Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema la acceleratie, motorul ramane turat

felipe
post 31 May 2006, 19:15
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 22 August 05




eu am avut renault megane 1.6 16v din 2003 cu instalatie de gaz.
am vandut masina la 160.000 km si nu am avut nici o problema cu ea. daca esti interesat in Brasov este un tip super tare care monteaza instalatii gpl. el mi-a montat si mie instalatia pe masina si am numai cuvinte de lauda despre el.
daca vrei pot sa-ti fac rost de nr de tel. eu zic ca merita sa incerci un telefon.


--------------------
renault laguna II 1.9 dci 2003 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aviasol
post 1 Jun 2006, 12:11
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.000
Joined: 3 April 03
From: Bucuresti




referitor la cablajul motorului un amic la megane clasic 1.9 dTi a avut o problema si la renault i-au cerut 40.000.000 pe el. la va dati seama ca a fost socat definitiv. Cei de la IPSO i-au dat totusi o mana de ajutor si i-au tras de la calculatorul de injectie la anumite componente fire noi pe langa cablaj, le-au dat cu izolir si gata... au mantocarit cablajul. Asta insa nu fara erori de ganul: nu se mai aprindeau proiectoarele...etc... oricum a vandut-o la AAA ca aia sunt niste dobitoci care nu stiu decat sa-ti zica ca masina a fost lovita, ca are muult mai multi km decat pe bord desi tu stai cu cartea de service in mana ... etc.... imi pare totusi rau de cel care o sa o cumpere de la ei


--------------------
VW GOLF V 1.9 TDI - WTX 2006
galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gigiabrudan
post 2 Jun 2006, 10:00
Post #33


T I G E R


Group: Members
Posts: 121
Joined: 17 September 05
From: Oradea




nu poti trage fire separate, si eu am incercat, dar la mine problema e in interiorul mufei, nu poti lipi firele asa fin pe pini, e munca de chinez, si la sfarsit iti dai seama ca n-ai rezolvat nimic.
pe mine nu m-ar deranja sa platesc cablajul, da-l dracu, dar macar sa am garantia ca se rezolva problema, nu dupa aia sa-mi zica ca de fapt imi trebe si calculator de injectie nou ohmy.gif


--------------------
RENAULT Symbol phase 4 - BH 14 AGS dec.2006 Dynamique 1,5 dci 80 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aviasol
post 2 Jun 2006, 15:46
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.000
Joined: 3 April 03
From: Bucuresti




la avioane se poate verifica cablajul, oare astia nu pot verifica un cablaj? la avioane se cupleaza laptopul in anumite puncte de control ale cablajelor si iti arata continuitatea fiecarui fir, rezistenta electrica etc..... partea buna la avioane este ca adesea trasee intregi de cablaj sunt dublate si in caz ca ai dubii cu un anumit traseu se poate trece pe cel de rezerva fara interventii asupara aparatului.

This post has been edited by aviasol: 2 Jun 2006, 15:46


--------------------
VW GOLF V 1.9 TDI - WTX 2006
galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 2 Jun 2006, 22:53
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Sfatul meu: daca nu gasesti cablu nou, cauta un baiat specialist in telefoane mobile, sa vezi ce minuni stiu sa faca pe la lipituri smile.gif


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bh07xyk
post 7 Jun 2006, 09:32
Post #36


C


Group: Members
Posts: 976
Joined: 10 March 06
From: Oradea




QUOTE(aviasol @ 2 Jun 2006, 16:46)
partea buna la avioane este ca adesea trasee intregi de cablaj sunt dublate si in caz ca ai dubii cu un anumit traseu se poate trece pe cel de rezerva fara interventii asupara aparatului.
*



Asta daca facea Saab Lagune wink.gif . Eram primu pe lista.

Subscriu la esenta postului. Si la mine in parohie, retele de calculatoare, exista aparate de verificat continuitate si calitate cablaje, doar n-o sa scoti toate cablurile din pereti daca s-a dus un pin pe undeva. Asta ar trebui facut prima data...




--------------------
Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 2003 Progression
ex Laguna Grandtour 1.9dci Dynamique , 120, 17", 2002
Manuale reparatii Laguna in pagina personala.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gigiabrudan
post 7 Jun 2006, 11:55
Post #37


T I G E R


Group: Members
Posts: 121
Joined: 17 September 05
From: Oradea




ULTIMA CONCLUZIE: s-a dus calculatorul de injectie.
l-am comandat, 480 euro.
va anunt cum merge peste 2 saptamani cand il montez.


--------------------
RENAULT Symbol phase 4 - BH 14 AGS dec.2006 Dynamique 1,5 dci 80 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
drati71
post 7 Jun 2006, 20:54
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 232
Joined: 27 July 05
From: Sfantu Gheorghe




gigiabrudan -- speram ca daca tot ai dat atatia bani sa se rezolve problemele tale si asteptam cu nerabdare sa ne spui cum se comporta masina.


--------------------
God Give You Joy! . .
Reno Laguna II 1,9 dCi; 2004; 120CP; Dynamique; Gris Hologramme
PDA FSC N560
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gigiabrudan
post 30 Jun 2006, 16:17
Post #39


T I G E R


Group: Members
Posts: 121
Joined: 17 September 05
From: Oradea




problema s-a rezolvat intr-un final fericit, am schimbat calculatorul de injectie cu unul nou si masina merge beton.
problema e ca nu mai am io incredere in ea, si o voi vinde rapid.
va multumesc pentru toate sfaturile si incurajarile pe care mi le-ati dat.


--------------------
RENAULT Symbol phase 4 - BH 14 AGS dec.2006 Dynamique 1,5 dci 80 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 30 Jun 2006, 16:30
Post #40


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




finally.. felicitari.. smile.gif


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
drati71
post 1 Jul 2006, 08:07
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 232
Joined: 27 July 05
From: Sfantu Gheorghe




Felicitari -- gigiabrudan -- dar ai dat o gramada de bani pe calculator si ar fi pacat sa nu te bucuri de masina acum cand merge "beton".


--------------------
God Give You Joy! . .
Reno Laguna II 1,9 dCi; 2004; 120CP; Dynamique; Gris Hologramme
PDA FSC N560
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b_42_jim
post 23 Jul 2006, 14:55
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 28 May 06




QUOTE(aviasol @ 2 Jun 2006, 16:46)
la avioane se poate verifica cablajul, oare astia nu pot verifica un cablaj? la avioane se cupleaza laptopul in anumite puncte de control ale cablajelor si iti arata continuitatea fiecarui fir, rezistenta electrica etc..... partea buna la avioane este ca adesea trasee intregi de cablaj sunt dublate si in caz ca ai dubii cu un anumit traseu se poate trece pe cel de rezerva fara interventii asupara aparatului.
*



Aha! Ma miram si eu de ce costa un avion 1 mil. $!

Ii impartasesc si eu senzatia lui Gigi ca nu am incredere in fiabilitatea masinii. Nu este admisibil ca un calculator de injectie sa se strice din senin, tradeaza un viciu de fabricatie. Poate a fost un defect izolat, poate sunt defecte de serie. Masinile astea sunt atat de usor supuse erorilor electronice incat ma gandesc ca francezii ar fi trebuit sa gandeasca un sistem "fail-safe" de functionare. Mie mi-au murit stergatoarele cand erau pe modul senzor (si nu mai porneau pe nici o pozitie), apoi si-au revenit numai dupa ce am facut un ciclu de oprire - incuiere - descuiere. Asta la 2 zile dupa ce o cumparasem, pe un drum european intr-o curba, pe o ploaie torentiala, santuri adanci pe laterala (fara loc de oprire), cu nevasta si copilul la bord. Noroc ca era liber, n-aveam viteza si am putut sa opresc imediat, ca puteam sa fac un accident grav in conditiile alea. De atunci, privesc cu mare circumspectie filozofia asta de a trece toata functionalitatea masinii prin filtrul unui calculator, din cauza asta am ales ca masina sa n-aiba nici o alarma sau alte instalatii post-fabricatie.

This post has been edited by b_42_jim: 24 Jul 2006, 14:44


--------------------
-- -- - -- --
Chrysler Sebring LX
Laguna II 1.8i Lux Privilege
s.a.m.d.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gigiabrudan
post 26 Jul 2006, 10:53
Post #43


T I G E R


Group: Members
Posts: 121
Joined: 17 September 05
From: Oradea




a trecut o luna de la rezolvarea problemei si incet incet incep sa ma simt sigur pe masina, nu am mai avut probleme de nici un fel si am facut cam 2000 de km.
am fost hotarat sa o vand, am fost in targ si la Oradea si la Cluj dar n-am gasit nici un client interesat destul ca sa negociez un pret.
nu prea mai imi vine s-o vand, chiar imi place masina, dar totusi daca voi gasi un client o voi da pt ca as vrea o masina noua in urmatorii 2 ani.



--------------------
RENAULT Symbol phase 4 - BH 14 AGS dec.2006 Dynamique 1,5 dci 80 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorinelo
post 28 May 2011, 12:37
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 22 October 08
From: baia mare




Nu sa mai vorbit de mult pe acest subiect,sau s-a vorbit in alta parte si nu am gasit eu .Dar cum si eu am aceiasi problema sau una asemanatoare am zis ca nu are rost sa deschid alt topic. Si eu am patit cam avut probleme cu Laguna ,am cumparato anul trecut si la 3-4 zile sa dus cutia de viteze (au zis cei de la service ca e ghinion ,nu aveam cum sa-mi dau seama ca se duce).Ok nici o problema am apelat la dezmembrari si sa rezolvat problema cutia+bucsi fata si placute fata undeva la 550 de euro asta cum am spus mai sus la 3-4 zile dupa ce am cumparato. Anul acesta a inceput sa tot scada turometru la pornire la semafor pana a ajuns undeva la 5-600 si a inceput sa sa se opreasca dupa ce o porneam .Dupa ceva timp la pornire se aprindea pe bord becul cu rezistenta ,ESP,si SERV si statea turata undeva la 3000.O opresc o pornesc din nou si merge.La service au puso pe tester si a zis ca e clapeta de acceleratia de aia se opreste sau sta subturata si se tureaza pentru ca e dus senzoru de acceleratie,care au spus ca e 100 si ceva si sa-l schimb ,clapeta sa o mai lasam,asta era inainte de Paste.Dupa vreo 2-3 saptamani ma duc si le spun ca am fost la ei si ca trebuie sa schimb senzoru ,la care ei Ce senzor ca astea nu au senzor de acceleratie ,trebuie pusa pe tester sa vedem (inca 50 ron).Concluzia:nu are senzor dar are ceva clapeta de acceleratie care (zic ei )nu se poate curata numai alta noua (800 ron) dar masina mai are ceva si nu-mi garanteaza ca o sa mearga,sa schimb clapeta si pe urma vedem .De vreo 2 saptamani masina merge bine,au facut ei ceva din calculator , sta turata la 800 e ok tot dar azi dimineata pornesc si dupa 20-30 de sec iar sa turat la 3000 .M-am gandit sa curat si clapeta ca am vazut pe aici ca multi au facut acest lucru dar ce poate sa aiba de se tureaza asa si de ce de cand am venit de la service a mers bine si asa din senin nu mai vrea .M-am gandit sa o si vand ca numai belele am avut cu ea dar masina arata bine si imi place.Am avut o laguna 1 si in 2 ani am bagat numai benzina si atat si asta ma seaca de bani...A mai patin cineva asa ceva sau numai gigiabrudan?La el a fost calculatorul de injectie dar vreau sa stiu daca se poate sa fie si alceva.Scuze ca am scris atat ...dar asta e istoricul si problemele Lagunei cumparata de vreo 8 luni.


--------------------
Renault laguna - MM06KLC 2001 1.6
Prezent : Renault Laguna 2 1.6 2001
Trecut : Renault Laguna 1 1.6 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kent
post 29 May 2011, 10:54
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 27 February 08





Sorinelo, ma numar printre putinii nefericiti care au avut exact aceeasi problema ca si tine; am incercat tot felu de "rezolvari" pe la diferite service-uri de gen (curatarea clapetei, chiar inlocuirea ei, etc)...concluzia: timp de jumatate de an am stat cu masina in fata blocului , am cheltuit destui bani si astea toate doar din incapatanarea de a nu merge la Renault.(datorita mitului ca Renault e scump si nu merita) Intr-un final am ajuns la ei, la tester dadea eroare pe circuitul de injectie (asta insemna 3 posibile probleme: cablaj motor, calculator de injectie si clapeta acceleratie). Nu puteau sa-mi spuna sigur care din ele era problema, ca nu vedeau nici ei mai mult pe tester. M-au sfatuit sa incep cu cablajul motor; dupa cum iti dai seama nu a fost usoara decizia de a scoate 4.600 RON pt unul nou, dar eram atat de disperat ca nu-mi pot folosi masina, incat banii nu au mai contat, vroiam doar sa vad probl rezolvata(mai ales ca stiam ca in alte parti oricum nu aveau habar ce sa-i faca, cred ca am luat toate service-urile "mari" din Timisoara si degeaba).

Finalul fericit si la mine: cand au dat jos cablajul vechi, au descoperit ca era retezat intr-un loc si s-a facut o improvizatie cu alt cablu, dat cu banda adeziva peste smile.gif Concluzia: informatiile nu ajungeau cum trebuia la calculatorul de injectie si era dat peste cap, iar faptul ca ramane turata la 3.000 de ture este o "reactie" normala a calculatorului de injectie care atunci cand detecteaza o problema pe circuitul de injectie nu te mai lasa sa folosesti masina(asa e construit din fabrica mi-au spus cei de la Renault smile.gif
Nu vreau sa fiu inteles gresit cum ca as face reclama la Renault Romania acuma, dar in cazul meu, au fost singurii competenti sa-mi rezolve problema.

Ideea e ca in proportie de 90 % problema este calculatorul de injectie sau cablajul motor.
Bafta in rezolvarea problemei si sa ne tii la curent!


--------------------
Renault Laguna 2 2001 PRIVILEGE/// 1.6, 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 29 May 2011, 11:14
Post #46


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




Inainte de asta, ai incercat o diagnoza in alta parte?


--------------------
Suzuki GSX-1300-R - B'100'HAY 2008
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kent
post 29 May 2011, 11:41
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 27 February 08





Am facut diagnoze peste tot unde am mers, majoritatea dadeau "eroare clapeta acceleratie", ceea ce era o informatie falsa...clapeta era in stare perfecta...


--------------------
Renault Laguna 2 2001 PRIVILEGE/// 1.6, 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fazer
post 29 May 2011, 13:27
Post #48


Rider and Driver!


Group: Members
Posts: 429
Joined: 1 November 09
From: TIMISOARA




Deci pana la urma concluzia e sa nu montezi instalatii gpl(alarme) pe masina caci ,,baietii,fac lipituri aiurea....si cum sa verifici, daca tot iti pui asa ceva, circuitul de cablaj...nu trebuia sa existe undeva o protectie pt calculatorul de injectie al masinii???E destul de aiurea,dar chestia asta mie mi s o intamplat pe un opel vectra b din 2002 asa am ramas fara compul de injectie,deci se pare ca hiba asta e posibila si la alte marci...ma batea gandul sa montez si eu un gpl pe masina dar citind pe aci m am ingrozit...!


--------------------
Renault Megane III 1.5 dci 110 cp Grandtour - De ...TM. 2012, K9K 636, Bose, Honda VFR 800 Fi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cap0ne
post 30 May 2011, 10:07
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 5 May 08




Buna ziua,
Aceiasi problema o am si eu, am Laguna 1.8 Benzina din 2003 fara instalatie de gaz, am aceasta problema de ceva timp, am fost cu ea la service renault de nenumare ori pana acuma si de fiecare data, ba e clapeta, ba trebuie curata , ba contacte, m-am saturat cati bani am dat de poama, si tot asa am ramas cu problema asta pentru nimeni nu a fost competent sa o rezolve.
Ultma bomba cand am fost la service a fost ca e de la Popma de FRANA smile.gif.
Daca colegul spuen ca a rezolvat problema prin a schimba calculaotrul de injectie e super, o sa incerc si eu varianta asta scumpa...
PS: nu exista o posibilitate sa verificam acest calc. de injectie.

Multumesc,


--------------------
Renault LAGUNA - BC 85 RRR II - 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kent
post 1 Jun 2011, 10:45
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 27 February 08





Cap One, nu e neaparat sa fie calculatorul de injectie, si eu eram 99 % ca ala e problema dupa ce am citit pe forum, dar cei de la reno mi-au spus ca eroarea poate sa fie si din cauza unui contact imperfect pe cablajul motor(ceea ce in cazul meu a si fost), si pt aia din pacate, nu exista alta rezolvare decat prin inlocuirea intregului cablaj...nu o sa-ti garanteze nimeni ca daca schimbi doar calculatorul se va rezolva problema...si tot din pacate, nu se poate verifica daca, calculatorul are vreo problema si a luat-o razna...cel putin la Renault asta ti se va spune...Numai bine!


--------------------
Renault Laguna 2 2001 PRIVILEGE/// 1.6, 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
WaxLaguna
post 2 Jun 2011, 21:47
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 29 November 07




Confirm problemele legate de cablaj.
Miscati de firele de la mufa ce intra in clapeta de acceleratie in timp ce merge motorul. Daca oscileaza turatia motorului cand miscati, acolo e problema.


--------------------
Renault Laguna 2 - TM xx WAX 2001 Privilege 1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cap0ne
post 13 Jun 2011, 11:01
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 5 May 08




QUOTE(Kent @ 1 Jun 2011, 10:45)
Cap One, nu e neaparat sa fie calculatorul de injectie, si eu eram 99 % ca ala e problema dupa ce am citit pe forum, dar cei de la reno mi-au spus ca eroarea poate sa fie si din cauza unui contact imperfect pe cablajul motor(ceea ce in cazul meu a si fost), si pt aia din pacate, nu exista alta rezolvare decat prin inlocuirea intregului cablaj...nu o sa-ti garanteze nimeni  ca daca schimbi doar calculatorul se va rezolva problema...si tot din pacate, nu se poate verifica daca, calculatorul are vreo problema si a luat-o razna...cel putin la Renault asta ti se va spune...Numai bine!
*



Salutare, daca tot ai scimbat cablu nu mai stii pe unde era acel fir inadit si dat cu banda, macar sa misc de el sa vad daca e vreo diferenta ?

Am fost iar cu masina la un service si mi-au dat cu spray pe langa clapeta sa vada daca se tureaza si nimic, am curatat din nou clapeta si tot la fel, un baiat de acolo spune ca poate fi de la senzorul de pe volanta... ceea ce nu prea cred, pana la urma dupa ce le-am explicat eu ca data trecuta mi-a spus un meserias ca e de la pompa de frana au scos si eu frutnul de pompa si zic tot la fel..... NU STIU CE SA MAI CRED, incerca sa intreb prin dezmembrari de un calcualtor de injectie macar il pun provizoriu sa vad daca problema mai persista.....
Multumesc,


--------------------
Renault LAGUNA - BC 85 RRR II - 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kent
post 14 Jun 2011, 15:44
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 27 February 08





Senzorul de volanta l-am schimbat si eu , impreuna cu bobinele de inductie si mai cateva, ca sa eliminam toate posibilele probleme; nimic din toate astea nu au absolut nicio legatura cu eroarea....La mine cablul era retezat daca imi amintesc bine , undeva inainte de a intra in clapeta de aceleratie si era facuta o mica improvizatie. Sfatul meu, nu mai da bani pe manopere gen "curatat clapeta acceleratie" , etc, pt ca ii dai degeaba...Ti-o spune unu care a luat toate service-uri-le din TM la rand......Ideal ar fi sa gasesti un cablu motor SH sau un calculator injectie SH, eu nu am gasit si de asta am luat nou(oricum nu mai aveam rabdare sa stau sa ma uit la ea cum sta in fata blocului)...Multa bafta!


--------------------
Renault Laguna 2 2001 PRIVILEGE/// 1.6, 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuswk
post 9 Nov 2011, 21:45
Post #54


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 13 January 10
From: Azuga




Am un megane 2 din 2004,benzina 1.4,de un timp la accelerare si decelerare se simte ca si cum accelerarea /decelerarea se face in doua trepte.La test apare defect unitate comanda clapeta acceleratie pozitia 1-2.Am schimbat clapeta ,pedala de acceleratie,dar problema persista.Unde sa fie problema?

Multumesc


--------------------
renault CAPTUR 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th August 2025 - 09:39
Dacia