Ploaia, E de rau !!!
![]() ![]() ![]() |
Ploaia, E de rau !!!
vali79m |
![]()
Post
#1
|
||
![]() No. 620 Group: Members Posts: 509 Joined: 5 April 05 From: Titan-Salajan ![]() |
|
||
--------------------
Clio
Symbol
2005 dci-80 cp
|
|||
b06fcn |
![]()
Post
#2
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.906 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Singura grija este sa nu intre apa in admisie, ca bye bye engine. In rest, sub "lacuri" pot fi cratere, deci atentie. Eu am bagat Meganele dci in apa pana peste faruri si am intors cand am vazut ca e groasa, din fericire nu a patit nimic, dar nu as mai repeta experienta.
|
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
ess1902 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
E o problema care ma intereseaza si pe mine!! Din fericire n-am avut ocazia sa strabat apele patriei cu masinutza din dotare..in cei 2 ani de cind o am..dar am auzit (numai pt diesel) ...pe de o parte ca ar rezista eroic la o adincime a apei mult mai mare decit benzina ...dar si ca daca se intimpla sa intre cit de putina apa prin filtrul de aer in motor, se intimpla acolo niste chestii foarte urate...n-am inteles exact ce ...dar are leg cu coeficientul de compresie sau asa ceva....ma rog ..informatia asta am vazut-o pe forumul vw,unde se spunea ca au si aparut prin service-uri mai multe masini cu simptome dintr-astea....oricum reparatia cica e ff costisitoare.Poate cineva sa dea mai multe detalii???
|
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
vali79m |
![]()
Post
#4
|
![]() No. 620 Group: Members Posts: 509 Joined: 5 April 05 From: Titan-Salajan ![]() |
ea saraca nu zice nimik acum...poate mai incolo or fi ceva probleme , desi nu prea vreau.
cand aveam SN am intrat in apa de venea apa pe parbriz si am avut ceva probleme cu placa de la cutie...adica s-a crapat si tot nu ma invat minte. PS: promit sa nu o mai bag la apa mare ![]() ![]() |
--------------------
Clio
Symbol
2005 dci-80 cp
|
|
Vanzatorul de Iluzii |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca tragi apa pe admisie atunci adio turbina, adio pistoane, chiar adio biele si poate vilbrochen si supape daca se gripeaza segmentii pe camasi. In acest caz recomand un motor nou ca e mai bine.
In plus nu va bazati pe CASCO. Daca nu dovedesti ca ai cazut in apa nu te despagubesc. Drum uscat. |
-------------------- Tiida Tekna+ HB 1.5dCi 106 trapasi Warm Silver
Megane 2.2 Sedan Privilege 1.6i/112 Beige Poivre |
|
sosoenduristu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 13 February 05 ![]() |
daca voua vi se pare normal sa intrati cu apa care "trece peste capota", respectiv "peste faruri" cu masini neadaptate....happy swimming
|
-------------------- symbol dci 80 cp
yamaha wr400f |
|
vali79m |
![]()
Post
#7
|
![]() No. 620 Group: Members Posts: 509 Joined: 5 April 05 From: Titan-Salajan ![]() |
sunt situatii si situati soso..s-a intamplat.
|
--------------------
Clio
Symbol
2005 dci-80 cp
|
|
Dem |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 20 July 04 From: Bucuresti ![]() |
In mod normal singurul loc pe unde poate intra apa este aerul de admisie. de-aia la Landrover-uri exista palnia aceea care trage aerul de la nivelul capotei si poti merge 3/4 imersat. motorul e si el probabil waterproofed dar nu cu mari diferente fata de cele clasice. partea electrica cred ca e izolata bine
|
-------------------- Clio Symbol 1,5dCI
bleumarin, full options, Sept. 2003 |
|
cmandrei |
![]()
Post
#9
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Apropos de ploaie ... marti dimineata in drum spre servici ... stergatoare pornite, radio, proiectoare+pozitii, dezaburire si frana de mana trasa ... stand la relanti la stop ... motorul s-a oprit ... fara tremurici fara nimic ... pur si simplu s-a oprit ... dupa care a pornit la prima cheie ... normal nu mi se pare ... ceva grav nu cred ca este ... dar are cineva vreo idee ? ... benzina cam 20% din rezervor, shell cea mai scumpa (ca nu stiu cum se numeste) ... nu a mai facut asa ceva nicioadata ... (o avea legatura cu umiditatea mare ? bateria prea slaba ?) mersi
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Strange ! Normal n-ar trebui sa faca asa. Daca se mai repeta viziteaza service-ul. Inclin sa cred ca nu de la ploaie a facut asa ci de la vreun contact slab aflat pe vreo piesa in miscare pe undeva.
Masina normal ar trebui sa reziste in adancime pana la nivelul admisiei de aer, aia e cea mai de jos componenta care poate fi afectata. Nu va luati dupa ideile cu "se uda alternatorul si raman fara el sau fara curent", daca era periclitat atunci il montau baietii mai sus, nu acolo. Eu cu Maty am intrat in apa adanca pana la numarul de inmatriculare, da o studiasem inainte, baltar fiind de felul meu, imi place sa "navighez" prin ape. Nici la asta nu ar trebui sa fie probleme, fiind pe benzina. Da ma seaca faptul ca au montat boii ECM-ul langa baterie, la motor:huh: , eu la cea veche il aveam inauntru, si, nu de alta da te costa macar vreo 500 de euro un ECM-burnout ![]() Asadar verificati unde aveti admisia de aer la masinile voastre si vedeti daca puteti trece. Da de ce oare au trecut in manual ca nu-i bine ca apa sa depasesasca nivelul anvelopelor? ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
reno-escobar |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 20 December 05 ![]() |
In mod clar problema trebuie impartita in doua:
Motoare Otto (pe benzina) si Diesel. La motorul OTTO este mai nasol, pentru ca daca-ti intra apa la partea electrica (capacul de distributie), bobina, motorul pus si simplu se opreste. Dac-ti intra apa in admisie (pe la filtrul de aer) este la fel da nasol ca si la diesel adica poti s-o patesti urat de tot. Este simplu pentru ca apa intrata in capul pistonului nu arde si nici nu se poate comprima deci se indoaie bieleta, se poate rupe arbore etc... La diesel problema este foarte simpla: Aprinderea este prin compresie nu prin scanteie, deci daca admisia este deasupra apei el poate sa functioneze complet imersat in apa. De acee la masinile de teren echipate pentru teren greu se monteaza acel prelungitor. |
-------------------- reno turcesc, 1.4 16V, de un albastru care nu poate sa stea curat
|
|
dorin00 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 12 May 05 ![]() |
Eu am clio diesel, am mers prin apa ( 30 cm adancime, cateva intersectii in Bucuresti, vara trecuta). Cateva zile dupa asta se auzea un scartait in partea dreapta (curele, alternator) la pornire/oprire motor. A trecut singur. Un nene priceput mi-a zis ca apa a spalat nustiu ce vaselina/ulei. In rest nici o problema.
Sincer nu prea recomand. Nu are cum sa ajute. Dieselurile astea noi, pline de electronica nu prea cred ca mai merg complet imersate (chiar cu priza de aer inaltata). La benzinare e mare pericol sa ramai in balta daca se umezesc prizele de la bujii sau distribuitorul de scanteie (de aia nici un Oltcit nu prea merge pe ploaie, are distribuitorul foarte jos). |
--------------------
Renault Clio
Symbol dCI
2004 Expression Viata e scurta. Nu o putem lungi. Trebuie s-o facem lata.
|
|
Solon |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Nici Trabantul!Delcoul e la roata.
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
dorin00 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 12 May 05 ![]() |
Trabantul are doua bobine de inductie si doua platine cred, nu e un delcou ca la benzinarele in patru timpi.
Chestie funny si offtopic: stiu pe cineva care are Trabant, si de fiecare data cand urca un anumit deal i se gripeaza motorul. Asteapta si el vro 10 minute sa se raceasca, dupa aia da cheie si pleaca ![]() |
--------------------
Renault Clio
Symbol dCI
2004 Expression Viata e scurta. Nu o putem lungi. Trebuie s-o facem lata.
|
|
Daleputley |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 11 December 04 ![]() |
La Trabant, la roata este alternatorul, care are niste contacte foarte expuse. La masina lui tata, ajutam contactele cu surubelnita, ca sa porneasca masina, in timp ce el dadea cheie
![]() Odata, s-ar rupt suportul si a cazut alternatorul in drum, masina avea curent numai din acumulator, si pierdea din putere. Ne-am intors, am cules piesa pierduta, am mers la un CAP din apropiere (era inainte de 89), tractoristii de-acolo ne-au sudat-o la loc, am plecat acasa si nu am mai avut probleme. Ce vremuri... |
-------------------- Clio Symbol Fidji, 1.4 8V, iunie 2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 02:03 |