Toba esapament Laguna II, probleme, modificari
![]() ![]() ![]() |
Toba esapament Laguna II, probleme, modificari
pishky |
![]()
Post
#271
|
||
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|||
Bumbul |
![]()
Post
#272
|
![]() Am alt vapor acum ... Group: Members Posts: 378 Joined: 22 June 15 From: Constanta ![]() |
Si cu aia pe original dubla ce facem nenea Pishky ?
|
--------------------
Hyundai
i40
1.7 CRDi 136cp CVA
- CT28SBA
|
|
pishky |
![]()
Post
#273
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
de la v6 in sus.
E prea opulenta. ps, sunt departe de "nea", in sinea mea inca ma simt tanar (don`t we all?) This post has been edited by pishky: 6 Aug 2017, 22:18 |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
mars |
![]()
Post
#274
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Laguna II cu tevi la vedere nu exista si nici nu i-ar sta bine. Pe Laguna III e chestie de design, arata ciudat fara. Oricum, macar sunt ambele functionale, nu cum au facut la Megane GT asta nou, unde aia din dreapta e la misto.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
Smash10 |
![]()
Post
#275
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 25 February 16 ![]() |
Salutare. Am si eu o problema destul de serioasa. in aceasta dimineata stand la semafor mi s'a parut ca aud un sunet ciudat de pe sub masina ( laguna 2 / 1.9 dci din 2001 ) m'am dat jos si zdranganea pe sub ea foarte tare. sunetul era metalic si se auzea de sub motor/cutie pana in toba finala. problema mare e ca nici nu se mai accelereaza ca inainte la plecarea de pe loc ...nu mai are putere aproape deloc. ce s'o fi intamplat pe acolo si ce treaba are sunetul cu puterea motorului nu imi dau seama. daca stie cineva va rog sa'mi dati o idee ori ceva ce m'ar putea ajuta sa rezolv problema. va multumesc si astept pareri. o zi faina !
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2001
- CJ 91 PDC
|
|
DApophis17 |
![]()
Post
#276
|
Membru autentic Group: Members Posts: 395 Joined: 20 August 15 From: Cluj-Napoca ![]() |
Citind postul m-am gandit la scutul termic (e o tabla subtire de aluminiu cred, care protejeaza termic masina de caldura degajata de toba), dar daca zici ca ai si pierdere de putere verifica turbina si sau catalizatorul, sa nu fie infundat. Daca e de la turbina atunci sigur loveste axul carcasa turbinei si e problema mare, incearca sa nu mai circuli cu ea pana nu elimini turbina dintre suspecti.
Sau sa fie o coincidenta, scutul termic desprins din ceva surub sau indoit si poate ai probleme cu EGR infundat, sau firele de la senzorul de presiune ... asta daca cumva e o coincidenta. |
--------------------
Renault
Laguna 2
Grandtour 2002 1.9 dci 120cp/88kw
|
|
DApophis17 |
![]()
Post
#277
|
Membru autentic Group: Members Posts: 395 Joined: 20 August 15 From: Cluj-Napoca ![]() |
Smash10 ai rezolvat problema? Am o problema similara eu acum si nu prea stiu la ce sa ma uit.
Stiu doar ca am suportii rupti de la toba. Are cineva o schema sau scheme cu detaliile de la toata evacuarea? De la turbo pana la toba finala. Nu m-am lamurit unde e fiecare suport. Eu la mine am vazut doar unul ascuns de roata stanga spate. Celalalt e pe partea dreapta? Suportii sunt la fel? |
--------------------
Renault
Laguna 2
Grandtour 2002 1.9 dci 120cp/88kw
|
|
espacern |
![]()
Post
#278
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Suporti de la toba finala sunt identice....si de la fixarea in turbo pana in spate nu mai sunt altele.
Attached thumbnail(s) lag.jpg ( Size: 66.14k ) Number of downloads: 145 |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
DApophis17 |
![]()
Post
#279
|
Membru autentic Group: Members Posts: 395 Joined: 20 August 15 From: Cluj-Napoca ![]() |
Multumesc pentru detalii espacern.
Problema mea e de la inlocuirea turbinei (reconditionare); dupa montare vreo 5 km a mers aparent bine masina dar apoi a inceput sa nu mai traga, dar nu cu smucituri, pur si simplu nu are cuplu, sau cel putin asa imi pare mie, mai rau decat cu turbo vechi. Observasem recent ca cel putin 1 suport e rupt la toba. Observasem ceva batai, sunete, am banuit ca e de la toba. Asta inainte sa reconditionez turbina. Intamplarea face ca s-au suprapus probabil ceva evennimente/defecte si sunt complet debusolat. Am completat astazi aproape 1 litru de antigel (am mai completat acum vreo 1000 de km vreo 300ml cred, nu mai stiu exact) deci cred ca imi scapa pe undeva antigel (sper ca nu prin chiuloasa ![]() Acuma, de la inlocuitul turbinei banui ca s-a slabit, naiba stie, ceva la catalizator sau la racordul flexibil. Turbina am inlocuit-o joi, iar aseara deja era foarte agravata problema cu lipsa de putere. O rampa din Cluj abia am urcat-o, fiind 4 oameni in masina, a trebuit sa o turez undeva peste 3000 de ture ca sa porneasca de pe loc .. evident mi-a iesit un miros de ambreiaj ingrozitor, dar macar am plecat. Din momentul ala, de la pornirea din rampa, am auzit o bataie de la motor de undeva sau asa parea din habitaclu; am investigat si parea sa fie ca un sunet de curea sau rola dar pareau toate in regula, apoi am mai investigat si parea ca un suflu de gaze. Se auzea daca turam in gol pe la 2000-2500 de ture si lasam acceleratia ... la un moment dat se aude ca o bataie/suflu... in fine, astazi am mai verificat putin si accelerand in gol, dar fara sa stau in masina parea ca e posibil sa fie defapt o vibratie de la toba/racord flexibil ... nu imi dau seama exact; dar cel mai probabil din cauza acelor 2 suporti din spate. Oricum, vorba lunga saracia omului... intrebarea mea e daca a patit cineva sa aiba pierderi de putere in ce stiu eu ce conjunctura rara, de la ceva element de pe traseul de evacuare al gazelor arse sau oare e posibil sa intre in ceva protectie din cauza temparaturii motorului (pentru ca lipsea antigel) fara sa imi fie semnalizat in vreun fel in bord? Nu am plecat azi cu masina dupa ce am completat antigel pentru ca am vrut sa ma documentez inainte, dar probabil ca ar trebui sa o scot la o tura sa vad daca cu antigel suficient mai am pierderi de putere. Dar nu as vrea sa o fortez, ca poate e infundat catalizatorul, sau ceva dubiosenie, nu stiu ce sa zic. Prefer sa ma gandesc de 10 ori inainte sa o mai scot la drum. This post has been edited by DApophis17: 3 Feb 2018, 20:09 |
--------------------
Renault
Laguna 2
Grandtour 2002 1.9 dci 120cp/88kw
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#280
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Daca ai avut probleme la turbina ar trebui verificat bine de tot si intercoolerul sa nu fie infundat sau sa aiba pierderi de presiune.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
DApophis17 |
![]()
Post
#281
|
Membru autentic Group: Members Posts: 395 Joined: 20 August 15 From: Cluj-Napoca ![]() |
Sint verificate toate tubulaturile din vara, inclusiv spalat intercoolerul. Atunci erau toate in ordine. De data asta nu am mai verificat amanuntit, urmeaza sa dau jos intercolerul iar cand va fi putin mai cald afara dar intentionez sa il inlocuiesc. Planul era bun, dar s-a stricat pe parcurs
![]() LE: practic, daca toba e prinsa doar in spate, in fata sta fixata prin intermediul racordului flexibil direct de catalizator; deci daca suportii mei din spate au cedat de tot ar explica zgomotele si vibratiile; dar probabil ca nu functionarea proasta, chiar daca ar fi cedat si racordul flexibil de la tensiune si vibratii. Daca a fost afectat cumva si racordul flexibil ar explica suflul pe care il aud (desi dupa ce am ascultat mai atent azi e posibil sa nu fie suflu, poate e doar o vibratie care seamana cu un suflu daca o ascult din habitaclu; azi am ascultat de afara, doar cu piciorul bagat in masina pe pedala de acceleratie; parea ca se aude undeva de sub masina sub zona bordului). This post has been edited by DApophis17: 3 Feb 2018, 22:17 |
--------------------
Renault
Laguna 2
Grandtour 2002 1.9 dci 120cp/88kw
|
|
DApophis17 |
![]()
Post
#282
|
Membru autentic Group: Members Posts: 395 Joined: 20 August 15 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pare ca si-a revenit masina, odata cu antigelul, cred ca pierde usor pe la carcasa termostatului.
Tot nu trage cum trebuie, dar macar merge rezonabil. |
--------------------
Renault
Laguna 2
Grandtour 2002 1.9 dci 120cp/88kw
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#283
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.884 Joined: 4 February 09 ![]() |
De cand am avut incidentul cu tamponarea din spate, cele doua tevi ale evacuarii finale au ramas impinse spre punte si sunt coborate vreo 2cm.
Am tot cautat serviceuri cu sudura autogena dar fie ca nu au fie ca nu vor sa se complice doar pentru atat. Aparate de genul lamipor cu gaz https://www.emag.ro/lampa-gaz-lichefiat-pen...awaAtHIEALw_wcB sunt suficient de puternice pentru a incalzi tevile finale sa le pot trage pe pozitia initiala? Daca nu, ce altceva recomandati? Evident, mai incerc azi la un service-doua. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 01:32 |