita, motorul e un dTi de 80cp. Eu am dat masina mea, de altfel mai mult decat impecabila, 1.4 16v din 2002, 7500 euro. Si dupa 6 luni de exploatare consider ca am facut o alegere reusita. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
kegpr |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 4 March 06 ![]() |
Saru mana , saru mana conilor .. sper sa pun labutza pe ea in weekend
![]() btw, e acelasi motor cu cel 1,9 dTI de pe megan 1 ( 105 cp , banuieesc din turbina ) ? daca da, am stors tot ce se putea stoarce din motorul ala ... ca era masina de firma . ![]() ![]() Later : proprietarul a bagat numai OMV euro 3 , consum 5,5 % n oras . Daca minte sa-i creasca nasul ![]() This post has been edited by kegpr: 6 Mar 2006, 21:10 |
--------------------
VW
Passat
2.0tdi
|
|
3xtreme |
![]()
Post
#15
|
Fraier incepator Group: Members Posts: 100 Joined: 31 January 06 ![]() |
Zi-ne si noua despre motorul ala dTi. Putere, cuplu... chestii de astea. Consumuri, daca stii ceva incercat deja...
|
--------------------
Renault
Clio Extreme dCi 65 CP/Scenic II 1.5 dCi 85 CP
2004 / 2007 Clio II bicorp Extreme 2004, 1.5 dci 65 cp
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#16
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
dti-ul la care am facut eu referire anterior, de pe M1, consuma pe-atunci cam 6-6,5 in oras si cam 5,5-6 in afara, insa mers sportiv si nu cu motorina EURO3 de la OMV.
|
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
michirec |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 300 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Are 80 de cai dti -ul de 1,9, oricum e mult fata de gabaritul masinii....mie nu-mi sta nimeni in spate la plecarea de pe loc la semafor...consumul ma duce la 6 in oras... bine ca ai luat-o, felicitari.
|
--------------------
renault
Scenic 1,6 dci,96kw.
2011
|
|
kegpr |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 4 March 06 ![]() |
160 Nm, 80 CP. Omul zice ca ii consuma 5,5 in oras cu Euro 3 de la OMV ( care e 3,31 RON = benzina 95 FP
![]() Ia ziceti, dTI-ul are valva EGR ? Si niste pareri pro-contra dTI vs dCI ( cu argumente ) .. |
--------------------
VW
Passat
2.0tdi
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#19
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
michirec |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 300 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
cred ca nu....
|
--------------------
renault
Scenic 1,6 dci,96kw.
2011
|
|
kegpr |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 4 March 06 ![]() |
Eu cred ca este ... doar ca nu are la fel de multi CP si nici cuplu ( pt simplul motiv ca difera restul componentelor ) . Cu siguranta insa poate 105 cati avea ala de pe Megane 1 .
![]() Edit : ma refer la faptul ca ambreiajul , cutia etc nu sunt la fel ... deci nu le poti supune la aceeasi forta. Strict motorul = cred ca este acelasi ![]() This post has been edited by kegpr: 7 Mar 2006, 17:04 |
--------------------
VW
Passat
2.0tdi
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#22
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.904 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Diferenta de putere este data la Mégane de intercooler care lipseste cu desavarsire de pe Clio. Oricum, la cat de usoara e masina, cei 25 de cai pot fi dispensati.
In rest motorul este identic, are si vana EGR, care poate insa fi desfiintata, cu riscul de a se infunda insa catalizatorul. Eu la 21, am desfiintat si vana EGR si catalizatorul. S-o stapanesti sanatos ! |
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
kegpr |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 4 March 06 ![]() |
Foarte interesant ! ce efecte are scoaterea vanei EGR si a catalizatorului ? Le pot demonta si monta in cazul in care ma duc cu ea la RAR pt ITP ? banuiesc ca daca le scot nu mai trece neam de noxe , corect ?
|
--------------------
VW
Passat
2.0tdi
|
|
sorin |
![]()
Post
#24
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
dTi vs dCi
1.Injectia care la dTi este indirecta,daca nu ma insel 2.Silentiozitatea si practic lipsa vibratiilor la dCi care este data in mare masura de injectia stratificata si un motor management mai avansat 3.Prestatii in favoarea dCi care datorita tehnologiei CR are inca potential mare pentru viitor 4.dTi nu este asa pretentios la o motorina mai impura dar unde stau eu nu se pune problema ![]() Mai spuneti si voi ca eu le-am cam uitat. |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#25
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.904 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
QUOTE(kegpr @ Mar 7 2006, 05:48 PM) Foarte interesant ! ce efecte are scoaterea vanei EGR si a catalizatorului ? Le pot demonta si monta in cazul in care ma duc cu ea la RAR pt ITP ? banuiesc ca daca le scot nu mai trece neam de noxe , corect ? E simplu, cu vana EGR scoasa din circuit (adica deconectata, ca nu au cum sa o scoti si sa mergi fara), nu se mai recircula gazele din evacuare, care ies direct spre esapament. Iar catalizatorul, la fel. La un motor gestionat electronic nu merge facut asa ceva, decat daca modifici si parametrii injectiei. Eu am facut asta la R 21 pentru ca vana EGR este vacuumatica si masina are injectie mecanica. |
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
sandman_ |
![]()
Post
#26
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
Ce ai obtinut, ca si consecinta a acestei manevre?
|
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
sorin |
![]()
Post
#27
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
Merge si la un motor gestionat electronic,fara probleme,daca dai search aci pe forum vei gasi si lamurirea,inchizi ermetic inainte de valva si ea functioneaza fara sa dea eroare in ECU.
A castigat doar ca nu i se imbacseste camera de admisie cu depuneri din gazu de esapament. |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
dcsiki |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 15 February 05 From: Brasov ![]() |
Eu am luat un megane 1,9 dTi din 2005 / 48k km la bord cu 8500 E.
Cam scump dar mi-a placut masina , este ok uzurile erau cele normale. Mecanici de la reprezentanta mi-au recomandat aceste ca fiind cel mai fiabil si mai insensibil la motorina. De atunci am alimentat vara : Petrom sau Rompetrol sau din alte surse sigure si acum iarna de la MOL. De atunci am 9500 km cu el si este ok. Am schimbat : ulei+ filtru , filtru aer + filtru motorina , dupa ce le-am schimbat s-a simtit diferenta de parca ar avea 5 CP in plus. Acest motor are 98 CP. Consum urban cca 5.5-6 l si acum iarna este de cca. 6.5l/100km. Am facut un drum in Turcia cca. 3000 de km si s-a comportat excelent , am mai fost cu un benzinar opel vectra 1,6 si pot sa va zic ca am facut fata ..... diferenta a fost la consum de exemplu eu am alimentat de 3 ori si el de 5 ori in concediu , consum dupa calcul 5.1l si dupa computer 5.3l/100km. Referitor la pareri dTI vs dCi pot sa-ti zic ca au fost caderi la dCi , mai ales la cele facute pana in 2003 , am vazut si eu cand am mers cu masina de serviciu ( renault megane 1 break ) ...... era un Clio dCi care ii schimbau toata alimentarea.... asa ca in conditiile date am preferat dTi. dCi este mai silentios si mai nervos.........dar pretentios la motorina si la consumabile , de exemplu un filtru de dCi este cca. 300 iar unul de dTi este 50 ... concluzia o trageti voi. This post has been edited by dcsiki: 16 Mar 2006, 13:08 |
--------------------
VW
Bora
2002 Break older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci |
|
r&d |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 2 June 04 ![]() |
Motorul 1.9dCi 102cp pe Megane (107cp pe Laguna1) este exact 1.9dTi (98cp pe Megane si Laguna 1 Euro2, 80cp pe Kangoo si Clio Euro3) cu sistem de injectie common-rail. dTi-ul are pompa distribuitoare, iar dCi are sitem CR
Ambele au injectie directa (i-ul din final asta semnifica) (ambele sunt F9Qxxx). Pro dTi: - consum mai mic - pret filtru de motorina mai mic Pro dCi - mai silentios - mai puternic - norma de poluare superioara dTi-ul de 80cp a fost adus la norma Euro3, cel de 98cp a ramas la Euro2. Cunosc bine un Megane Classic cu 1.9dTi trecut de 200k km si un Laguna 1.9dCi trecut de 160k km,, fara probleme... deci pe termen lung nu sunt probleme... |
--------------------
Volvo
S40
2.0T4 200cp 2001 Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 14:22 |