O noua problema?, Ulei in cutia filtrului de aer.
![]() ![]() ![]() |
O noua problema?, Ulei in cutia filtrului de aer.
SorinN |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003 |
|||
SorinN |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Chiar nu are nimeni idee cum poate ajunge ulei pe admisie? M-am saturat de masina asta... de fapt de motorul asta, desi in 53.000 km nu mi-a facut alta problema decat ca mananca ulei...
|
-------------------- Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003 |
|
AlexV |
![]()
Post
#3
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
filtrul de aer filtreaza aerul pe care il consuma motorul pentru ardere, dar tot pe acolo si "resoira motorul". adica in partea superioara capacului chiuloasei exista un furtun care duce undeva dupa filtrul de aer si are exact acest rol. sa respire motorul.
pe acolo ajunge uleiul in filtru. nu stiu exact sa iti spun cauza dar stiu ca si la supernova se putea intampla, dar destul de rar. probabil ca daca uleiul in plus in baia de ulei poate sa ajunga sa fie aruncat pe acel furtun la forje de ex. |
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
SorinN |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Ulei in plus in baie nu cred ca am avut vreodata (este in minus de obicei) daca spui totusi ca e normal uneori sa ajunga ulei acolo... m-am mai linistit.
|
-------------------- Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003 |
|
cklaus |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Motoarele renault au un sistem de recuperare a vaporilor de ulei, sistem care, la motoarele la mai simple (cum sunt si cele de DSN-LGN) este constituit din 2 conducte
- una mai groasa este bransata inainte de corpul clapeta, in carcasa filtrului de aer, dar nu inainte de elementul filtrant ci dupa (adica e "gaura" in priza de aer a clapetei). Daca intra direct in clapeta, nu era prea bine caci ar baga nu numai vapori dar si ulei direct in clapeta - acest lucru duce in timp la depuneri pe clapeta (care nu e curatata de benzina cum e la carburatoare) si la blocarea clapetei. - A doua conducta este cea mica, care intra in galeria de admisie, dupa clapeta. Acest al doilea circuit functioneaza la regimuri joase (ar trebui sa aiba si un orificiu calibrat), cel cu furtunul gros "intra in actiune" doar la sarcini mari si mijlolcii cand se aspira o cantitate mai mare de vapori de ulei (am impresia ca si aici ar trebui sa fie un calibraj ceva...). Vaporii de ulei sunt absorbiti datorita vacuumului de la galeria de admisie. Circuitul are in special un rol in mecanismele antipoluare. Daca este prea mult ulei in filtru de aer: ori s-a mers cu masina mult in sarcini mari, ori uleiul era cam "volatil" (se vaporiza prea repede), ori era prea mult in circuit. Ar putea sa fie si de la duzele de pe furtune (aici ar trebui verificat daca nu cumva turatia de relanti este prea mare). Acum, parere personala: desi nu se zice nicaieri, acest sistem de recuperare a vaporilor de ulei baniuiesc ca este de fapt si un sistem de recuperare si a vaporilor de combustibil din carterul motor (asa numitul Positive Cranckcase Ventilation). This post has been edited by cklaus: 17 Jan 2006, 09:38 |
-------------------- Logan Laureate 1.6, 1995
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 12:03 |