Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Am lovit cu roata de bordura, janta indoita, volan stramb

rttt_gia
post 3 Mar 2006, 12:00
Post #31


ExRenoAR


Group: Members
Posts: 488
Joined: 21 February 05
From: Bucuresti




Cine stie... probabil nu a putut sa revina la pozitia initiala dupa ce a fost bruscat.


--------------------
Kia Cee'd 1.6 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madvirus
post 18 Aug 2007, 23:28
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 18 August 07




In primul rand vreau sa imi cer scuze daca s-a mai discutat acest topic dar sunt putin cam speriat si nu prea am liniste. Sa va spun oful meu... din cauza unei blonde la volan am reusit sa urc o bordura cu roata dreapta fata pe la o viteza de pana in 30 km/h. Bordura asta nu era nici prea mica dar nici prea mare icon_mrgreen.gif s-a auzit un bufff biggrin.gif . Ideea e ca mi-a zgariat janta(acuma nu stiu daca e infundata sau nu) si capacul in acelasi loc e zgariat si putin infundat.Nu stiu daca janta a inceput sa fie ovala ca nu mi-am dat seama si nici nu cred ca trage dreapta masina. Acuma vine intrebarea..e posibil sa fi patit ceva ? ar trebui sa ma duc in service cu ce? tin sa precizez ca nu cred ca am 2 sap de cand am fost la revizia de 30 de mii de km.
Astept parerile voastre
251.gif death.gif


--------------------
Renault Symbol 2006 1.5dci 80CP - B 54 NYE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Donkey
post 19 Aug 2007, 09:16
Post #33


crash avoider ;)


Group: Members
Posts: 68
Joined: 4 February 07
From: Ploiesti




parerea mea este sa te duci sa ti-o indrepti sau barem sa mergi la echilibrari sa vezi care e treaba wink.gif


all the best!


--------------------
Renault Captur 1.5 Dci 2014, 90CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 19 Aug 2007, 11:06
Post #34


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Pai daca nu stii daca e infundata sau nu...trebuie sa faci si tu cate ceva...da capacul rotii jos si analizeaza janta. In cele mai multe cazuri daca roata nu pierde aer dupa incident, janta se poate indrepta aproape in totalitate. Capacul daca doresti il schimbi...cumperi unul de la o reprezentanta.
N-ai mentionat daca volanul si-a modificat in vreun sens pozitia fata de cum era inainte de incident. Daca masina nu si-a modificat tinuta de drum si nu au aparut zgomote cel putin suspecte, atunci nu ai nici un motiv sa te duci intr-un service.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madvirus
post 24 Aug 2007, 09:23
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 18 August 07




Ideea e ca i-am dat kiar ieri un 170km/h si se mentinea...acuma nu am un drum drept fara denivelari prin zona ca sa imi dau seama daca trage sau nu intr-o parte.... iar in legatura cu janta a inceput sa rugineasca acolo unde a fost zgariata

ATENTIE: k sh tz sunt interzise prin regulament


--------------------
Renault Symbol 2006 1.5dci 80CP - B 54 NYE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unknown6
post 15 Jun 2008, 19:34
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 15 June 08




salutare, redeschid acest topic vechi de 2 ani pentru a va pune o intrebare... a mai patit cineva ce a patit mandelu ? si daca da.. care au fost urmarile?

de ce intreb... pentru ca am patit si eu ceva asemanator(am atins o bordura cu lateralul unei jante de pe fata), dar masina inca pare sa ruleze normal. nu trosneste nimic, volanul e ok(janta nu bate, nu trage, nu e stramb), dar mi-e teama sa nu se intample ceva pe viitor... si-mi pun aceasta problema deoarece viteza la care s-a intamplat asta era de 120km/h (va rog nu-mi cereti alte detalii despre aceasta gafa....) si "atingerea" a fost destul de puternica (spatele masinii a inceput sa patineze dupa ce mi-a fost smuls volanul din mana, iar directia abea am tinut-o blink.gif )

multumesc

This post has been edited by unknown6: 15 Jun 2008, 19:40


--------------------
skoda octavia 2007 - none
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 15 Jun 2008, 19:39
Post #37


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Ba poti sa ne povestesti in ce-ai dat cu roata...dupa incident daca n-au aparut zgomote, masina nu a inceput sa traga intr-o parte, e de bine. Poti sa verifici si pe interior janta, ca nu se stie.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unknown6
post 15 Jun 2008, 19:43
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 15 June 08




janta este doar julita, in rest nu are nimic. am atins-o in timp ce viram. in masina s-a simtit de parca cineva mi-ar fi dat cu un baros in roata...

This post has been edited by unknown6: 15 Jun 2008, 19:45


--------------------
skoda octavia 2007 - none
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 17 Jun 2008, 01:17
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




... chiar daca nu trage sau trepideaza la viteza, fa o verificare de geometrie de directie, atat la puntea fata, cat si cea spate...convergenta-divergenta in speta...poti sa ai "surprize"!..

This post has been edited by TRANCA: 17 Jun 2008, 01:18


--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreis
post 28 Jun 2008, 12:47
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.689
Joined: 30 June 06
From: B u c u r e s t i




Salutare,

Am facut o prostie, am dat cu spatele tare si am lovit bordura. Am trecut de o straduta pe care o cautam, a bagat in marsalier si am dat tare cu spatele, nevazand ca in spate se alfa, cam la 50 de metri, o bordura. Nu era foarte inalta, masina nu s-a oprit cu roata in ea, ci a urcat-o. De atunci imi sare de fund in sus si in jos la viteze de pana la 30 de km pe ora. Am fost cu ea la un service foarte bun de roti, mi-au zis si mi-au aratat ca janta si cauciucul nu au nimic (surprinzator, dar mi-au testat-o pe banc cu calculator), dar masina tot asa face.

Oare de data asta, ce am mai stricat la ea? A mai patit cineva asa ceva? Oare sa fie de la rulment?


--------------------
ex Renault Megane 2.2 1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 28 Jun 2008, 14:08
Post #41


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Probabil ca ai stricat unul sau ambele amortizoare...


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreis
post 28 Jun 2008, 18:32
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.689
Joined: 30 June 06
From: B u c u r e s t i




Face o miscare sus-jos regulata, nu se balangane aiurea. E ceva ciclic, nu stiu daca e de la amortizoare... unsure.gif


Oricum, nu cred ca sunt ambele, am dat doar roata spate dreapta.


--------------------
ex Renault Megane 2.2 1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 28 Jun 2008, 22:05
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




... poate este vreo "galma" la anvelopa ... incearca sa pui roata de rezerva in loc sa vezi daca mai face ..


--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutz_87
post 31 Mar 2009, 12:30
Post #44


ionutz_87


Group: Members
Posts: 1.029
Joined: 21 February 09
From: pantelimon(ilfov)-roman(neamt)




salut pe toata lumea.am o problema foarte grava pt mine si vreau sa aflu niste pareri. acum trei luni am avut un accident cu masina.m-a lovit unu fix in roata din partea stanga fata.rotile erau virate la maxim spre stanga dupa impact a ramas volanu stramb,amortizorul indoit,aripa si aparatoare de noroi buc ca doar e plastic.acum este problema mare pt ca partea de sus a rotii a intrat cumva sub aripa din cauza ca a fost trasa de amortizor.am schimbat amortizoru roata tot asa este,lonjeronu este neatins,este posibil ca roata sa stea stramba din cauza la bascula,sa fie stramba.cumva de la pivot in sus??????? astept pareri raspunsuri sfaturi orice ms ms ms....


This post has been edited by hellcat: 3 Apr 2009, 10:36

Attached thumbnail(s)
Foto_0006w.jpg ( Size: 246.67k ) Number of downloads: 2176
Foto_0005d.jpg ( Size: 249.34k ) Number of downloads: 2324


--------------------
RENAULT CLIO 2003/LB0C5/CLIO - IF 03 DAP
Grand scenic 2004 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 31 Mar 2009, 12:33
Post #45


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Pai amorizorul ala e zob, presupun ca ultima poza e cu ALT amortizor, nu?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 31 Mar 2009, 12:35
Post #46


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Sunt foarte curios in primul rand cum si unde ai facut reparatia ... mai ales care au fost "incompetentii" care te-au lasat sa pleci din service asa ? ... acum mai departe ... da, poate fi bascula strambata.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutz_87
post 1 Apr 2009, 07:19
Post #47


ionutz_87


Group: Members
Posts: 1.029
Joined: 21 February 09
From: pantelimon(ilfov)-roman(neamt)




faza este ca l-am schimbat eu. amortizoru din imagine este ala care l-am schimbat adica "nefericitu". dupa ce dau de buba cu inclinatia rotii ma duc sa fac doar geometria.


This post has been edited by hellcat: 3 Apr 2009, 10:38


--------------------
RENAULT CLIO 2003/LB0C5/CLIO - IF 03 DAP
Grand scenic 2004 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 3 Apr 2009, 09:32
Post #48


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




Legat de titlul topicului...
A patit cineva sa-i "uruie" roata dupa incident ?

La mine s-a intamplat ceva identic... (izbire de bordura), actiune urmata de un uruit al rotii. Masina era noua atunci, avea 2-3 mii km. Culmea este ca s-a uitat cam repede izbitura si dupa mers in cateva service-uri autorizate si dupa primirea a celebrei fraze "asa fac toate", s-a dovedit a fi de la un rulment spart. wink.gif


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 3 Apr 2009, 10:46
Post #49


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




@ionutz87: Dupa cum arata amortizorul vechi, ce mai poate fi stramb, in ordinea verificarii: pivot, bieleta directie, brat (mai degraba prinderea in cadrul motor)...apoi daca unghiurile pe standul de directie nu ies, fuzeta si...cine mai stie.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
allynutz
post 18 Nov 2009, 21:11
Post #50


Oprea Alin Gabriel


Group: Members
Posts: 17
Joined: 18 November 09
From: Pitesti




Imi cer scuze ca repet problema pusa mai sus, dar am nevoie de cateva sfaturi. Am lovit o bordura cu roata dreapta fata. In urma impactului, janta s-a zgariat, cauciucul a fost irecuperabil, si ceea ce cred eu ca este cel mai grav, masina trage usor inspre partea stanga. Masina nu a avut nici un sunet suspect pana acum, dar in urma incidentului , se aud niste sunete asemanatoare picaturilor de ploaie care incep sa cada pe masina. Bordura a fost lovita din lateral, la o viteza relativ mica, nemaiavand loc sa ma incadrez, in plus de pe banda cealalta venind cu viteza o alta masina. Va multumesc


--------------------
Renault Clio Coupe Bicorp 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 18 Nov 2009, 21:29
Post #51


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Pai trebuie s-o vada un mecanic, noi de pe forum n-avem cum. smile.gif Dupa simptom, probabil trebuie sa inlocuiesti bieleta de directie dreapta si facuta o geometrie pe standul de directie.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
allynutz
post 18 Nov 2009, 21:37
Post #52


Oprea Alin Gabriel


Group: Members
Posts: 17
Joined: 18 November 09
From: Pitesti




multumesc:)


--------------------
Renault Clio Coupe Bicorp 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
85dci
post 25 Feb 2010, 17:22
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 15 August 08




Am patit-o si eu. am facut masina in service, dar baietii de acolo nu i-au dat de cap. am volanul stramb cateva grade, si mi-au zis ca din pct de vedere tehnic masina e ok. am facut si eu alaturi de ei, geometria de cateva ori, insa volanul stra un pic stramb, in timp ce masina merge drept. Cum indrept volanul, masina trage dreapta.(la viteze mari +70 se simte puternic). In service am schimbat rotile de pe fata pe spate si stanga dreapta, dar nu am reusit decat sa schimb efectul => tinand volanul drept, masina trage stanga. o sa ma duc sa refac echilibrarea jantelor(toate 4). Daca nu se remediaza din cauza asta, alta cauza care ar putea fi? Cineva mi-a zis ca e posibil sa trebuiasca sa schimb si bieleta si bascula stanga(cele de pe dreapta le-am schimbat, impreuna cu amortizorul). In service mi s-a propus sa mut volanul de pe locasul lui initial, sau sa imi faca directia din reglajul geometriei, dar asta pe acordul scris al meu, si fara nici o respundere din partea lor(bineinteles ca nu voi face asta).

asadar, care ar putea fi problema? sau mai exact se rezolva dupa echilibrarea jantelor? cineva mai mi-a zis ca e posibil sa fie ovalizate, si atunci inseamna ca trebuie sa le schimb. La ce costuri sa ma astept? cat ma poate duce un set de jenti de 14"(aliaj sau tabla)

Multumesc anticipat.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 Dci 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 26 Feb 2010, 07:31
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




In primul rand schimba service-ul. Nu au stiut sa-ti regleze geometria. Daca dupa reglarea perfecta a geometriei tot trage se schimba rotile de pe fata intre ele (asta in cazul in care nu ai sens de rotatie), daca nu mai trage inseamna ca este din greutatea cauciucurilor. Daca tot face se imprumuta de la un prieten un set de jante cu anvelope care sunt probate ca merg.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 26 Feb 2010, 09:46
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




@85dci: eu zic ca e din cauza geometriei facute prost. Daca volanul sta stramb, asa cum ai spus, de acolo este. Asa am patit si eu, am fost la o vulcanizare mare si cunoscuta, si mi-au facut geometria de statea volanul stramb si masina tragea dreapta. M-am intors, au schimbat rotile intre ele, si tragea stanga. Au motivat ca am ceva stramb nu stiu pe unde, etc, abureli din astea.
Ei bine, cand am refacut geometria la un service, masina a mers perfect drept.
Deci sfatul meu e sa ii lasi pe aia in pace si sa refaci gemoetria la un service ca lumea.
Pe de alta parte, daca intr-adevar ai jantele deformate, atunci intr-adevar masina bate intr-o parte. Ele trebuie roluite si reechilibrate, iti recomand vulcanizarea AD Garage, unde pt un Clio echilibratul si roluitul costa 33 RON/roata (e pe bd Basarabiei, vis a vis de restaurant Riviera-daca esti din Buc).
Insa, tot e bine sa refaci geometria, din moment ce volanul sta stramb.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
85dci
post 27 Feb 2010, 14:15
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 15 August 08




Nu e din cauza geometriei. Baietii din service au avut dreptate cred(inca o mai testez). Am fost azi la Autosoft pe fundeni, si intradevar aveam 2 jenti strambe, care imi trageau dreapta mult, dupa cum am vazut pe aparatele lor. Le-am indreptat pe ambele, si am pus pe celelalte doua, doua anvelope Dunlop SP. Apoi, le-am reechilibrat pe toate, cele cu anvelope noi le-am pus pe fata, celelalte pe spate, + rezerva. Acum masina merge ok, la prima vedere, nu trage in nici o parte. Totusi, sunt inca suspicios(deh, piticii...sau "puterea obisnuintei).


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 Dci 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 1 Mar 2010, 15:26
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




stai putin: tu ai spus ca volanul sta stramb. Asta e cel mai frecvent din geometrie.
Acum cum sta volanul??? Tot stramb sau s-a indreptat?


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aqua
post 1 Apr 2010, 18:26
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.250
Joined: 24 February 05
From: Bucuresti




am si eu problema cu volanul stramb, am observat-o azi la drum lung, ca sa merg drept trebuie sa tin putin stanga volanul, nu mult dar se vede
nu am avut evenimente cu directia, adica asa cum a venit geometria acum 2 ani jumate asa a ramas, ma gandesc ca poate in timp de la gropile luate am capatat problema asta

altfel, masina ruleaza f bine, fara zgomote, trepidatii sau alte chestii
am schimbat totusi amortizoarele si arcurile acum aproape jumate de an, cu unele mai tari, dar nu tin minte sa fie de atunci
la revizie mi-a zis baiatul ca o bieleta pe dr. are ceva joc, dar nu e grav si merge inca
ceva sfaturi?
ma gandesc sa schimb oricum bieletele, un service bun pt diagnosticare elemente de directie stiti? adica sa nu schimb aiurea si pivoti si cap de bara sau ce-o mai fi acolo


--------------------
ex. megane dci, ex. Sportage GDI 2017
Sportage 2020 AWD T-GDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 1 Apr 2010, 18:29
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Daca bieletele sunt duse se schimba si se reface obligatoriu geometria rotilor.
Daca volanul trebuie tinut spre stanga ca masina sa nu se duca pe aratura in dreapta si doar putin te sfatuiesc sa incerci sa mergi putin pe mijlocul soselei chiar contrasens sa vezi daca fenomenul se mentine sau nu, daca nu se repeta fenomenul este doar de la inclinatia drumului pentru a se scurge apa de pe sosea.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aqua
post 1 Apr 2010, 18:59
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.250
Joined: 24 February 05
From: Bucuresti




smile.gif da, ai dreptate, m-am gandit si eu la asta, am testat, si in momentul in care pun volanul in pozitia corecta masina se duce evident spre dreapta in conditiile in care drumul e totusi drept
totodata nu fac niciun efort sa tin volanul asa cum sta el inclinat putin, sta singur acolo, ori atunci cand merg pe un drum inclinat se simte la mana efortul daca tre' sa tin putin volanul contra
ma gandeam daca ar putea fi din bieleta aia dr. pozitia stramba ...


--------------------
ex. megane dci, ex. Sportage GDI 2017
Sportage 2020 AWD T-GDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 13:35
Dacia