sonda apa, e posibil???
![]() ![]() ![]() |
sonda apa, e posibil???
catran |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 8 August 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
renault
21 ts
1986 renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008 |
|||
cmandrei |
![]()
Post
#2
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
benuiesc ca aceasta sonda se insurubeaza, astfel ca poate se rezolva daca-l scoti, cureti, pui niste silicon negru si-l insurubezi la loc ... bafta
totusi atentie mare la locul de unde curge ... si eu am patit o treaba asemanatoare ... si pana la urma era garnitura de chiulasa ... This post has been edited by cmandrei: 1 Mar 2006, 09:18 |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
catran |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 8 August 05 From: Bucuresti ![]() |
rezolvat si asta...era spart furtunul de apa ce intra in chiulasa
vine exact deasupra sondei si era spart dedesubt astfel incat proiecta jet de apa pe mufa sondei ..si de acolo se spargea jetul si imprastia peste tot de aici si impresia ca iese direct din sonda |
--------------------
renault
21 ts
1986 renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008 |
|
tomi87 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 25 October 05 From: Tg Mures ![]() |
Asta e, masina veche, furtune vechi. Am patit-o si eu prin septembrie. (de altfel, ca sa nu ma duc prea departe de subiect, am avut si eu probleme la sonda de la apa, insa nu scurgere, ci martorul ramanea aprins si cu motorul rece. A trebuit schimbata sonda)
Revenind la poveste: eram in drum spre casa dinspre Miercurea Ciuc. Cand am oprit la o benzinarie in Odorheiu Secuiesc, am observat ca lichidul tasnea cu presiune pe o mica fisura de pe furtunul care leaga pompa de apa cu radiatorul de incalzire. Am deschis capacul de la vasul de expansiune ca sa iasa presiunea, am reparat furtunul cu banda izolatoare ![]() |
--------------------
Nissan
Micra K13
2011, 1.2 Acenta ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
|
|
Akm |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 28 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Problema cu presiunea in instalatia de racire e tare urata, are o explicatie dar sunt 2 solutii (in principiu ar trebui aplicate amandoua):
1. cumperi un capac de vas de expansiune nou (e mai ieftin cel de la dacia de la instalatia mai noua cu vas de expansiune de plastic) 2 schimbata garnitura de chiulasa, aici e mai costisitor si mai mult de munca This post has been edited by cmandrei: 6 Mar 2006, 09:24 |
-------------------- Renault 10 Rulzzz!!
|
|
tomi87 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 25 October 05 From: Tg Mures ![]() |
Are capac cu un fel de supapa care se deschide la o anumita presiune, am testat-o cu pompa de roata
![]() |
--------------------
Nissan
Micra K13
2011, 1.2 Acenta ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#7
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.906 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
...ATENTIE...desi capacele de vas de expansiune/radiator de pe Daciile noi (de la SN in sus) seamana izbitor cu cele de Renault, sunt diferite, au alt filet si alt diametru interior. Eu m-am fript, noroc ca nu am dat decat 6 RON (dupa care mi-a adus tata din Franta un buson nou, care a costat 2 Euro).
Aviz amatorilor de senzatii la strans. |
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
R19/16v |
![]()
Post
#8
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
foarte bine de stiut ^
![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
tomi87 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 25 October 05 From: Tg Mures ![]() |
Ar fi fost prea frumos sa se potriveasca.
Daca tot vorbim de problema presiunii din sistemul de racire, care este rolul acestei presiuni? (nu vorbesc de presiunea creata de pompa prin miscarea lichidului, ci de cea creata de expansiunea lichidului) Multe masini au capac de vas care tine sistemul sub o anumita presiune, insa multe sunt si cele care comunica liber cu exteriorul: de la batrana Dacie si Skoda 120 pana la Mercedes (cel putin 230E din 1991, am vazut la masina unchiului meu, putin mai jos de capac are o mica teava indreptata in jos care sa dreneze eventualul exces) |
--------------------
Nissan
Micra K13
2011, 1.2 Acenta ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 14:30 |