Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

RENAULT vs MARCI GERMANE, oare numai noi avem probleme ?

cristirenault
post 22 Aug 2006, 19:41
Post #151


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 321
Joined: 22 July 06
From: pingo-pongo




Ca unul care s-a dus decis sa cumpere Laguna si a ajuns acasa cu o Octavia 2 cred ca pot sa imi dau si eu cu parerea...
Teoretic Laguna este cu o clasa superioara Octaviei , pretentiile sunt total diferite , masini total diferite , din pacate teoria nu se regaseste si in partea practica...
Am vazut si testat Laguna , placut impresionat ca design interior, felul cum te simti in masina etc. materialele foslosite si ele de o buna calitate... insa din pacate calitatea asamblarii lasa de dorit pentru o masina cu pretentiile Lagunei , la exterior defecte vizibile de asamblare, incredibile chiar , i-am aratat si celui de la showroom , atentie defectele astea erau pe o masina din showroom nou nouta , nu masina de drive test sau altceva , m0am uitat si la Megane-urile din showroom , aceeasi nepasare si nesimtire in ceea ce priveste calitatea fabricatiei , mai erau si Kangoo si Clio , atat bicorp cat si symbol , la Clio si Kangoo calitatea asamblarii net superioara !?! , cihar era ok , specific ca materialele folosite erau clar inferioare celor din Meg respectiv Laguna insa masinile erau lucrate bine , atat la caroserie cat si la interior... ma opresc aici cu descrierea despre renault...
Pentru ca este un versus am sa vorbesc si despre Octavia , cand am plecat catre showroom-ul skoda eram ferm convins ca nu am ce sa gasesc interesant acolo, imaginea skodei comparativ cu renault cred ca nu trebuie sa mai zic nimic , mare diferenta in favoarea Renault , insa la fata locului si dupa test-drive recunosc ca am ramas uimit , calitatea de fabricatie si asamblarile erau ireprosabiele , materialele la interior comparative cu Laguna , functionalitatea net superioara fata de Laguna, faptul ca am ajus sa comparam o compacta cu o medie e daja o onoare pentru O2 si o mare rusine pentru Laguna... e drept ca O2 e o masina recenta ca aparitie pe cand Laguna e cam bunicutza insa dupa cum spuneam... teoretic e greu sa compari Octavia 2 cu Laguna, in practica clar Octavia bate Laguna...
Unii zic ca Octi e umflata cu pompa , altii ca nu e decat o compacta alungita , pana nu o sa mergeti cu masina asta nu o mai criticati ca nu sunteti corecti, sa va ganditi doar de ce la acelasi pret cu Octi2 laguna este mult mai bine echipata si cu toate astea omul prefera Octi , o sa ziceti ce sunt oamenii fraieri , nu e asa , ar fi prea multi fraieri si unii dintre ei au avut si Passat si Laguna si Octavia 1....
Jumatate de an am strans bani ca sa iau Laguna si in cateva zile m-am hotarat la altceva si nu imi pare rau ....
Fac remarca ca aceleasi probleme de fabricatie si montaj pe care le are Laguna le are si 407 Pejo , la scara mai mica dar le are , cine nu este convins de ceea ce spun ne intalnim odata sa ii arat live care sunt diferentele dintre aceste masini ...
In final nu vreau sa ma gandesc ce s-ar intampla daca am compara Laguna cu Passat...A4 sau altele din aceeasi clasa... NO WAY...
Astept cu interes noul model Laguna si cine stie....


--------------------
Renault Megane Coupe - RO 007 EUM 1998 2.0 16v
sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 22 Aug 2006, 21:03
Post #152


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Oare in calitatea imbinarilor sta alegerea unei masini? Trebuie sa recunosc, ca m-am benoclat si eu prin Megane sa vad pe unde e prost finisata. Si am gasit destul: aripile de plastic nu sunt terminate in lateral bine, plasticul este taiat aiurea si a ramas pe margine. Linia de pe bot, de unde se deschide capota, nu e perfect dreapta, capota e ramasa putin in spate. Plasticele de pe lateralul interiorului nu sunt nici ele perfect finisate. Tapiteria de pe plafon se termina cam aiurea pe la parbriz. Marginile buzunarelor de la usi nu sunt finisate nemaipomenit. Dar in utilizarea de zi cu zi toate prostiile astea nu ma deranjeaza cu nimic. Si e destul de clar ca nu as da mii de euro in plus doar ca sa am aceste aspecte imbunatatite


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 22 Aug 2006, 22:55
Post #153


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Da, dar nici sa dai o groaza de bani, caci nici Reno-ul nu e o masina ieftina deloc (o spun ca ex posesor de Daewoo, care are dupa parerea mea cel mai bun raport calitate/pret, inclusiv la piese), sa dai 8 milioane pe un spoiler care se misca atunci cand il apesi cu mana si caruia ii pica plasticele de sub el cand intri in nameti de zapada, sau sa-ti trancane rulmentul de presiune de la ambreiaj si sa decupleze ambreiajul in suturi, sau sa ai zgomot de tacheti, sa-ti fuleze rola de la servodirectie, scaunul sa se lase in mers, de trebuie ridicat din cand in cand, cochilia volanului sa nu fie prinsa in nimic, de se misca in jurul axului volanului cand ii scapi un genunchi (cat dreaku costau in plus 2 suruburi bagate acolo?) si multe altele nu mi se pare deloc normal. Inteleg, n-am cumparat o masina cu tapiterie de piele si xenoane, dar am pretentia sa fie de calitate asa cum e ea.
Chiar trebuie sa dam mii de euro in plus ca sa nu mai avem aceste mici mizerii?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristirenault
post 23 Aug 2006, 07:58
Post #154


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 321
Joined: 22 July 06
From: pingo-pongo




@ssilviu

Nu numai calitatea imbinarilor sta in alegerea unei masini ci intreaga constructie a acelei masini , povesti cu masini frantuzesti care tin cat alea germane sa le creada cine vrea , vorbesc in cunostinta de cauza , unii se ascund in spatele afirmatiei ca si la masinile germane se mai strica cate ceva, uite cum urla toti ca motoarele diesel VAG sunt cele mai proaste diesele , de asta se cumpara in draci pentru ca sunt proaste nu? uita-te cate golfuri , passat vechile generatii inca sunt pe strazi si merg super bine si numara cate Renault 19 sau Laguna 1 mai vezi pe strazi... nu iti ridica niste semne de intrebare????
Am lucrat la o firma de alarme auto si alte chestii pe partea electrica vreo 7 anisori , cand demontai un Renault era dezastru in matzele lui , cand demontai o masina germana gaseai totul din prima , fixat corect pe caroserie si chiar si plasticele care nu se vedeau erau finisate corect si fixate foarte bine , la Renault vai mama ei de masina , cand mi-am instalat alarma pe Megane0ul meu am zis ca innebunesc ce talmes-balmes era pe acolo, dura ca timp aproape dublu sa montezi un sistem de alarma pe Renault fata de VAg de exemplu... si crede-ma am pus alarme si pe S-Klasse V12 care avea instalatie electrica nu gluma...


--------------------
Renault Megane Coupe - RO 007 EUM 1998 2.0 16v
sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Havoc
post 23 Aug 2006, 09:21
Post #155


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 1 August 05




Cateodata...imi sta mintea in loc cand citesc niste afirmatii total ilogice!!
CALITATEA unei masini sta pe langa motor si in felul care a fost asamblata....de ce dau mii de euro..ca sa zic...lasa merge si asa!!
Asta sa o creada mutu'!
Mey...oameni buni..ganditi putin inainte sa afirmati niste lucruri!


--------------------
Seat Leon 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 23 Aug 2006, 09:25
Post #156


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




Pai ai mare dreptate .....Eu nu am afirmat nici o clipa ca Laguna este peste O2. Desi, are niste avantaje...fiind o clasa medie din conceptie.
Am zis doar ca, sentimentul la volanul lagunei imi este mult mai placut.
Si ca, calitatea asamblarilor nu este un criteriu definitoriu pentru mine.

O2 este peste Primera la calitatea respectiva, dar tot Primera am ales. Si chiar nu-mi pare rau.
Cat despre fiabilitate, o masina la care sa las fiabilitatea pe planul 2 la achizitie, ar fi doar Alfa Romeo. Senzatia pe care o am cand vad o Alfa 159 pe strada, ma face sa uit ca exista posibile probleme la aceasta masina. Iar fiabilitatea masinilor nemtesti...oricat de dezbatuta ar fi si oricat de controversata, este mult peste a celor frantuzesti, in speta Renault si Citroen.....


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 23 Aug 2006, 10:44
Post #157


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




@cristirenault

Mi-ar ridica niste semne de intrebare, numai daca as gandi superficial. Insa nu o fac si-mi este foarte usor sa gasesc o explicatie la fenomenul enuntat de tine. Raspunsul este unul super simplu: in romania se aduc mai putine laguna si reno 19. Tu vrei pesemne sa zici ca masinile astea au fost asa de muci incat au fost abandonate. Inca nu am vazut niciuna cu stratul de 10 cm de praf pe ea si nici pe la cimitir nu cred ca o sa zaresti. Ti-am raspuns la dilema? De lucrul acesta e raspunzatoare conceptia romanului incuiat la minte: "masina nemteasca domne si daca mai este si diesel rupe tot". Uite, cauta-ti niste prieteni cu passat sh. Si intreba-i ce alte masini au avut in vizor cand si-au luat masina. Cunosc eu cateva persoane care nici macar nu au vrut sa auda de altceva.
Asadar intrebarea ta este puerila. Pe acelasi rationament te-as putea si eu intreba: Uite cate clio-uri 2 vezi pe strazi, si polo mai putine. Nu iti ridica niste semne de intrebare? rolleyes.gif


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vio
post 23 Aug 2006, 11:05
Post #158


MEMBERMENSCH


Group: Members
Posts: 942
Joined: 19 April 05
From: Judetu' Sachsen, D.D.R.




QUOTE(cristirenault @ 23 Aug 2006, 08:58)
... numara cate Renault 19 sau Laguna 1 mai vezi pe strazi... nu iti ridica niste semne de intrebare????

Dom' cristirenault, hai dom'le prin Jermanica un pic sa vezi pe acilea, in patria lu' masinile nemtestile pe care le lauzi matale, cp si altii, cate R19 si Laguna 1 mai circula radmasa.gif ... da' ma tem sa n-ai un soc! Nu mai spun de "verzele" de Megane I si II, mai ales Estate (ca asa le place la nemti, sa intre cosul de cumparaturi, purcelul si catelul...)... Si aici nici macar nu prea mai tine faza aia cu pretul, ca-s mai scumpe bine ca la noi! Eu unul am ramas masca atunci cand am vazut in showroom un Estate 2.2 1,6 16V (bine echipat, intr-adevar) la peste 18.000 blink.gif ... Si totusi le cumpara nemtii in draci...


--------------------
Renault Megane II 2003 1,4 16V
98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gvincentiu
post 23 Aug 2006, 11:51
Post #159


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 22 April 04
From: Galati




Parere personala: am mers cu Opel Astra Clasic pe benzina, cumparat de 1 luna. Pur si simplu nu mi-au placut: antifonarea (am Clio pe motorina iar zgomotul in habitaclu era la fel - l-am remarcat la demaraje, accelerari), finisajele la bord (plasticele si in general look-ul mi s-a parut vechi de acum 5 ani), pozitia soferului, a volanului cam incomode, comportamentul pe sosea (franare, accelerare, viraje in trafic, unde Clio este net superior). La aceasi suma de bani ma bucur ca am luat Clio, chiar si Symbol Authetique.


--------------------
Dacia 1310 break - GL 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 23 Aug 2006, 13:17
Post #160


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 595
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Vio are dreptate...Renault 19 a fost foarte bine vanduta in Germania. O masina intr-adevar reusita. A mea are peste 150000km si merge foarte bine. Motorul 1,4e a fost unul dintre cele mai bune la vremea lui.


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vio
post 23 Aug 2006, 13:34
Post #161


MEMBERMENSCH


Group: Members
Posts: 942
Joined: 19 April 05
From: Judetu' Sachsen, D.D.R.




Circula inca foarte multe R19, mai ales din cele cu face-lift, dar nu numai... Am impresia ca alea au fost timpuri foarte bune pentru Renault in Germania - toate pe care le vad (ca si Clio-urile cam din aceeasi perioada) au pe parbrizul spate un abtibild cu "Renault - marca de import Nr. 1 in Germania", probabil au castigat ceva titlu din asta...
De asemenea, pe segmentul masinilor mici ceva mai vechi (cu soferi mai ales femei si fete), Clio I si II si cu Twingo par a fi foarte bine pozitionate, la concurenta cu Polo si Corsa, si asta spune mult, fiindca vorbim de Germania totusi... C'mon, guys, cumparatorii auto germani sunt printre cei mai pretentiosi si informati din Europa... doar nu le-o fi cumparat sau le-or cumpara orbeste, din prostie...


--------------------
Renault Megane II 2003 1,4 16V
98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cp
post 23 Aug 2006, 14:03
Post #162


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 79
Joined: 24 September 04




QUOTE(Vio @ 23 Aug 2006, 15:34)
C'mon, guys, cumparatorii auto germani sunt printre cei mai pretentiosi si informati din Europa... doar nu le-o fi cumparat sau le-or cumpara orbeste, din prostie...


Nu din prostie ca din saracie, daca aveau bani luau altceva. Nu are rost sa vinzi aici gogosi ca toti cei ce cumpara R. in germania sunt niste pretentiosi plini de bani, niste filfizoni care iau R. datorita calitatior acestei marci.

QUOTE(cj98czh @ 23 Aug 2006, 16:05)
CP, bine ca tu esti bogat si o duci bine, noi astialalti ce sa facem...nu putem fi toti ca tine.....


Eu nu am pomenit nimica despre cum o duc eu, bine sau rau, dar e clar ca cine cumpara R. nu il ia de bogat ce e. Unde aberez?


--------------------
Posesorii de Renault in general traiesc in lumea lor, departe de realitate. :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 23 Aug 2006, 14:21
Post #163


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Nu te-ai gandit nici o clipa ca poate sa cumpere cineva renault pentru ca efectiv ii place masina?????



--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vio
post 23 Aug 2006, 14:30
Post #164


MEMBERMENSCH


Group: Members
Posts: 942
Joined: 19 April 05
From: Judetu' Sachsen, D.D.R.




QUOTE(cp @ 23 Aug 2006, 15:03)
Nu din prostie ca din saracie, daca aveau bani luau altceva. Nu are rost sa vinzi aici gogosi ca toti cei ce cumpara R. in germania sunt niste pretentiosi plini de bani, niste filfizoni care iau R. datorita calitatior acestei marci.
*


He, he... ma miram eu sa nu sara "opozitia"... biggrin.gif
Dom' cp, daca nu pricepi ce am spus, mai bine las-o... Am spus ca Reno se vinde totusi bine pe o piata renumita pentru selectivitatea ei (TOTI sunt pretentiosi aici cand e vorba de ceea ce primesc pe banul dat), nu stiu sa iti spun exact de ce le cumpara filfizonii, cum zici matale, da' vad cu ochii mei cum le cumpara... dupa in total cam 3 ani traiti intre nemti, poti sa iti spun ceva cu certitudine despre ei: neamtul nu da banii cu una cu doua, oricat de multi sau putini ar avea... se cearta si pentru 10 centi, acolo unde noua romanilor ne-ar fi rusine sa ii mai cerem inapoi...
Si mai spuneam un lucru pe care nu l-ai priceput: nici diferenta de pret fata de VW sau Opel nu e asa de mare ca in Ro, si totusi Reno se vinde bine, chiar neavand un argument asa de puternic al pretului...
Alta e diferenta: aici cumpararea unei masini nu e acea manifestare de snobism ca in Romania: fiecare isi cumpara masina in functie de necesitati si de o lista de criterii relevante pentru el, aici masina e un obiect utilitar si nu o prelungire de metal a ego-ului (sau a altceva... biggrin.gif ) proprietarului ei. Asa ca nu poti spera sa epatezi ca in Romania cu un Passsaaat, frate!, dupa cum nici nu esti in pericol sa fii luat de fraier fiindca ti-ai cumparat Reno... poate trezesti ceva priviri admirative daca apari intr-un Ferrari sau Bentley, dar in rest, neutralitate totala...


--------------------
Renault Megane II 2003 1,4 16V
98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s_j_teo
post 23 Aug 2006, 15:27
Post #165


Membru autentic


Group: Members
Posts: 626
Joined: 16 July 06




Atunci cand cumperi un Renault nou nu poti spune ca esti sarac si nu ai ce manca si stai prin parcuri.Am venit din Austria si pot spune ca am vazut ca austriacul este mare amator de masini japoneze si coreene oare de ce? Sunt ieftine si au garantii mai mari decat dau nemtii la masinile lor,ca altfel nu intrau pe piata! Si de aici ce concluzie sa tragem ca si austriecii sunt mai saraci decat noi care am cumparat Renault?Sa fim seriosi!Masinile germene au ramas un mit si atat! Inainte sa ma decid la ce masina sa cumpar am fost si la Wolkswagen am vazut un Golf care sare binisor de 17000 DDP si avea dotari jumatate pe cate am la Renault si la sfarsit dupa ce am mai intrebat ceva despre masina ma intreaba reprezentantu lor de vanzari daca vreau si roara de rezerva?????? Ca stiti mai costa 50 de Euro,am multumit frumos si am plecat asa ca mai lasane cu masinile nemtesti ca nu dau 2 bani pe ele tancuri ceva mai finistate facute sa tina mult!
Un mic exemplu!
Asa a pierdut si Hitler razboiul face tancuri care sa reziste mii de Km si la primii 10Km erau scoase din lupta<rusii au avut tancuri rudimentare dar le faceu mai repede si au castigat razboiul.
Sau vrei sa tii masina 10 ani si sa faci 500.000Km cu ea????????? Eu nu!


--------------------
Skoda Octavia 3 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 23 Aug 2006, 16:14
Post #166


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Celor care strigati in gura mare "MODERATORIIII .. se audee ??" si alte asemenea "strigaturi" le recomand sa utilizeze cu incredere butonul REPORT care exista sub fiecare mesaj de pe acest forum. Sa nu aveti pretentia ca moderatorii sa citeasca tot forumul ca sa gaseasca greseli.

Domnul CP are warn + 10% si o suspendare de 2 zile ca sa se relaxeze in ceea ce priveste jignirea altor membri ai acestui forum.


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan20
post 23 Aug 2006, 16:32
Post #167


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 1 August 04
From: Iasi




Eu unul cred ca pretul face masina si implicit calitatea.Daca toate masinile ar avea accelasi pret si acceleasi dotari atunci sa vezi chin pe capul cumparatorului.Asa ca de obicei eu zic ca optam pentru o masina sau alta atat ca ne tine patura, si pentru banii care-i dam avem un anumit nivel de calitate.Cu siguranta multi din cei care si-au luat un Renault s-au orientat dupa portofel pentru ca daca ar fi avut bani mai multi ar fi fugit la concurenta.Asa ca fiti multumiti cu ce aveti si lasa-ti la o parte disputele inutile. cool.gif


--------------------
Honda Accord ES - IS 01 DOR 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 23 Aug 2006, 16:40
Post #168


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Eu m-am decis la masina pe care o am in prezent in 2 saptamani.
M-am uitat in portmoneu (a se citi cont) si mi-am impus un buget. In cazul meu a fost de 15K euro.

M-am plimbat pe la diversi dealeri auto si am facut drive-test cu diverse masini care sa se incadreze in acest buget. Am ales Renault ... de ce ? .. pentru confort si dotari .. nu m-am uitat la fiabilitatea mecanica sau alte cele pentru ca in general fierul se repara.
Acum, dupa un an si ceva de la achizitionare , ma uit in urma si nu regret alegerea facuta ...

Daca as fi avut cu 5000 de euro in plus as fi optat cel mai probabil ptr o laguna2 face-lift ... mi se pare o masina superba ...

Si spun ce as fi ales in cazul unui buget mai mare ca sa le arat unora ca nu mi-as fi luat o masina nemteasca (desi se gasesc destule in pretul asta) pentru ca pur si simplu IMI PLACE SENZATIA DINTR-UN RENAULT.
Dar .. na ... unii nu pot trai daca nu conduc ceva nemtesc .. indiferent cat de bun sau prost e acel ceva ... se cheama snobism parca.

Later edit:

Un lucru e clar .. cel putin din statistici reiese ca masinile nemtesti sunt, in general, mai fiabile ca cele frantuzesti. Insa, tot din statistici reiese ca in aceeasi gama de pret, masinile frantuzesti sunt mai frumoase si mai confortabile decat cele nemtesti .... Tot ce ramane este sa se intrebe fiecare ce vrea .. confort sau fiabiliate ?
E adevarat .. sunt masini (de ambele parti) care ofera si confort si design si fiabilitate .. dar deja discutam de alte game de pret smile.gif


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 23 Aug 2006, 20:43
Post #169


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Eu am mai zis asta prin ceva topici unde domnul cp era mare comentator: sunt chiar curios sa vad exemple concrete unde Laguna 2.2 e mai prejos decat O2 (de fapt unde O2 este atata de fantastica incat e peste L2.2 cu mult). O fi O2 mare, dar atata.

A vazut cineva scaunele? Pai sa vada ce scaune sunt in Laguna.

Bordul? Nu prea exista comparatie, cel de pe Laguna arata ... mult mai bine.

Plasticele? Ha, ha, sunt cel putin la fel, daca nu chiar mai placute la Laguna.

Altceva? Motoare - nu avem ce povesti.

Tren de rulare - da, O2 are punte spate independenta, un plus aici, nu ca ar conta la drumurile noastre.

Locurile din spate? Pai O2 e tot Golf, pe cand Laguna are chiar loc in spate (si o bancheta mult mai comfortabila si mai bine profilata).

A, da, unde sta mai bine O2 - la portbagaj. Aici e clar, O2 are un avantaj major - insa cu ce pret? Acela ca stai cu genunchii la gura in spate. Si fundul masinii e atat de masiv incat ... nu comentez aspectul.

Siguranta? Nu avem ce comenta, Laguna e momentan printre cele mai sigure masini ale clasei sale, pe cand O2 nu a reusit sa treaca inca de 4 stele....

Altceva? Concret, nu aberatii ca O2 e masina germana si Laguna e asa vai de capul ei.


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 23 Aug 2006, 22:32
Post #170


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Cri, du-te in showroom si apoi da-ti cu parerea.

Am mers cu O2 2.0 TDi Elegance. O mai zic odata, este PESTE Laguna II. Nu mai vorbiti fara sa cunoasteti despre ce e vorba in propozitie. E normal sa fie asa; generatie mai noua. Nu e nici o conspiratie impotriva Renault-ului asa ca relaxati-va.



--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiS
post 24 Aug 2006, 02:25
Post #171


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 20 May 05
From: Bucuresti




Hai ca ma bag si eu in discutie, probabil nu chiar "pe subiect".

Dupa mine sunt bune si unele, si altele. Sunt masini dupa buzunarul si obsesia fiecaruia.

Recunosc ca eu am o singura problema cu Skoda... ma plictisesc in ea! Fara gluma, dupa doua-trei ore incep sa dau pe-afara, trebuie sa ma opresc sa mai iau aer. Design-ul mi se pare lipsit de inspiratie, pe cand la Renault... e altceva! Cred ca si asocierea plasticelor este de vina, in Skoda senzatia de "prea mult plastic" este mult mai puternica (vorbim de masini cu nivel de echipare normal, nu Laurin & Klement/Luxe Privilege). Pot sa fie plasticele alea super bine imbinate, daca designul este "plat", degeaba... Iar la ergonomie, nu m-au dat pe spate (desi credeam ca, in comparatie cu Renault, stau cu doua etaje mai sus...).

Iar ca o mentiune pentru motoare, cele de pe Skoda (alea diesel) sunt cam brutale si cam zgomotoase. Prefer finetea si silentiozitatea unui dCi, chiar daca tine mai putin... tongue.gif

Va rog sa nu dati cu VAG-parul...

Multumesc!


--------------------
Renault Clio Bicorp 1.5dCi 80CP 2005 - Extreme
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 24 Aug 2006, 07:40
Post #172


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(AND @ 23 Aug 2006, 23:32)
Cri, du-te in showroom si apoi da-ti cu parerea.

Am mers cu O2 2.0 TDi Elegance. O mai zic odata, este PESTE Laguna II. Nu mai vorbiti fara sa cunoasteti despre ce e vorba in propozitie. E normal sa fie asa; generatie mai noua. Nu e nici o conspiratie impotriva Renault-ului asa ca relaxati-va.
*



Sicer le-am condus pe amandoua.....si ca si tinuta de drum si interior Octavia este cu mult sub laguna la ce vrei tu....
O persoana de 1,85 sta in spate cu picioarele la gura, parca esti in vechile dacii.....


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 24 Aug 2006, 07:53
Post #173


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 595
Joined: 4 December 05
From: Onesti




A propos de spatiul pe bancheta din spate - in Megane se sta ca in Mercedes. Si aici nu vorbesc prostii- I've been there... La modul ca la 1,80m stai foarte comod.


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 24 Aug 2006, 07:58
Post #174


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(cj98czh @ 24 Aug 2006, 08:40)
Sicer le-am condus pe amandoua.....si ca si tinuta de drum si interior Octavia este cu mult sub laguna la ce vrei tu....
O persoana de 1,85 sta in spate cu picioarele la gura, parca esti in vechile dacii.....
*



La preturi, siguranta si performante...e Octavia e superioara.
La confort, conduita pe sosea si calitate... e superioara Laguna.

N-o spun eu, o spun testele.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 24 Aug 2006, 08:03
Post #175


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Cum poti sa spui ca la siguranta este superioara Octavia cand s-a chinuit sa obtina 4 stele la testele NCAP pe cand Laguna are 5 din momentul aparitiei???

La preturi superioara?????? intra te rog si fa-ti o configiratie pe site-ul Skoda si dupa aceea intra pe renault si fa o configuraie asemanatoare.....vezi unde este superioritatea.....

Ce este superior la Octavia fata de Laguna este noul motor TDI de 140 cp si asta numai in Romania pt. ca aici nu se vinde inca noul dCi care este la performante cu mult peste 2000cmc la VAG.

Sincer cel mai bine mi s-ar parea o comparatie Megane -Ocatavia 2 pt. ca Laguna este in alta clasa si nu prea ai ce sa compari....

This post has been edited by cj98czh: 24 Aug 2006, 08:13


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 24 Aug 2006, 08:31
Post #176


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




intra aici si convinge-te
http://www.autojournal.fr/essais&p=faceafa...1256EFB0057FBB9

Motoru Renault e mai bun decat VAG. VAG pune piese ieftine...spre ex turbina de pe VAG, e facuta in Romania.
Renault are Common Rail...adica rampa comuna...o singura pompa. VAG are cate o pompa in parte pt injectoare....de-aia e mai zgomotos.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Havoc
post 24 Aug 2006, 09:15
Post #177


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 1 August 05




Doamne..cati indoctrinati care vorbesc din vise!! ohmy.gif
Este de rau daca..s-a ajuns la comparatii BMW vs Renault, de aici se poate vedea cu usurinta tendintele de "fanatism"!

This post has been edited by Havoc: 24 Aug 2006, 09:17


--------------------
Seat Leon 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 24 Aug 2006, 09:16
Post #178


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




QUOTE(AND @ 23 Aug 2006, 23:32)
Cri, du-te in showroom si apoi da-ti cu parerea.

Am mers cu O2 2.0 TDi Elegance. O mai zic odata, este PESTE Laguna II. Nu mai vorbiti fara sa cunoasteti despre ce e vorba in propozitie. E normal sa fie asa; generatie mai noua. Nu e nici o conspiratie impotriva Renault-ului asa ca relaxati-va.
*



Pai am cam fost in showroom la Skoda, si am studiat masina. Si oricat ar vrea unii sa zica, nu este O2 peste L2.2. Cel putin eu nu am gasit diferenta asta evidenta de care zic unii.

Nu am condus 2.0TDI, ci 1.9TDI, care este cel putin slabut, masina avea suspensii de drumuri grele, si se lasa in curbe exact ca o barca. Asa merge si Megane-ul pe care il mai am.

Am condus Passat 2.0TDI in schimb, cel nou. Pe langa faptul ca nu incap in scaunele din fata, de noua in masina scartaia planseul de deasupra scaunelor spate si ceva prin bord. Nu spun ca dupa nici 50 de mii de km, s-au schimbat la masina cutia de viteze, ambreiajul, volanta, si 2 !!!! turbine.

Deci stiu ce vorbesc. Inca o data zic, cei care sustin sus si tare O2, dati exemple concrete, nu mai veniti cu povesti din astea ca le stiti pe toate.


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 24 Aug 2006, 09:41
Post #179


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(Havoc @ 24 Aug 2006, 10:15)
Doamne..cati indoctrinati care vorbesc din vise!! ohmy.gif
Este de rau daca..s-a ajuns la comparatii BMW vs Renault, de aici se poate vedea cu usurinta tendintele de "fanatism"!
*



BMW nu e VAG...nici nu mi-as permite sa compar Renault cu BMW. Dar as considera greseala enorma confundarea VAG cu BMW. Diferenta de la Cer la Pamant. laugh.gif

This post has been edited by andu911: 24 Aug 2006, 09:42


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 24 Aug 2006, 10:04
Post #180


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Probabil n-au pus mana pe vreun BMW...sau "e acrii". Dar dintre marcile germane, Renault concureaza cu VW, Opel si Ford si Skoda si eventual Seat...daca le consideram tot germane.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th August 2025 - 19:17
Dacia