Imi privesc masina cu alti,alti ochi..., Un crush-test ce merita vazut....
![]() ![]() ![]() |
Imi privesc masina cu alti,alti ochi..., Un crush-test ce merita vazut....
morph |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 17 May 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- fost posesor de Megane II Hatch 1.5dCi 80cp
A-klasse 1.5 CVT 2006 VW Polo Happy 1,2 HTP 2006 |
|||
NetFlow |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 19 January 06 ![]() |
Asa o fi cu megane 2 10.2002. Focus a aparut in 2.2004, Adica 14 luni diferentza. Ceva mai mult de 1an. Oricum nu s-a inteles nimic. Eu nu comparam megane 2 cu focus, care clar e peste el la sigurantza, ci cat de aproape e megane 2 de focus 2, care dupa cum am zis e cel mai bun din clasa.
|
--------------------
Dacia
1310 logan 1.4 cel mai ieftin
|
|
Liviu |
![]()
Post
#33
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
QUOTE(morph @ Jan 29 2006, 02:44 PM) Hmm, ca tot dezbateti tamburii pe spate vs discuri spate, eu am cautat special masina cu discuri spate doar din punctul de vedere al confortului, senzatia ca masina franeaza in nas dispare complet la discuri pe spate. Total eronat ! Inseamna ca inainte ai condus masina (masini) cu reglaje aiurea la frane ... sau cu suspensii moi This post has been edited by Liviu: 29 Jan 2006, 13:51 |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
NetFlow |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 19 January 06 ![]() |
QUOTE(morph @ Jan 29 2006, 02:44 PM) Hmm, ca tot dezbateti tamburii pe spate vs discuri spate, eu am cautat special masina cu discuri spate doar din punctul de vedere al confortului, senzatia ca masina franeaza in nas dispare complet la discuri pe spate. NetFlow, scuza-ma, da e irelevant ca una ia curbe la 150 si alta la doar 130 ca oricum 99,99% nu or sa duca masina la limitele maxime de luat curba. Sau mai bine zis o masina se sofeaza, restu sunt detalii. Ai dreptate tu aici. In fond si la urma urmei orice mashina e stabila daca se merge cu ea cu 50km/h in localitati si 90-100km/h in extraurban. Astea fiind spuse pot sa zic ca loganu e la fel e stabil ca megane 2? QUOTE Hmm, ca tot dezbateti tamburii pe spate vs discuri spate, eu am cautat special masina cu discuri spate doar din punctul de vedere al confortului, senzatia ca masina franeaza in nas dispare complet la discuri pe spate. Faptul ca mashina vine "in nas" la frana se datoreaza suspensie fatza "moi" respectiv amortizoare setate pt confort, pt a nu "simtzi" gropi. Nu are legatura cu placutzele pe spate... asta e doar in capul unora care cred ca placutele pe spate sunt mai bune pt ca sunt mai scumpe si ESP e bun ca doar costa. PS nu zic ca esp nu e bun, dar nu e ceea ce cred unii, scuze de offtopic |
--------------------
Dacia
1310 logan 1.4 cel mai ieftin
|
|
morph |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 17 May 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(NetFlow @ Jan 29 2006, 02:47 PM) Ai dreptate tu aici. In fond si la urma urmei orice mashina e stabila daca se merge cu ea cu 50km/h in localitati si 90-100km/h in extraurban. Astea fiind spuse pot sa zic ca loganu e la fel e stabil ca megane 2? Faptul ca mashina vine "in nas" la frana se datoreaza suspensie fatza "moi" respectiv amortizoare setate pt confort, pt a nu "simtzi" gropi. Nu are legatura cu placutzele pe spate... asta e doar in capul unora care cred ca placutele pe spate sunt mai bune pt ca sunt mai scumpe si ESP e bun ca doar costa. PS nu zic ca esp nu e bun, dar nu e ceea ce cred unii, scuze de offtopic Evident, poti sa zici si de trabant ca e stabil. Acum nu trebuie sa minimalizati toate dotarile de securitate activa de pe o masina doar a va sustine punctul de vedere. Fiecare element de siguranta are rolul lui si si-l face in parametrii proiectati. Tot nu m-ati convins cu tamburii si placutele, o explicatie mecanico-stiintifica fara 'cred ca' sau 'probabil ca' sau 'asa zic eu' imi puteti da, va rog? E pura curiozitate. Ies din discutie amortizoarele uzate pe fata, alea sunt alte chestii. Btw, nu prea ai de unde sa stii ce e in capul meu cand eu nici macar nu am facut aluzie la ceea ce crezi ca tu ai raspuns. |
-------------------- fost posesor de Megane II Hatch 1.5dCi 80cp
A-klasse 1.5 CVT 2006 VW Polo Happy 1,2 HTP 2006 |
|
NetFlow |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 19 January 06 ![]() |
Sincer nu inteleg ce nu intelegi. Diferentza dintre tamburi si discuri este aparitia mai repede a efectului de fading. (adica tzine frana din ce in ce mai prost.. cand mergi de ex pe valea prahovei). In rest franele sunt "la fe" adica fac acelasi lucru si franeaza mashina la fel de repede.
Chiar e greu de inteles ca focus 2 franeaza mai repede si mai bine ca megane 2 chiar si tamburi pe spate? Cum zicea cineva mai sus.. de ce aveti impresia ca M2 e super mashina? M2 e cea mai ieftina mashina din clasa ei, insa are performatze extrem de bune, chiar comparat cu "elita" si numesc aici "elita" focusu 2 care este un etalon al clasei. Nu am nimic cu M2 sau cu focus2. Nu detzin nici una dintre aceste mashini si fiecare din ele are plusuri si minusuri, insa atitudinea celor care cred M2 este "the ultimate car" mi se pare... fara cuvinte. |
--------------------
Dacia
1310 logan 1.4 cel mai ieftin
|
|
morph |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 17 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca azi nu reusim sa fim pe aceeasi lungime de unda. Nu am sustinut nimic despre M2, nu am zis nimic de Focus2 (care nu prea inteleg ce cauta in discutia asta)
Si iarasi nu am zis nimic cum ca franele pe tambur franeaza mai prost sau sunt mai ineficiente ca cele pe disc. Eu am condus diferite modele de masini, senzatia de care vorbesc exista, totusi doua persoane m-au contrazis imediat. De curiozitate vroiam sa aflu de ce sustineti inversul, o explicatie ceva. This post has been edited by cmandrei: 14 Mar 2006, 14:38 |
-------------------- fost posesor de Megane II Hatch 1.5dCi 80cp
A-klasse 1.5 CVT 2006 VW Polo Happy 1,2 HTP 2006 |
|
FISICHELU |
![]()
Post
#38
|
![]() Boo Boo Dad Group: Members Posts: 595 Joined: 4 December 05 From: Onesti ![]() |
OK, cred ca, desi nu moderez acest topic, ca starter, sa zic asa, cred ca ar trebui sa facem un mic rezumat.
1. S-a discutat enorm despre frane: discuri, tamburi, chestii... In filmuletzul care a facut subiectul topicului, NIMENI NU PUNE FRANA, fratilor! OK? NIMENI! Masina aia accelereaza pana la 40-50 km/h, si fara sa franeze intra intr-alta! Se opreste nu pt ca a pus frana soferul, ci pentru ca acesta nu mai accelereaza (nu ar mai avea nici un rost...) sau, mai bine, (dupa cum o ridicau pe rampa) nu mai avea nici o sansa sa porneasca!...Asta e, scurt si la obiect! " Ia sa vedem, daca intri cu masina asta intr-alta, mori? N-ai murit? Faci din mana? OK, e bine!". 4.S ingura tangenta cu franele ar fi urmatoarea: pilotul a mers cu 40-50 km/h pt a reproduce situatia franarii de la o viteza mai mare. Cand e sa se intample ceva, Doamne fereste!, pui frana, doar nu intri ca loaza cu >100 km/h intr-altul! 3. S-a tot discutat de anul fabricarii masinilor, de "clase", "etaje", etc. Comparatiile intre masini sunt constructive de ambele parti, sa zic asa, dar intr-un alt topic! Da, Megane este o masina ieftina si da, Fordul este mai scump, si mai...si mai... Nu stiu, ar fi fost cool daca baietii faceau si alte teste d'astea si cu Focus, Toyota, Volkswagen,Audi s.a.m.d. Ei ce au zis- hai sa vedem daca intr-adevar, o masina mai ieftina care se lauda ca e sigura vorbeste aiurea! Si au testat! Cat despre "mentinerea" celor 5 stele dupa cativa ani, nemtii de la Autobild.de au avut de frecat un Megane 100.000 km, trecut prin ciur si darmon, pe care la sfarsit l-au retestat.Sau cum ar zice ei, au facut un Megane Izbitinzid. Intr-adevar, au avut in tot acest timp probleme electrice, rulmenti, chestii de inlocuit, insa la crush au lasat ciocu' mai mic....5 stele.... Ce inteleg eu din toata chestia? Ca da, voi avea cheltuieli cu masina asta. Ca da, ma voi stradui sa-mi pot plati toate ratele la timp. Ca trebuie sa am grija de ea, ca sa tina cat mai mult fara "schimburi". Si, cel mai important, ca pot sa merg mai linistit cu masina. |
--------------------
Renault
Megane Sedan CfExp
1,5 dCi 2005 Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
|
|
SorinV |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
[quote=andreicri,Jan 29 2006, 11:45 AM]
[quote=SorinV,Jan 28 2006, 08:31 PM] ce are frana cu impactul ? ca io nu inteleg ! tamburii sunt mult mai indicati pt masinile stock sunt mai ieftini si mai durabili ! nu are nici o legatura tamburu cu testul euroncap ! Pai are ,pentru ca una este sa franezi cu 4 discuri si una este sa franezi cu tamburi spate.Deci in felul acesta creste siguranta activa.Desi in testele NCAP nu se ia in considerare acest aspect,in testele comparative si in testele de siguranta facute de divesrse publicatii auto,pe langa testele de impact,se evalueaza si stabilitatea masinii in diverse situatii(testul elanului,fanare in varii situatii,etc).Per ansamblu eu cred ca megane si focus sunt cam pe aceeasi treapta.Unul este mai bun in alte zone ,celalalt in altele.Dar de aici si pana a spune ca Focus 2 este clar peste Megane 2,e cale lunga.Admit si ca este vorba de generatii diferite,tocmai de aceea zic ca Megane 2 se comporta admirabil in comparatie cu masini mai noi conceptual. Referitor la tanburii spate,ai dreptate ca se recomanda pentru masini stock,insa la clase inferioare,nu aici si mai ales la acest nivel de pret.O spun revistele de specialitate,nu eu.Nu imi place sa ma contrazic aiurea fara sa am o baza. ![]() [/quote] iti dai seama ca ceea ce spui nu are nici un pic de suport tehnic ! nu stiu daca poti intelege dar discurile nu sunt superioare tamburilor decat la franari repetate violente ! la o prima franre de urgenta ( gen 150 kmh-0) temperatura discurilor /tamburilor spate nu creste peste 200 grade celsius dat fiind faptul ca greul este pe franele fata ! focus este cu parere de rau ( si sunt fan renault credema) mai stabil si mai sigur decat meganul ! fostul focus a fost desemnat cea mai dinamica masina a clasei ei la mometul lansarii ! |
--------------------
a
a
a
|
|
pablo |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 10 December 04 From: ORADEA ![]() |
Cita discutie despre Focus 2 ...
Eu mi-am luat Megane II pentru ca imi place si are 5 stele.Punct. Megane II este o masina sigura,poate nu cea mai sigura dar la banii care-i dai pe ea e OK Restul e chestie de gusturi |
-------------------- Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat) |
|
cri123 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Si din punct de vedere al gustului, Focus arata ca porcu
![]() ![]() In cele din urma, fiecare cu ce are mai bun. Focus este cunoscut pentru manevrabilitate, Golf pentru calitate, Megane pentru siguranta, Astra ... hmmm, nu stiu ![]() ![]() Din punct de vedere al sigurantei (pasiva, cel putin), nu prea poate contesta nimeni ce a realizat Renault in acesti ani. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
richie |
![]()
Post
#42
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
Da, intr-adevar, megane e o masina sigura...
Cat despre stabilitatea superioara a focusului...nu are nici o legatura cu faptul ca e o generatie mai noua, ci, pur si simplu cei de la ford au folosit suspensie independeta spate (care ...exista a naibii si cand a fost proiectat megane 2, chiar si inainte...cu cativa ani buni). E vorba de solutii constructive si de costuri.... Iar 5 stele .....oricum sunt relative. Daca va uitati la NCAP pe site, veti vedea ca, Audi A4, are doar 4 stele pe cand Laguna are 5...A4 a iesit mai bine -din cate imi amintesc- la teste, dar a fost depunctat pentru ca nu are avertizor la centura de siguranta....:-? O fi bun pentru uituci...dar.....orisicat.... |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
NetFlow |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 19 January 06 ![]() |
Corect ce zici tu. Megane, dupa orice standard actual, e o mashina f sigura. Nu vad insa "rolul" acelui film, atata tot. Nu imi prea spune nimic filmu ala...
|
--------------------
Dacia
1310 logan 1.4 cel mai ieftin
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
S-o spun si eu p'a mea
![]() 1 si scuze de off topic - franele de la ford sunt excelente (si nu vad legatura cu megane dar oricum) 2 am vazut emisiunea cu clipul respectiv, "live" pe bbc si initial, editorialul pornise ca un "mini-test" comparativ intre masinile din segment. Legat de Focus, i-au dat in cap in acea emisiune, si nu numai lui, spunand ca pentru suma respectiva de bani, iti iei o masina cu "personalitate" , nu o masina cu o forma oarecare (in timpul asta era un cadru care filma luneta+portbagajul de sus, cu emblema in centru ![]() ![]() ![]() ![]() Oricum, ca sa revin la subiect, s-a revenit la test, si-au pus intrebarea cine suna la Reno (ca era o masina luata pentru drive-teste ![]() ![]() ![]() Ideea e ca la 5 stele nu se deformeaza stalpi, pedalier etc si poti cobora normal si pe picioarele tale din masina, pe usa (a mai zis cineva mai sus), la 4 stele apar deformari, dar in prinicpiu se poate iesi pe propriile picioare din masina pe usa (sau asa ceva). La 3 stele te cam ingrijorezi ![]() Sper ca n-am fost prea off topic. |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
RoVal1972 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 22 November 05 From: Bucuresti ![]() |
O polemica interesanta... cica.
Initial mesajul a fost cu totul altul. Am dat in frane, Focus, discuri, etc... Eu mi-am luat M2, dupa M1, pentru ca imi ofera confortul pe care il doream, la banii pe care mi-i permiteam sa ii dau. Pentru ca imi place cum arata. Chiar intr-un alt topic se puneau in discutie plusurile lui M2 fatza de M1. M2 nu e cea mai fiabila masina, dar cele 5 stele sunt ale ei, in mod cert. Asta nu inseamna ca la un accident la 130km/h sau mai mult ai foarte multe sanse sa scapi intreg 100%. Sa nu uitam ca crash teste-le se fac la viteze de aprox. 50km/h. In concluzie, imi privesc masina cu aceeasi ochi ca si acum 4 luni de zile cand am luat-o. |
--------------------
Renault Megane
Sedane
2005 1.6. 16V ________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005 ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001 ex. Dacia 1310 1.6l. 1999 |
|
chcstefan |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 11 January 06 ![]() |
mai, sunteti mai rai ca, CARCOTASII !!!
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2004 BICORP Audi A6 allroad 3.0 TDI 239 cp
|
|
coocky |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 5 August 04 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(chcstefan @ Jan 30 2006, 01:00 PM) comparatia Audi - Laguna este corecta dar trebuie privita din punctul de vedere a reperului... si acesta este: "institutia" EuroNCAP. ei au stabilit niste criteri dupa care testeaza ei masina, si, in functie de cum se comporta masina pe axele stabilite de ei, spun ca o masina are X stele... este probabil ca unii constructori iau criteriile celor de la EuroNCAP ca si niste guideline-uri(poate cazul Audi) iar altii isi construiasc masina tocmai pentru a indeplini aceste criterii(cu siguranta cazul Renault care si-a facut o carte de vizita din aceste rezultate-tocmai cand erau la impas: cand forma Vel-Satis-ului nu mai avea impactul scontat, cand colegii lor francezi aveau cate ceva in plus la fiecare domeniu... ei au mizat pe siguranta "a la" EuroNCAP... si se pare ca a fost o miscare castigatoare- nu mai sunt o firma "anonima", ci firma cu X modele de 5 stele EuroNCAP, si acum tot mai multi constructori iau rezultatele acestor teste in considerare la proiectarea masinilor). Megane este o masina sigura, dar nu cred ca este etalonul sigurantei... nu stiu daca Focus-ul este dar rezultate date aici de cineva spen ca este mai bun... Pe de alta parte in acest domeniu al sigurantei... 14 luni este totusi un timp considerabil... pentru ca megane-ul a fost totusi primul care a scos aceste 5 stele in clasa aceasta(sper sa nu ma insel...), deci putem spune ca aceste criterii au fost luate serios in discutie la acest segment de piata abia cu catva timp inainte, s-a vazut ca acest lucru se vinde si au fost multi care au lucrat la asta... Dupa cum spunea cineva este bine ca Megane-ul este inca printre primii... chiar daca au aparut modele mai noi si care au beneficiat de pe urma esperientei sale... masina iti da siguranta... desi siguranta trebuie sa ti-o creezi in primul rand tu...(asta este parerea mea). Nu este cea mai sigura masina din lume... nici nu ar putea fi... Fiecare are masina pe care si-o permite... mie mi-ar placea de exemplu sa am un A4 chiar cu 4 stele si m-as simti cred ca la fel de sigur... Referitor la cum iti vezi masina... daca in cateva luni dupa ce ti-ai luat masina iti schimbi parerea despre ea inseamna ca ai ales-o din motive gresite(vezi pret). |
--------------------
Renault
Megane II
2004 Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA |
|
RoVal1972 |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 22 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pentru ca ma simt avizat, sper sa nu ajung sa imi dau seama ca m-am inselat, sau ca criteriul de alegere a fost gresit, desi sunt convins ca nu.
Daca ar fi dupa sufletzelu' meu, mi-as lua un BMW 330xd in acest moment. Sau un SUV decent la pretz, adica un RAV4 D4D. Si ca tot veni vorba de Ford focus ![]() |
--------------------
Renault Megane
Sedane
2005 1.6. 16V ________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005 ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001 ex. Dacia 1310 1.6l. 1999 |
|
FISICHELU |
![]() ![]()
Post
#49
|
![]() Boo Boo Dad Group: Members Posts: 595 Joined: 4 December 05 From: Onesti ![]() |
"Referitor la cum iti vezi masina... daca in cateva luni dupa ce ti-ai luat masina iti schimbi parerea despre ea inseamna ca ai ales-o din motive gresite(vezi pret)."
Ideea era ca, daca pana acum ma framanta gandul ca voi da de idioti pe sosea cand aveam drumuri mai lungi, acum parca ma simt un pic mai bine...mai safe... |
--------------------
Renault
Megane Sedan CfExp
1,5 dCi 2005 Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
|
|
coocky |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 5 August 04 From: Timisoara ![]() |
Si nu pentru asta ti-ai luat megane? pentru ca iti ofera mai multa siguranta...
pentru mine, unul din motivele pentru care am cumparat un megane, a fost acesta: siguranta. Plus ca masina este condusa si de prietena mea care nu are prea multa experienta. Cand circula, sunt ceva mai linistit, pentru ca stiu ca nu se afla doar intr-un car de metal, ci are 6 airbag-uri care sa se o apere, are o masina construita sa o protejeze, unde mai pui ca probabil se va plimba cat de curand si cu copilul in masina... deci pentru mine criteriul sigurantei conteaza... eu spuneam ca daca iti schimbi parerea despre masina care ai luat-o in cateva luni, poate nu stiai toate lucrurile despre masina... atata tot |
--------------------
Renault
Megane II
2004 Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 10:49 |