Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 4 5 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Electrovana EGR clio dCi - topic general, topic curatare in sectiunea Tutoriale

RazvanF
post 31 Jul 2015, 13:48
Post #131


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Buuunn, am reconectat EGR-ul ca sincer imi statea pe creier acel check engine aprins. Daca era sa apara vro eroare, inafara de cea a EGR-ului nu aveam cum sa vad, ca becul era deja aprins smile.gif
Ma pot lipsi de acea mica putere la demaraj brusc.
Acum...am un ELM 327 care se conecteaza la mufa obd si comunica cu telefonul prin aplicatia Torque. Cu toate ca am resetat erorile cand am motorul pornit pe programul Torque erorile reapar dar martorul check engine nu se aprinde, cand motorul este oprit erorile nu mai apar pe program...dilema mare.
De la recuplare EGR si stergere erori martorul check engine nu s-a mai aprins.
Aaaa..si inca ceva, apare ca masina a rulat 284 km cu martorul check engine aprins wacko.gif

This post has been edited by RazvanF: 31 Jul 2015, 13:48


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 31 Jul 2015, 16:59
Post #132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




incearca cu ddt biggrin.gif , poate nu le sterge de asta apar, Check engine se stinge singur cand ecu dupa aproximativ 3 rulari sesizeaza ca totul este in parametrii dar eoriile raman si iti zice exact si cat ai mers cu "defectiunea" respectiva

This post has been edited by andutu: 31 Jul 2015, 17:01


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 31 Jul 2015, 17:23
Post #133


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Raman impacat cu ideea, atat timp cat nu se mai aprinde check engine pentru mine e ok biggrin.gif calculatorul masinii stie mai bine.
ddt nu am, imi trebuie cablu+program, pentru moment e buna tehnolojia vireles smile.gif)
btw, este vro metoda de a sterge absolut toate erorile stocate pe calculator? inafara de clip, e scump a naibii unu unsure.gif

This post has been edited by RazvanF: 31 Jul 2015, 17:27


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 31 Jul 2015, 18:04
Post #134


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




pai la mine in DDT nu imi mai arata erori. dupa ce le-am sters.Daca esti din bucuresti si ai un laptop ( al meu a ramas fara baterie ) am eu cablu + program.Eu merg cu el scos , prefer admisia curata , deja numai cand ma gandesc ca a ramas negreala din aia dupa tubul ala de metal ( saxofon ) si nu am putut curata imi sta pe creier.Sa vedem cum se comporta si la consum , cu incalzirea motorului nu am simtit diferente...la ce calduri sunt ...vedem cand se mai racoreste.

This post has been edited by andutu: 31 Jul 2015, 18:08


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 31 Jul 2015, 18:58
Post #135


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Cu egr ul dezactivat se incalzeste mai greu motorul, dar daca sunt temperaturi ridicate afara urca repede temperatura, ai sa vezi pe toamna cum se comporta + ca se aude si acel sunet specific de diesel mai pronuntat, aerul fiind rece cand intra in camera de ardere.
La consum, mie mi s-a parut ca a crescut putin...biggrin.gif se duceau cam repede liniutele smile.gif
Totusi cineva a zis ca atat timp cat masina nu intra in limp mode inseamna ca egr ul nu este asa important, acum nu stiu ce sa zic. Teoretic daca trage numai aer curat ( egr dezactivat) atunci la drum lung temperatura motorului poate creste, mai mult oxigen ars geneareaza putere dar si caldura.
Nu stiu exact cum functioneaza egr ul asta, in ce momente se inchide, doar cand accelerezi brusc peste 3000? In ce pozitie se afla daca masina ar rula cu 120km/h?

This post has been edited by RazvanF: 31 Jul 2015, 18:58


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 16 Oct 2015, 22:24
Post #136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




Ma enerva martorul din bord asa ca am bagat mufa la loc.Am auzit pe cineva si nu stiu cat de sanatoasa este optinea:
Obturarea cu un dop metalic al racordului flexibil pe unde vin gazele arse si intra in corpul EGR.
Este o solutie mai ieftina decat rescrierea softului pentru anularea egr-ului.

This post has been edited by andutu: 16 Oct 2015, 22:25


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 17 Oct 2015, 18:46
Post #137


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Cea mai ieftina solutie, decuplarea mufei dar sa fii sigur ca egr ul este inchis. Asa am facut, am vro 3000 de km efectuati cu check engine aprins, sincer m-am obisnuit cu el.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 17 Oct 2015, 19:21
Post #138


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




La mine pe langa check engine incepuse sa mi se aprinda martorul bujii si sa se stinga cand urcam brusc in ture la peste 3000...nu stiu daca din cauza mufei scoase dar nu a mai facut de cand am bagat la loc mufa, pai si nu e scump sa ii faci un dop de otel sa il bagi cumva pe tubul ala flexibil, te rezolva imediat un strungar.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 17 Oct 2015, 19:30
Post #139


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Si daca vrei sa revii la starea initiala? Nu poti scoate un dop din otel cu un tirbuson biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 17 Oct 2015, 22:39
Post #140


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




Ma gandeam cumva la un fel de capac dintr-o tabla mai subtire care o pui la unul din capetele racordului flexibil.

This post has been edited by andutu: 17 Oct 2015, 22:40


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan79
post 17 Nov 2015, 21:46
Post #141


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 16 July 12






--------------------
Renault Symbol - B-75-SYB 2007 / dCi / 85CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bleano1
post 30 Aug 2016, 23:11
Post #142


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 13 January 13
From: iasi




Am tot curatat si eu egr-ul de cateva ori,dar niciodata nu am detasat partea mecanica de cea electrica.Am zis sa nu rup ceva urechi..pana azi.
Multi au spus ca s-au chinuit la desprindere,,e si normal,partea mecanica este prinsa de cea electrica prin niste nituri( de tabla,,,nu stiu cum sa le zic),dar o sa vedeti in poze.Daca nu inlaturati acele nituri aveti sanse foarte mari sa rupeti urechi.Scula necesara este acel banal cutit dar bine ascutit in varf.
Am facut si ceva masuratori INAINTE de a desprinde cele doua parti:

intre pinii 1-5=8,8 ohmi (bobina)

2-4=2,7 kohmi

4-6=1,1 kohmi

4-6=3,1 kohmi(cand am impins la maxim clapeta)
20160830_170837.jpg ( Size: 2.2mb ) Number of downloads: 122
20160830_172205.jpg ( Size: 2.86mb ) Number of downloads: 102

iar in aceasta poza se vede ca partea mecanica ,cea cu arcul mare,impinge tija bobinei(si ea are un arc inauntru dar se impinge foarte usor)
20160830_172435.jpg ( Size: 2.93mb ) Number of downloads: 101


This post has been edited by bleano1: 30 Aug 2016, 23:20


--------------------
renault clio2 1,5dci 65cp,2004,caroserie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bleano1
post 8 Sep 2016, 01:54
Post #143


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 13 January 13
From: iasi




Am curatat egr-ul cat am putut eu de bine,dar tot mai scoate cate un nor de fum negru la accelerari bruste.
Asa ca l-am blocat(inventie proprie).
Dupa ce am curatat bine partea mecanica (sa nu scape gaze )am fixat-o la locul ei cu cele 2 piulite si surubul ei original+niste distantiere.
Pe partea electrica am pus doua lamele otelite (se arcuiesc) si am simulat arcul partii mecanice.
Am prins partea electrica cu niste coliere din plastic de suportul egr(o puteam prinde pe suruburile existente dar m-am grabit).
Dupa 2 zile ma declar SUPER multumit de modificare.Masina trage cursiv(nu mai am dopul acela intre 1500 si 2200 rpm( treapta 2-3) de ziceai ca e ceva infundat),nu mai scoate pic de fum la accelerari bruste.
20160905_044432.jpg ( Size: 2.18mb ) Number of downloads: 106
20160905_045513.jpg ( Size: 2.81mb ) Number of downloads: 96
20160905_045941.jpg ( Size: 2.57mb ) Number of downloads: 86
20160905_045949.jpg ( Size: 2.39mb ) Number of downloads: 80


--------------------
renault clio2 1,5dci 65cp,2004,caroserie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 8 Sep 2016, 04:02
Post #144


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Acele coliere din plastic nu o sa tina mult, vor ceda din cauza caldurii.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 4 5
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 12:49
Dacia