Am lovit cu roata de bordura, janta indoita, volan stramb
![]() ![]() ![]() |
Am lovit cu roata de bordura, janta indoita, volan stramb
rttt_gia |
![]()
Post
#31
|
||
![]() ExRenoAR Group: Members Posts: 488 Joined: 21 February 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Kia
Cee'd
1.6 L
|
|||
madvirus |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 18 August 07 ![]() |
In primul rand vreau sa imi cer scuze daca s-a mai discutat acest topic dar sunt putin cam speriat si nu prea am liniste. Sa va spun oful meu... din cauza unei blonde la volan am reusit sa urc o bordura cu roata dreapta fata pe la o viteza de pana in 30 km/h. Bordura asta nu era nici prea mica dar nici prea mare
![]() ![]() Astept parerile voastre ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.5dci 80CP
- B 54 NYE
|
|
Donkey |
![]()
Post
#33
|
![]() crash avoider ;) Group: Members Posts: 68 Joined: 4 February 07 From: Ploiesti ![]() |
parerea mea este sa te duci sa ti-o indrepti sau barem sa mergi la echilibrari sa vezi care e treaba
![]() all the best! |
--------------------
Renault
Captur
1.5 Dci 2014, 90CP
|
|
hellcat |
![]()
Post
#34
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Pai daca nu stii daca e infundata sau nu...trebuie sa faci si tu cate ceva...da capacul rotii jos si analizeaza janta. In cele mai multe cazuri daca roata nu pierde aer dupa incident, janta se poate indrepta aproape in totalitate. Capacul daca doresti il schimbi...cumperi unul de la o reprezentanta.
N-ai mentionat daca volanul si-a modificat in vreun sens pozitia fata de cum era inainte de incident. Daca masina nu si-a modificat tinuta de drum si nu au aparut zgomote cel putin suspecte, atunci nu ai nici un motiv sa te duci intr-un service. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
madvirus |
![]() ![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 18 August 07 ![]() |
Ideea e ca i-am dat kiar ieri un 170km/h si se mentinea...acuma nu am un drum drept fara denivelari prin zona ca sa imi dau seama daca trage sau nu intr-o parte.... iar in legatura cu janta a inceput sa rugineasca acolo unde a fost zgariata
ATENTIE: k sh tz sunt interzise prin regulament |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.5dci 80CP
- B 54 NYE
|
|
unknown6 |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 15 June 08 ![]() |
salutare, redeschid acest topic vechi de 2 ani pentru a va pune o intrebare... a mai patit cineva ce a patit mandelu ? si daca da.. care au fost urmarile?
de ce intreb... pentru ca am patit si eu ceva asemanator(am atins o bordura cu lateralul unei jante de pe fata), dar masina inca pare sa ruleze normal. nu trosneste nimic, volanul e ok(janta nu bate, nu trage, nu e stramb), dar mi-e teama sa nu se intample ceva pe viitor... si-mi pun aceasta problema deoarece viteza la care s-a intamplat asta era de 120km/h (va rog nu-mi cereti alte detalii despre aceasta gafa....) si "atingerea" a fost destul de puternica (spatele masinii a inceput sa patineze dupa ce mi-a fost smuls volanul din mana, iar directia abea am tinut-o ![]() multumesc This post has been edited by unknown6: 15 Jun 2008, 19:40 |
--------------------
skoda
octavia
2007
- none
|
|
hellcat |
![]()
Post
#37
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Ba poti sa ne povestesti in ce-ai dat cu roata...dupa incident daca n-au aparut zgomote, masina nu a inceput sa traga intr-o parte, e de bine. Poti sa verifici si pe interior janta, ca nu se stie.
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
unknown6 |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 15 June 08 ![]() |
janta este doar julita, in rest nu are nimic. am atins-o in timp ce viram. in masina s-a simtit de parca cineva mi-ar fi dat cu un baros in roata...
This post has been edited by unknown6: 15 Jun 2008, 19:45 |
--------------------
skoda
octavia
2007
- none
|
|
TRANCA |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 579 Joined: 29 January 06 From: IALOMITA ![]() |
... chiar daca nu trage sau trepideaza la viteza, fa o verificare de geometrie de directie, atat la puntea fata, cat si cea spate...convergenta-divergenta in speta...poti sa ai "surprize"!..
This post has been edited by TRANCA: 17 Jun 2008, 01:18 |
--------------------
A FOST RENAULT
MEGANE II SEDAN
2004 1.5 dCi Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
|
|
andreis |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.689 Joined: 30 June 06 From: B u c u r e s t i ![]() |
Salutare,
Am facut o prostie, am dat cu spatele tare si am lovit bordura. Am trecut de o straduta pe care o cautam, a bagat in marsalier si am dat tare cu spatele, nevazand ca in spate se alfa, cam la 50 de metri, o bordura. Nu era foarte inalta, masina nu s-a oprit cu roata in ea, ci a urcat-o. De atunci imi sare de fund in sus si in jos la viteze de pana la 30 de km pe ora. Am fost cu ea la un service foarte bun de roti, mi-au zis si mi-au aratat ca janta si cauciucul nu au nimic (surprinzator, dar mi-au testat-o pe banc cu calculator), dar masina tot asa face. Oare de data asta, ce am mai stricat la ea? A mai patit cineva asa ceva? Oare sa fie de la rulment? |
--------------------
ex Renault
Megane
2.2 1,6 16v
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#41
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Probabil ca ai stricat unul sau ambele amortizoare...
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
andreis |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.689 Joined: 30 June 06 From: B u c u r e s t i ![]() |
Face o miscare sus-jos regulata, nu se balangane aiurea. E ceva ciclic, nu stiu daca e de la amortizoare...
![]() Oricum, nu cred ca sunt ambele, am dat doar roata spate dreapta. |
--------------------
ex Renault
Megane
2.2 1,6 16v
|
|
TRANCA |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 579 Joined: 29 January 06 From: IALOMITA ![]() |
... poate este vreo "galma" la anvelopa ... incearca sa pui roata de rezerva in loc sa vezi daca mai face ..
|
--------------------
A FOST RENAULT
MEGANE II SEDAN
2004 1.5 dCi Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
|
|
ionutz_87 |
![]()
Post
#44
|
![]() ionutz_87 Group: Members Posts: 1.029 Joined: 21 February 09 From: pantelimon(ilfov)-roman(neamt) ![]() |
salut pe toata lumea.am o problema foarte grava pt mine si vreau sa aflu niste pareri. acum trei luni am avut un accident cu masina.m-a lovit unu fix in roata din partea stanga fata.rotile erau virate la maxim spre stanga dupa impact a ramas volanu stramb,amortizorul indoit,aripa si aparatoare de noroi buc ca doar e plastic.acum este problema mare pt ca partea de sus a rotii a intrat cumva sub aripa din cauza ca a fost trasa de amortizor.am schimbat amortizoru roata tot asa este,lonjeronu este neatins,este posibil ca roata sa stea stramba din cauza la bascula,sa fie stramba.cumva de la pivot in sus??????? astept pareri raspunsuri sfaturi orice ms ms ms....
This post has been edited by hellcat: 3 Apr 2009, 10:36 Attached thumbnail(s) Foto_0006w.jpg ( Size: 246.67k ) Number of downloads: 2176 Foto_0005d.jpg ( Size: 249.34k ) Number of downloads: 2324 |
--------------------
RENAULT
CLIO
2003/LB0C5/CLIO
- IF 03 DAP Grand scenic 2004 1.6
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#45
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Pai amorizorul ala e zob, presupun ca ultima poza e cu ALT amortizor, nu?
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
cmandrei |
![]()
Post
#46
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Sunt foarte curios in primul rand cum si unde ai facut reparatia ... mai ales care au fost "incompetentii" care te-au lasat sa pleci din service asa ? ... acum mai departe ... da, poate fi bascula strambata.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
ionutz_87 |
![]()
Post
#47
|
![]() ionutz_87 Group: Members Posts: 1.029 Joined: 21 February 09 From: pantelimon(ilfov)-roman(neamt) ![]() |
faza este ca l-am schimbat eu. amortizoru din imagine este ala care l-am schimbat adica "nefericitu". dupa ce dau de buba cu inclinatia rotii ma duc sa fac doar geometria.
This post has been edited by hellcat: 3 Apr 2009, 10:38 |
--------------------
RENAULT
CLIO
2003/LB0C5/CLIO
- IF 03 DAP Grand scenic 2004 1.6
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Legat de titlul topicului...
A patit cineva sa-i "uruie" roata dupa incident ? La mine s-a intamplat ceva identic... (izbire de bordura), actiune urmata de un uruit al rotii. Masina era noua atunci, avea 2-3 mii km. Culmea este ca s-a uitat cam repede izbitura si dupa mers in cateva service-uri autorizate si dupa primirea a celebrei fraze "asa fac toate", s-a dovedit a fi de la un rulment spart. ![]() |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
hellcat |
![]()
Post
#49
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
@ionutz87: Dupa cum arata amortizorul vechi, ce mai poate fi stramb, in ordinea verificarii: pivot, bieleta directie, brat (mai degraba prinderea in cadrul motor)...apoi daca unghiurile pe standul de directie nu ies, fuzeta si...cine mai stie.
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
allynutz |
![]() ![]()
Post
#50
|
![]() Oprea Alin Gabriel Group: Members Posts: 17 Joined: 18 November 09 From: Pitesti ![]() |
Imi cer scuze ca repet problema pusa mai sus, dar am nevoie de cateva sfaturi. Am lovit o bordura cu roata dreapta fata. In urma impactului, janta s-a zgariat, cauciucul a fost irecuperabil, si ceea ce cred eu ca este cel mai grav, masina trage usor inspre partea stanga. Masina nu a avut nici un sunet suspect pana acum, dar in urma incidentului , se aud niste sunete asemanatoare picaturilor de ploaie care incep sa cada pe masina. Bordura a fost lovita din lateral, la o viteza relativ mica, nemaiavand loc sa ma incadrez, in plus de pe banda cealalta venind cu viteza o alta masina. Va multumesc
|
--------------------
Renault
Clio Coupe Bicorp
2001
|
|
hellcat |
![]()
Post
#51
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Pai trebuie s-o vada un mecanic, noi de pe forum n-avem cum.
![]() |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
allynutz |
![]() ![]()
Post
#52
|
![]() Oprea Alin Gabriel Group: Members Posts: 17 Joined: 18 November 09 From: Pitesti ![]() |
multumesc:)
|
--------------------
Renault
Clio Coupe Bicorp
2001
|
|
85dci |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 15 August 08 ![]() |
Am patit-o si eu. am facut masina in service, dar baietii de acolo nu i-au dat de cap. am volanul stramb cateva grade, si mi-au zis ca din pct de vedere tehnic masina e ok. am facut si eu alaturi de ei, geometria de cateva ori, insa volanul stra un pic stramb, in timp ce masina merge drept. Cum indrept volanul, masina trage dreapta.(la viteze mari +70 se simte puternic). In service am schimbat rotile de pe fata pe spate si stanga dreapta, dar nu am reusit decat sa schimb efectul => tinand volanul drept, masina trage stanga. o sa ma duc sa refac echilibrarea jantelor(toate 4). Daca nu se remediaza din cauza asta, alta cauza care ar putea fi? Cineva mi-a zis ca e posibil sa trebuiasca sa schimb si bieleta si bascula stanga(cele de pe dreapta le-am schimbat, impreuna cu amortizorul). In service mi s-a propus sa mut volanul de pe locasul lui initial, sau sa imi faca directia din reglajul geometriei, dar asta pe acordul scris al meu, si fara nici o respundere din partea lor(bineinteles ca nu voi face asta).
asadar, care ar putea fi problema? sau mai exact se rezolva dupa echilibrarea jantelor? cineva mai mi-a zis ca e posibil sa fie ovalizate, si atunci inseamna ca trebuie sa le schimb. La ce costuri sa ma astept? cat ma poate duce un set de jenti de 14"(aliaj sau tabla) Multumesc anticipat. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 Dci
2008
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
In primul rand schimba service-ul. Nu au stiut sa-ti regleze geometria. Daca dupa reglarea perfecta a geometriei tot trage se schimba rotile de pe fata intre ele (asta in cazul in care nu ai sens de rotatie), daca nu mai trage inseamna ca este din greutatea cauciucurilor. Daca tot face se imprumuta de la un prieten un set de jante cu anvelope care sunt probate ca merg.
|
--------------------
.
.
.
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#55
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
@85dci: eu zic ca e din cauza geometriei facute prost. Daca volanul sta stramb, asa cum ai spus, de acolo este. Asa am patit si eu, am fost la o vulcanizare mare si cunoscuta, si mi-au facut geometria de statea volanul stramb si masina tragea dreapta. M-am intors, au schimbat rotile intre ele, si tragea stanga. Au motivat ca am ceva stramb nu stiu pe unde, etc, abureli din astea.
Ei bine, cand am refacut geometria la un service, masina a mers perfect drept. Deci sfatul meu e sa ii lasi pe aia in pace si sa refaci gemoetria la un service ca lumea. Pe de alta parte, daca intr-adevar ai jantele deformate, atunci intr-adevar masina bate intr-o parte. Ele trebuie roluite si reechilibrate, iti recomand vulcanizarea AD Garage, unde pt un Clio echilibratul si roluitul costa 33 RON/roata (e pe bd Basarabiei, vis a vis de restaurant Riviera-daca esti din Buc). Insa, tot e bine sa refaci geometria, din moment ce volanul sta stramb. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
85dci |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 15 August 08 ![]() |
Nu e din cauza geometriei. Baietii din service au avut dreptate cred(inca o mai testez). Am fost azi la Autosoft pe fundeni, si intradevar aveam 2 jenti strambe, care imi trageau dreapta mult, dupa cum am vazut pe aparatele lor. Le-am indreptat pe ambele, si am pus pe celelalte doua, doua anvelope Dunlop SP. Apoi, le-am reechilibrat pe toate, cele cu anvelope noi le-am pus pe fata, celelalte pe spate, + rezerva. Acum masina merge ok, la prima vedere, nu trage in nici o parte. Totusi, sunt inca suspicios(deh, piticii...sau "puterea obisnuintei).
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 Dci
2008
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
stai putin: tu ai spus ca volanul sta stramb. Asta e cel mai frecvent din geometrie.
Acum cum sta volanul??? Tot stramb sau s-a indreptat? |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
aqua |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.250 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
am si eu problema cu volanul stramb, am observat-o azi la drum lung, ca sa merg drept trebuie sa tin putin stanga volanul, nu mult dar se vede
nu am avut evenimente cu directia, adica asa cum a venit geometria acum 2 ani jumate asa a ramas, ma gandesc ca poate in timp de la gropile luate am capatat problema asta altfel, masina ruleaza f bine, fara zgomote, trepidatii sau alte chestii am schimbat totusi amortizoarele si arcurile acum aproape jumate de an, cu unele mai tari, dar nu tin minte sa fie de atunci la revizie mi-a zis baiatul ca o bieleta pe dr. are ceva joc, dar nu e grav si merge inca ceva sfaturi? ma gandesc sa schimb oricum bieletele, un service bun pt diagnosticare elemente de directie stiti? adica sa nu schimb aiurea si pivoti si cap de bara sau ce-o mai fi acolo |
--------------------
ex. megane dci,
ex. Sportage GDI
2017 Sportage 2020 AWD T-GDI
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#59
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Daca bieletele sunt duse se schimba si se reface obligatoriu geometria rotilor.
Daca volanul trebuie tinut spre stanga ca masina sa nu se duca pe aratura in dreapta si doar putin te sfatuiesc sa incerci sa mergi putin pe mijlocul soselei chiar contrasens sa vezi daca fenomenul se mentine sau nu, daca nu se repeta fenomenul este doar de la inclinatia drumului pentru a se scurge apa de pe sosea. |
--------------------
.
.
.
|
|
aqua |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.250 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
![]() totodata nu fac niciun efort sa tin volanul asa cum sta el inclinat putin, sta singur acolo, ori atunci cand merg pe un drum inclinat se simte la mana efortul daca tre' sa tin putin volanul contra ma gandeam daca ar putea fi din bieleta aia dr. pozitia stramba ... |
--------------------
ex. megane dci,
ex. Sportage GDI
2017 Sportage 2020 AWD T-GDI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 13:35 |